Jump to content

316 sau 318


cmn

Recommended Posts

  • Replies 505
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

cred ca fiecare a trecut prin depasiri in care si-a dorit sa fi avut +50% cp.

omul nu si-a luat pastila ^^

era sa ma sufoc pana am citit minunea asta.

 

ionut_22:

salut vreau sa te intreb ceva si daca te pricepi sau ai idei uite cu sta problem anula asta mi sa ars garnitura de _chiulasa_ veneam de la constanta si mergeam spre cluj cand am ajuns in sinaia observ ca mi sa ridicat temperatura trag dreapta opresc motorul ridic capota pun mana pe furtune o presiune enorma de ziceai ca plesnes dintrun moment in altul acum stau cam jumatate de ora sa mai di9spara di presiune ca sa pot sa scot busonu de la vas intrun final il desfac apa deloc zic ce naibi nare apa noroc ca aveam 5l de apa la mine bag apa in vas tot intra zic cata apa imi intra mai ca am bagato pe toata ok zic gata ai dau drumul dau cheie vune acul la locul lui zic gata am rezolvat problema la vreo 70km observ ca se ridica temperatura iar zic ce naibi are apres acesi treaba ca si la prima si de la Brasov pana la Cluj asa ma venit cu apa la fiecare 70km vai de mine cum am ajuns ok merg la mecanic se uita zice ai arsa garnitura de _chiulasa_ pt ca ai spuma in ulei fac toate trburile aste iau cei trebuie dupa ce o termina a 2azi plec iar la Constanta ce curaj am avut zic alti ma intreaba 1 ba ai verificat _chiulasa_ zic un ca mi-a zis mecanicul ca nare nimic dupa ce iam povestit cum am venit a zis ca nare nimic sa aaai dau bataie acum eu ma gandesc ca daca era _chiulasa_ deformata imi facea la fel a 2 zi cand plecam la constanta daca era _chiulasa_ deformata nu mai ajungeam eu si acum observ ca acum imi scade apa dar nu vad pe unde curge ca nici in baie nu e crescut nivelul si nici spuma nu are pe unde se duce nu stiu iam bagat etansator de radiator dela lichid degeama cam la vreo 200km scade cam humatate de litru caldura baga nam treaba dar unde se duce apa nu stiu dati si tu cu parerea di tot ce am scris Multumesc?
Edited by spectrus
Link to comment
Share on other sites

salut! vreau sa te intreb ceva si daca te pricepi sau ai idei. uite cu sta problem, anula asta mi sa ars garnitura de _chiulasa_ .veneam de la constanta si mergeam spre cluj .cand am ajuns in sinaia observ ca mi sa ridicat temperatura .trag dreapta ,opresc motorul ,ridic capota ,pun mana pe furtune .o presiune enorma de ziceai ca plesnes dintrun moment in altul .acum stau cam jumatate de ora sa mai di9spara di presiune ca sa pot sa scot busonu de la vas .intrun final il desfac apa deloc ,zic ce naibi nare apa noroc ca aveam 5l de apa la mine .bag apa in vas ,tot intra zic, cata apa imi intra mai ca am bagato pe toata. ok ,zic gata ai dau drumul dau cheie, vune acul la locul lui, zic gata am rezolvat problema. la vreo 70km observ ca se ridica temperatura iar ,zic ce naibi are apres .acesi treaba ca si la prima si de la Brasov pana la Cluj ,asa ma venit cu apa la fiecare 70km. vai de mine cum am ajuns .ok merg la mecanic ,se uita, zice ai arsa garnitura de _chiulasa_ pt ca ai spuma in ulei .fac toate trburile aste iau cei trebuie dupa ce o termina a 2azi plec iar la Constanta. ce curaj am avut zic alti ma intreaba .1 ba ai verificat _chiulasa_ zic un ca mi-a zis mecanicul ca nare nimic. dupa ce iam povestit cum am venit a zis ca nare nimic sa aaai dau bataie .acum eu ma gandesc ca daca era _chiulasa_ deformata imi facea la fel a 2 zi cand plecam la constanta .daca era _chiulasa_ deformata nu mai ajungeam. eu si acum observ ca acum imi scade apa ,dar nu vad pe unde curge ca nici in baie nu e crescut nivelul si nici spuma nu are pe unde se duce. nu stiu iam bagat etansator de radiator dela lichid degeama .cam la vreo 200km scade cam humatate de litru, caldura baga nam treaba. dar unde se duce apa nu stiu. dati si tu cu parerea di tot ce am scris. Multumesc!

