Jump to content

PROBLEMA MARE 320D 2002


raduradu

Recommended Posts

Problema mare,

La urcarea unei pante motorul brusc a inceput sa nu mai traga (pana acum nu am avut astfel de pb) dupa care a inceput sa tremure apoi dupa cativa metrii am auzit un zogmot/scartait (ceva metalic) sub capota si putin fum si miros de ars si sa oprit de tot. Am incercat sa o repornesc sa trag pe dreapta mai bine dar tremura toata si zogmotul metalic era mai puternic. Am reusit in hopuri sa o mai misc 3-4 metrii.

Am dus-o pe platforma la service unde au masurat turbina verificat cilindrii, axul cu came (parca asa-i spuneau ca nu ma pricep bine) si totul era OK.

Ce au constatat deocamdata dupa ce au reusit sa o porneasca (la fel e zgomotos) e ca avea consumul de 4 ori mai mare decat normal.

Are cineva idee ce ar putea fi?

daca esti din buc te trimit la cineva sa iti faca masina,ce motor ai pe masina????

Link to comment
Share on other sites

Problema principala vine clapetele raman inchise atunci cand ar trebui sa fie deschise, degeaba schimbi toata galeria de admisie daca pe partea de actionare vor fi probleme, neeatansietati, furtune coapte sau membrana sparta.

 

Ce piesa de pe partea de vacuum cedeaza astfel incat clapetele sa nu se mai deschida corespunzator?

 

Ceva simtome sunt inaintea problemei fatale.

Link to comment
Share on other sites

tu macar ai luat-o de noua si ai garantia km , nu stiu cati posesori de E46 au avantajul asta .La multi 120 k km indiferent de ann :

 

daca nu am mai facut service-urile la ei..mai am garantie?! chiar...cat o fi garantia la motor..?! tre' sa ma uit in factura,parca scria ceva ... :)

Link to comment
Share on other sites

tu macar ai luat-o de noua si ai garantia km , nu stiu cati posesori de E46 au avantajul asta .La multi 120 k km indiferent de ann :

 

daca nu am mai facut service-urile la ei..mai am garantie?! chiar...cat o fi garantia la motor..?! tre' sa ma uit in factura,parca scria ceva ... :)

MYX se referea la garanția km-ilor tĂŁi din bord, adicĂŁ ești sigur cĂŁ sunt reali și ai la ce te raporta.

Dar restul marii majoritĂŁți nu au cumpĂŁrat mașinile de noi și nu sunt chiar așa siguri de km.

Link to comment
Share on other sites

DECI, va mai spun odata.....la una din revizii, uncercind desteptii aia sa vada de ce tremura la rece masina, mi-au gasit admisia super mizerabila.....asa am aflat de acele clapete si asa am vazut si 3-arul de care am mentionat citeva pagini in urma....

buuuuuuuun, intreb pe seful de service:

- ce fac dom´le cu admisia asta !?!?

- alta noua ( 400 )

- n-am lovele, exista alte solutii !?!?

- pai am putea face o curatare cu o solutie speciala pentru mizeria depusa acolo.....dar nu garantam

- just do it !

masina mere perfect, nu da semne ca ar fi ceva in neregula..

eu va recomand, celor cu obsesia asta, sa o dati jos si sa o spalati bine si gata.......

Link to comment
Share on other sites

La diesel se fac niste depuneri in galerie de zici ca e nomol de Tetirghiol, sunt depuneri de 3-4 milimetri poate si mai mult pe peretii galeriei de admisie acele depuneri se fac pe tijele si clapetele de admisie si in zona de lucru, ajungand sa afecteze actionarea corecta a lor.

 

Eu am curatat galeria si am fost insisten la partea clapetelor am verificat daca deschid, acum mai schimb furtunele si sper sa nu am probleme in continure.

 

P.S. Cred ca depunerile se datoreaza regimului de lucru al motorului in orasele noastre aglomerate si faptului ca nu avem strazi unde sa mergem mai "turat" cum circula nemtii pe autostrada.

Link to comment
Share on other sites

Eu am fost astĂŁzi la Robert ( user b-69-tau) si a eliminat clapetele de pe galeria de admisie, a schimbat toate furtunele de vacuum si curĂŁțat EGR ( care nu a avut f multe depuneri ).

 

Dupa un "drive test" mașina se comporta la fel. La relanti merge la fel, fum mai mult nu am vazut sa elimine, zgomotul motorului e același.

 

Chiar dacĂŁ nu vreți sa le eliminați clapetele va recomand mĂŁcar sa verificați starea lor si dacĂŁ sunt la locul lor, ale mele erau ok, da eu am decis sa nu risc.

post-13510-1258804007_thumb.jpg

post-13510-1258804013_thumb.jpg

post-13510-1258804019_thumb.jpg

post-13510-1258804241_thumb.jpg

Edited by Viorel_2008BMW
Link to comment
Share on other sites

viorel, zi-ne si noua, cam cata mizerie era? cati km ai cu masina, ce motor ai? si cat de greu a rupt sau a scos acele axe care tin paletii? multumim.

 

 

320D 150CP - 140.000 km, clapetele erau negre evident, exista ceva mizerie pe ele, dar nu erau Îmbâcsite, acestea se rup cu un patent, nu e greu de rupt, (se rupe acel ax cu tot cu clapeta ).

Edited by Viorel_2008BMW
Link to comment
Share on other sites

Mai bine aflam cine produce aceste clapete si cumparam noi direct de la producator, am inteles ca atunci cand se schimba admisia trebuie cumparat si un SENZOR , nu stiu acum exact care este ala ... am vb cu un mecanic si intradevar a intalnit si el 2 masini cu aceiasi problema .... este un forum, ne strangem multi si cumparam acele clapete daca aflam bineinteles cine le produce .... :)

Eu nu-mi fac probleme ca nu am multi km dar trebuiesc cumparate

 

Part 11617800577 (Intake manifold with flap control)

 

11617800577 = 1688.03 RON

 

Intake manifold AGR with flap control

Edited by edy1092
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.