Jump to content

nu stiu care e46 e m bun 320d(an 2002)150cp,320i(an 2000)150cp


incepator.bmw

Recommended Posts

si eu sunt de parere ca e o discutie fara sfarsit. mai demult se vehicula pe-aici ca 316i are consum de 320i si viceversa.

dar eu il cred pe ender, am stat in cluj iar traficul este foarte fluidizat, chiar daca e un oras mare, semafoare sincronizate, sensuri unice.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 268
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Uite aici motocicleta de 49cc

 

http://www.financiarul.ro/2008/09/10/new-b...arting-sept-22/

 

"Thanks to BMW Efficient Dynamics, all the ten engine versions of the new BMW 3 Series have extremely low fuel consumption and gas emissions compared to the main premium competitors.

The most efficient BMW 318d car has an average fuel consumption of only 4.7 l/100 km."

 

mai baiatule. esti penibil !!!

Diferenta intre consumul real si cel declarat de BMW la 118D este de 47 %. Adica aproape dublu !!!

Este un intreg scandal in Europa de 2 ani. Deoarece consumul mai mare...duce la poluare mai mare. In tarile din EU se plateste o taxa la prima inmatriculare in functie de emisiile de CO2 DECLARATE DE PRODUCATOR !!!

 

Ai habar cum se fac testele OFICIALE de consum ???

Link to comment
Share on other sites

Uite aici motocicleta de 49cc

 

http://www.financiarul.ro/2008/09/10/new-b...arting-sept-22/

 

"Thanks to BMW Efficient Dynamics, all the ten engine versions of the new BMW 3 Series have extremely low fuel consumption and gas emissions compared to the main premium competitors.

The most efficient BMW 318d car has an average fuel consumption of only 4.7 l/100 km."

 

mai baiatule. esti penibil !!!

Diferenta intre consumul real si cel declarat de BMW la 118D este de 47 %. Adica aproape dublu !!!

Este un intreg scandal in Europa de 2 ani. Deoarece consumul mai mare...duce la poluare mai mare. In tarile din EU se plateste o taxa la prima inmatriculare in functie de emisiile de CO2 DECLARATE DE PRODUCATOR !!!

 

Ai habar cum se fac testele OFICIALE de consum ???

 

Articolul face referire la seria 3. Nu la 118d. Citeste atent, calm si apoi posteaza. Deja topic-ul este obositor si este off-topic. Eu zic sa-i dam pace; la initiatorul topic-ului i-am dat si eu si tu si altii sfaturi destule, mai departe e problema lui ce alege. In fond suntem colegi cu totii si insultele de genul esti penibil, nu isi au rost.

 

Numai bine.

Link to comment
Share on other sites

Este vorba despre practicile producatorilor auto.

Oricum 318d fata de 118d are cateva zeci dekg in plus <_<))) fara suparare !! :)

 

Tocmai !!! ... am vrut sa nu fie dezinformat initiatorul topicului.

Afirmatiile despre consum si consumabile...te fac sa iti cumperi bicicleta. Nici din gresala nu iti vine sa cumperi BMW.

Atata timp cat nu ii cunosc pe interlocutorii de pe forum...nu cred ca este atac la persoana :bashwall:

Nu poti sa lasi pe cineva sa dezinformeze...doar de dragul faptului ca NU INCALCA REGULILE FORUMULUI...nu ?

Cei cativa mii de posesori de BMW care isi pun consumurile pe siteurile de specialitate...sunt tampiti ? mincinosi ? fraieri ? orbi ???

 

Sunt curios care este alegerea celui care a initiat topicul !?!

 

recomand sa cititi cu calm : http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?sho...;hl=consum+320d

cei care se iau dupa BC au consum intre 7-8 %, iar cei care il fac la pompa au 10-11-12-13 %

 

 

have fun

Edited by Jacobs
Link to comment
Share on other sites

ma bag si eu putin ... doar pt un mic sfat celui care a initiat topicul , daca vrei consum decent si cuplu la turatii joase , si suta ok , ia 320d , nu te gandi la faptul ca, au daca cade turbo etc , turbo cade pt ca se merge cu masina subturat (majoritatea cazurilor) fuge bine masina 150 de cai fiind ajutati de un cuplu f bun , in schimb 320i mi se pare slab si cu consum ridicat , poate 320i cu motorul de 2200 de 170 de cai ar fi mai bun , dar daca te tine un consum de 14% in buc ia un 325i , asta face diferenta sau peste el ....

