Jump to content

BMW 320D 2002 vs Golf 5 2.0 TDI 2005


Chelos

Recommended Posts

Cumva erau marca ATE?

Da, asa e! De ce is mai scumpe placutele produse de ei?

 

 

asta cine a mai zis-o ???

 

Am auzit-o deseori de pe la samsari, nu am inventat-o eu astazi. Un sambure de adevar trebuie sa existe, deacord?

 

 

Stiti exact cand au introdus cei de la BMW tehnologia common rail la motoarele diesel? Eficient dynamics cand a fost implementat?

Edited by NemeSys
Link to comment
Share on other sites

Da, asa e! De ce is mai scumpe placutele produse de ei?

Pentru cĂŁ sunt de calitate.

PlĂŁcuĂžele Ferodo, Zimmermann sunt mai ieftine dar nu la fel de bune.

 

Am auzit-o deseori de pe la samsari, nu am inventat-o eu astazi. Un sambure de adevar trebuie sa existe, deacord?

 

Nu. :)

Link to comment
Share on other sites

Un motor pe benzina nu poate duce cat unul diesel. Un benzinar la peste 100k km este obosit, pe cand un diesel abia lucreaza la capacitate maxima.

 

 

 

Pana la urma care e treaba cu motoarele astea 2? un diesel duce mai mult sau nu? exceptand manevrarea...sa zicem ca ambele motoare au fost folosite cam la fel.

Link to comment
Share on other sites

Un motor pe benzina nu poate duce cat unul diesel. Un benzinar la peste 100k km este obosit, pe cand un diesel abia lucreaza la capacitate maxima.

 

 

 

Pana la urma care e treaba cu motoarele astea 2? un diesel duce mai mult sau nu? exceptand manevrarea...sa zicem ca ambele motoare au fost folosite cam la fel.

Bate campii...un motor modern produs dupa 1990, daca are intretinerea facut-a cat de cat, duce peste 350k km fara probleme, indiferent ca e diesel sau benzina si e BMW, audi sau Renault. Problema e ca la diesel pica mai des "anexele", gen turbina si altele de pe langa, pompe de motorina, care nici ele nu fac parte din motor, tot felul de valve si furtunase si datorita meseriasilor de la noi te trezesti ca schimbi altele care nu trebuiesc schimbate...si tot asa...

"Motorul" in sine, adica bloc, chiulasa, pistoane, segmenti, cuzineti, ..adica ladoiul ala mare de sub capota in general e la fel de fiabil si la diesel si la benzina si in mod normal daca pui ulei cat de cat bun si la timp duce extrem de mult, mai degraba se duce naibii restul masinii prin coroziune decat ala..

Link to comment
Share on other sites

Da...deja daca e vechi de 8 ani....daca il cumpar in maxim 1 an de uzura sigur pica ceva...mai ales un injector ...la cat de buna e motorina la noi....

La benzinar ai idee cam cat ar costa sa reconditionezi un injector ? ca pe google nu am gasit nimic concret...

 

nu stiu la benzinar,cert este ca cel mai bine iti cumperi un BMW din germania sau macar unul recent adus in tara,neinmatriculat,fie ca e diesel sau benzina

 

insa indiferent ca iti cumperi golf V 2005 sau E46 2002 sa stii ca tot masini sh se numesc si este posibil sa iti pice ceva,

 

vad ca tot iti faci probleme,daca pica una daca pica alta,cel mai bine ia-ti masina pe care ti-o permiti;cu un buget de 8000e ia-ti un hyundai i30 2008 de la proprietar cu un rulaj de 10-20k km si ai terminat balciul,mai ai si 'nspe mii de ani garantie !

Link to comment
Share on other sites

Plus cã are mare importanÞã ºi starea maºinii.

A ta aratĂŁ ca nouĂŁ. :)

 

 

ehhh ..am mai vazut noi de astea ca noi :lol:

 

 

sti tu cumva mai multe despre masina mea cumva si nu stiu eu?sau ai vb si tu asa ca sa dai un exemplu...si a picat fix a mea ?

Link to comment
Share on other sites

Salutare!

