Jump to content

e46 318i (143CP) vs 320i (170CP)


Marius_Is

Recommended Posts

  • 3 weeks later...

Am fost si am vazut un 320i din 2004. Mi-a placut masina. Fain motor in 6 cilindri. Dar ... cand am fost sa o verificam la un servis din pacate avea probleme. Pompa de servodirectie cam dusa, pe partea stanga fata .... probabil lovita, barele fata spate si aripile revopsite .

Nu era de luat . Mai caut .... pana gasesc un e46 in stare buna si "nemanarit"

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Ai gasit ceva pana la urma??? Chiar sunt curios. Am urmarit topicul cu sufletul la gura. Si eu am tot cam aceeasi problema doar ca nu imi iau acum de curand..o sa mai astept. Dar incerc sa imi fac o parere...sunt curios ce ai facut daca ai gasit ceva.
Link to comment
Share on other sites

Ai gasit ceva pana la urma??? Chiar sunt curios. Am urmarit topicul cu sufletul la gura. Si eu am tot cam aceeasi problema doar ca nu imi iau acum de curand..o sa mai astept. Dar incerc sa imi fac o parere...sunt curios ce ai facut daca ai gasit ceva.

 

Am gasit dupa 4 luni de cautari un 318i din 2003 in stare foarte buna. Am verificat-o la un mecanic bun si am cumparat-o imediat.

Deja sunt indragostit de masinuta mea mult dorita. Sunt foarte incantat de ea. E peste asteptarile mele. Avand in vedere ca e primul meu BMW chiar preferam un 4 cilindrii ... pt 6 cilindri e timp in viitor.

Acum imi bat capul cu actele pt reinmatriculare. Voi reveni cu poze si detalii la Masina mea. Acum sunt in concediu si trebuie sa ma delectez cu noua jucarie.

Pe curand !

 

 

Ai gasit ceva pana la urma??? Chiar sunt curios. Am urmarit topicul cu sufletul la gura. Si eu am tot cam aceeasi problema doar ca nu imi iau acum de curand..o sa mai astept. Dar incerc sa imi fac o parere...sunt curios ce ai facut daca ai gasit ceva.

 

Am gasit dupa 4 luni de cautari un 318i din 2003 in stare foarte buna. Am verificat-o la un mecanic bun si am cumparat-o imediat.

Deja sunt indragostit de masinuta mea mult dorita. Sunt foarte incantat de ea. E peste asteptarile mele. Avand in vedere ca e primul meu BMW chiar preferam un 4 cilindrii ... pt 6 cilindri e timp in viitor.

Acum imi bat capul cu actele pt reinmatriculare. Voi reveni cu poze si detalii la Masina mea. Acum sunt in concediu si trebuie sa ma delectez cu noua jucarie.

Pe curand !

Link to comment
Share on other sites

Din cate am inteles eu 318i 143 cp a fost ales motorul anului in anul respectiv, 2002 cred. De ce nu ar fi fiabil? Si in alta ordine de idei am auzit ca un 320i (facelift 2002) ar fi fiabil. Oare de ce? Si ma iexact in ce consta fiabilitatea asta?
Link to comment
Share on other sites

buna alegere. un motoras foarte fiabil

E un motoras foarte nefiabil. Poate cel mai putin fiabil. In orice service BMW cand aud de 318 i valvetronic se iau cu mainile de par!

 

 

alex?? cred ca si tu esti constient de faptul ca vorbesti prostii...

 

am motorul asta pe masina.in 2 ani de zile .. am facut 68.000 km... si nu am avut nici cea mai mica problema. aproape zilnic il duc in 6000 RPM, consumul de ulei este null in conditiile astea. asa ca ce spui tu sunt doar niste prostii ...

mi se pare un motor extrem de fiabil , economic si puternic pt capacitatea lui.

Link to comment
Share on other sites

Asa cum spuneam undeva mai sus dupa cam 4 - 5 luni de cautari am reusit sa gasesc o masina foarte intretinuta si cu km putini facuti in Romania.

Dupa o verificare la un mecanic bun care repara numai BMW-uri am luat-o imediat. De mecanic m-am interesat si stiu sigur ca e bun .... este unul recomandat si de reprezentanta BMW din Iasi.

Referitor la motor stiu bine ce e cu motorul asta N42B20

Am un var care lucreaza la un serivis in Bucuresti unde repara preponderent BMW, Mercedes, Audi, VW si altele.

Problema sta in felul urmator: motorul este foarte bun, e un motor reusit, deci e OK .... dar daca se strica gasesti greu pe cineva in Romania care sa stie sa il repare.

Mi-a explicat varul meu ca la remontarea motorului dupa o reparatie are niste relaje care sunt foarte dichiste ... legate de acel valvetronic. Si tocmai reglejele alea dichiste putini mecanic stiu sa la faca. L-am intrebat si pe mecanicul din Iasi care mi-a verificat masina de pb asta ... si a spus ca intr-adevar sunt mai compicate dar se pot repara fara probleme.

