Jump to content

Recommended Posts

  • 6 months later...

NU MERGETI LA DORMAG!

 

SAU MERGETI DOAR DACA VRETI SA CHELTUITI BANII AIUREA!

 

TE INCARCA IMEDIAT CU O DIAGNOZA ( TESTER + MECANICA) = 180 lei(fara sa ti se comunice in prealabil pretul), ca parca i se pare patronului ca se aude ceva sub masina.

 

Eu am mers la ei pentru ca nu-mi functiona stergatorul de la luneta la E91 si asta a fost ultimul lucru la care s-au uitat. Imediat dupa ce au bagat masina in service, repede sa facem diagnoza ca parca se aude ceva(dar fara sa ma intrebe daca doresc, cat costa sau sa semnez ca sunt de acord cu aceasta diagnoza). Ii spun in prealabil ca am mai facut diagnoza acum 2 zile si a verificat-o si un mecanic!

Ma trezesc cu un deviz enorm: printre care schimbat axul si sistemul care vine prins pe geam(total vreo 400 de lei), schimbat pivoti spate inferiori(care nu exista de fapt la modelul meu-aprox 530 lei), lipsa lichid diferential(ulterior cand am schimbat de frica uleiul la alt service, s-a constat ca aveam 800 de ml din cei 900ml-200 lei) si lista poate continua.

 

Stergatorul l-am facut singur foarte simplu: cine are E91 stie ca axul stergatorului trebuie sa se suprapuna exact in gaurica din portbagaj(ca sa poata fi invartit de motoras). In cazul meu, stergatorul s a dus mai jos si nu se suprapunea perfect axul in gaura respectiva. Am mutat stergatoru cu mana mai sus 3 cm si voila, functioneaza ca nou. (am scapat de 400 de lei, pe care ar fi trebuit sa-i platesc la DORMAG). In legatura cu pivotii, care nu exista pe masina mea, am fost la alt service si am constat ce era vorba de fapt de bucsele de pe spate. Cei de la DORMAG mi-au bagat pe factura si geometrie roti de 180 de lei in plus pe care nu trebuie sa o faci daca schimbi bucsele pe spate :)))

 

Deci per total am iesit cu o gaura de doar 180 de lei. Dar as fi putut sa-mi iau o teapa de 180+400+530+200= 1300 lei - bucsele cu schimb(300 lei) = 1000 de lei TEAPA!

 

Urmeaza sa fac si o sesizare la ei, dar nu ma astept la vreun ban inapoi, pentru ca explicatii mereu pot aparea!

Pentru mai multe detalii va stau la dispozitie!

 

DE MENTIONAT, daca ajugeti pe la ei(sau cel putin a fost asa in cazul meu) !!

 

FOLOSESC INTENS O ATITUDINE DE INTIMIDARE : De ex: Nu trage mai tare de roata ca poate cade(ii spune patronul mecanicului) .

 

Mie sincer dupa ce am plecat de la ei mi-a fost efectiv frica sa mai urc in masina, era un dezastru pe patru roti din punctul lor de vedere. Cand de fapt tot ce aveam de schimbat erau niste bucse pe spate..

  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
NICI EU NU RECOMAND !!! AM Fost cu masina un bmw e60 de 2 ori si am plecat cum am venit ...prima oara cand am fost masina nu baga caldura cum trebuia ...m au pus sa schimb termostate si le am schimbat degeaba pt ca problema era alta descoperita la un alt service apoi tremuratul acela cand pornesti dimineata si tremura 2 secunde apoi isi revine mi au spus ca trebuie sa schimb galeria de admisie si bujii si rekeu de bujii si am schimbat degeaba ca face tot la fel dar cu galeria nu regret pt ca nu mai stau cu frica ca este posibilitatea sa pierd clapetele acelea prin motor si mi am adus aminte a 3 oara am facut programare pt o constatare , m au chemat la ora 4 acolo mi au cerut cheia si talonul dupa care vine seful lor un cocoalar spurcat care intradevar are aere de superioritate excesiva fata de tine si incearca sa iti explice in niste teremni elevati in opinia lui, zic asta pt ca i vad satisfactia de pe chip la rostirea unui cuvant mai de Doamne ajuta si ma intreaba dc vreau sa fac constatarea ? la care eu i raspund motivul , apoi mai lanseaza o intrebare , daca fac masina la ei dupa ce se afla motivul problemei ... eu i am raspuns ca in functie de manopera si de cat ma costa si daca o sa cred ca ma pot incadra cu siguranta am sa o las acolo si daca preturile pieselor oferite de ei si toata lucrarea mi se pare ca ajunge la niste costuri de care nu dispuneam in momentul de fata voi reveni ulterior sau aleg un alt service dar vreau sa faca constatrea si sa imi spuna mai intai ce trebuie sa schimb ,care este piesa care trebuie schimbata... la care el imi spune ca i pare rau dar alege sa nu mi faca constatarea si imi da cheia si talonul , l am intrebat p[oliticos dc? mi a rapsuns ca daca fac constatrea la el sunt obligat sa fac masina tot la serviceul lui pentru ca lui nu i convine sa mi faca constatrea sa mi spuna ce piesa este de schimbat apoi sa ma duc sa cumpar piesa din alta parte si sa o repar in alta parte . in concluzie va rog frumos sa nu va duceti acolo !!!! preturile sunt foarte exagerate la modul ca pretul unei piese la ei este atata de mare incat daca o iei din alt magazin si o montezi intr un service no name tot nu depaseste pretul pe care ti l ofera ei la piesa respectiva ...gasiti va un mecanic prin prieteni no name care se pricepe foarte bine si care are hanar si o sa iesiti mult mai bine si o sa isi dea si interesul mai mult decat isi dau cei din reprezentante
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Salut!

