Jump to content

Noul M5


Rares_CJ

Recommended Posts

viteza in coasta e cu totul altceva,stefan va poate explica mai bine

 

awd si fwd sunt avantajate,de aceea comparatia intre clio rs si m3 nu este deplasata

acuma nici m3 nu a fost conceput sa meargĂŁ pe coasta. Prin munți si pe poteci.. Cred ca comparația este absurda..

Link to comment
Share on other sites

pai ideea este ca toate masinile participante acolo sunt mai mult sau mai putin modificate

 

putine masini sunt concepute de producator pt asa ceva :thumbsup:

poate evo sau impreza dar si alea sunt preparate

 

vtm este o competitie extrem de solicitanta,atat pt masina cat si pt pilot.

daca vrei detalii,avem un coleg de forum care participa cu m3 e46 preparat

Link to comment
Share on other sites

s ar putea sa fii surprins :rolleyes: m3 are putere dar nu are aderenta pt asa ceva.si aderenta e totul

 

ca sa dau un ex este un porsche de peste 250 de cai( tot cu tractiune spate) :rolleyes: care este constant surclasat de masini teoretic mult inferioare ca putere dar tractiune fata gen seat leon tdi

Link to comment
Share on other sites

Grav offtopic.

Pe topic de M5 am ajuns sa comparam o tigaie de Clio care e conceputa doar pentru performanta si atat cu un M3 care e o sportiva de lux pe care poti pune toate optionalele care-ti trec prin cap.

Am avut timp de 9 ani Megane Coupe 2.0 16V si asa este, e o masina misto si Reno stie sa faca masini interesante dpdv performante dar in rest, tot Renault ramane, adica tigaie.

Link to comment
Share on other sites

Inseamna ca nimeni nu mai are nimeni nimic de spus despre noul M5! Probabil o sa continuam acest topic asa cum ar trebui atunci cand o sa fie si de vanzare si cineva o sa si l permita si o sa avem de vb despre punctele bune si cele mai putin bune.
Link to comment
Share on other sites

Apropo de noul m5, tocmai ce am urmarit un filmulet facut de cei de la Bmw pe circuitul de la laguna seca. Imi place tare masina si cum se aude motorul!

 

Si culoarea asta promovata in toate clipurile astea e super tare. Abia astept sa conduc masina asta!Ca sa nu mai vb de ceasurile din bord! Mult mai reusite ca la e60. Sunt chiar incantat de masina asta chiar si numai din poze sau filmuletele care au aparut pana acum. Sper sa vad curand una in realitate.

Edited by fortdoe
Link to comment
Share on other sites

Noul M5 F10.

 

http://i35.photobucket.com/albums/d196/M5Greg/M5%20Tourings/IMAG0216.jpg

http://i35.photobucket.com/albums/d196/M5Greg/M5%20Tourings/IMAG0219.jpg

http://i35.photobucket.com/albums/d196/M5Greg/M5%20Tourings/IMAG0217.jpg

http://i35.photobucket.com/albums/d196/M5Greg/M5%20Tourings/IMAG0213.jpg

http://i35.photobucket.com/albums/d196/M5Greg/M5%20Tourings/IMAG0220.jpg

http://i73.photobucket.com/albums/i233/keller235/F10%20M5/47bad1ff.jpg

http://i73.photobucket.com/albums/i233/keller235/F10%20M5/e783bc96.jpg

http://i73.photobucket.com/albums/i233/keller235/F10%20M5/33394bb8.jpg

http://i73.photobucket.com/albums/i233/keller235/F10%20M5/8739a5c4.jpg

Link to comment
Share on other sites

Cum îl umilesti..? Clio Rs nu are șanse la m3, defapt ii da m3 de nu ii vede numărul.. faptul ca ii in plus F1 ce semnifica? Are aripi de îl umileste sau cum ?

 

Pai in asta consta toata treaba.

 

Clio RS F1 R 27 este editia limitata de la Renault SPort,vine cu un sasiu mai intarit,suspensie mai tare,directie mai scurta,frane mai bune + scaune Recaro de curse(care nu se compara cu megane 2.0 normal sau cu orice alt reno)greutatea de 1325 kg.

 

Sly a zis acolo ce trebuie,bmw este masina de circuit cu viraje largi de mari viteza unde pune jos toata puterea.

 

Magia vine din ansamblul de cunostinte si aportul de tractiune pe orice viraj,sau abordarea traseului intr-un mod specific la prima vedere.

 

Daca invarti roata in gol sub tine este un minus,daca asta iti aduce un plus de viteza si dinamica pe viraj incepe sa devina constructiva.

 

:thumbsup:

 

Misto M5-ul , am vazut ca l-au pus deja pe site-ul oficial , dar nu merge configuratoru .

Edited by Stefan_e46
Link to comment
Share on other sites

Intra pe BMW.de si il poti configura. Pleaca de la 100.000 euro si ce e interesant , pentru niste sume modice :p poti sa faci cateva cursuri de condus pe zapada , gheata sau circuit :rolleyes: .

