Jump to content

Cauciucuri iarna


st.neeo

Recommended Posts

testele care sunt facute sunt facute in anumite conditii , voi trebuie sa va ganditi unde mergeti cu masina , ca daca stati numai in oras si sunteti din buc sau constanta , trebuie sa luati in calcul ca zapada nu prea este , pentru ca dau astia cu nisip si sare. Daca vreti sa va aventurati la drum acolo este alta treaba.
Link to comment
Share on other sites

testele care sunt facute sunt facute in anumite conditii , voi trebuie sa va ganditi unde mergeti cu masina , ca daca stati numai in oras si sunteti din buc sau constanta , trebuie sa luati in calcul ca zapada nu prea este , pentru ca dau astia cu nisip si sare. Daca vreti sa va aventurati la drum acolo este alta treaba.

 

 

Pai eu personal prin Arad chiar asa mult nu prea o sa am de umblat si dupa cate am observat aici nu prea este Iarna. problema se schimba la mine deoarece o sa am mai mult de umblat pe ruta Arad -Sibiu

 

si la Sibiu in ceea ce priveste iarna se schimba datele problemei.

 

Acuma referitor la teste parerile ar putea fi impartite, eu am citit si lucruri bune despre anvelopele astea, sper sa faca fata cat ed cat mai ales ca sunt incepator si nu cred ca o sa ma avant io sa

dau gaz la masina mai mult decat ma lasa tupeul in conditiile de mai sus

Link to comment
Share on other sites

poti sa-ti cumoeri oricare din modelele de ma sus fara probleme.Nu o sa simti diferenta

Sunt o gramada de oamani care-si pun cauciucuri scumpe doar de dragu de a zice ca eu au ceva ce atii nusi pot permite , ei fiind in prealabil pe langa subiectul problemei , fiind mai explicit , in viata lor nu au derapat cu masina controlat.

Link to comment
Share on other sites

Scuze ca nu m-am facut inteles.

Diferenta dintre cauciucurile de mai sus este nula , o poate simti doar un sofer sau un pilot in momentul in care face derapaje controlate sau se joaca un pic cu masina ( eu fata de alti soferi am placerea de a derapa mai ales cand e un pic de zapada pe carosabil, este o placere de-a mea , eu nu mi-am cumparat si nici nu mi-am modificat masina doar de placerea de a ma duce pala la supermarket si inapoi). In mometu in care exista un pic de zapada pe sosea sau unde se ruleaza cu masiana , iti poate derapa cu usurinta , iar cauciucurile cu nume au un profil si o compozitie diferita dar asemanatoare la performante , iar mica diferenta , cea care apare in reviste la testele de cauciucuri o poate sinti doar cel care face drifturi sau acele derapaje controlate (repet " diferenta nu o poate simti un sofer ca tine sau ca taicamiu ")

Link to comment
Share on other sites

In primul rand multumesc pentru comparatia cu tatal tau in capacitatea de a conduce, sunt sigur ca m-ai evaluat corect si sunt mult sub tine ca nivel.

In al doilea rand uite aici un articol:

http://forums.bimmerforums.com/forum/showt...d.php?t=1338937

 

Uita-te la ultimele doua cauciucuri, PA3 si Xi2 (ambele de iarna), si dupa aceea spune-mi daca o diferenta de 30ft (10m) la franare de la 100km/h pe suprafete umede sau de 12ft (4m) la franare de la 50km/h pe zapada se simt de catre un sofer de-asta obisnuit, si eventual in ce situatii (ipotetice, fireste) ar putea ajuta chestia asta..

Link to comment
Share on other sites

dupa cum vad eu , acele cauciucuri nu sunt in aceeasi categorie de conditie meteo , iar ceea ce trebuie sa iei tu in calcul este ceea ce vrei sa faci cu masina sau pe unde sa umbli.

Mai sus pe acest toping s-a ma specificat un lucru ( tot de mine) si anume ca tu daca vrei sa stai cu masina numai in oras este inutil sa-ti iei cauciucuri de iarna :) poti sa mergi cu niste cauciucuri intermediare linistit , pt. cateva ore de zapada nu se merita.

