Jump to content

PROBLEMA MARE 320D 2002


raduradu

Recommended Posts

ai o eticheta lipita pe galeria de admisie, trebuie doar sa dai capacul de la motor jos si ai acces direct la cod.

da eu am inteles asta stiu unde e codu si ce fel aj la el dar nu stiu ce cod ar trebui sa aibe una si ce cod ar trebui sa aibe alta cum imi dau seama dupa cod care este cea cea cu ax de 4,5 sau cea cu ax de 4 ???

urmareste postul lui POIUYT , sunt acolo si codul vechi si cel nou.

Termostatul de la EGR se schimba foarte usor, l-am schimbat si eu personal acum o saptamana, e diferenta foarte mare.

P.S. daca te hotarasti si cumperi piesa te pot ajuta la schimbatul termostatului, e simplu.

Eu am dat 130 lei pe el OE, BMW. Dar iti poti cumpara BEHR, ei il fac. Pe asta OE scrie si BMW si BEHR, deci BMW si-au lasat doar amprenta, nimic mai mult...

m s pt ajutor IulianC ma pricep si eu asa cat de cat la surubarit nu imi este greu sa l schimb e f usor si chiar sunt pasionat sa ma uit la alte lucruri pe care le face mecanicu sa invat si eu cand ma duc la service ma murdaresc mai mult ca un mecanic:))) o sa l schimb dar am vb la repr la bmw si este 150 ron original banuiesc! o sa l iau direct de la ei si pimul ala general tot de la reprezentanta l am luat!banuiesc ca sunt originale de la ei! in legatura cu codurile de la admisie nu le gasesc nu stiu unde le a postat! oricum MS de ajutorul oferit raman dator :)

 

Poti sa cumperi piesa originala si de la un alt magazin auto nu neaparat reprezentanta, cu a zis Iulian vei castiga 20 de ron. :)

e aceiasi piesa??eu stiam ca piesele originale sunt mai ieftine direct de la bavaria decat la un mag de piese auto import cand am cump galeria de admisie la bavaria era 1450 si la un mag de piese auto imp era 1700 aceiasi admisie care vine numai pe original si termostatul general l am luat de la ei si aceiasi marca era la piese auto cu 20 ron mai mult!o sa intreb si la piese auto imp cat e un term egr pe original ms de informatie

 

ai o eticheta lipita pe galeria de admisie, trebuie doar sa dai capacul de la motor jos si ai acces direct la cod.

da eu am inteles asta stiu unde e codu si ce fel aj la el dar nu stiu ce cod ar trebui sa aibe una si ce cod ar trebui sa aibe alta cum imi dau seama dupa cod care este cea cea cu ax de 4,5 sau cea cu ax de 4 ???

urmareste postul lui POIUYT , sunt acolo si codul vechi si cel nou.

Termostatul de la EGR se schimba foarte usor, l-am schimbat si eu personal acum o saptamana, e diferenta foarte mare.

P.S. daca te hotarasti si cumperi piesa te pot ajuta la schimbatul termostatului, e simplu.

Eu am dat 130 lei pe el OE, BMW. Dar iti poti cumpara BEHR, ei il fac. Pe asta OE scrie si BMW si BEHR, deci BMW si-au lasat doar amprenta, nimic mai mult...

m s pt ajutor IulianC ma pricep si eu asa cat de cat la surubarit nu imi este greu sa l schimb e f usor si chiar sunt pasionat sa ma uit la alte lucruri pe care le face mecanicu sa invat si eu cand ma duc la service ma murdaresc mai mult ca un mecanic:))) o sa l schimb dar am vb la repr la bmw si este 150 ron original banuiesc! o sa l iau direct de la ei si pimul ala general tot de la reprezentanta l am luat!banuiesc ca sunt originale de la ei! in legatura cu codurile de la admisie nu le gasesc nu stiu unde le a postat! oricum MS de ajutorul oferit raman dator :)

 

Poti sa cumperi piesa originala si de la un alt magazin auto nu neaparat reprezentanta, cu a zis Iulian vei castiga 20 de ron. :lol:

e aceiasi piesa??eu stiam ca piesele originale sunt mai ieftine direct de la bavaria decat la un mag de piese auto import cand am cump galeria de admisie la bavaria era 1450 si la un mag de piese auto imp era 1700 aceiasi admisie care vine numai pe original si termostatul general l am luat de la ei si aceiasi marca era la piese auto cu 20 ron mai mult!o sa intreb si la piese auto imp cat e un term egr pe original ms de informatie

Link to comment
Share on other sites

uita-te la Vanzari piese si accesorii BMW , sunt baieti care se ocupa de vanzarea pieselor si au preturi chiar mai bune decat la reprezenta la piesele originale. Intreaba si fa o comparatie cu pretul de la reprezentanta.