 

bafta

Edited by RazvanCRD
Link to comment
Share on other sites

Bucurestiul are si partile lui bune, daca tineti neaparat sa mergeti cu masina la munca si lucrati la Universitate...o sa va consume de va doare capul si veti face 1 ora dus 1 ora intors (poate mai mult). Masina trebuie sa fie si utila, eu fac 10 min cu metroul pana la munca si 35-45 de min cu masina, nu imi convine sa schimb doar treapta 1 si 2...nu simt ca conduc asa. Consumul ti-l vei face tu, dar crede-ma ca daca ai un consum de 14% si timp de 2-3 ani nu schimbi nimic la ea...si daca ai un consum de 7-8% si in primul an iti cade turbina, Egr-ul, sonda, senzori...e mai bine sa ai un consum de 14%. Asta tu alegi. bafta
Link to comment
Share on other sites

ma bag si eu putin ... doar pt un mic sfat celui care a initiat topicul , daca vrei consum decent si cuplu la turatii joase , si suta ok , ia 320d , nu te gandi la faptul ca, au daca cade turbo etc , turbo cade pt ca se merge cu masina subturat (majoritatea cazurilor) fuge bine masina 150 de cai fiind ajutati de un cuplu f bun , in schimb 320i mi se pare slab si cu consum ridicat , poate 320i cu motorul de 2200 de 170 de cai ar fi mai bun , dar daca te tine un consum de 14% in buc ia un 325i , asta face diferenta sau peste el ....

 

bafta

merci mult razvan...u ai fost foarte explicit

Link to comment
Share on other sites

Va multumesc tuturor...m-am inspirat din vorbele voastre si am decis sa imi cumpar 320 diesel din 2002.....acum am postat un nou topic despre un 2 36 e f frumos si are vana in el,motor de 318i cipuit,dar nu stiu tot asa cat o consuma in oras in Bucuresti si afara...Sincer va multumesc ca ati fost interesati de topicul meu si cred ca fac o alegere destul de buna cu un e46 320d din 2002...Inca o data merci:)
Link to comment
Share on other sites

Daca tot e asa aprinsa discutia pe seama consumului, o sa mentionez si eu o chestie pe care am observat-o. Un diesel de aproximativ aceeasi putere consuma in oras cu cel mult 3 litri mai putin decat benzinarul meu. Prin oras este mai incantator dieselul datorita cuplului. In afara orasului, dupa un drum parcurs cu peste 160km/h (180-200) diferenta de consum este mai mica de 1 litru. Pe langa asta, dupa 160-180 dieselul parca nu mai are acelasi "zvac". Probabil din cauza ca are cuplul la turatie mai mica, iar la benzina este exact pe dos.

 

Ca sa-ti spun parerea mea, la urmatoarea masina nu ma va interesa asa mult daca e d sau i. Forta sa aiba, si sa fie in stare cat mai buna. Asta pentru ca as vrea sa imi cumpar o masina cu 5-6 ani in carca. Daca ar fi mai veche, as merge totusi pe benzina (asa cum am facut-o acum, la primul bmw).

Edited by chriss
Link to comment
Share on other sites

in weekend am facut singur un masina un drum de vreo 300 km dus intors si m-am dat in ea zdravan...a luat vreo 13L% , din astia 300km nu stiu daca am mers 15 km in oras.. <_< La 200 km /h lua mai putin de 10 daca reuseam sa o tin cat de cat constant dar era imposibil.. tot timpul trebuia sa franez si sa accelerez din nou ..

 

Nu pot sa cred ca un 320D poate lua 5.4 in oras sub nici o forma. Poate proprietarul masinii e de buna credinta dar are o problema cu senzorii.. poate nu ii merge turbo de loc.. ) dracu stie.. dar un asemenea consum e imposibil....Te-ai uitat mai ai motorul ala de 2.0 D? nu cumva ti l-au furat si pus in loc unul de tuns iarba?