In rest eu ce sa zic .... sunt foarte multumit de masinuta. E SUPER !!! M-a cucerit complet. De tras trage binisor. Consumul e decent pt 143 CP.

La un momenta dat am testat si un 320i in 6 cilindri. Dar la vreificarea la servis s-a dovedit ca masina avea probleme importante. Da recunosc 6 cilindri e fain nu zic nu .... dar pt mine find primul BMW am considerat ca e mai bun un 318i in 4 cilindri. Va veni timpul si pentru 6 cilindri ... sau chiar mai multi.

Va multumesc mult celor care mi-ati dat informatii despre cele doua motoare si ma bucur ca am intrat si eu in familia posesorilor de BMW... ca fan al marcii sunt de multi ani. :lol:

 

Am gasit dupa 4 luni de cautari un 318i din 2003 in stare foarte buna. Am verificat-o la un mecanic bun si am cumparat-o

Cati km are?

Are 114.000 masina fiind din 2003. Probabil ca sunt reali ... dar ce coneaza pt mine e ca masina e in stare foarte buna.

 

 

Pune poze cu jucaria sa o admiram si noi.

 

E buna pt primul BMW pe viitor o sa vrei mai mult. 325i sau 330i :)

Vor veni si pozele curand .... acum bag benzina de zor si ma bucur de masinuta.

Dar voi termina concediul curand si voi avea timp si de poze. :lol:

Link to comment
Share on other sites

buna alegere. un motoras foarte fiabil

E un motoras foarte nefiabil. Poate cel mai putin fiabil. In orice service BMW cand aud de 318 i valvetronic se iau cu mainile de par!

 

 

Here we go again :)

 

de fapt nimic nou sub soare: http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?s=&...st&p=525741

 

Daca te duci la Filaret si intrebi de 318 i face lift (valvetronic) se iau aia TOTI cu mainile de cap! Cica ar fi cel mai problematic motor... prost rau!

 

Haide-ti sa vorbim un pic despre Alexxx.

 

Alexx avea candva un e46 320i negru, frumos. Te trezeai dimineata il porneai si auzeai sunetul celor 6 cilindrii. Era o placere. Si avea 150 de CP.

 

Domnul Alexxx a aflat intr-o zi ca exista un 318i, bineinteles e 318i deci e mai slab si drept dovada are doar 143 CP.

 

Dar cand Domnul Alexxx a aflat ca 318i face suta in 9.3 secunde (fata de 9.9s cat facea al lui 320i) s-a suparat. Asa ceva nu se poate. Si atunci Alexxx a spus o fraza celebra: 318i este un "cotet de 4 cyl"

 

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?s=&...st&p=310625

 

Intr-o zi Alexxx a auzit de la un mecanic de la Filaret ca 318i valvetronic este un motor prost. Atunci D-nul Alexxx a inceput sa populeze forumul cu comentarii negative la adresa lui 318i...

 

... pana intr-o zi in care nu a mai rezistat si a vandut 320i-ul si si-a luat 325i.

 

Foarte bine ai facut Domnule Alexxx .. si eu sunt fan 325i si iti promit ca intr-o zi o sa imi iau si eu unul. Si acuma regret ca mi-am luat 318i valvetronic dar ce sa faci taxele astea sunt naspa. Si unde mai pui ca masina mea a costat doar 12 mii anul trecut in primavara cand un 325ci era 13-14 mii si taxa era de 1000-2000 de euro. Sincer nu m-a lasat inima. Si acuma regret uneori...

 

Asta nu inseamna ca motoarele Valvetronic sunt proaste. Contrazici inginerii de la BMW. Si iti mai spun un secret. TOATE MOTOARELE NOI IN 6 CILINDRII DE LA BMW AU VALVETRONIC MAI NOU. Si le merge bine, 325i are acuma 218 CP si e valvetronic. Doar M-urile nu ai valvetronic din cauza ca sunt motare de turatie si cum se stie valvetronic II e safe doar pana la 7000 rpm.

 

Am facut 30 mii km cu masina asta si am avut o singura problema si aia la electromotor. Facea urat cand o porneam. Ce sa-i faci e facut de Bosch nu de Bmw.

 

Cand o sa imi pice motorul o sa te chem sa dansezi pe langa masina mea in timp ce eu scriu pe un caiet de 1000 de ori "318i valvetronic e un motor prost" "318i valvetronic e un motor prost" "318i valvetronic e un motor prost" "318i valvetronic e un motor prost" "318i valvetronic e un motor prost" "318i valvetronic e un motor prost" "318i valvetronic e un motor prost"............

 

pana atunci lasa-ne frate... enjoy your 325i and I'll enjoy my 318ci.

 

buna alegere. un motoras foarte fiabil

E un motoras foarte nefiabil. Poate cel mai putin fiabil. In orice service BMW cand aud de 318 i valvetronic se iau cu mainile de par!

