Jump to content

PROBLEMA MARE 320D 2002


raduradu

Recommended Posts

deci cand se rupe se rupe axu ala cu totul? Ma gandesc ca sare clapeta datorita faptului ca se desfac suruburile in timp, nu imi imaginez sa se rupa cu tot cu ax dar pana la urma orice e posibil. Eu cred ca voi schimba preventiv furtunasele e pe partea de vaccum. Si dupa mai vedem,

 

de obicei cedeaza suruburile , sunt ceva poze pe net cu forma suruburilor imprimata pe piston si chiulasa in urma bataii . Probabil daca s-ar include in revizia la 100k km schimbarea galeriei nu s-ar ajunge aici .Pt ca asta e maximul de garantie oferit de bmw in cazul galeriei .Puteti intreba la reprezentanta .

Link to comment
Share on other sites

pai bun si ce ramane de facut, ma refer la cei care avem asa ceva, dar nu le scoatem de frica sa nu mearga mai prost masina sau sa dea nu stiu ce rateuri, nu le schimbam ca am da 300 euro= 1250 ron pe o admisie noua. adica nu stim ce sa facem. Edited by Munteanu
Link to comment
Share on other sites

pai bun si ce ramane de facut, ma refer la cei care avem asa ceva, dar nu le scoatem de frica sa nu mearga mai prost masina sau sa dea nu stiu ce rateuri, nu le schimbam ca am da 300 euro= 1250 ron pe o admisie noua. adica nu stim ce sa facem.

 

S-a tot discutat si cel putin eu am reluat de fiecare data , ca efect fizic asupra masinii nu se resimte absolut nici o schimbare ,nu da rateuri si nu exista diferente in mers masina se comporta absolut identic .Cine vrea sa priceapa bine , cine nu sa stea sa astepte sau sa spere ca nu va avea ghinion . Mai exista cei cu raspunsul retoric , de ce le-a pus neamtul acolo. E exact ca intrebarea cu plasarea butoanelor si alte chitibusuri care nu ne plac .

Link to comment
Share on other sites

Eu nu pot sa cred ca sunt puse degeaba. Nu vorbim de un ornament de design ci de o piesa de la motor. Ca si cum am spune ca se poate si fara pompa de apa sau cilindrii.

Ca nu stiu exact de ce sunt puse asta este la fel de adevarat.

 

La VAG in schimb stiu ca aceste clapete ajutau sa nu faca autoaprindere cand opreai motorul. (cele pana in 2001-2002 nu aveau si un sfert de secunda dupa ce opreai se mai misca un pic motorul). La cele dupa 2003 se opreau fix cand luai contactul.

 

Eu am 170.000 km si mai bine cumpar o galerie noua decat sa scot clapetele. La service am intrebat si au spus ca situatiile sunt f. rare. Are cateva mii de masini cel putin in portofoliul de clienti (99% doar BMW) si nu a avut niciun caz. Faptul ca la 20.000 de masini E46 150 CP avem 5 cazuri nu inseamna mult,

E la fel de probabil cum e si cu gripa porcina. (ca de vaca nebuna si gaina gripata am scapat). Ar trebui 19.995 sa schimbe galeria degeaba si sa dea 300 euro.

Edited by MOTANUL
Link to comment
Share on other sites

asta vroiam sa subliniez si eu motanule, sa nu arunc degeaba pe geam 300 de euro daca nu ma doare capu, am aceasi masina ca si tine (dar fara 150, ci 116.), si normal din ce am citit, ma luasi o sperietura, mai linistit cat de cat. Edited by Munteanu
Link to comment
Share on other sites

Eu pun problema altfel; Sa inlocuiesc clapetele mele de 170.000 km tot cu unele SH (doar ca spune respectivul ca motorul are 30.000 km si eu trebuie sa-l cred) mai bine ma lipsesc.

Mai bine raman cu galeria mea (eventual verific sa nu fie obturate cu mizerie clapetele), verific furtunul de vacum si la primul zgomot metalic opresc motorul si nu mai plec decat cu platforma de pe loc. (asta in cazul in care o sa intru in cei 1 la 1000 care patesc asta).

 

O sa fac la vara un DIY pe tema.

Link to comment
Share on other sites

asta vroiam sa subliniez si eu motanule, sa nu arunc degeaba pe geam 300 de euro daca nu ma doare capu, am aceasi masina ca si tine (dar fara 150, ci 116.), si normal din ce am citit, ma luasi o sperietura, mai linistit cat de cat.

 

cum te-a linistit? Ti-a garantat ca-ti plateste raparatia ? :) Multe cazuri nu ajung pe forum ,iar la BMW stiu de situatie f bine si te asteapta zambind in service .

Link to comment
Share on other sites

posesor e46 320d, acum doua zile am citit pt prima data acest topic, am plecat direct spre mecanic sa cer o parere.ieri am vazut, tot la un 320d, piston, supape s.a. parca erau batute cu ciocanul, astazi la un 525d aceeasi problema, aceeasi cauza(clapete rupte, aspirate in motor). i'm freaking out :lol:

luni m am programat, dau admisia jos, o schimb, o tai, o zapacesc, ca eu nu mai am somn noaptea :)

Link to comment
Share on other sites

. i'm freaking out :lol:

luni m am programat, dau admisia jos, o schimb, o tai, o zapacesc, ca eu nu mai am somn noaptea :)

 

zice lumea sa stai mai relaxat ( ca tu platesti oricum ) cica ar fi cazuri rare :)

asa am crezut si eu, dar cand am vazut doua in 24 ore numai relaxat nu am mai fost

Link to comment
Share on other sites

Eu am obtinut pt. masina mea 320D 150 CP 2006 360 euro. Poate facem un group buy ca sa obtinem un pret mai bun.

 

Nu am de gand sa rup clapetele alea in nici un caz. Fie o las asa, fie pun una noua cu garantie. Poate masinile la care au crapat clapetele aveau 300-400.000 km reali. Eu am auzit un singur caz in care au picat la 70.000 km. In rest aveau peste 150.000 km.

Edited by MOTANUL
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.