Singurul inconvenient e ca la ei vei plati transportul curierului, iar la o singura piesa de valoare mai mica nu stiu daca merita. Insa la una cu un pret mai mare si o diferenta mai mare de reprezentanta sigur merita.

Link to comment
Share on other sites

uita-te la Vanzari piese si accesorii BMW , sunt baieti care se ocupa de vanzarea pieselor si au preturi chiar mai bune decat la reprezenta la piesele originale. Intreaba si fa o comparatie cu pretul de la reprezentanta.

Singurul inconvenient e ca la ei vei plati transportul curierului, iar la o singura piesa de valoare mai mica nu stiu daca merita. Insa la una cu un pret mai mare si o diferenta mai mare de reprezentanta sigur merita.

 

@grozadan

Edited by claudiuBWR
Link to comment
Share on other sites

uita-te la Vanzari piese si accesorii BMW , sunt baieti care se ocupa de vanzarea pieselor si au preturi chiar mai bune decat la reprezenta la piesele originale. Intreaba si fa o comparatie cu pretul de la reprezentanta.

Singurul inconvenient e ca la ei vei plati transportul curierului, iar la o singura piesa de valoare mai mica nu stiu daca merita. Insa la una cu un pret mai mare si o diferenta mai mare de reprezentanta sigur merita.

Link to comment
Share on other sites

Are doar ala de 150 de cp

salut,am si eu o intrebare daca stii..e90 320d 2006 163 cp. are acele clapete?

are acele clapete, am demontat-o si eu pe a mea si le-am curatat, nu erau probleme.

 

 

Are doar ala de 150 de cp

salut,am si eu o intrebare daca stii..e90 320d 2006 163 cp. are acele clapete?

da, are clapete si cred k sunt mult mai rezistente dekt alea de pe e46.....

S-a trecut la galerii cu clapete de tip nou (au marginea cauciucata) si la axul de 4.5mm dupa o anumita perioada, undeva la jumatatea lui 2005. a mea e din 02/2005 si are galeria de tip vechi ca la E46, cu clapete normale.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

Ieri am demontat galeria de admisie in ideea de a verifica clapetele.

Am 209 000 km pe aceasta masina ....X3 (E83) din 2006.

Sunt din metal si aveau pe ele destula calamina,dar sunt in regula si am decis sa le pastrez.

Le-am curatat cu spray si deasemenea am demontat si EGR + clapeta de acceleratie (sunt montate una dupa alta)in vederea curatirii.

Dupa aceea am turnat benzina in galerie si ....dupa cateva ore am inceput "dirty job-ul"....carpe,spray,benzina....etc...etc.

S-a curatat cat de cat.....dar privind pe gaura mare (in galerie) tot se vad depuneri serioase.

Am mai clatit odata cu benzina,am asteptat vreo jumatate de ora si am montat la loc.

 

A pornit bine,am rulat cativa metri....era ok.

Am oprit si apoi dupa o ora am plecat.Pe drum,am simtit ca de pe la 2200 nu prea as avea putere la urcarea unui deal.

Am neglijat acest lucru si am ajuns acasa.

 

A doua zi.....la fel.....constat ca,avand pedala de acceleratie la capat,nu am putere de pe la 2200.....si culmea,in treapta 3,acul nu mai urca dincolo de 2200-2300-cu pedala la capat......

 

Urcand din nou acel deal....mi s-a aprins martorul "motor galben" in bord.

 

Mentionez ca si aseara,dupa ce am efectuat montarea la loc,am constatat un "Heeee"....zgomot,numai la accelerare si doar de la treapta a treia.....

Am pus-o pe ideea ca am mai putina calamina in admisie si poate din acesta cauza,dar se pare ca nu e asa....

 

Ceva pareri?....turbina?

Multumesc.

Link to comment
Share on other sites

Am rezolvat problema astazi.

Am demontat din nou totul si am observat ca prima data m-am grabit.Ultima garnitura rosie a "iesit" (un sfert din ea) din locasul dreptunghiular de pe galerie inspre afara.....la strangere.

Am strans suruburile cu grija si se pare ca e in regula acum.

Multumesc.

Edited by Bala
sters quote-ul
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.