Jump to content

PROBLEMA MARE 320D 2002


raduradu

Recommended Posts

Aici in pagina asta...sub poza...ei ziceau ca ar fi afectate motoarele produse intre 2001 si pana in Iulie 2005. Totusi s-au vazut cazuri cand la motoare din 2004 intake-ul a fost inlocuit in fabrica cu modelul nou.

De ce te intereseaza exact de cand?...Ai motor din 2004? Eu cred ca @Jacobs ti-a dat raspunsul mai sus....

Edited by DanS
Link to comment
Share on other sites

De ce te intereseaza exact de cand?...Ai motor din 2004? Eu cred ca @Jacobs ti-a dat raspunsul mai sus....

 

ma intereseaza ,ca am cumparat masina de noua in 02.01.2005 ,ea dupa serie zice ca e din 09.2004...si na..o avea admisia noua sau cea veche?! o avea seria pe ea?! sau tre sa masor axul :)

Link to comment
Share on other sites

oricum si in pozele lui DanS , aia zic ca e bine sa le scoti ,iar ca si cauza vor creste nesemnificativ noxele...cred ca am sa renunt si eu la ele am deja destule informatii cum ca nu este afectat cu nimic motorul si functionalitatea sa...  :) Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

Hai baieti, trebuie sa aflam exact cand s-a montat pe BMW E46 galeria reproiectata, pana acum s-a vehiculat aprilie'04, octombrie'04, si '05

 

Pana la urma imi dau galeria jos si vad ce si cum. Dar mie ciuda ca am desfacut-o cu vre-o luna mai devreme si nu am stiu de trebusoara asta.

Link to comment
Share on other sites

miine trec eu pe la service si cer detalii

 

Nu crezi cĂŁ deja ai primit foarte multe detalii Âşi rĂŁspunsuri foarte documentate?

mai am si altceva de facut pe acolo si profit de ocazia asta.....oricum le multumesc colegilor pentru interesul dat......

Ciupa, am eu o impresie sau......?

crezi ca isi avea rostul postul tau ? :)

Link to comment
Share on other sites

Da, ĂŽÂşi avea rostul pentru cĂŁ mi se pare cĂŁ eÂşti foarte neĂŽncrezĂŁtor ĂŽn ceea ce se posteazĂŁ pe forum.

 

La service-uri foarte rar gãseºti oameni foarte bine documentaÞi În astfel de probleme, cu atât mai puÞin În service-uri care nu sunt specializate pe o anumitã marcã.

 

Pun pariu cã dacã Întrebi la service-ul unde mergi de obicei ÎÞi vor spune cã e totul ok dacã-Þi curãÞã ei galeria.

Link to comment
Share on other sites

ia uite aici...ceva straniu

 

a comandat codul nou, toate sunt stickarite cu codul nou ,insa pe admisia noua terminatia este din codul vechi... :) adica  7787318

 

 

"That was the whole point I queried with BMW, 

 

I ordered 11617800577, the recipt says 11617800577, the box is labelled 11617800577, 

 

But there is a sticker on the manifold itself saying 7787318."

 

p.s. DECI DUPA FOITA LIPITA PE ADMISIE VEZI CE COD ARE :lol:

 

 

"Looks the same except for an 07 manufacturing date. 

 

'Administrative change' looks likely. 

 

Also got to bear in mind that the part number changed in 2005, that was probably before manifolds started failing, so the change has nothing to do with failures."

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

Ciupanezu...diferenta intre un service de reprezentanta BMW din Spania si unul din Romania este ca in Spania mecanicul efectiv schimba piesa stricata cu alta noua. Primeste o foaie si o cutie cu piese. Statistica o are inginerul sef !!! Mecanicul este un robot :)

 

In Spania degeaba intreb un mecanic de la BMW urmatoarele :

- la cati km schimb uleiul la motor ?

- la cati km schimb uleiul la servo ?

- trebuie sa schimb uleiul de la cutia automata ?

- la cati km trebuie sa schimb sonda lambda ?