Iar legat de cauciucurile mentionate in acel articol totul este irelevant , adica numeni nu o sa aiba vreodata niste gume care sa aiba performate excelente (mai bune decat competitoarele ) la toate capitolele , tot timu o sa fie niste deferente intre ele. Unele sunt facute special pt .zapada , altele pt. ploaie, si lista tot continua. Daca vrei poti sa-ti cumperi unele ultra rece , dar te asigur ca alea nu o sa te tina mai mult de un sezon , motivul fiind unal banal , daca vrei performante atunci trebuie sa platesti . Acele gume sunt fffffff moi iar compozitia este una .... ( ca si in f1 se consuma extrem de repede).

Lund in calcul tot factorii trebuie sa te gandesti bine ceea ce doresti de la niste gume , iar asocierea cu tauicamiu nu stiu de ce te supara ? Nu-l cunosti , poate e un sofer bun sau poate nu , un lucru e clar , e mai in varsta.

 

recomand :

 

1.Dunlop SP WINTER SPORT M3

2.Bridgestone Blizzak LM...

3.Goodyear Ultra Grip

4.Michelin Primacy Alpin

Link to comment
Share on other sites

E adevarat, unele sunt pentru gheata si celelalte pentru zapada. Dar intra la categoria globala 'de iarna'. Si chiar daca mergi mai tot timpul in oras, tot trebuie sa franezi cateodata pe zapada sau pe umezeala (sa zicem ca tractiunea n-ar conta, ca sunt toate la fel). Sau mai faci un drum pana la munte si te infigi in cel din fata cand pui frana, pentru ca anvelopele tale franeaza cu 2 metri mai mult decat ale lui. Si atunci mai conteaza 2 milioane in plus la anvelope fata de masina facuta praf sau mai rau ?

 

In legatura cu tatal tau, nu il cunosc si poate sa fie un sofer foarte bun. Dar nici tu nu ma cunosti pe mine, iar felul in care ai spus-o nu sugera tocmai o apreciere laudativa ..

 

In legatura cu recomandarile, eu le recomand pe cele de pe primul loc din testul ADAC cel mai recent, oricare ar fi ele :)

Link to comment
Share on other sites

mqi, testele ADAC sunt ok ca punct de pornire. Eu pot sa iti spun ca totusi nu reprezinta adevarul absolut, pentru ca ei testeaza pneurile noi.

Pot sa iti spun ca toate cauciucurile Michelin care le-am avut, si de vara si de iarna, la cel mai mic semn de uzura, cam dupa 10 k km de exemplu, devin un rahat cu perje pe ploaie, chiar periculoase

Vara asta de exemplu numai ce am schimpat unele, care desi teroretic erau la mai putin de jumatatea uzurii, masurate la service, dar nu iti spun cum faceau pe ploaie. Iar pe mine exact acolo ma doare, nu imi pasa cum se comporta pe uscat sau in conditii ideale. Altfel foarte laudate. Si bune primii 10 k km. Eu nu mai iau Michelin niciodata. Am avut si de iarna si de vara pe vreo 4 masini si tractiune fata si spate si nu mai iau in viata mea. Altfel daca te uiti pe topuri si teste zici ca sunt zeii cauciucurilor. Numai ca in reviste se fac teste cu ele absolut noi, iar ca pareri cand citesti user review, majoritatea au masini de pana in 120 de cai si e posibil sa nu sesizeze problema. Sau nu vor sa recunoasca "ba, am fost un prost, m-am luat dupa reclame si am dat 120 euro /un cauciuc si dupa 10k km imi venea sa le dau foc.."

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Sa nu uitam ca cel din fata daca iti pune o frana brusca , exista sanse ca tu sa-l lovesti pt ca nu ai cauciucurile cele mai bune de ... hai sa facem un calcul.

1.In momentul in care cel din fata franeaza tare , iar tu la fel , cei 2 metri de franare , pe care-i pierzi din cauza cauciucurilor ar trebuie sa se regaseasca in cei 50 de m pe caare tu trebuie sa-i ai ca distanta intre masina ta si al lui , rezulta .... trage tu concluzia

2. cel din fata ta trebuie sa aiba o masina care franeaza mult mai bine decat a ta , adica sa aiba niste controale mult mai bune , sa fie o masina mai noua ( exclus dacia :) ) , sa fie mai usoara... si lista continua.... trage tu concluzia

3. cel din fata ta trebuie sa aiba cauciucurile care sunt pe primu loc in top , cele pe care tu nu vrei sa le cumperi pt ca aia "n" motive , sau pur si simplu nu vrei.