 

OFFTOPIC: Sunt proaspat (si mandru) posesor de un 320d F30 Xdrive (fabricatie August 2013, 141k km reali).

Masina am cumparat o saptamana trecuta din Pitesti si acolo nu exista vreun service autorizat BMW asa ca am fost la test la AdGarage unde a durat 4 ore inspectia masinii si s-a dovedit impecabila, m au asigurat si ca nr de km este real cf uzurii masinii, ei neavand acces la istoricul service de la bmw.

 

ONTOPIC: Va spun intamplarile, va las pe voi sa trageti concluziile.

Astazi am fost cu masina la Dormag pentru o inspectie tehnica de data aceasta si la un service BMW (i-am ales pe ei pentru ca au serviceul la 200m distanta de mine)

Mi s-a facut o dignoza si constatare mecanica, ca la un test de achizitie - pret 240 RON, fara a mi se spune vreo secunda pretul, doar in momentul in care fata de la facturare mi-a cerut banii (ce-i drept, nici eu nu am intrebat - dar am primit o spalare gratis de acesti bani :)) )

 

Am vb cu mecanicul care mi-a facut diagnoza si i-am zis ca tocmai ce am luat o si ca inainte sa o cumpar, m am documentat legat de celebrul N47 si l-am rugat sa isi dea cu parerea si asupra distributiei; a intrat in masina, a turat o putin, mi a zis ca se cam aude lantul si ca ar trebui sa o schimb. Mai bine nu ii mai ziceam, m a pus pe ganduri, desi eu nu sesisez vreo bataie accentuata.

La inspectia mecanica a masinii, la care am asistat si nu a durat mai multe de 10 minute, mi s-au recomandat urmatoarele:

1) schimbat toate discurile si placutele de frana - stiam de asta de la testarea de la pitesti, si acolo mi-au zis ca placutele sunt uzate 70% si imi apare si in bord ca in 5k km trebuie schimbate, dar cu discurile era noua

2) revizie extinsa - adica schimbat toate lichidele din masina + filtre

 

Am cerut deviz pt toate acestea, sa mi fac si eu o idee de pret:

1) schimb distributie -> 4100 RON (2200 piese, 1800 manopera)

2) schimbat discuri + placute -> 4000 RON (2000 piese, 2000 manopere)

3) schimbat toate lichidele din masina + toate filtrele: 1700 RON (1100 pise, 600 manopera)

 

In total, ceea ce ar reprezenta practic o revizie a tuturor consumabilelor de pe masina : aprox 10000 RON dintre care mai bine de 4500 doar manopera.

Mi-a picat fata si am inceput sa ma gandesc, in sinea mea, de ce mama dracului m a mancat pe mine undeva sa mi iau BMW?

 

Va rog eu mult de tot, spuneti-mi si mie, pot sa gasesc undeva mai ieftin? :( E ENORM!!!! Cu atat mai mult cu cat, in contextul in care in primavara am facut toate cele enuntate mai sus la un Opel Astra GTC si m-a costat cu totul 3500 RON (cu tot cu spaga!!) !!! Nicidecum 10000!!!

 

P.S.: Am discutat si cu Doru (mi-am dat seama ca el este, acum, citind acest topic, dupa descrierea fizica a acestei persoane :) ), pare ok dar.... e ceva la el, nu stiu, un aer de superioritate care m-a cam deranjat. Pare sa se priceapa, dar... nu stiu, nu m a atras prea tare personalitatea lui. Ma rog, subiectiv.

 

P.S.2: Am cumparat masina fara carte service in format fizic (pe hartie) si le-am cerut 2 chestii cat am stat acolo, in mod insistent:

1) sa mi zica si mie ce a fost facut la masina cf intrarilor in service pe care le vad ei din citirea cheii

2) cand este urmatoarea revizie la masina si ce ar trebui sa inlocuiesc atunci.