 

...primesc un raspuns sincer ''nu stiu''

 

Daca intreb un inginer ... imi da detalii si imi garanteaza ce imi spune in raspunsurile lui !!!

Link to comment
Share on other sites

Da, ĂŽşi avea rostul pentru că mi se pare că eşti foarte neĂŽncrezător ĂŽn ceea ce se postează pe forum.

 

La service-uri foarte rar găseşti oameni foarte bine documentaţi ĂŽn astfel de probleme, cu atât mai puţin ĂŽn service-uri care nu sunt specializate pe o anumită marcă.

 

Pun pariu că dacă ĂŽntrebi la service-ul unde mergi de obicei ĂŽţi vor spune că e totul ok dacă-ţi fundăţă ei galeria.

ai spus bine mi se pare......

reviziile le fac DOAR la casa, am curatat admisia DOAR pentru ca asa am vrut eu.......oamenii mi-au spus clar ca e o problema destul de grava si trebuie schimbata insa deja aveam 850 de euro pe deviz la ceea ce aveam de facut si era de ajuns......

deocamdata nu o sa vad raspunsurile tale ca pe ceva personal

 

MULTUMIRI COLEGILOR CARE ISI DAU INTERESUL IN A REZOLVA ACEASTA PROBLEMA !

ps: problema mi-a fost explicata chiar de catre seful de service care imi este amic !

Edited by bolyboly
Link to comment
Share on other sites

Aici au cedat doua clapete in acelasi timp...deci , mai mult ca sigur avea probleme pe partea de actionare a clapetelor, fie din cauza jegului fie din cauza vacuumului...

 

dubioasa insa pozitia pistoanelor...toate jos..!? :)

 

http://i214.photobucket.com/albums/cc209/3wheeler8/italianjob-2.jpg

 

 

ceva din modul de functionare..

http://i76.photobucket.com/albums/j35/Peterflux/BMWSwirlControl.jpg

 

BMW AG BMW Diesel.... 12th DEER Conference, August 20-24, 2006, Detroit

 

Combustion Chamber Configuration. Left Figure: 6-Cylinder Right Figure: 8-Cylinder

 

Part of the package for EU 4 emission regulations.

 

- Central injector position

- 4 valves

- Symetrical combustion chamber

- Variable air control

 

http://i76.photobucket.com/albums/j35/Peterflux/DieselSwirlControl.jpg

 

If you read up on the technical reasons... basically for improved torque in the lower rev range and emissions control, typically below about 2,300rpm. As autos work more in the lower rev range makes sense why the 6-pot autos have them.

 

Petrol engines also have swirl control, (emission based) it does improve combustion.

 

Don't go down any odd road of obscure reasoning, they are there to meet emission targets. And improve running. FACT.

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

Chiar nu văd vreun motiv pentru care să iei o galerie nouă, mai bine scoţi clapetele.

 

Ciupanezu...diferenta intre un service de reprezentanta BMW din Spania si unul din Romania este ca in Spania mecanicul efectiv schimba piesa stricata cu alta noua. Primeste o foaie si o cutie cu piese. Statistica o are inginerul sef !!! Mecanicul este un robot :)

 

In Spania degeaba intreb un mecanic de la BMW urmatoarele :

- la cati km schimb uleiul la motor ?

- la cati km schimb uleiul la servo ?

- trebuie sa schimb uleiul de la cutia automata ?

- la cati km trebuie sa schimb sonda lambda ?

 

...primesc un raspuns sincer ''nu stiu''

 

Daca intreb un inginer ... imi da detalii si imi garanteaza ce imi spune in raspunsurile lui !!!

 

Aşa şi trebuie să fie.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

uite rolul clapetelor..

 

 

 

"ĂŽn principal pentru cuplu ĂŽmbunătăţit ĂŽn gama inferioară rev şi de control al emisiilor, de obicei de mai jos cu privire la 2300 rot / min"

 

deci prin inlaturarea clapetelor pierzi din cuplu la turatii pana in 2300rot/min :)

 

"Astfel, de admisie a aerului intră ĂŽn cilindrul numai prin portul de turbulenţă, creând o viteză de aer de mare debit şi un vârtej puternic. Acest lucru ĂŽmbunătăţeşte amestecul de combustibil injectat cu aer şi, prin urmare de ardere."