 

am corectat eu.te mai sufoci? :)

Link to comment
Share on other sites

Ionut, daca ai avut probleme cu garnitura de chiulasa, si ti-a crescut presiunea pe instalatie, inseamna ca ti-a bagat compresie inauntru.

Oricum, mare atentie cand pui capacul pe vasul de expansiune, ca ala are o supapa, si dupa ce il strangi, trebuie sa il dai inapoi o tura, ca sa lucreze supapa aia. Nu e normal sa iti fie tari furtunele. Eu odata am strans din greseala prea tare capacul acela, si s-a facut presiune pe instalatia de racire, si mi-a explodat pur si simplu un furtun.

Inca ceva: mai pune si tu cate un punct, virgula...etc, ca era sa lesin pana am terminat de citit povestea

Link to comment
Share on other sites

Am revenit si eu intr`un tarziu pe forum. Azi am fost la RAR. Nu stiu cum o sa fie cu deprecierea da parca vad ca o sa dau o caruta de bani. Am avut noroc acoo ca am cunoscut pe cineva, am dat si eu ca omu ceva si... Euro 2 ar fi trebuit sa iasa da in rest la mecanica, pe fata am joc si la caseta si la brate si etc. Si pe spate imi face in gropi de zici ca se rupe.

 

Mai am un zgomot pe sub masina cand acelerez undeva pe la 3000 de ture, se aude ca niste bile metalice care se invart. Nu stiu cum sa explic. Ma gandeam ca e toba dar am observat ca daca apas ambreiaju mai dispare din sunet...

Link to comment
Share on other sites

Daca scoti jocul din articulatii nu cred ca vei mai avea joc in caseta... Aia de la RAR cam zic ce vor. Un mecanic are mai multa experienta...

 

Zgomotul respectiv la 3000 de rotatii l-am avut si eu :)

Exista doua cauze...

1. Ai catalizatorul spart ( am inteles ca are si elemente ceramice ) si la anumite turatii zangane prin el...

2. La mine problema a fost de la ambreiaj... S-a rupt nu stiu ce ghidaj ( niste surubele ceva ) si zanganeau tot pe la 3000 de ture ca si la tine...

 

 

Si eu am avut jocul ala "in caseta " si pana la urma era din articulatie...

Cred ca imi calci glorios pe urme... :lol:

 

Pe spate cred ca ai bucsa de la bascula rupta. Altceva nu prea se strica pe spate la articulatie ( sau se strica foarte greu )... Eu i-am rupt bucsa de la bascula cand am facut niste cercuri... cloncanea original in gropi.... Bucsa e ieftina e vreo 80 de ron dar trebuie sa ti-o repari intr-un service unde au o presa cu care sa-ti puna bucsa ca altfel ti-o bate mecanicul cu ciocanul de-i da uzura 30 000 de km inainte sa rulezi cu masina.... Poti sa scoti bascula si sa te duci intr-un service si dai la un mecanic o spaga de 10-20 de ron sa-ti puna bucsa pe bascula cu ajutorul presei. Dureaza 1 minut...

 

Cel mai important e sa diagnostichezi corect masina....

Edited by the_rifle
Link to comment
Share on other sites

Vai de mine, da ce post poate sa aibe ionut_22. Daca ignoram punctele de suspensie, are un singur semn de punctuatie. Acela de la sfarsit.

 

Bogdyy mai scrie asa.

 

 

Te contrazic.

Ionut termina cu o intrebare : "Bafta? " :)

Probabil acum asteapta raspunsul la intrebarea pe care ne-a adresat-o...

Edited by the_rifle
Link to comment
Share on other sites

Sa stii tu :))). Ca parca pe la jumate pe la catalizator mi se aud zgomotele alea. Ma gandeam ca e axu ala cardanic sau nu stiu pt ca daca apas ambreiaju cam dispare zgomotul. Si tu ce ai facut la ambreiaj, ai reparat ghidajul ala sau ai mers asa cu el?:)

Oricum de rar am trecut pt ca na, cu pilele asteA :lol:) dar sa vad cu taxa si deprecierea aia. Mie ala de la care am luat masina imi zicea ca o sa ma coste taxa vre o 15 milioane dar o sa fie sigur mai mult. Tepari nemernici. Asta e, dar oricum, cum o sa stea masina asta la mine nu a fost nici dupa ce a iesit din uzina dar cu timp si rabdare. Cand am luato am bagat benzina de 1 mil si azi mi s`a aprins becu :))). Ce`i drept, am turato destul de rau dar...

Link to comment
Share on other sites

Cardanul cand iti bate nu se aude asa... Cand nu e centrat bine se aude ca un vuiet infundat, vibreaza toata masina si simti si in schimbatorul de viteze o trepidatie.

