Jump to content

DIY curatare EGR


MOTANUL

Recommended Posts

Asta cu trasul direct pe piesa nu verifica decat membrana - sunt de acord si e logic. Testul mai cuprinzator trebuie facut cu piesa montata cum sugereaza POIUYT. (daca furtunul e obosit pe sub galerie sau intr-un loc in care nu ai vizibilitate degeaba functioneaza egr-ul in sine).

 

 

Eu nu stiam daca stric ceva sau nu daca pornesc motorul cu furtunul de la IC (cel gros) scos. Asa ca nu am facut aceast test.

Membrana am verificat-o si e OK.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Am o intrebare...furtunasul ce intra in capsula vacumatica este din cauciuc si peste are un strat de tesatura. Ei la mine acel strat de tesatura este cojit pe lungimea pe care furtunasul intra pe acel "pai" ce intra in capsula vacumatica. E de rau? Crapa :) ? Intreb pentru ca furtunas dinala se gaseste pe la orice magazin de piese si vreau sa-l inlocuiesc daca nu ii face bine situatia de fata.
Link to comment
Share on other sites

Da functioneaza, la mine cel putin asa era dar depunerile de pe ax-ul supapei sunt sigur ca impiedica deschiderea in parametrii normali.

 

Principala problema e micsorarea sectiunii de curgerea aerului spre admisie mai ales un zona axului. Banuiesc ca temperatura crescuta a gazelor care se intorc prin EGR in admisie favorizeaza "solidificarea" uleiului in prezenta pariculelor de fum recirculate odata cu gazele. E ca in cosul unei sobe :)

 

ar putea de aici sa imi dea mesajul cu emisii crescute ???? Mie pe tester imi apare ca debitmetrul de aer dar acesta e nou .Ieri l-am cumparat si l-am montat.Multumesc

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Salut. Am curatat si eu supapa EGR si pot spune ca masina maerge mai bine. Nu mai scoate nici un picut de fum cand o calc fie si pana la 4000+.

A fost plina de depuneri 2-3 mm supapa si in galeria de admisie la fel. galeria vreau sa o mai dau jos odata sa o curat si prin inauntru deaorece nu am avut timpu necesar sa o las la inmuiat peste noapte si nu am curatat decat cat am putut la fiecare gaura.

Oricum se demonteaza foarte usor daca faci treaba cu cap, incet si cu grija (eu am scapat un imbus la motor dar l-am scos cu un magnet :) ) si pentru mine chiar a fost o senzatie placuta ca am putut sa fac ceva pentru masinuta mea.

Link to comment
Share on other sites

Salut. Am curatat si eu supapa EGR si pot spune ca masina maerge mai bine. Nu mai scoate nici un picut de fum cand o calc fie si pana la 4000+.

A fost plina de depuneri 2-3 mm supapa si in galeria de admisie la fel. galeria vreau sa o mai dau jos odata sa o curat si prin inauntru deaorece nu am avut timpu necesar sa o las la inmuiat peste noapte si nu am curatat decat cat am putut la fiecare gaura.

Oricum se demonteaza foarte usor daca faci treaba cu cap, incet si cu grija (eu am scapat un imbus la motor dar l-am scos cu un magnet :) ) si pentru mine chiar a fost o senzatie placuta ca am putut sa fac ceva pentru masinuta mea.

 

 

Salut.Nu te supara..ce solutie bagi in admisie pentru a o curata ? E de plastic dur,nu il ataca ? Astept un raspuns pentru ca e dezastru ce e in ea....plina de depuneri si tare as vrea sa o curat.Multumesc anticipat

Link to comment
Share on other sites

Salut. Eu m-am gandit la benzina, motorina sau alcol tehnic.

Nu stiu ce sa zic in legatura cu benzina daca ataca sau nu plasticul. Dar banuiesc ca si motorina ar face treaba buna. Oricum vreau sa o dau jos frumusel dau jos de pe ea tot (senzor garnituri si orice mai are pe ea), astup toate gaurile cat mai bine sa nu curga si o umplu cu ce ma hotarasc sa o las la inmuiat, peste noapte.

Si m-am gandit ca o perie de spalat sticle prinsa in masina de gaurit ar face treaba buna la curatat dupa ce e inmuiata toata mizeria.