 

Am lucrat la un dealer VW si Audi din Ploiesti in vanzari cam un an si jumatate.

Parerile clientilor despre motorul 2.0 TDi pompe duze nu erau deloc unele ok.Incepand cu martie 2008 motoarele pompe duze au fost inlocuite cu motoarele commonrail , tocmai din cauza acestor probleme tot mai des intalnite, iar primul model VW 2.0tdi CR a fost Passatul.Toata lumea e nemultumita de faptul ca mananca ulei, cad injectoare, pompe injectie, volanta si altele.(Atunci cand tatal meu si-a luat un VW am optat ptr motorul 1.9TDI) .

Am condus Golf 5 cam cu toate motorizarile , 2.0tdi e un motor care trage destul de bine, iar masina sta destul de bine pe sosea, dar nu exceleaza, franele dupa parerea mea sunt o gluma proasta comparativ cu ale BMW-ului(ABS este muuult prea sensibil), directia nu e chiar un punct forte.

Daca ar fi sa aleg eu, as alege un BMW. Fratele meu are un 520d din 2000, cel de 136 CP, si intr-adevar a schimbat la el EGR, debitmetru, pompa motorina de sub canapea, tampoane motor ..adevarul e ca nici masina nu era intr-o stare formidabila cand am luat-o, dar acum pot spune ca merge foarte bine.

Deci probleme la motorul 2.0 d sunt, dar nu ireparabile.

 

Mai tine cont si de faptul ca majoritatea BMW-urilor au distributia pe lant, ceea ce te scuteste de ceva banuti la revizii(cazul curelei).

 

Daca ar fi sa aleg intre diesel si benzina, atunci as alege DIESEL doar daca fac peste 30 mii km/an, atunci renteaza, asta dupa calculele mele.Dupa 30 mii de km imi amortizez diferenta , iar in urmatorul an am sa fiu si cu ceva banuti in plus...economie...:))

 

Motorul diesel e un motor ce rezista mai mult in timp datorita principiului de functionare, regim mai scazut de turatii comparativ cu benzina, insa nici cu un benzinar ingrijit (si aici ma refer la uleiuri, filtre la timp si de buna calitate, fara forja aiurea) nu vei avea probleme...Eu ma uit la E36 meu , 318 is din 1997, un pic peste 250 mii de km , si intr-un an am facut circa 20 mii km fara a schimba nimic in afara de bujii , filtre, ulei ..consumabile.Si motorul merge super frumos, si trage foarte bine.

 

Parerea mea este ca BMW e net superior VW la confort, stabilitate, siguranta,tinuta de drum, calitatea materialelor folosite si repet am condus si una si alta(cel putin VW am condus toate modelele, mai putin Phaeton).

 

 

Oricum, ca si concluzie , mergi cu amandoua, dar sa fie in aceeasi stare de functionare, si iti faci o parere proprie.Tu vei merge cu masina, si important este ca tu sa te simti bine in masina ta, indiferent de ce marca vei alege.Daca ai vreun dubiu, elimina-l inainte sa iti cumperi o masina, sa nu existe dilema , dupa .."Oare nu era mai bine daca imi luam altceva...?? "

Si mai mult ca sigur, ieftin si bun nu exista, si de asemenea sa stii ca la achizitionarea unei masini nu trebuie sa te bazezi pe noroc sau bafta ca ai gasit o "super oferta"...Nu exista asa ceva...

 

Asta e doar parerea mea...

 

O seara placuta!

Link to comment
Share on other sites

sti tu cumva mai multe despre masina mea cumva si nu stiu eu?sau ai vb si tu asa ca sa dai un exemplu...si a picat fix a mea ?

 

Vorbea despre o fostă maşină a lui, nu s-a referit la maşina ta. :)

 

----------------

Ontopic: BMW este o marcă mult superioară faţă de VW, pe de altă parte, ĂŽntreţinerea unui BMW este mai costisitoare.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

tine cont si de faptul ca bmw-ul e premium si golful e o masina ... a poporului asa cu buget mai redus. O sa vezi asta la tinuta de drum, nush cine a zis da a zis bine cand incepe la vw/skoda/seat ceva sa troncane pai numai in scartaieli stai si sunt cacaturi minore da te scot din minti gen rotita de la spatar, centura sta nush cum, plasticu de pe la schimbator, scartaie cotiera!

