Jump to content

Lipsa demaraj pana in 2000 rotatii


mihutz

Recommended Posts

Am aceasta problema de vreo 2 luni si nu am reusit sa-i dau de cap.Am fost la un service din oras unde mi-au verificat debitmetru care se pare ca este bun.De fapt mi-au pus alt debitmetru si am plecat in probe,dar masina se comporta la fel.

Unul din mecanici a spus ca a mai avut aceasta problema cu un bmw 320d si ca trebuie sa-mi schimbe niste furtune de vacum de sub galerie.Au fost schimbate 2 furtune de vacum dar masina se comporta la fel.Masina se comporta astfel:in orice viteza cand turometrul se afla sub 2000 de rotatii poti apasa pedala pana la capat si masina nu pleaca in forta ,dar peste cateva secunde cand masina ajunge la peste 2000 de rotatii pleaca racheta aproape ca nu o mai poti stapani.Mecanicul care mi-a schimbat cele doua furtune a mers cu mine in probe si mi-a turat masina pana aproape de 4000 de rotatii spunand-mi ca asa se merge cu masina asta(normal ca mergand asa nu a mai facut probleme).

Pe tester nu a aparut nici o problema desi cu cateva zile mai inainte de a merge la service dupa ce am pornit masina martorul de la bujii (un triunghi galben cu un cerc cu semnul exclamarii inauntru)a ramas aprins.Am oprit masina,i-am pus din nou contactul si dupa ce a pornit, martorul s-a stins. La service au spus ca nu au ce-i face........... Mi-am facut programare la Bavaria Bucuresti dar pana pe 23.06 stau ca pe ace. Va rog,poate ati avut unul din voi problema asta.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Am aceasta problema de vreo 2 luni si nu am reusit sa-i dau de cap.Am fost la un service din oras unde mi-au verificat debitmetru care se pare ca este bun.De fapt mi-au pus alt debitmetru si am plecat in probe,dar masina se comporta la fel.

Unul din mecanici a spus ca a mai avut aceasta problema cu un bmw 320d si ca trebuie sa-mi schimbe niste furtune de vacum de sub galerie.Au fost schimbate 2 furtune de vacum dar masina se comporta la fel.Masina se comporta astfel:in orice viteza cand turometrul se afla sub 2000 de rotatii poti apasa pedala pana la capat si masina nu pleaca in forta ,dar peste cateva secunde cand masina ajunge la peste 2000 de rotatii pleaca racheta aproape ca nu o mai poti stapani.Mecanicul care mi-a schimbat cele doua furtune a mers cu mine in probe si mi-a turat masina pana aproape de 4000 de rotatii spunand-mi ca asa se merge cu masina asta(normal ca mergand asa nu a mai facut probleme).

Pe tester nu a aparut nici o problema desi cu cateva zile mai inainte de a merge la service dupa ce am pornit masina martorul de la bujii (un triunghi galben cu un cerc cu semnul exclamarii inauntru)a ramas aprins.Am oprit masina,i-am pus din nou contactul si dupa ce a pornit, martorul s-a stins. La service au spus ca nu au ce-i face........... Mi-am facut programare la Bavaria Bucuresti dar pana pe 23.06 stau ca pe ace. Va rog,poate ati avut unul din voi problema asta.

93193[/snapback]

 

Nu se accelereaza deloc pana in 2000 de ture? Daca se accelereaza cat de cat pana in 2000 si apoi pleaca de sub tine...e totul OK...atunci "isi face motorul treaba"...de la 2000 de ture are el cuplu...asa ca stai linistit..asa fac toate..cauta pe forum ca a mai fost discutia asta.....totusi merita sa-i faci un test electronic...

 

 

Bafta

Link to comment
Share on other sites

Am facut testul la bavaria bucuresti si am aflat o veste foarte buna :blink:

Trebuie schimbate toate cele 4 injectoare !?!?

Intrebarea mea este,daca ma puteti ajuta sa gasesc injectoare noi bineinteles dar la preturi mai mici. Daca se poate asa ceva..............

Am aflat si codul. Sunt Bosch 0 445 110 131.(bmw 3 touring E46 320D 110KW).

Va multumesc si va doresc sa nu patiti asa ceva........

"Daca v-ati cumparat bmw inseamna ca aveti si bani sa il intretineti !".

Link to comment
Share on other sites

Am facut testul la bavaria bucuresti si am aflat o veste foarte buna :blink:

Trebuie schimbate toate cele 4 injectoare !?!?

Intrebarea mea este,daca ma puteti ajuta sa gasesc injectoare noi bineinteles dar la preturi mai mici. Daca se poate asa ceva..............

