Jump to content

Problema sasiu E46


jollyxter

Recommended Posts

saptamana trecuta am fost la service si am ridicat masina pe elevator(imi atingeau jatele de pe spate foarte putin la denivelari) i'am facut o constatare masini si am gasit telescoapele pe spate...curse si cateva bucsi la grup, printre care si bucsa ce-a mare de tine grupul.

in mers nu se simte nimic, doar ca atunci cand dau drumul mai brusc la ambreiaj parca se simte un mic soc in grup... si nu stiu de la ce e, citind acest topic ma gandesc ca poate e de vina prinderea pe sasiu. nu am umblat nici o data la vlava asta...CDV

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 73
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

saptamana trecuta am fost la service si am ridicat masina pe elevator(imi atingeau jatele de pe spate foarte putin la denivelari) i'am facut o constatare masini si am gasit telescoapele pe spate...curse si cateva bucsi la grup, printre care si bucsa ce-a mare de tine grupul.

in mers nu se simte nimic, doar ca atunci cand dau drumul mai brusc la ambreiaj parca se simte un mic soc in grup... si nu stiu de la ce e, citind acest topic ma gandesc ca poate e de vina prinderea pe sasiu. nu am umblat nici o data la vlava asta...CDV

 

Cu socul din grup a incept si la mine, doar ca la mine telescopele si bucsele erau/sunt in stare perfecta. Problema descrisa de mine tine tocmai de prinderea in sasiu iar socul pe care-l simti este jocul, pe plan vertical, care apare odata cu deteriorarea/ruperii sub-cadrului. Acesta face legatura dintre punte (generatorul de sarcini) si sasiul masinii (parte fixa) prin intermediul bucselor care absorb socul.

Repet, ruperea subcadrului (stadiul incipient al problemei descrise) poate fi, o vreme, mascata de dublura caroseriei (sub-cadrul este imbracat in tabla iar pana nu se rupe tabla, cu toate ca exista joc si se simt "lovituri" in sasiu la bruscari, nu este vizibil). Sfatul meu este sa verifici totusi ce se intampla pe la acele bucsele. Mai sant o gramada de cuplaje semi-elastice (pe axul cardanic, etc) ce pot crea la randul lor anumite socuri.

 

Totodata precizez ca eu nu bag curse sau eu stiu ce "liniute" pentru ca am un diesel (e clar faptul ca, din start, un benzinar "ma face" chiar daca M a umblat putin prin motor si pe la franele mele :twoup: )

Masina am luat-o diesel pentru o autonomie mai mare (1000km cu un plin) si mult-indragitul imens cuplu la ture putine, motorul I6 pentru fiabilitate (M57 este durabil si foaaaarte silentios pentru un diesel) iar caroseria e46 am ales-o pentru ca ofera repartizare egala a masei pe fiecare roata (fapt care o face asa de stabila pe carosabil). Celelalte optionale dupa cum urmeaza: pornire motor din telecomanda pentru confortul pe care-l gasesti intr-o masina pornita; cruise control ca altfel behai pe autostrada, chiar daca pedala de accleleratie are articulatie inversa si este muuult mai comoda decat cele normale; jante 17" aliaj ultraligh pentru ca motorul "duce" lejer; xenon pe scurta/argon pe lunga/krypton pe ceata ca se vede IMPECABIL pe orice conditii meteo (intr-adevar, cand dau "flash-ul de radar" pentru a-i avertiza pe ceilalti participanti, noaptea, ii deranjez ); oglinzi electro-heliomate si incalzite pentru a nu fi orbit ; spalatoare incalzite pentru faruri si parbriz (iarna dezghet farurile si parbrizul instantaneu); sistem audio Blaupunkt in 10 difuzoare si comenzi pe volan si magazie de CD-uri pentru ca-mi place foarte mult sa ascult muzica la drum; trapa electrica pentru ca fumez mult in masina; navigatie incorporata Garmin pentru ca poti gasi harti Navteq, la zi, chiar si pentru Romania; piele incalzita pentru ca este foarte comoda si durabila; cotiera spate cu acces portbagaj si sac de ski din piele pentru ca iarna, cand merg la ski sa nu-mi comunice portbagajul cu interiorul masinii si sa nici nu ma tai in canturi; 10 airbag-uri si centuri pirotehnice pentru ca vreau sa ajung intreg acasa; asistent de parcare din comoditate si senzor de ploaie pentru ca am fost prost (merg aiurea: cand ai nevoie nu sterg iar cand n-ai, te trezesti ca merge);

Link to comment
Share on other sites

cred ca masinile noastre sunt cam identice :twoup:)) doar perdeluta pe spate nu am, in rest este tot ce se poate pune pe un e46.

saptmana viitoare ma duc sa o verific dinou, sper sa fie ok, daca nu, e problema :)

Edited by SPW
Link to comment
Share on other sites

cred ca masinile noastre sunt cam identice :twoup:)) doar perdeluta pe spate nu am, in rest este tot ce se poate pune pe un e46.

saptmana viitoare ma duc sa o verific dinou, sper sa fie ok, daca nu, e problema :)

 

Sfatul meu este sa verifici a.s.a.p., pentru ca este o problema destul de importanta.