Nu stiu poate tu nu te-ai suit in ambele masini dar in golf stai ca in autobuz.

Si legat de masina premium si masina low cost macar daca ar fi preturile la piese mai ieftine, da de multe ori la vw sunt mai scumpe.

Link to comment
Share on other sites

Ontopic: BMW este o marcã mult superioarã faÞã de VW, pe de altã parte, ÎntreÞinerea unui BMW este mai costisitoare.

sensibil mai costisitoare. depinde la ce te referi, ca un total nu cred ca e mai costisitor daca ne referim la consumabile pe 100k km. problema apare in general ca la bmw avem pretentia sa folosim ce e mai bun si mai scump cum ar fi pneuri de dimensiuni mai mari ca la golf, jante mai mari, suspensii mai sport s.a. lucruri care costa in plus dar nu sunt absolut necesare.

Link to comment
Share on other sites

Salutare!

 

Am lucrat la un dealer VW si Audi din Ploiesti in vanzari cam un an si jumatate.

Parerile clientilor despre motorul 2.0 TDi pompe duze nu erau deloc unele ok.Incepand cu martie 2008 motoarele pompe duze au fost inlocuite cu motoarele commonrail , tocmai din cauza acestor probleme tot mai des intalnite, iar primul model VW 2.0tdi CR a fost Passatul.Toata lumea e nemultumita de faptul ca mananca ulei, cad injectoare, pompe injectie, volanta si altele.(Atunci cand tatal meu si-a luat un VW am optat ptr motorul 1.9TDI) .

Am condus Golf 5 cam cu toate motorizarile , 2.0tdi e un motor care trage destul de bine, iar masina sta destul de bine pe sosea, dar nu exceleaza, franele dupa parerea mea sunt o gluma proasta comparativ cu ale BMW-ului(ABS este muuult prea sensibil), directia nu e chiar un punct forte.

Daca ar fi sa aleg eu, as alege un BMW. Fratele meu are un 520d din 2000, cel de 136 CP, si intr-adevar a schimbat la el EGR, debitmetru, pompa motorina de sub canapea, tampoane motor ..adevarul e ca nici masina nu era intr-o stare formidabila cand am luat-o, dar acum pot spune ca merge foarte bine.

Deci probleme la motorul 2.0 d sunt, dar nu ireparabile.

 

Mai tine cont si de faptul ca majoritatea BMW-urilor au distributia pe lant, ceea ce te scuteste de ceva banuti la revizii(cazul curelei).

 

Daca ar fi sa aleg intre diesel si benzina, atunci as alege DIESEL doar daca fac peste 30 mii km/an, atunci renteaza, asta dupa calculele mele.Dupa 30 mii de km imi amortizez diferenta , iar in urmatorul an am sa fiu si cu ceva banuti in plus...economie...:))

 

Motorul diesel e un motor ce rezista mai mult in timp datorita principiului de functionare, regim mai scazut de turatii comparativ cu benzina, insa nici cu un benzinar ingrijit (si aici ma refer la uleiuri, filtre la timp si de buna calitate, fara forja aiurea) nu vei avea probleme...Eu ma uit la E36 meu , 318 is din 1997, un pic peste 250 mii de km , si intr-un an am facut circa 20 mii km fara a schimba nimic in afara de bujii , filtre, ulei ..consumabile.Si motorul merge super frumos, si trage foarte bine.

 

Parerea mea este ca BMW e net superior VW la confort, stabilitate, siguranta,tinuta de drum, calitatea materialelor folosite si repet am condus si una si alta(cel putin VW am condus toate modelele, mai putin Phaeton).