Daca ma poate ajuta vineva cu urmatoarea intrebare.

Cand am desfacut galeria sa o curat am observat ceva scurgeri banuiesc de ulei langa filtrul epurator.

De lac e sa fie oare? Ce garnitura sa fie problema? Pot sa ma bag sa o schimb eu sau mai bine apelez la cineva profi, service auto. Oricum vreau sa scimb filtrul epurator si sa curat bine pe langa el si sa vad dupa ceva km unde apare scurgerea.

Stiti cumva daca pentru furtunele de la motor exista un kit de schimbare (merita) sau se pot cumpara separat?

Multumesc.

Link to comment
Share on other sites

filtrul epurator, a mai fost schimbat?

 

S-ar putea ca problema sa fie chiar de la filtru daca e foarte imbacsit. Kit-ul de schimb la filtru epurator o sa vina cu toate garniturile necesare (sa comanzi modelul de plastic cu decantor).

 

Poti comada filtrul epurator complet cu tot cu capac sau poti cere doar cartusul filtrant (modelul nou cu decantor) - cel mai bine comanda la @grozadan dau @claudiuBWR stiu exact despre ce este vorba cam 120-130 lei cartusul simplu cu tot cu capac aproape 200lei.

 

Uleiul poate sa fie prelins si de la garniturile galeriei in caz ca sunt uzte, cand vei desface galeria o sa poti observa exact de unde se prelinge uleiul.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

In primul rand MULTUMESC forumului BMW CLUB si celor ce activeaza pe acest forum ,pentru sfaturile lor si timpul acordat sa ajute pe semenii lor.

La subiect,deci am un BMW 320 D touring 2004,in romania de 1 an si am observat urmatoarele probleme la el

-la mers constant la 2000 rot. o usoara ezitare,intrerupere a motorului.

-de la 2000 rot. la accelerarea motorului sunetul motorului era unul zgomotos tipic la masinile vw.In rest masina merge foarte bine,multumit de ea.Cu ajutorul vostru BMW CLUB,m-am pus pe treaba sa rezolv problemele si am facut urmatoarele la masina>

-dat jos admisia si egr si curatat(cu un fel de diluant,solvent ce nu ataca cauciucul si o surubelnita lata)

-schimbat toate furtunele de vaccum.

-schimbat bujiile incandescente.

-ANULAT clapete admisie(am gasit o capeta cu joc pe axul care era prinsa,cedau niturile cu care era prinsa capeta de axul capetei probabil si de aici sunetul motorului mai metalic la accelerare.)

-ANULAT egr (comanda de la egr,pus un surubel in capatul furtunasului de vacum).la toate masinile diesel ce le-am avut le-am anulat egrul.

Dupa toate aceste operatiuni masina mere impecabil,au disparut toate simptomele de mai sus,nu tremurat , nu zgomot , nu fum.totusi o problema a aparut :twoup: s-a aprins check engine in bord,pus pe tester si a dat eroare debitmetrul,verificat si TOT CU AJUTORUL VOSTRU,am ajuns la concluzia ca defect este electrovalva ce comanda egr-ul si urmeza sa o schimb sa vedem daca asta afost .Acuma merg cu ea asa si de aprox1000 km. merge impecabil, ramame si mai rezolv check engine ul.

SI ACUM POZE....

post-31110-1272102186_thumb.jpg

post-31110-1272102165_thumb.jpg

post-31110-1272102143_thumb.jpg

post-31110-1272102122_thumb.jpg

post-31110-1272102100_thumb.jpg

post-31110-1272102086_thumb.jpg

post-31110-1272102211_thumb.jpg

 

PS> doua link uri despre EGR daca se poate

http://www.transport-business.ro/articol/T...SCR-vs-EGR-1745

http://www.pilotauto.ro/magazin/home-mainm...-si-dezavantaje

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

In primul rand MULTUMESC forumului BMW CLUB si celor ce activeaza pe acest forum ,pentru sfaturile lor si timpul .

-ANULAT clapete admisie-ANULAT egr (comanda de la egr,pus un surubel in capatul furtunasului de vacum).la toate

 

 

Adaug si eu, forumul este fantastic si sfaturile sunt la cel mai inalt nivel calitativ.