Uite, eu maine "internez" masina pentru "operatie", undeva pe la pranz. Daca-mi dai un semn pana atunci (0742105012) voi vorbi si pentru tine.

Este pacat sa compromiti bunatate de masina cu o "carpeala" in service atata vreme cat eu (unul ca oricare altul, fara nicio pila) am reusit o remediere, cu un proces tehnologic pus la dipozitie de BMW (chiar o inbunatatire: pisele au fost reproiectate, astfel masina capata o inbunatatire).

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
ceva noutati despre lucrare?

 

Salut,

 

Am scos masina din service :twoup: ... alta viata ! Dupa ce a fost schimbata subpuntea+arcuri+bucse parca e alta masina. Tinuta pe sosea este muuult mai precisa (ma rog, pacat ca nu prea avem sosele). Toate bune si frumoase pana acasa unde, cand bagam masina in garaj, mi-am spart zidul. Concluzie: aia de la service nu mi-au mai conectat senzorii de parcare :twoup:

 

In fine ... voi rezolva si asta, tot la ei, dar vreau sa atasez acum niste poze cu masina in service

 

ceva noutati despre lucrare?

 

Salut,

 

Am scos masina din service :) ... alta viata ! Dupa ce a fost schimbata subpuntea+arcuri+bucse parca e alta masina. Tinuta pe sosea este muuult mai precisa (ma rog, pacat ca nu prea avem sosele). Toate bune si frumoase pana acasa unde, cand bagam masina in garaj, mi-am spart zidul. Concluzie: aia de la service nu mi-au mai conectat senzorii de parcare :twoup:

 

In fine ... voi rezolva si asta, tot la ei, dar vreau sa atasez acum niste poze cu masina in service

 

 

ceva noutati despre lucrare?

 

Salut,

 

Am scos masina din service :twoup: ... alta viata ! Dupa ce a fost schimbata subpuntea+arcuri+bucse parca e alta masina. Tinuta pe sosea este muuult mai precisa (ma rog, pacat ca nu prea avem sosele). Toate bune si frumoase pana acasa unde, cand bagam masina in garaj, mi-am spart zidul. Concluzie: aia de la service nu mi-au mai conectat senzorii de parcare :twoup:

 

In fine ... voi rezolva si asta, tot la ei, dar vreau sa atasez acum niste poze cu masina in service

 

ceva noutati despre lucrare?

 

Salut,

 

Am scos masina din service :twoup: ... alta viata ! Dupa ce a fost schimbata subpuntea+arcuri+bucse parca e alta masina. Tinuta pe sosea este muuult mai precisa (ma rog, pacat ca nu prea avem sosele). Toate bune si frumoase pana acasa unde, cand bagam masina in garaj, mi-am spart zidul. Concluzie: aia de la service nu mi-au mai conectat senzorii de parcare :)

 

In fine ... voi rezolva si asta, tot la ei, dar vreau sa atasez acum niste poze cu masina in service

post-38660-1287647915_thumb.jpg

post-38660-1287647961_thumb.jpg

post-38660-1287648048_thumb.jpg

post-38660-1287648154_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Salut,

 

Mi-am luat un e 46 din 1998 de vre-o luna de zile. In ultima saptamana, cand plecam de pe loc sau intorceam masina ( fara sa fortez masina), parca se rupea puntea spate, rotile "duduind"pe asfalt (nu se intampla de fiecare data insa frecvent). Am cerut parareri fara sa se uite vre-um mecanic la masina si mi-au spus ca ar putea fi volanta, ambreajul.

Astazi am fost la Bavaria si cand s-au uitat sub masina in spate, partea STANGA, acolo unde este prinsa puntea de caroseria masinii, este RUPTA tabla (caroseriei) de jur imprejur.Mi-au spus ca este foarte periculos deoarece are 3 puncte de prindere si unul a cedat, usor usor vor ceda si celelate si voi ramane cu "puntea in masina".

Daca masina va manifesta astfel de lucruri va sfatuiesc sa va uitati mai intai la acesta. Este foarte important de stiut ca acesta este un defect de fabricatie la E46 lotul din 1998-2003 in special la cele pe benzina, dar si diesel cum am eu. Acest lucru apare doar pe spate partea STANGA, explicatia fiind tabla mai subtire etc.

Ca si remediu, data toate puntea spate jos, diferential roti etc si sudat, insa un sudor foarte bun care sa poata face intariturile in asa fel incat sa nu se rupa iar tabla.

 

 

SFAT: DACA ARE CINEVA ASA CEVA SI MASINA SE INCADREAZA IN 10 ANI DE LA FABRICATIE PANA IN PREZENT SE REPARA GRATUIT LA BAVARIA, DEOARECE CAROSERIA ARE GARANTIE 10 ANI.