 

 

Oricum, ca si concluzie , mergi cu amandoua, dar sa fie in aceeasi stare de functionare, si iti faci o parere proprie.Tu vei merge cu masina, si important este ca tu sa te simti bine in masina ta, indiferent de ce marca vei alege.Daca ai vreun dubiu, elimina-l inainte sa iti cumperi o masina, sa nu existe dilema , dupa .."Oare nu era mai bine daca imi luam altceva...?? "

Si mai mult ca sigur, ieftin si bun nu exista, si de asemenea sa stii ca la achizitionarea unei masini nu trebuie sa te bazezi pe noroc sau bafta ca ai gasit o "super oferta"...Nu exista asa ceva...

 

Asta e doar parerea mea...

 

O seara placuta!

 

 

Foarte interesant. Multumesc pentru detalii. Te ma iastept si cu altele daca mai ai.

 

 

----------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Am invatat foarte multe despre BMW facand acest topic si inca as vrea sa mai invat. Va astept cu placere cu alte pareri, sugestii, explicatii si tot felul de indicatii cu privire la BMW. Multumesc frumos.

Edited by Chelos
Link to comment
Share on other sites

Motorul diesel e un motor ce rezista mai mult in timp datorita principiului de functionare, regim mai scazut de turatii comparativ cu benzina,

 

Total de acord,dar cu o mica completare: Sa fie diesel clasic(non-turbo).

Creşterea puterii volumice a motoarelor prin mărirea raportului de comprimare, turaţiei şi supraalimentare are ca efect mărirea solicitărilor termomecanice, ĂŽn special pentru piesele care delimitează camera de ardere a motorului.

Edited by THX-1
Link to comment
Share on other sites

@initiatorului acestui topic : cred ca ti-au fost date suficiente argumente pro si contra pentru a-ti alege o masina indiferent care ar fi aia. Nu-ti va spune nimeni pe forumul BMW sa-ti iei alta marca, ca doar d-aia suntem toti aici. Mi se pare aiurea sa tot intrebi si sa ti se raspunda aceleasi lucruri. Poate ar trebui sa te consulti si cu alte forumuri ale altor marci daca nu esti convins de ceva. Eu cand mi-am luat masina nu am vorbit cu nimeni de nicaieri, nici forumuri , nici pareri ale prietenilor, NIMENI ! Mi-am luat masina care am simtit eu ca ma reprezinta. Fa la fel !
Link to comment
Share on other sites

nush cine a zis da a zis bine cand incepe la vw/skoda/seat ceva sa troncane pai numai in scartaieli stai si sunt cacaturi minore da te scot din minti gen rotita de la spatar, centura sta nush cum, plasticu de pe la schimbator, scartaie cotiera!

 

 

acest lucru se intampla si la bmw :)

 

nu cred ca nu iti scartie chederul sau geamurile sau pielea de la schimbator cand ii dai a 6-a ...

 

are si bmw-u destule scartaieli

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

sti tu cumva mai multe despre masina mea cumva si nu stiu eu?sau ai vb si tu asa ca sa dai un exemplu...si a picat fix a mea ?

 

chill R . e vb de o experienta neplacuta cu o masina relativ noua ca an .

 

Ontopic .cred ca ti-ai facut o idee si lumea e destul de sincera . eu suspectez ca ce s-a scris pe forum e cam jumatate . Sunt multi useri care au ales sa nu-si posteze problemele , turbo cazut si alte etc .

Edited by myxage
Link to comment
Share on other sites

@initiatorului acestui topic : cred ca ti-au fost date suficiente argumente pro si contra pentru a-ti alege o masina indiferent care ar fi aia. Nu-ti va spune nimeni pe forumul BMW sa-ti iei alta marca, ca doar d-aia suntem toti aici. Mi se pare aiurea sa tot intrebi si sa ti se raspunda aceleasi lucruri. Poate ar trebui sa te consulti si cu alte forumuri ale altor marci daca nu esti convins de ceva. Eu cand mi-am luat masina nu am vorbit cu nimeni de nicaieri, nici forumuri , nici pareri ale prietenilor, NIMENI ! Mi-am luat masina care am simtit eu ca ma reprezinta. Fa la fel !