Anularea pieselor care micsoreaza noxele cred ca este directiva principala a acestui forum. :)

Glumesc, oamenii de pe forum si oamenii de la conducerea lui sunt extraordinari, totul este facut din si pentru pasiunea pentru BMW. :twoup:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Daca cauti pe forum gasesti ceva informatii.

 

 

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?showtopic=76423 - citeste topicul asta si incearca sa faci operatiunea descrisa acolo. NU te costa nimic.

 

Incearca sa cureti filtru la electrovalva, nu cheltui bani deci nu pierzi nimic daca faci lucrul asta.

 

Daca nu ai curatat: EGR-ul si galeria cu senzorul de presiune din admisie e bine sa faci si lucrul asta.

 

Verifica furtunele de vacum de la EGR so galerie s-ar putea sa fie uzate.

 

Filtrul epurator trebuie schimbat daca nu ai umblat la el niciodata, e consumabil daca e cu pasla se poate inlocui cu un model nou din plastic.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
In primul rand MULTUMESC forumului BMW CLUB si celor ce activeaza pe acest forum ,pentru sfaturile lor si timpul acordat sa ajute pe semenii lor.

La subiect,deci am un BMW 320 D touring 2004,in romania de 1 an si am observat urmatoarele probleme la el

-la mers constant la 2000 rot. o usoara ezitare,intrerupere a motorului.

-de la 2000 rot. la accelerarea motorului sunetul motorului era unul zgomotos tipic la masinile vw.In rest masina merge foarte bine,multumit de ea.Cu ajutorul vostru BMW CLUB,m-am pus pe treaba sa rezolv problemele si am facut urmatoarele la masina>

-dat jos admisia si egr si curatat(cu un fel de diluant,solvent ce nu ataca cauciucul si o surubelnita lata)

-schimbat toate furtunele de vaccum.

-schimbat bujiile incandescente.

-ANULAT clapete admisie(am gasit o capeta cu joc pe axul care era prinsa,cedau niturile cu care era prinsa capeta de axul capetei probabil si de aici sunetul motorului mai metalic la accelerare.)

-ANULAT egr (comanda de la egr,pus un surubel in capatul furtunasului de vacum).la toate masinile diesel ce le-am avut le-am anulat egrul.

Dupa toate aceste operatiuni masina mere impecabil,au disparut toate simptomele de mai sus,nu tremurat , nu zgomot , nu fum.totusi o problema a aparut :twoup: s-a aprins check engine in bord,pus pe tester si a dat eroare debitmetrul,verificat si TOT CU AJUTORUL VOSTRU,am ajuns la concluzia ca defect este electrovalva ce comanda egr-ul si urmeza sa o schimb sa vedem daca asta afost .Acuma merg cu ea asa si de aprox1000 km. merge impecabil, ramame si mai rezolv check engine ul.

SI ACUM POZE....

post-31110-1272102186_thumb.jpg

post-31110-1272102165_thumb.jpg

post-31110-1272102143_thumb.jpg

post-31110-1272102122_thumb.jpg

post-31110-1272102100_thumb.jpg

post-31110-1272102086_thumb.jpg

post-31110-1272102211_thumb.jpg

 

PS> doua link uri despre EGR daca se poate

http://www.transport-business.ro/articol/T...SCR-vs-EGR-1745

http://www.pilotauto.ro/magazin/home-mainm...-si-dezavantaje

Salut, esti din Bucuresti? Am si eu aceleasi simtome la masina ?De ce ai schimbat bujiile?

Link to comment
Share on other sites

Probabil au fost arse si din aceasta cauza iarna masina porneste mai greu sa nu porneste deloc.

 

Cand dai galeria jos pentru cauratat sau alta operatiune ar fi pacat sa nu verificii si bujiile mai ales ca e mult de munca.

Link to comment
Share on other sites

Am si eu o intrebare: "Ultima oara cand am curatat Egr-ul am impins cu o surubelnita din lateral sa vad cat de greu se deschide supapa. Am observat ca se deschide foarte greu si ma gandeam cu ce putere trebuie sa traga electrovalva Egr supapa. Am vazut pe Youtube ca se deschide foarte usor. Vazusem pe forum cum trebuie verificata daca isi face treba dar numai tin minte :twoup:
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.