Am aflat si codul. Sunt Bosch 0 445 110 131.(bmw 3 touring E46 320D 110KW).

Va multumesc si va doresc sa nu patiti asa ceva........

"Daca v-ati cumparat bmw inseamna ca aveti si bani sa il intretineti !".

97382[/snapback]

Si de ce anume sa le schimbi ?Care e motivul de s-au stricat ?Motorina proasta ?

Link to comment
Share on other sites

Tu spui asa:

Masina se comporta astfel:in orice viteza cand turometrul se afla sub 2000 de rotatii poti apasa pedala pana la capat si masina nu pleaca in forta ,dar peste cateva secunde cand masina ajunge la peste 2000 de rotatii pleaca racheta aproape ca nu o mai poti stapani.Mecanicul care mi-a schimbat cele doua furtune a mers cu mine in probe si mi-a turat masina pana aproape de 4000 de rotatii spunand-mi ca asa se merge cu masina asta(normal ca mergand asa nu a mai facut probleme).

93193[/snapback]

 

Eu zic ca masina ta nu are nimic. Sub 2.000 de rotatii, bineinteles ca nu vei avea putere in treaptele superioare (a 3-a, a 4-a sau a 5-a).

Banuiesc ca tu conduci economic, daca schimbi vitezele pe la 2.000 de ture !

Bineinteles ca cei de la Bavaria te vor pune sa-ti cumperi injectoare noi, apoi daca masina merge la fel, iti vor spune sa schimbi altceva... si tot asa !

Sfatul meu: schimba treptele la turatii mai mari, nu neaparat la 4.000 dar undeva intre 2.500 si 3.000 (dar sa ai si ceva viteza, nu schimba chiar la limita) ar fi OK !

Link to comment
Share on other sites

Replica asta au zis-o cei de la Bavaria.Pretul unui injector la ei este de 370 euro dar trebuie sa le schimb pe toate 4,asa au spus. Important este ca am aflat de ce mergea asa masina. Cand am ajuns la Galati am mers la un service care se ocupa de verificat injectia si au folosit un aparat cu 4 recipienti din plastic pe care l-au conectat la injectoare, au pornit motorul timp de un minut si au constatat ca la injectoarele 1 si 4 s-au umplut recipientii iar la 2 si 3 nivelul a ramas constant si mic.Concluzia a fost ca injectoarele 1 si 4 sunt defecte. Problema este ca la Galati pretul unui injector este de 17 milioane si nu 370 euro.

Aveti idee daca pot comanda 2 injectoare la Bavaria fara sa le montez la ei?

Acum nu ma intelegeti gresit, e vorba de bani.........ca le-as schimba pe toate 4 daca as avea cu ce.

Link to comment
Share on other sites

Replica asta au zis-o cei de la Bavaria.Pretul unui injector la ei este de 370 euro dar trebuie sa le schimb pe toate 4,asa au spus. Important este ca am aflat de ce mergea asa masina. Cand am ajuns la Galati am mers la un service care se ocupa de verificat injectia si au folosit un aparat cu 4 recipienti din plastic pe care l-au conectat la injectoare,  au pornit motorul timp de un minut si au constatat ca la injectoarele 1 si 4 s-au umplut recipientii iar la 2 si 3 nivelul a ramas constant si mic.Concluzia a fost ca injectoarele 1 si 4 sunt defecte. Problema este ca la Galati pretul unui injector este de 17 milioane si nu 370 euro.

Aveti idee daca pot comanda 2 injectoare la Bavaria fara sa le montez la ei?

Acum nu ma intelegeti gresit, e vorba de bani.........ca le-as schimba pe toate 4 daca as avea cu ce.

97548[/snapback]

Da de ce va luati toti bmw diesel. Tu nu stiai ca dieselul se intretine cu bani grei. Cati litri de benzina puneai de 1200 euro?Acum ai scapat ieftin cu reparatia. Sa vezi cand pica pompa de motorina. Nu costa decat in jur de 100 mil.

Link to comment
Share on other sites

Am crezut ca daca iau eu masina din Germania nu o sa am probleme,asa cum am avut cu masina anterioara luata din Romania.Dar cred ca trebuie sa ai si putina bafta.La cea dinainte am schimbat volanta si kitul de ambreiaj (un audi A4 1.9TDI 115 CP.din 2000) acum la asta am schimbat discurile de frana fata ,spate si placute iar acum.............injectoare

Oricum urmatoarea masina va fi cu siguranta pe benzina si daca imi voi permite va fi si noua.

