Jump to content

BMW 320D 2002 vs Golf 5 2.0 TDI 2005


Chelos

Recommended Posts

  • 3 weeks later...
Ma refer la general. Ce parere aveti?? Costuri de intretinere?? Eventuale reparatii??? Argumente pro si contra (dc golf dc bmw) Probleme ale lor si rezolvari....Astept pareri.

 

P.S Eu unul as alege BMW :) Deoarece am fost lamurit ca este o masina foarte buna din mai multe motive dar ma cam da inapoi din cauza costului ridicat de intretinere si reparatie. cel putin asa au zis gurile rele. Oare este diferit de Golf in punctul asta de vedere??

 

 

E o mare diferenta intre cele 2 masini. BMW e superior d.p.d.v. dinamic si are unele din cele mai bune motoare la ora actuala.

Motorul de 2.0 TDI de la VAG e cel mai slab diesel produs de concern. Afirmatia e facuta de un mecanic care lucreaza la un service al grupului german.

Ca sa te hotarasti incearca sa mergi cu ambele masini. Te vei indragosti de BMW.

Am avut 4 masini produse VAG si am in familie si acum 2. Socrul meu are Golf iar cumnatul Passat. Personal iti recomand BMW dar trebuie sa fi pregatit sa-l intretii corespunzator. Daca faci o pasiune din BMW nu e scump de intretinut. Daca esti strans cu bugetul VW e mai ieftin.

Daca te uiti la consum, motarele VW consuma mai putin dar nu cu mult fata de BMW in schimb nu mai au fiabilitatea de alta data (cel mai fiabil motor VW a fost 1.9TDI de 90 CP).

Link to comment
Share on other sites

BMW este un brand puternic ancorat in piata si de ce are reputatia de clasa premium.VW este masina poporului si sincer nu vad nici o diferenta intre plasticul fetelor de usi dintr-un Golf,Passat 2007 si un Citroen 2007. Ti s-a intamplat sa-ti tremure oglinda de pe usa ,vreodata la un bmw (E46) pentru ca ai muzica un pic mai tare?Mie nu!

 

Seria 3 este premium in scris. (ma refer la E46). Am mai zis asta si repet. Urca-te intr-un Mercedes sau Audi (aceeasi clasa) si apoi in BMW. Daca nu observi niste diferente (in sensul ca bmw-ul e cel mai spartan o sa te ajut eu (iti pun niste poze).

BMW-ul este undeva intre vw si mercedes /Audi. Mai aproape de vw. De la seria 5 in sus lucrurile se uniformizeaza. (isi merita numele de premium)

Calitatea materialelor e buna (la plastic ma refer) - dar tot borbul e din plastic ca la vw, citroen etc. Dar la premium te astepti la mai mult.

 

Ref. la oglinda - oi fi mers tu cu un vw cu oglinda varza. La mine vibreaza cel mult oglinda de pe parbriz (am si statie si subwoofer). Cele din usa sunt prinse in 3 suruburi zdravene.

Edited by MOTANUL
Link to comment
Share on other sites

BMW este un brand puternic ancorat in piata si de ce are reputatia de clasa premium.VW este masina poporului si sincer nu vad nici o diferenta intre plasticul fetelor de usi dintr-un Golf,Passat 2007 si un Citroen 2007. Ti s-a intamplat sa-ti tremure oglinda de pe usa ,vreodata la un bmw (E46) pentru ca ai muzica un pic mai tare?Mie nu!

 

Seria 3 este premium in scris. (ma refer la E46). Am mai zis asta si repet. Urca-te intr-un Mercedes sau Audi (aceeasi clasa) si apoi in BMW. Daca nu observi niste diferente (in sensul ca bmw-ul e cel mai spartan o sa te ajut eu (iti pun niste poze).

BMW-ul este undeva intre vw si mercedes /Audi. Mai aproape de vw. De la seria 5 in sus lucrurile se uniformizeaza. (isi merita numele de premium)

Calitatea materialelor e buna (la plastic ma refer) - dar tot borbul e din plastic ca la vw, citroen etc. Dar la premium te astepti la mai mult.