 

E un mecanic mai batran pe la Filaret pe acolo si nu prea mai are par in cap. Cred ca a vazut multe 318i valvetronic la viata lui. Mie mi-e si rusine sa mai ma duc la Filaret. Cum intru pe poarta toti mecanicii isi pun mainile in cap.

 

Over and out

Link to comment
Share on other sites

buna alegere. un motoras foarte fiabil

E un motoras foarte nefiabil. Poate cel mai putin fiabil. In orice service BMW cand aud de 318 i valvetronic se iau cu mainile de par!

 

 

Here we go again :lol:

 

de fapt nimic nou sub soare: http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?s=&...st&p=525741

 

Daca te duci la Filaret si intrebi de 318 i face lift (valvetronic) se iau aia TOTI cu mainile de cap! Cica ar fi cel mai problematic motor... prost rau!

 

Haide-ti sa vorbim un pic despre Alexxx.

 

Alexx avea candva un e46 320i negru, frumos. Te trezeai dimineata il porneai si auzeai sunetul celor 6 cilindrii. Era o placere. Si avea 150 de CP.

 

Domnul Alexxx a aflat intr-o zi ca exista un 318i, bineinteles e 318i deci e mai slab si drept dovada are doar 143 CP.

 

Dar cand Domnul Alexxx a aflat ca 318i face suta in 9.3 secunde (fata de 9.9s cat facea al lui 320i) s-a suparat. Asa ceva nu se poate. Si atunci Alexxx a spus o fraza celebra: 318i este un "cotet de 4 cyl"

 

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?s=&...st&p=310625

 

Intr-o zi Alexxx a auzit de la un mecanic de la Filaret ca 318i valvetronic este un motor prost. Atunci D-nul Alexxx a inceput sa populeze forumul cu comentarii negative la adresa lui 318i...

 

... pana intr-o zi in care nu a mai rezistat si a vandut 320i-ul si si-a luat 325i.

 

Foarte bine ai facut Domnule Alexxx .. si eu sunt fan 325i si iti promit ca intr-o zi o sa imi iau si eu unul. Si acuma regret ca mi-am luat 318i valvetronic dar ce sa faci taxele astea sunt naspa. Si unde mai pui ca masina mea a costat doar 12 mii anul trecut in primavara cand un 325ci era 13-14 mii si taxa era de 1000-2000 de euro. Sincer nu m-a lasat inima. Si acuma regret uneori...

 

Asta nu inseamna ca motoarele Valvetronic sunt proaste. Contrazici inginerii de la BMW. Si iti mai spun un secret. TOATE MOTOARELE NOI IN 6 CILINDRII DE LA BMW AU VALVETRONIC MAI NOU. Si le merge bine, 325i are acuma 218 CP si e valvetronic. Doar M-urile nu ai valvetronic din cauza ca sunt motare de turatie si cum se stie valvetronic II e safe doar pana la 7000 rpm.

 

Am facut 30 mii km cu masina asta si am avut o singura problema si aia la electromotor. Facea urat cand o porneam. Ce sa-i faci e facut de Bosch nu de Bmw.

 

Cand o sa imi pice motorul o sa te chem sa dansezi pe langa masina mea in timp ce eu scriu pe un caiet de 1000 de ori "318i valvetronic e un motor prost" "318i valvetronic e un motor prost" "318i valvetronic e un motor prost" "318i valvetronic e un motor prost" "318i valvetronic e un motor prost" "318i valvetronic e un motor prost" "318i valvetronic e un motor prost"............

 

pana atunci lasa-ne frate... enjoy your 325i and I'll enjoy my 318ci.

 

buna alegere. un motoras foarte fiabil

E un motoras foarte nefiabil. Poate cel mai putin fiabil. In orice service BMW cand aud de 318 i valvetronic se iau cu mainile de par!

 

E un mecanic mai batran pe la Filaret pe acolo si nu prea mai are par in cap. Cred ca a vazut multe 318i valvetronic la viata lui. Mie mi-e si rusine sa mai ma duc la Filaret. Cum intru pe poarta toti mecanicii isi pun mainile in cap.

 

Over and out

 

 

cam toate motoarele au probleme mai mari sau mai mici,din ce cunosc M54 are problema de Vanos(face zgomot in rest nu e panica)

motorul pe va certati voi e ok trage frumos si din ce am auzit are ca si probleme:mai pica una alta pe la Valvetronic,senzorii axa cu came si vibrochen pica(nimic grav) + inca o problema destul de grava ceva cu uleiul caut linkul si il pun aici,l-am gasit pe un forum afara deci e posibil sa nu afecteze modelele noastre (din Europa).A era ceva legat de oil sludge probabil ca tinea foarte mult si de uleiul folosit :)

 

am gasit a fost postat si pe aici

 

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?sho...aded&start=

 

ultimul edit:da cei de la Filaret sunt praf unui amic cu tipul de motor de care discutam au vrut sa ai schimbe chiulasa cand de vina erau 2 senzori... probabil ca de aia zice Alexxx ca se iau cu mainle de cap,oricum destul de slabi unii mecanici de acolo

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.