Ar mai fi cateva dar nu-mi vin , aaa si cum se mai scrie pe topingul asta mai sus , cauciucurile trebuie sa fie si noi ( cel care franeaza in fata ta trebuie sa aiba si cauciucurile noi )

TRAGE TU CONCLUZIILE

Link to comment
Share on other sites

Sa nu uitam ca cel din fata daca iti pune o frana brusca , exista sanse ca tu sa-l lovesti pt ca nu ai cauciucurile cele mai bune de ... hai sa facem un calcul.

1.In momentul in care cel din fata franeaza tare , iar tu la fel , cei 2 metri de franare , pe care-i pierzi din cauza cauciucurilor ar trebuie sa se regaseasca in cei 50 de m pe caare tu trebuie sa-i ai ca distanta intre masina ta si al lui , rezulta .... trage tu concluzia

2. cel din fata ta trebuie sa aiba o masina care franeaza mult mai bine decat a ta , adica sa aiba niste controale mult mai bune , sa fie o masina mai noua ( exclus dacia :) ) , sa fie mai usoara... si lista continua.... trage tu concluzia

3. cel din fata ta trebuie sa aiba cauciucurile care sunt pe primu loc in top , cele pe care tu nu vrei sa le cumperi pt ca aia "n" motive , sau pur si simplu nu vrei.

Ar mai fi cateva dar nu-mi vin , aaa si cum se mai scrie pe topingul asta mai sus , cauciucurile trebuie sa fie si noi ( cel care franeaza in fata ta trebuie sa aiba si cauciucurile noi )

TRAGE TU CONCLUZIILE

 

Hai sa fim seriosi, de cate ori pastrezi tu distanta 50m pana la masina din fata? Ca sa-ti faci o impresie corecta, asta inseamna peste 10 lungimi de masina. Si vorbesc de situatii normale de trafic, cu o sosea circulata.

Dupa care, de cate ori ti s-a intamplat ca cel din fata ta sa franeze pe uscat si tu pe ud sau pe zapada?

In al treilea rand, chiar crezi ca bmw-urile detin monopolul pe frane bune?

 

La urma urmei tu personal faci cum vrei, dar nu incerca sa explici lumii ca n-are importanta ce cauciucuri ai, ca nu este chiar asa..

Link to comment
Share on other sites

Topingul asta daca tin minte , el l-am deschis , si oare de ce??? ca sa aflu si eu de la oameni ce parere au , si ce cauciucuri recomanda , pe langa faptu ca m-am uitat si eu la tot felu de teste.

Ceea ce am spus si am si accentuat este ca : NU EXISTA NICI O DIFERENTA INTRE CAUCIUCURILE DE MAI SUS ENUMERATE DE MINE .Tu ce nu intelegi???? Nu am facut comparatie intre DULOC cu FUTACHI . Tu te-ai plafonat in momentul in care s-a facut comparatie de cauciucuri. Uitate si la ce marci s-a facut comparatia. Si pana la urma cine te opreste sa iti cumperi cele mai scumpe? iti recomand

http://ssl.delti.com/cgi-bin/rshop.pl?deta...&sowigan=Wi

Link to comment
Share on other sites

Topicul are denumirea generala 'cauciucuri de iarna', nu e un versus intre trei marci. Din cauza asta, toata lumea care e interesata de subiect o sa 'aterizeze' aici in primul rand. Si tot de-asta e important sa fie informatii cat mai corecte in el.

 

Si nu e vorba despre mine, eu mi-am luat deja cauciucurile de iarna asa ca pentru mine nu mai are importanta directa. Si pot sa-ti spun si cum am cautat: am luat topul ADAC si am cautat cauciucurile de pe primele 3 locuri, runflat. Din pacate nu se gasesc la noi, asa ca am luat ce am dedus a fi cele mai bune din modelele care se gasesc la noi.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

la un e90 325i am luat anvelope de iarna dunlop winter sport m3 normale, nu runflat si dupa ce se incalzesc parca as avea lanturi pe masina, vibreaza toata si nu are stabilitate pe drum absolut deloc.

am trimis anvelopele inapoi si mi s-au inlocuit doua dintre ele, dar face la fel.

fac asa din cauza ca nu sunt runflat sau sunt defecte?

a mai patit cineva?

merge E90 cu anvelope care nu sunt runflat?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.