 

Ref. la oglinda - oi fi mers tu cu un vw cu oglinda varza. La mine vibreaza cel mult oglinda de pe parbriz (am si statie si subwoofer). Cele din usa sunt prinse in 3 suruburi zdravene.

 

Eu am avut Mercedes inainte sa am Bmw.Am mers cu Audi si sunt masini foarte bune.Insa Audi,Mercedes si Bmw sunt marci premium.Daca tu ai facut o pasine pt Golf cred ca ai gresit forumul.Nu se suporta comparatia intre Golf si E46.Ia un Golf 4 si compara-l cu e46 si mai compara asa :Golf 2 cu E34 Golf 3 cu E36;Golf 5-6 cu E90.Ma refer la design,confort,fiabilitate iar de motor ca raport putere/fiabilitate nici nu avem ce discuta. Daca vrei sa compari Vw compara-l cu Opel,Toyota,Honda,Renault etc

Edited by Boxer
Link to comment
Share on other sites

Ma refeream la bord si materiale nu la masina pe ansamblu - voi generalizati nu eu. La acest capitol BMW E46 sta mai prost (compenseaza la alte capitole pe care le stim cu totii).

Daca voi sustineti ca plasticul este material premium nu mai am ce comenta. Atunci si tico are bord premium.

Edited by MOTANUL
Link to comment
Share on other sites

deacord cu tine! Dar eu imi pun o intrebare. De ce nu mai vedem BMW intre locurile 1,2,3 in cadrul F1 si alte sporturi de acest gen?!

In FIA WTCC incep sa recapete mult teren fata de Seat, dominand din nou sportul, in World SBK iarasi vin tare din urma avand rezultate de top 10 si chiar top 5 cu Troy Corser(avand in vedere ca sunt la primul an), la Dakar s-au bagat si au avut rezultate bune. F1 a devenit un sport foarte dubios si fara un pilot care sa traga toata echipa dupa el nu merita. BMW au considerat ca mai bine investesc in alte categorii pe care le pot domina decat sa se lupte cu morile de vant!

Link to comment
Share on other sites

Ma refeream la bord si materiale nu la masina pe ansamblu - voi generalizati nu eu. La acest capitol BMW E46 sta mai prost (compenseaza la alte capitole pe care le stim cu totii).

Daca voi sustineti ca plasticul este material premium nu mai am ce comenta. Atunci si tico are bord premium.

Faci niste comparatii putin decalate...Adica tinzi probabil sa compari 320d-ul tau cu un C sau cu un A4 care probabil au costat mai mult. Modelele de la Audi si Merc care se tranzactioneaza pentru valori in jur de 10.000 au toate platic la greu in interior. Faptul ca plasticul lor imita mai bine pielea si mahonul, asta nu le face mai premium....plus ca la Audi materialele sunt foarte sesibile si se deterioareaza repede. :)

Edited by f1bogdan
Link to comment
Share on other sites

 F1 a devenit un sport foarte dubios si fara un pilot care sa traga toata echipa dupa el nu merita. 

 

poate ca nu se intelege nici un pilot cu masina ... :)

 

...plus ca la Audi materialele sunt foarte sesibile si se deterioareaza repede.   :lol:

 

hai sa nu vorbim si de bmw la capitolul asta :lol:

Link to comment
Share on other sites

Seria 3 este premium in scris. (ma refer la E46). Am mai zis asta si repet. Urca-te intr-un Mercedes sau Audi (aceeasi clasa) si apoi in BMW. Daca nu observi niste diferente (in sensul ca bmw-ul e cel mai spartan o sa te ajut eu (iti pun niste poze).

BMW-ul este undeva intre vw si mercedes /Audi. Mai aproape de vw. De la seria 5 in sus lucrurile se uniformizeaza. (isi merita numele de premium)

Calitatea materialelor e buna (la plastic ma refer) - dar tot borbul e din plastic ca la vw, citroen etc. Dar la premium te astepti la mai mult.

 

Ref. la oglinda - oi fi mers tu cu un vw cu oglinda varza. La mine vibreaza cel mult oglinda de pe parbriz (am si statie si subwoofer). Cele din usa sunt prinse in 3 suruburi zdravene.