S-ar putea sa ai faza cu catalizatorul...

 

Cu ambreiajul ala am rezolvat-o cand am trosnit masina pana la motor... Am dat motorul jos si cand l-am desprins de cutie a cazut ghidajul respectiv... E un fel de nit, un fel de bila turtita.... Am urcat motorul la loc , mecanicul a fost atent sa puna cum trebuie ambreiajul si s-a rezolvat... Ghidajul ala nu are rol nici de siguranta nici un rol in cuplare/decuplare.... Hai sa zicem are rol ornamental... Te ajuta intr-o oarecare masura sa pui discul cum trebuie... Oricum si cu ghidaj si fara ghidaj e aceeasi treaba. Daca e pus corect intra unde trebuie daca nu e pus corect nu intra de ghidaj... Probabil cel care a schimbat ambreiajul a fortzat ghidajul l-a rupt, a intrat unde trebuia dupa care in timp a inceput bucata aceea rupta sa faca zgomot pe acolo....

Nu cred ca la tine e treaba cu ghidajul... Cred ca mai degraba cu catalizatorul...

 

Cand apesi ambreiajul in mod firesc nu mai turezi motorul si in felul acesta avand o turatie mai mica auzi si zgomot mai putin in catalizator... La mine nu se auzea tot timpul... Mai ales cand ii dadeam inferioara se auzea...

 

Sa-ti zic o faza sa te intristezi ?

Maina mea a costat 3300... Pana acum am bagat 7000 de euro in ea si tot e nevopsita si cu parbrizul fisurat...

O masina e sac fara fund. Inghite cati bani esti dispus sa bagi in ea...

 

Iar de consum sa nu zici ca nu te-am averitzat cand ti-ai cumparat-o...

Mai ai sa-mi spui cum te face supernova... Si va veni si vremea aia. iti garantez.

Sau poate aveam eu un cazan de motor si de-aia ma facea supernova... ( sincer am mai vazut si altele si nu-mi pareau mai nervoase decat a mea... )

 

Oricum important e sa-ti repari tu masina nu daca e mai nervoasa supernova...

Tine-ne la curent cu evenimentele...

Edited by the_rifle
Link to comment
Share on other sites

Fii sigur ca o sa va tin la curent cu evenimentele si tin sa iti zic ca fuge si mai tare decat supernova :))). Sa zic ca la prima pedala, viteza 1 primii 5-10 metrii parca e mai zvacnoasa supernova pt ca e mai usoara dar apoi nu exista termen de comparatie, plus motorul care il auzi frumos cum suna. Ma bucur ca sunt proprietarul unui bmw. Nu stiu cat timp voi putea sa fiu :lol:) si asta "datorita" consumului. Oricum o sa incerc sa merg ca omu pt ca am obs ca daca merg cum trebuie cu ea, imi arata un consum ok.

 

Eu nu o sa bag atatia bani in ea dar o sa incerc sa o fac sa mearga bine. Oricum toate masinile arata bine la mine , parca se simt in largul lor si sunt frumoase :))

Momentan nu arata prea bine dar o sa arate in cateva luni :D

 

Vin si cu o poza de cand aveam masina in service.

 

Vreau sa mai adaug ceva, o mica problema

Cand pornesc masina, stiti ca ea trebuie sa isi stabilizeze turatiile pe undeva pe la 900 insa pana sa faca asta, are niste sacadari urate rau de scade chiar si sub 500 de turatii de zici ca moare motorul iar apoi isi revine. Motorul merge rotund dar daca il asculti atent are niste mici ezitari. Cei bolnavi ca mine le aud :))

Edited by cmn
Link to comment
Share on other sites

Salut, sunt nou pe acest forum si doresc sa imi achizitionez un bmw 316 respectiv 318 (din 1992, 93, 93, 95). Am vazut ca majoritatea masinilor sunt aduse din afara si trebuiesc inscrise. Acum nu stiu daca imi iau teapa ca poate masina are probleme sau alte chestii de genul. De bani nu prea dispun, sa zic ca dau maxim 100 de mil pe masina. Vreau sa stiu cam ce probleme pot sa aiba si ce s-ar merita sa iau, daca e dif mare intre 316 si 318. Nu ma refer la 318 la motorul turbo pt ca ala e mai scump. Am nevoie de cele mai serioase pareri ca sa stiu la ce sa ma astept. Am uitat sa mentionez ca in momentul de fata am o dacia supernova care fuge destul de bine. 316 la cat de veche e masina, oare trage mai bine ca supernova mea?

Multumesc!

