Jump to content

consum mare la bmw seria 5 E 60


marcos271977

Recommended Posts

ai grija sa nu fie probleme la galeria de admisie la clapete

 

am avut un caz care avea doua clapete rupte pe jumatate si s-au asezat in asa fel incat 90% din admisia pe cilindru era obturata

 

a avut mare noroc tipul ca nu a ajuns in motor ca se lipea de un motor :)

 

sunt periculoase cele cu care vine masina pt ca sunt din plastic

 

astea mai noi sunt din metal si cu garnituri de silicon mai greu se rup si tot asa avea un consum de 10->12 pe cutie manuala

 

oricum BMW recomanda schimbarea galeriei de admisie la 80 de mii ca asta e a ajuns "consumabil"

Link to comment
Share on other sites

scuze de offtopic dar ma intereseaza problema cu clapetele claudiu.

exista vreo metoda de a schimba doar clapetele cu unele de metal?fara intreaga galerie.personal consider o mare idiotenie introducerea comp de plastic in motor(ex:termostat cu capac de plastic...vaisamar)e clar ca au proiectat o sa se strice...un fel de must change...mama lor...

Link to comment
Share on other sites

CAT ESTE NORMAL SA CONSUME UN BMW SERIA 5 DIESEL CU MOTOR DE 2,5 SI CUTIE HIDRAMATA?

 

 

Cutia ta iti ridica consumul

 

11% afara e mult doar daca nu cumva o "rupi" in 3. Nu sunt 100% sigur dar estimez ca ar trebui sa-ti ia atat pe la 190-200km/h constant.

 

 

 

Prima data fa consumul "la pompa" pt ca daca nu prezinta si alte simptome foarte posibil sa fie doar afisat aiurea, daca e tot asa mare atunci vezi la un tester ce si cum.

 

Debitmetrul defect intr-adevar poate marii consumul.

Link to comment
Share on other sites

11% urban

da dar mi e imi consuma 11% in afara orasului. mia zis cineva ca am un senzor de aer care nu merge, are vreo importanta cu consumul?

 

Marcos, senzorul tau de aer se numeste debitmetru, asa ca lasa-l pe culcea si dute pe la Bavaria sau Filaret, posibil sa ai si clapete de la admisie scapate, si daca ajunge in motor, cum zice colegul te orientezi de un motor nou cat ai clipi. Acum sa ma ocup de navigatia ta, cea de BMW, la fiat astept sa te intorci sa imi dai cardul.

Link to comment
Share on other sites

cutia automata ridica cu 1 l maxim afara consumul... eu am 525i automata si nu consuma peste 10 % afara decat daca ma dau rau de de tot la ea....

Cel mai probabil e debitmetrul dar pune-o pe tester sa fii sigur.

Iar la admisie nu se rup clapetele ci mai ales axul. Cele cu axul de 4 mm cad de regula. Daca sunt trase in admisie sanatate, se distruge motorul. Se pot scoate de tot fara probleme....cresc noxele la turatii mici si cam atat...

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

scuze de offtopic dar ma intereseaza problema cu clapetele claudiu.

exista vreo metoda de a schimba doar clapetele cu unele de metal?fara intreaga galerie.personal consider o mare idiotenie introducerea comp de plastic in motor(ex:termostat cu capac de plastic...vaisamar)e clar ca au proiectat o sa se strice...un fel de must change...mama lor...