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

sunt curios cati useri inteligenti vor scoate clapetele sau vor schimba galeria dupa ce au citit negru pe alb . Dar putem sa incercam si alte culori , rosu cu verde , galben cu maro ....

 

presupunand ca masina ta are aceste clapete pe respectivul ax cu probleme...care este optiunea ta ?

 

-lasi admisia actuala

-cumperi admisie noua

-elimini clapetele si lasi axul

-elimini clapetele si axul

-testezi clapetele si axul dupa ce in prealabil le-ai curatat, iar daca sunt OK le montezi inapoi, iar daca nu alegi una din optiunile de mai sus

 

 

uite rolul clapetelor..

 

 

 

"ĂŽn principal pentru cuplu ĂŽmbunĂŁtĂŁĂžit ĂŽn gama inferioarĂŁ rev Âşi de control al emisiilor, de obicei de mai jos cu privire la 2300 rot / min"

 

deci prin inlaturarea clapetelor pierzi din cuplu la turatii pana in 2300rot/min :)

...si se castiga la turatii mari ! plus ca turatia nu mai scade asa de repede dupa ce iei piciorul de pe acceleratie

Link to comment
Share on other sites

"The best bit - the car just feels so much more responsive. Getting rid of the flaps seems to have also got rid of the flat spots! "

 

"In fact I am so happy with the results that I no longer intend to have the car remapped. That way I won't have to worry about the problems that come with remapping - higher exhaust gas temperatures causing premature failure of injectors and cats as well as the extra strain on the rest of the car. Saved money on the manifold and now don't want to remap - should be a good Christmas this year!"

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

adica e perfect legitim sa scoti filtrul DPF ca e doar 2000 E si parca nu-ti vine sa-l schimbi pt putin fum in minus , in schimb sa scoti niste panarame de clape cu tot cu ax a devenit un proces de constiinta pt poluare si alte nenorociri :lol: . E clar ca cine nu dispune de bani sa o schimbe rebuie sa scoata clapele . Gata ca ma enerveaza discutia .Nu va mai suport :)

Eu am propus de ceva timp si am tras un semnal de alarma , destul de anemic :) , dar s-au gasit destui sa spuna ca exagerez .Deci exagerati va rog :) in continuare pt ca 1000 de vorbe un ban nu fac .

Link to comment
Share on other sites

eu m-am hotarat a 3-a oara....le dau jos... :) desi cred ca am modelul nou de clapete 4.5mm la ax

 

p.s. in plus cred ca clapetele sunt cele care fac motorul nesigur cand stau constant in 2000rot/min,are momente cand e nesigur in accelerare plecand de la 2000 constant, momente rare de altfel...si cred ca tine de treaba cu 2300rot/min si cuplul marit sub aceasta turatie ,sa nu mai vorbim de noxe..:lol:

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

De ce te intereseaza exact de cand?...Ai motor din 2004? Eu cred ca @Jacobs ti-a dat raspunsul mai sus....

 

ma intereseaza ,ca am cumparat masina de noua in 02.01.2005 ,ea dupa serie zice ca e din 09.2004...si na..o avea admisia noua sau cea veche?! o avea seria pe ea?! sau tre sa masor axul :lol:

 

Intrebarea era pentru @ionatan... :)

Eu cred ca o are pe cea noua...Aveai deja probleme daca era cea veche...Cred..

Edited by DanS
Link to comment
Share on other sites

Am 190.000km

 

la 187.000 am schimbat bujiile am curatat si nu am stiut de treaba asta ca masuram cu sublerul axul sau macar cautam dupa un cod. :)

 

Eu nu vreau sa improvizez, daca se duc in motor duse sa fie, alt motor si gata. La cum stau preturile acum,nu se merita umblat in motor, se schimba motorul si gata.

 

Cu 1000-1500 de euroi pui de un motor ....

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.