 

 

Am mers cu un 316 acum cateva saptamani si pot sa-ti spun ca motorul se descurca bine. Proprietarul spunea ca ii consuma cam 8 litri la suta in medie. Acum daca ai posibilitatea ia 318 pentru ca ofera senzatii mai placute si se descurca mai bine.

Link to comment
Share on other sites

Da? ok :lol:

 

Ce ma deranjeaza totusi la masina este suspensia sport. As vrea sa o schimb dar nu mai am bani acum asa ca o sa merg asa si o sa incerc sa fiu atent. Revin la intrebarea cu corovasele. Unde gasesc covorase care sa se potriveasca? Pt ca vreau sa fac curatenie in ea sa fie farmacie :)

Link to comment
Share on other sites

Mai am o problema :)), dupa ce ca e asa de joasa masina, nu am nici scut la ea. Normal ar fi trebuit sa am, nu?

 

 

Normal asa ar fi.

Uneori masinile lovite in fata nu mai au scut. Sunt reparate dar putini mai dau banii si pe scut.

Sper sa nu fie cazul la tine.

Link to comment
Share on other sites

mamaaaa daca te aude @bogdyy cu suspensia am imbulinat-o iar cu posturile lui sfatuitoare :) :) (fara suparare) eu zic sa mergem pe burta :) :lol: :)

hai bafta cu masina si o sa vezi ca iese bine pana la urma ,apropos aveam si eu un zanganit cand intra in subturatii ,era de la una din sitele de la finala am eliminat-o pana la urma ,ziceai ca am un kg de cuie in toba :D))

Edited by b-87-khl
Link to comment
Share on other sites

pai vreau sa ii curat regulatoru ala si ce o mai fi de curatat dar nu stiu ce. Ca oricum la prima cheie pana se regleaza relantiu se balbaie masina ca toate alea plus ca nici dupa ce isi revine parca tot mai are momente cand mai scade in turatii dar nu este asa sesizabil insa eu observ :). Asta vreau sa pun la punct plus zanganeala aia, e un sunet cu zanganeala plus fluiereala pe la motor. Sa mai schimb si pe fata si pe spate bucsi si ce mai trebuie schimbat, as vrea sa schimb si bujiile si restu mai vad eu. Sa vad de unde vine uleiu ala de pe la motor...

 

Lasand asta laoparte, sa vad maine adica azi, ce fac. Raru nu mai e problema dar sa vad cu taxa aia daca se depreciaza. Sa ma duca si pe mine mai ieftin ca sa am bani sa ii mai repar una alta :lol:)

Link to comment
Share on other sites

Am revenit si eu intr`un tarziu pe forum. Azi am fost la RAR. Nu stiu cum o sa fie cu deprecierea da parca vad ca o sa dau o caruta de bani. Am avut noroc acoo ca am cunoscut pe cineva, am dat si eu ca omu ceva si... Euro 2 ar fi trebuit sa iasa da in rest la mecanica, pe fata am joc si la caseta si la brate si etc. Si pe spate imi face in gropi de zici ca se rupe.

 

Mai am un zgomot pe sub masina cand acelerez undeva pe la 3000 de ture, se aude ca niste bile metalice care se invart. Nu stiu cum sa explic. Ma gandeam ca e toba dar am observat ca daca apas ambreiaju mai dispare din sunet...

 

Zgomotul respectiv poate sa fie si de la rulmentul de presiune. La mine era dus rulmentul si la turatii peste 3000 se auzea tot acest zgomot. Vezi daca-ti face asta numai in mers sau si daca stai pe loc si turezi motorul peste 3000.

Link to comment
Share on other sites

Zice bine @makszemke...

Cu turatia ca-ti scade la inceput si apoi revine poate fi de la regulatorul de relanti sau poate debitmetrul.... Bineinteles pot fi si alte cauze...

Ma bucur sa aud ca e nervoasa...

Cu scutul nu-ti face probleme... N-am auzit sa fie din fabrica pe E36 iar eu sincer n-am vazut nici o pisica cu scut... E46 are din fabrica dar ma tem ca E36 nu are... Sa ma contrazica cineva daca gresesc... ( Dar sa nu se repete :) )

Link to comment
Share on other sites

E36 are un scut dar este din plastic, mai degraba impiedica praful decat sa protejeze de socuri. Oricum la E36 este mai greu de spart baia de ulei pentru ca aceasta vine oarecum mascata de puntea fata iar un eventual cataroi sau mai stiu eu ce, o sa loveasca mai inatai in traversa. Daca imi aduc eu aminte scutul costa vreo 180Ron... dar nu mai stiu sigur
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.