 

Eu cred ca tu esti indus in eroare mai de graba de dotarile standard cu care vine bmw-ul E46(ma refer la casetofon,AC manual,etc..) si la designul bordului per ansamblu fara prea multe dotari.Materialele in sine de pe E46 sunt mai calitative decat concurentii sai de aceasi generatie A4 B6 si Cklasse W203 si mult mai bine inchegate.Daca ai lua toate cele 3 marci standard("chele") intradevar seria 3 e cel mai urat in interior ca aspect insa la versiunile foarte dotate ti-ai schimba complet parerea,bmw pune foarte mult accent pe dotarile optionale din pacate si nu primesti mare lucru la dotarile standard ca si la E90 care fara idrive,klima,comenzi pe volan,cotiera,etc..arata ca un interior Kia.Deci nu confunda calitatea in sine cu dotarile.

post-5474-1253182905_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

 F1 a devenit un sport foarte dubios si fara un pilot care sa traga toata echipa dupa el nu merita. 

 

poate ca nu se intelege nici un pilot cu masina ... :lol:

 

...plus ca la Audi materialele sunt foarte sesibile si se deterioareaza repede.   :lol:

 

hai sa nu vorbim si de bmw la capitolul asta :)

Ooooo nu...la Audi e mai rau...crede-ma :) ! cand vine vorba de materiale la interior...palaria jos, Merc merita premiul I. Insa de Audi ma indoiesc destul de mult. Si vorbesc asta din experienta multor prieteni!

Link to comment
Share on other sites

 F1 a devenit un sport foarte dubios si fara un pilot care sa traga toata echipa dupa el nu merita. 

 

poate ca nu se intelege nici un pilot cu masina ... :lol:

 

...plus ca la Audi materialele sunt foarte sesibile si se deterioareaza repede.   :lol:

 

hai sa nu vorbim si de bmw la capitolul asta :)

Ooooo nu...la Audi e mai rau...crede-ma :) ! cand vine vorba de materiale la interior...palaria jos, Merc merita premiul I. Insa de Audi ma indoiesc destul de mult. Si vorbesc asta din experienta multor prieteni!

 

Audi a ramas un VW un pic mai ok, dar tot VW ramane...Parerea mea personala e ca nu are ce cauta intre marcile premium...

Afirmatia mea o sustin deoarece am avut ocazia sa conduc A4, A3, A6 A8 si Q7 ...Sunt masini ok, dar dupa parerea mea nu exceleaza la nici un capitol.

Link to comment
Share on other sites

Audi a ramas un VW un pic mai ok, dar tot VW ramane...Parerea mea personala e ca nu are ce cauta intre marcile premium...

Afirmatia mea o sustin deoarece am avut ocazia sa conduc A4, A3, A6 A8 si Q7 ...Sunt masini ok, dar dupa parerea mea nu exceleaza la nici un capitol.

 

audi seamana cu Vw la motoare,in rest nu au nimic in comun...o usa e vw este foarte putin antifonata, aproape deloc, una de audi este plina ca la e46 cu spuma si alte antifonari,plus alte detalii :)

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

Materialele in sine de pe E46 sunt mai calitative decat concurentii sai de aceasi generatie A4 B6 si Cklasse W203 si mult mai bine inchegate.

 

Nu ne contrazicem. Audi arata mai bine dar materialele se uzeaza repede (la bord ma refer). Merc arata si bine si rezista ok in timp.

Eu comparam masinile standard care reprezinta grosul vanzarilor. Tu ai pus o poza cu M3. Daca ar fi fost standard jumatate din ce au pus pe M3 ar fi fost si bordul bmw-ului la inaltimea restului masinii.

 

Ca o parere personala imi place bordul spartan de la BMW. Dar cand ii vad pe altii ca se baga in vorba ca asta ar fi punctul forte la bmw serie 3 E46 si ca motorul de 2.0 320D e sportiv imi dau seama cat de bine cunosc masina despre care vorbesc si ale concurentei.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.