Doar 100000 euro! Glumesc! Deci unul cu mai de toate inseamna ca sare de vreo 120000. Masina care a aparut in pozele de prezentare e frumoasa tare. Are bordul cusut in piele, si panourile de la usi. Conteaza mult! Am vazut de curand un M5 e60, mai chelut! Cu bordul normal , nu bagat in piele nu spunea nimic! Am intrat pe site ul bmw.de si nu apare si bmw m5 la configurator!

Edited by fortdoe
Link to comment
Share on other sites

Asta e un mare minus pentru ca oricat de performant ar fi un 3 cilindri ( dar probabil din motive de marketing-costuri proiectare) se va imbunatatati cel 40sd.

 

Un motor V8 prin insasi arhitectura lui asigura valori ale performantei mai ridicate decat un 6L.

 

Totusi s-ar putea sa fie un motor nou care sa fie tinut ascuns pana in momentul lansarii.

 

SE zvoneste un 4.5d,3.0 L6 3 turbine,354cp si cica noul 4.0d va avea 313cp si 630Nm

 

Da ,de 3.0 era vorba ,scuze de neintelegere.

 

Uite ieri am avut parte sa vad un A5 3.0 tdi facut de revo, era al unui pilot care concureaza aici.

u

Cifrele se situau un jurul la 400 cp injectie metanol si 900 Nm.

 

Vreau sa spun ca de-abia ma tineam cu 530 pe liniile drepte, in rest pe viraje era cam la fel.

 

As cumpara un M5d ,numai daca pretul ar fi sub cel pe benzina.

 

Pe linii drepte sincer cred ca decola de langa tine,awd+900Nm pe A5 = :frantics:

Link to comment
Share on other sites

Pe linii drepte inainta mai mult,dar succesiunea de viraje oprea acest lucru.

 

Masina nu face mereu diferenta.Oricum sunt asa de multe variabile de discutat ,ca pt cineva neexperimentat prea multa putere poate incurca.

 

Un ex cel mai concret este: unde el lifteaza gazul eu vin full si asa mai departe.

 

Mi-as lua un M5 nou cu bucurie , dar nu de aici ,sa las statului roman vreo 30.000 euro pe tva si taxe :frantics:

Edited by Stefan_e46
Link to comment
Share on other sites

Pai impozitul tre sa fie undeva la peste 7000 ron pe an la noul m5. Poate mai mult chiar! Oricum masinile astea care ajung in romanica e ca si cum ai ajunge in purgatoriu! Am schimbat de curand pompa de benzina si filtrul la m5 meu. Nu va imaginati cam ce era pe fundul rezervorului si cam cum arata filtrul de benzina! Si am pus mereu benzina doar de la omv! Puscarie curata la pret de UE. Am tras afara benzina din rezervor spuneai ca i petrol neprelucrat! Deci abia astept noul m5 sa vedem cat rezista! E penibil oricum da ce sa facem?! Din cauza benzinei proaste s a dus pompa care nu mai tragea cum trebuie. Dupa 8200 de ture cand apasam butonul m o limita in maxin 6000 de ture si dadea eroare la motor. Am schimbat pompa si apoi si filtrul ca era negru de la buna calitate a benzinei! Acum totul e ok! Dar cu niste costuri! E aiurea rau ca in 2011 inca sa distrugi o masina din cauza carburantului! Edited by fortdoe
Link to comment
Share on other sites

Multe din statiile OMV sunt construite pe vechile statii de PECO sau cum se numeau inainte de 89.

 

Sa nu-ti imaginezi ca cineva le spala anual pentru ca asta costa si volumu de benzina vandut ar fi mai mic.

 

Pe langa asta calitatea benzinei proaste se aduna cu mizeria din rezervoare .

 

Solutia este schimbul filtrului de benzina mai des si eventual curatarea rezervorului dar la care este destul de greu de ajuns.

Link to comment
Share on other sites

Exact! Dar e un deranj destul de mare sa faci asta in mod sistematic! Si toata combinatia asta am facut-o dupa vreo 25000 km. Pompa mai fusese schimbata! Era ciudat ca pana la 8200 fara M tragea ok si dintr o data murea! Apropo de statiile de benzina ar fi perfect normal sa modernizeze statiile pt ca pretul il ajusteaza mereu! Dar in viata asta nu cred ca apucam noi! Edited by fortdoe
Link to comment
Share on other sites

Tocmai ce am intrat pe bmw.de. Ciudata treaba! Daca intri pe configurator unde in sfarsit este si bmw m5 f10, la date tehnice spune ca are 549 cp. Daca intri la modele, la M si apoi la M5 tot la date tehnice spune ca are 560cp. Cam aiurea scapare pe site ul oficial! http://www.bmw.de/de/de/general/configurations_center/configurator.html

 

Eu cred ca e doar o greseala si o vor remedia! Poate pana apare la vanzare o sa aiba 600. Oricum ca o parere pur personala desigur subiectiva, asa ar fi fost mai interesant! Sa fi mers ca si la modelele anterioare din 100 cp in 100cp. Nu cred ca era mare inginerie sa scoata 600 dar cum spuneam era doar un gand de al meu. Exista cu siguranta ratiuni obiective pt care l au scos doar cu 560 sau 549!

Edited by fortdoe
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.