 

Poate o sa ajute pe cineva, eu acum trebuie sa platesc.

Link to comment
Share on other sites

S-a mai discutat cred , sunt si cateva clip=uri pe youtube.

 

nu stiam ca se repara gratuit

 

ti-au zis cei de la bavaria ca toate e46-urile din 98-03 au astfel de pb,sau tu ti-ai luat un e46 la mana a5a si acum te plangi

 

exista , in special la M3 :twoup: dar am vazut si motorizari mai mici , vezi pe youtube

Link to comment
Share on other sites

eu cred ca au o pb in special masinile cu care s-au dat la greu cerculete

 

cunosc pe cineva care la fel isi luase e46 din vitan,recent adus,inafara de cerculete si liniute nu a stiut sa faca altceva,nu a apucat randul doi de nr rosii

 

 

Probabil respectivul a crezut ca BMW inseamna doar masina de cerculete.

Link to comment
Share on other sites

pe forumuri de afara se cunoaste problema de mult. LA motoare mai mari e aproape inevitabila. Va zic sigur ca multi si de aici de pe forum au avut problema asta dar s-au ferit sa o expuna , probabil ca se gandeau ca le scade valoarea masinii sau zice lumea ca a fost "totala" . La motoare mai mici apare mai rar si ceva excese "ajuta" , dar in ambele cazuri e inaceptabil sa iti cedeze prinderea aia chiar daca ai facut 2000 de km de cerculete..

sa se rupa cutie, diferential, ambreiaj, ok, dar nu sa ramai cu puntea in drum ca ai facut cerculete cu un 318i.. sa fim seriosi..

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

ti-au zis cei de la bavaria ca toate e46-urile din 98-03 au astfel de pb,sau tu ti-ai luat un e46 la mana a5a si acum te plangi

 

 

In primul rand nu ma plang, am prezentant ceea ce are masina si am dat un sfat care poate scuti proprietari care au aceeasi problema de niste bani seriosi.In al doilea rand masina a fost adusa din Germania in 2008 si sunt al 2 proprietar primul fiind un om de 45 de ani care nu arata ca face cerculete. In al 3 rand nu am destui bani sa arunc pe o masina pentru amuzament. Iar in final nu ti-am cerut sa ma judeci sau sa imi dai un sfat ci am expus o problema pe care mecanici de la Bavaria m-au informat ca acest lucru este o defectiune des intalnita din cazua defectului de fabrica si nu apare doar daca faci cerculete sau fortezi masina ceea ce am si precizat initial.In alta ordine de idei commentul tau este inutil.

 

Salut!

Cat te costa "distractia"?

 

 

Inca nu mi-au dat un pret, sambata aflu.

Link to comment
Share on other sites

e o problema cunoscuta ..solutia e un petic sudat in argon daca nu ma insel ..un tinichigiu rezolva fara probleme prea mari .

 

 

 

Am aceasi problema, am gasit sa o repar dar costul este de 300 de euro, stie cineva in Constanta un service care este ok si totusi nu asa scump?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...
  • 11 months later...
  • 2 weeks later...
  • 2 months later...

La ce te referi cand spui piese de retrofit ?

In US stiu ca se vand niste placi de tabla facute special pentru intarirea sasiului in zona aia - in afara de astea " retofitul" poate sa fie doar inlocuirea podelei din spate cu totul - vezi poze mai vechi de pe topicul asta.

Cert e ca toata povestea asta se rezolva destul de usor la niste oameni care stiu sudura - nu Dorel la colt de bloc - se demonteaza tot de pe spate si se sudeaza podeaua cu adaos de tabla pentru ranforsare.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Salutare colegi.

Am dat din ĂŽntâmplare de acest threat și am rĂŁmas cam dezamĂŁgit de probabilitatea unei viitoare intervenții de genul acela pentru remedierea defectului din fabricație pentru puntea spate.

Eu am un 318i din mai 1999 și de câteva ori am auzit un scârțâit ĂŽn partea din spate stânga a mașinii, mers la mecanic și verificat și cauza atunci a fost ruperea țevii de eșapament la intrarea ĂŽn toba finalĂŁ. Am fost la un sudor, rezolvat problema. Acum, dupĂŁ un an și ceva iar se aude din când ĂŽn când un scârțĂŽit, m-am uitat ĂŽn zona unde a fost țeava sudatĂŁ și pare ĂŽn regulĂŁ, dar trebuie mai sigur sĂŁ o ridic pe elevator pentru clarificare.

Sper sĂŁ nu am parte de acel defect de fabricație cĂŁ nu-mi picĂŁ bine deloc o eventualĂŁ intervenție acolo :(

 

P.S.: Uitam sĂŁ precizez... uneori când ieșeam din mașinĂŁ se auzea și un zgomot de gen trepidație țeavĂŁ eșapament care atinge caroseria, sper totuși sĂŁ fie ceva de acolo... :hmm:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.