 

 

Esti off topic...nu a zis nimeni sa imi recomande alta marca ba chiar am specificat ca vreau cat mai multe detalii despre e46...mai bine citesti mai atent inainte sa fi indiscret si rautacios. Nu am te-am obligat sa imi scrii nimic ....doar am rugat lumea sa imi dea detalii.

Daca tu cand ti-ai luat BMW nu erau nici forumuri nici nimic ei bine acum sunt si am sansa sa ma documentez. Nu pricep de ce mai dai reply daca esti offtopic si mai vorbesti cu ura de parca te-am jignit eu cu ceva.....ce sa faci asa e lumea.

 

Multumesc tuturor inca o data. Niste lucruri extraordinare am aflat...eram robot nu stiam nimic. Mai astept sfaturi si specificatii privind e46.

Link to comment
Share on other sites

Esti off topic...nu a zis nimeni sa imi recomande alta marca ba chiar am specificat ca vreau cat mai multe detalii despre e46...mai bine citesti mai atent inainte sa fi indiscret si rautacios. Nu am te-am obligat sa imi scrii nimic ....doar am rugat lumea sa imi dea detalii.

Daca tu cand ti-ai luat BMW nu erau nici forumuri nici nimic ei bine acum sunt si am sansa sa ma documentez. Nu pricep de ce mai dai reply daca esti offtopic si mai vorbesti cu ura de parca te-am jignit eu cu ceva.....ce sa faci asa e lumea.

 

A fost total ontopic ce am scris si nu au fost nicidecum nuante rautacioase. Ideea era ca daca vrei sa-ti iei masina (E46) si discuti strict pe acest topic, o sa afli doar 1% din informatie. Trebuie sa rasfoiesti tot forumul pentru a afla ce te intereseaza. Pentru fiecare problema expusa deja aici exista thread-uri deschise, plus alte cateva zeci, cu alte informatii foarte utile tie si pe care probabil nu te-ai gandit sa le expui. Acelasi lucru e valabil si pentru Golf : pareri pertinente le vei gasi doar pe forumul Volkswagen. De abia dupa aceea se poate trage linie. Deci documentatia care ar trebui facuta legat de cele 2 marci de masini, este mult mai ampla. Eu asa vad problema si este sub forma de sfat.

 

PS Bineinteles ca erau toate forumurile cand mi-am luat masina, numai ca stiam de la bun-inceput ce o sa-mi iau.

Link to comment
Share on other sites

Eu unul sunt foarte multumit de e46 DIESEL. Singurul lucru neplacut a fost releul pompei de transfer (asta a fost din vina mea pentru ca am lasat masina cu putina motorina parcata in panta in Belgia :) -a fost greu sa gasesc tractare si service) Sora mea are un e46 tot diesel din 2000 (mult peste 200.000 km) si in toti acesti km nu a schimbat decat uleiuri , filtre , cauciucuri si bieletele.

Intre VW si BMW nu exista termen de comparatie in ceea ce priveste comportamentul rutier.

 

P.S. Motorul de 2.0 diesel de la VW nu este un motor fiabil

Edited by brabus2099
Link to comment
Share on other sites

acest lucru se intampla si la bmw :)

 

nu cred ca nu iti scartie chederul sau geamurile sau pielea de la schimbator cand ii dai a 6-a ...

 

are si bmw-u destule scartaieli

Insa le rezorvi repede daca ai un pic de "mestereala" in sange. Totusi vorbim de masini de 8-9ani de zile la care apar una alta,mici retusuri ce trebuie facute ca doar nu o lasi sa scartie din toate incheieturile.Insa in privinta materialelor folosite in interior si a sistemelor de prindere,cleme,suruburi etc,inclusiv felul cum au fost proiectate si gandite iti vei da seama de ce BMW este un brand puternic ancorat in piata si de ce are reputatia de clasa premium.VW este masina poporului si sincer nu vad nici o diferenta intre plasticul fetelor de usi dintr-un Golf,Passat 2007 si un Citroen 2007. Ti s-a intamplat sa-ti tremure oglinda de pe usa ,vreodata la un bmw (E46) pentru ca ai muzica un pic mai tare?Mie nu!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.