Jump to content

my 535D


dvdcore

Recommended Posts

Ms pitbul.

 

Cauta una cu cati mai putini km (mai ales daca a fost rulata in RO) si verific-o pe tester, in principal testul de turbine si injectoare. Si vezi in mers daca cutia are vreo problema.

 

In rest dupa ce o cumperi iti recomand:

Dupa 100.000km si mai mult de 4 ani ,daca nu vrei sa ai probleme iti recomand sa faci pe parcurs:

 

1. verificare/schimbare admisie

2. verificare galeria de evacuare

3. schimbare furtunase de vacuum

4. verificare/schimbare baterie. poti sa ai multe prob la idrive din cauza bateriei.

5. vezi daca merge lin cutia si in D/DS si manual.

6. schimbare ulei cutie + filtru cutie.

7. schimbare fulie vibrochen.

8. daca are peste 150.000km schimba-i si cele 2 electrovalve turbo.

9. verifica pe tester daca releul de la bujii functioneaza corect, altfel procesul de regenerare al DPF nu functioneaza corect.

10. ulei iti recomand 0w40. eu pun de la mobil1 din USA. Am pus si de la BMW 0w40 o data, dar mi se pare mai bun Mobil1.

11. schimbare lichid servo, difernetial, de frana si antigelul.

 

Bafta la cumparare :thumbsup:

Edited by dvdcore
Link to comment
Share on other sites

Ms pitbul.

 

Cauta una cu cati mai putini km (mai ales daca a fost rulata in RO) si verific-o pe tester, in principal testul de turbine si injectoare. Si vezi in mers daca cutia are vreo problema.

 

In rest dupa ce o cumperi iti recomand:

Dupa 100.000km si mai mult de 4 ani ,daca nu vrei sa ai probleme iti recomand sa faci pe parcurs:

 

1. verificare/schimbare admisie

2. verificare galeria de evacuare

3. schimbare furtunase de vacuum

4. verificare/schimbare baterie. poti sa ai multe prob la idrive din cauza bateriei.

5. vezi daca merge lin cutia si in D/DS si manual.

6. schimbare ulei cutie + filtru cutie.

7. schimbare fulie vibrochen.

8. daca are peste 150.000km schimba-i si cele 2 electrovalve turbo.

9. verifica pe tester daca releul de la bujii functioneaza corect, altfel procesul de regenerare al DPF nu functioneaza corect.

10. ulei iti recomand 0w40. eu pun de la mobil1 din USA. Am pus si de la BMW 0w40 o data, dar mi se pare mai bun Mobil1.

11. schimbare lichid servo, difernetial, de frana si antigelul.

 

Bafta la cumparare :thumbsup:

Multumesc pentru informatii.

Link to comment
Share on other sites

Pai RX8 in versiune R3 a obtinut locul 3 in USA la capitolul handling la masini sub 100 mii $. Primele 2 locuri erau un porsche si un lotus. Inca intorc capul cand vad cate una.

Dupa ce am luat bmw-ul, am condus rx8-ul unui prieten si parca as fii dat jos "armura" si eram in trening. (1350kg vs 1730kg)

Cam asta e diferenta.

 

In afara de comportamentul dinamic, masina aia iti da niste senzatii f tari. Cand ii dai cate un 9000rpm zici ca esti pe moto.

 

RX8 a fost gandita pt USA..nu se preteaza sa o folosesti zi de zi in RO. Din varii motive.

- la preturile actuale ale carburantilor un consum de 12% afara si 25% in Buc e imens pt o masina cu 230 cai

- garda f mica

- motorul f sensibil

 

Mi-as mai lua un RX8, DOAR pt rulare exclusiv pe track gen nurburging/hungaroring, unde greutatea mica, LSD, tract spate, cutie manuala, sasiul, frane etc.. fac totul.

Edited by dvdcore
Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

Daca merg o perioada mai incet si la turatii mici, la primul kickdown lasa fum in spate .. in rest fuge destul de bn masina.

 

asa face orice diesel fara dpf (de la bmw)

 

 

daca mergi mai incet prin oras in aglomeratie , la prima blana da un puf de fum , dupa care nu mai scoate gram

Edited by gelu_bmw
Link to comment
Share on other sites

L-am scos de mult timp, fiindca se infundase.

 

asa face orice diesel fara dpf (de la bmw)

 

Am mers anul trecut prin Turcia prin trafic nasol (in special prin Istanbul) cu o pisoarca de motorina de la ei, cand am apucat sa dau o talpa pe autostrada , am umplut 3 benzi de fum :blush:, dar apoi dupa o serie de 5000rpm nu mai scotea deloc fum. :)

Edited by dvdcore
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

stiu ca citisem mai demult dar nu mai retin. softul de putere il ai doar in modul sport/manual? daca da, cum s-a facut aceasta delimitare fata de de modul D?

 

ai masurat vreodata masina pe dyno? atit in d cit si in m/s ?

Edited by muzica9
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.