Link to comment
Share on other sites

nu te mai lua dupa prostiile astea ca dieselurile sunt masini mult mai scump de intretinut,si asa cum unii insista sunt mai paguboase...conteaza mult norocul.atata tot ca si eu stie cateva bmw-uri pe benzina care au papat o gramada de bani.si benzinarele au defecte nasoale,de exemplu un amic cu un 525 din 2001 tocmai i-a schimbat motorul la 150.000km din cauza benzinei proaste din romania.l-a costat 3000euro...
Link to comment
Share on other sites

nu te mai lua dupa prostiile astea ca dieselurile sunt masini mult mai scump de intretinut,si asa cum unii insista sunt mai paguboase...conteaza mult norocul.atata tot ca si eu stie cateva bmw-uri pe benzina care au papat o gramada de bani.si benzinarele au defecte nasoale,de exemplu un amic cu un 525 din 2001 tocmai i-a schimbat motorul la 150.000km din cauza benzinei proaste din romania.l-a costat 3000euro...

98449[/snapback]

aici nu e vb de noroc, benzina sau motorina prosta. E simplu si logic: presiunea in sist de injectie la benzina e 4-5 bar iar la motorina e in hur 150-160 bar. Gandeste ca o pompa se poate strica oricand.

O poma de benzina costa 6-7 mil Bosch

O pompa de motorina la un audi 2.5 v6 tdi costa 192 mil

un injector de benzina costa 100 euro

un injector de diesel costa 375 euro

ca sa nu mai vb cat costa o turbina de diesel

Si pe deasupra motorina e mai scumpa ca benzina si bmw pe motorina consuma aproape cat benzina si fuge de 2 ori mai incet :blink: si pe deasupra mai si miroase

Urat mi-a fost de 2 lucruri: de motorina si de gaz

Link to comment
Share on other sites

bmw pe motorina consuma aproape cat benzina si fuge de 2 ori mai incet :bounce: si pe deasupra mai si miroase

98646[/snapback]

 

Cand faci aceste afirmatii ... la ce motor te referi???? faci comparatie intre 2 motoare ca si capacitate cilindrica identice??????

______________________

2000 cmc BENZINA :blink:

 

Consum (l/100km)

Urban 10.4 [11.2]

Extraurban 5.7 [6.3]

Mixt 7.4 [8.1]

Emisii CO2 180 [196] g/km

 

Motor

Cilindri / dispunere 4 in linie

Capacitate cilindrica 1995 cmc

Alezaj x cursa 90.0/84.0 mm

Putere 150/6200 cp/rpm

Cuplu 200/3600 Nm/rpm

 

Performante

Viteza maxima 219 [215] km/h

Acceleratie (0-100km/h) 9.2 [10.1] s

______________________

2000 cmc MOTORINA :)

 

Consum (l/100km)

Urban 7.9 [9.7]

Extraurban 4.5 [5.4]

Mixt 5.7 [6.9]

Emisii CO2 153 [185] g/km

 

Motor

Cilindri / dispunere 4 in linie

Capacitate cilindrica 1995 cmc

Alezaj x cursa 90.0/84.0 mm

Putere 150/4000 cp/rpm

Cuplu 330/2000 Nm/rpm

 

Performante

Viteza maxima 221 [213] km/h

Acceleratie (0-100km/h) 8.8 [9.1] s

______________________

Motorul pe motorina: mai performant, mai ecologic, mai fiabil, mai economic...

 

SURSA informatii BMW........!!!!!!!

 

:) :) :D :D

Link to comment
Share on other sites

Da de ce va luati toti bmw diesel. Tu nu stiai ca dieselul se intretine cu bani grei. Cati litri de benzina puneai de 1200 euro?Acum ai scapat ieftin cu reparatia. Sa vezi cand pica pompa de motorina. Nu costa decat in jur de 100 mil.

97916[/snapback]

LoL pompa de motorina ?Putin probabil doar daca alimentezi cu motorina care are si pietrii in ea

Link to comment
Share on other sites

eu nu cred ca informatiile sunt din sursa bmw.

la 2.0l ai 6 cilindri si mai nou nu mai 150 cp ai 170cp

iar tu compari bmw seria 5 pe benzina cu seria 3 pe motorina

Sa tii minte, e regula: la acceasi capacitate cilindrica niciodata un motor pe motorina nu va face un motor pe benzina.

Link to comment
Share on other sites

Pt b 16 juv: Bine e ca tine. Dar cu mirosul de motorina ce faci? Eu cu toate masinile pe motorina cu care am mers (audi a6, skoda) simteam cateodata un miros de motorina oricat de parfumata era masina.(in special la accelerare se simte rau mirosul)

98729[/snapback]

Hmmmmmmmm dar de euro 3 nu ai auzit ? nu mai miroase a motorina in + un bmw e foarte bine izolat termic si fonic

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.