 

 

nu nu se pot inlocui doar ele pt ca nu vin separat

 

se pot demonta sau sa le pui de pe una second da .... eu nu m-as risca

 

daca le demontezi intra aer fals in motor adica aer care nu trece prin filtru de aer deci strici mai rau motorul

 

ce poti sa faci sa scoti furtunul vacum care duce la "ciuperca" de pe galerie, e imediat langa joja sub galerie

 

dute unde stii ca au tester bmw ca daca stie sa il foloseasca este test dedicat pt debitmetru si in 10 minute aflii daca e debitmetrul de vina (putin probabil) mai degraba e egr sau aer fals insa asta duce la galerie deci tot nu scapi :)

 

sa fie motorul cald cand faci testul de debitmetru ca trebuie turat pana la 4100 ->4500 pana ce intra limitarea

 

vezi ce eroare apare pe test si daca nu ii dau de cap posteaza pe formum si este cine sa te ajute

 

eu folosesc zilnic testerul si am gasit un debitmetru la 3 luni defect

Edited by clauberty
Link to comment
Share on other sites

scuze de offtopic dar ma intereseaza problema cu clapetele claudiu.

exista vreo metoda de a schimba doar clapetele cu unele de metal?fara intreaga galerie.personal consider o mare idiotenie introducerea comp de plastic in motor(ex:termostat cu capac de plastic...vaisamar)e clar ca au proiectat o sa se strice...un fel de must change...mama lor...

 

Se pot scoate direct, vb cu useru primaru' el si-a scos clapetele, sunt prinse in ceva suruburi, iti da el detalii, el a acoperit gaurile de la suruburi, sau ceva in genu asta, si nu intra aer fals...

Edited by Cristi.MD
Link to comment
Share on other sites

nu m-as risca cu improvizatii totusi sunt diferente de 2 atmosfere si tot te lipesti de un motor daca trage improvizatia in motor sau pica si intra aer nefiltrat in motor

 

 

mai bine scoti furtunul de vacum il izolezi cu banda sa nu traga mizerie ca se duce pompa vacum; prima e electrovalva

 

asa raman tot timpu deschise si problema rezolvata :)

Edited by clauberty
Link to comment
Share on other sites

OFF: Sunt probleme la clapete si la motoarele de pe seria 5 E60? La cele cu 4 sau cu 6 cilindri? Ce ani de fabricatie?

 

ON: Eu am 530d cutie automata si imi consuma 12.1 % numai in Bucuresti mers ore varf 40% si 60% seara cand e ceva mai leger. Mers calm nu prea dat in ea.

Edited by cernica87
Link to comment
Share on other sites

OFF: Sunt probleme la clapete si la motoarele de pe seria 5 E60? La cele cu 4 sau cu 6 cilindri? Ce ani de fabricatie?

 

ON: Eu am 530d cutie automata si imi consuma 12.1 % numai in Bucuresti mers ore varf 40% si 60% seara cand e ceva mai leger. Mers calm nu prea dat in ea.

 

 

calm, calm...de tot... :)

Link to comment
Share on other sites

OFF: Sunt probleme la clapete si la motoarele de pe seria 5 E60? La cele cu 4 sau cu 6 cilindri? Ce ani de fabricatie?

 

ON: Eu am 530d cutie automata si imi consuma 12.1 % numai in Bucuresti mers ore varf 40% si 60% seara cand e ceva mai leger. Mers calm nu prea dat in ea.

 

 

calm, calm...de tot... :)

este 2004, vad ca in oras imi consuma vreo 16%, nu stiu ce sa mai fac cred ca o sa mi fac o programare la bmw

Link to comment
Share on other sites

ai grija sa nu fie probleme la galeria de admisie la clapete

 

am avut un caz care avea doua clapete rupte pe jumatate si s-au asezat in asa fel incat 90% din admisia pe cilindru era obturata

 

a avut mare noroc tipul ca nu a ajuns in motor ca se lipea de un motor :)

 

sunt periculoase cele cu care vine masina pt ca sunt din plastic

 

astea mai noi sunt din metal si cu garnituri de silicon mai greu se rup si tot asa avea un consum de 10->12 pe cutie manuala

 

oricum BMW recomanda schimbarea galeriei de admisie la 80 de mii ca asta e a ajuns "consumabil"

 

 

 

Problema cu clapetele apare si la motorul de 3.0 litri (530d)?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.