Am avut si eu diesel, ce e drept cu motor mai mare si mai vechi dar nu pot crede asa ceva.

Am o prietena cu un golf V tdi de 1.9 si nu scoate atat in Luxembourg.. si merge ca o baba si subturat tot timpul. Merge asa incet si subturat ca motorul iarna nu i se incalzaste nici dupa 15 km ...imi vine sa o bat cand vad cum termina masina aia mergand asa...

Afara scoate cam 5.4 mers pe autostrada in Luxembourd si belgia.. pana in viteza maxima legala. E cel mai mic consum care l-am vazut personal facut la pompa la o masina. E posibil sa fie si mai mic.. ca eram totusi 4 insi cu bagaje. Dar cred ca ati inteles idea.

Link to comment
Share on other sites

Mi-am luat diesel ptr toate avantajele de consum+cuplu+mers in oras (doamne ce naiv am fost)...si ghici ce: URMATOAREA MASINA O SA FIE PE BENZINA!!!! DA!!!

Fara sa faci minim minim 30k km/an diesel e un tractor care are probleme cu ambreiaj/injectoare/turbo/altele si nu se merita investitia initiala+intretinere. Benzina e mult mai frumos de condus, suna bine la turatii mari diferenta de consum e amortizata de intretinere nu e riscul sa iti pice turbo si ca un ultim avantaj nu trebuie sa opresti motorul cand tragi de ceva gagica sa vina la o plimbare cu masina.

Si cu asta basta.

Link to comment
Share on other sites

ca un ultim avantaj nu trebuie sa opresti motorul cand tragi de ceva gagica sa vina la o plimbare cu masina.

Si cu asta basta.

ceva gagica asta de care spui tu are fobie la motoarele diesel?

ºi dacã tot tragi de ea ºi În cele din urmã dacã ai reuºit sã o convingi crezi cã sunetul de diesel o va face sã se râzgândeascã? <_<

astea mi se par chestii puerile....Âşi chiar nu cred cĂŁ ĂŁsta e un criteriu ĂŽn comparaĂžia diesel vs benzinar.

dacĂŁ vrei sĂŁ plimbi gagicile de-astea ia-Ăži un ieM3 sau ceva comparativ.

Link to comment
Share on other sites

Cred ca cei doi care sustineau ca masina lor de 1500kg si 150CP consuma la 100km cam cat un moto de 49cmc cand coboara o panta...ori faceau glume proaste la adresa celui care a initiat topicul, ori sunt in necunostinta de cauza <_<

Daca iti ia 5,4 L in oras...afara trebuie sa ia cam 4L.

 

Si intradevar...pana la 160-170 km/h nu am probleme cu masina, dar dupa...cam trebuie sa am rabdare ca sa ajung la 200km/h. Oricum RAR ai nevoie de viteze de peste 140km/h. Daca nu mergi subturat...nu schimbi turbo.

Asa ca...depinde pentru ce vrei sa folosesti masina. Daca o vrei pentru liniute si curse ... iei benzinar 100 %.

Link to comment
Share on other sites

si ca un ultim avantaj nu trebuie sa opresti motorul cand tragi de ceva gagica sa vina la o plimbare cu masina.

:unsure:

 

 

Mai sint si gagici dinastea, ideea e ca daca ai diesel esti genul pe economie deci nu sari cu banu' <_< :) :bashwall:

Edited by Alex Iulian
Link to comment
Share on other sites

am inteles de la cineva si am vazut in cateva filmulete pe net ca acelasi motor de 2000benzina si motorina la 150cp ,ar fi cam la fel la demaraj...nush ce sa zic eu stiam ca benzina trage cel mai bine...dar daca imi iau motor de 2000 d la 150 cp nu vreau sa ma fac de ras cu el la semafor...plus ca e buna ideea la motorina ca are un consum mic fata de benzina,dar nu stiu care e diferenta...ms pt raspuns

 

 

daca tu la 150 de cp ai pretentii de avion......

vrei si putere si cuplu si viteza si .....si......ia-ti 2.5 benzina sau direct 330d.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.