Desi am insistat pe aceasta tema, chiar voiam sa cumpar o carte service de la ei, noua, ca sa imi treaca in ea toate reviziile anterioare (mi-au cerut 70 de lei pt aceasta carte, apropo, noroc ca nu au avut o pe stoc ca probabil o si cumparam) si chiar si dupa toate insistentele am plecat de acolo fara sa imi raspunda la aceste 2 intrebari banale - si cf celor 240 de lei lasati acolo, erau cam obligati sa imi spuna - practic le-am cerut sa imi faca un tester ca si cum urmeaza sa cumpar masina - nu asta ar trebui sa i se spuna unui viitor nou proprietar la un astfel de test?! :)

 

P.S.3: Insist, spuneti-mi, va rog, reusesc sa scap mai ieftin pentru cele 3 operatiuni de mai sus, sau astea sunt preturile la care trebuie sa ma astept de acum incolo ca si posesor de BMW? :(

Link to comment
Share on other sites

pe rand:

1. distributie costa in jur de 3000 ron. E posibil sa iti fi cerut mai mult pe manopera pt ca este x drive si e mai complicat oleaca.

2. Filtrele si uleiul costa in jur de 800 ron piese Oe.

3 . Daca in "toate fluidele" sunt incluse si ulei diferential spate, ulei diferential fata, ulei cutie de transfer, lichid de frana, taote astea costa probabil 600 700.

4. Discuri fata si spate Ate aftermarket in jur de 1400 1500 , placutele sunt si alea vreo 600 cred minim.. Daca iei originale sunt cu minim 200 300 ron mai scumpe.

Preturile astea le-am estimat, e posibil sa fie mai mici sau mai mari, insa sunt pe acolo.

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Maine dimineata urc poze si cu cele 3 devize primite de la ei.

Dar chiar si asa, nu ma ajuta cu nimic, tot nu dau 100 de milioane (lei vechi) pe ceva ce la masina veche m-a costat in primavara 35 de milioane (incluzand curatat egr, clapeta acceleratie si galerie de admisie).

O fi el BMW, dar totusi... sa fim seriosi, la astia 100 mai pun inca 40 si imi iau inapoi opelul de la cel care a cumparat-o :laugh:

Link to comment
Share on other sites

pe rand:

1. distributie costa in jur de 3000 ron. E posibil sa iti fi cerut mai mult pe manopera pt ca este x drive si e mai complicat oleaca.

2. Filtrele si uleiul costa in jur de 800 ron piese Oe.

3 . Daca in "toate fluidele" sunt incluse si ulei diferential spate, ulei diferential fata, ulei cutie de transfer, lichid de frana, taote astea costa probabil 600 700.

4. Discuri fata si spate Ate aftermarket in jur de 1400 1500 , placutele sunt si alea vreo 600 cred minim.. Daca iei originale sunt cu minim 200 300 ron mai scumpe.

Preturile astea le-am estimat, e posibil sa fie mai mici sau mai mari, insa sunt pe acolo.

 

Nici macar :( :( M-am uitat mai atent pe deviz si cei 1600 RON reprezinta de fapt schimb doar ulei motor + filtre ... WTH?!

 

Cred ca ai inteles ceva gresit, ma indoiesc ca service-ul a cerut mai mult pe schimb discuri+placute decat pe schimbat distributie...iti recomand Filaret daca vrei reprezentanta neaparat.

 

Din pacate, n-am inteles nimic gresit :( Ai mai jos poza cu devizele.

 

By the way, acestea sunt preturi cu discount!!! :) :) :)

 

Later Edit: Nu prea ma descurc cu incarcatul pozelor :( La mine sunt orientante cum trebuie, nu stiu de ce le roteste dup aia. Plus ca nu ma lasa decat cu maxim 1MB in total per upload.

post-76237-0-94566400-1479163771_thumb.jpg

post-76237-0-87685600-1479163973_thumb.jpg

post-76237-0-77376100-1479164030_thumb.jpg

Edited by sergiu03
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Ai 300lei manopera la discuri+placute, ai inteles gresit! Ai manopera total 2600lei, nu 4500.

Legat de pretul pieselor, cam alea sunt pentru piese originale..daca vrei mai ieftin, alege AM!

 

l.e. Uitandu-ma pe postul tau original, tu ori ne iei la misto, ori astea sunt primele facturi pe care le vezi in viata ta...te contrazici si o faci cu poze cu tot!

Edited by B-490-RZV
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ai 300lei manopera la discuri+placute, ai inteles gresit! Ai manopera total 2600lei, nu 4500.

Legat de pretul pieselor, cam alea sunt pentru piese originale..daca vrei mai ieftin, alege AM!

 

Ai dreptate, nu am retinut exact pretul manoperei, asta datorita pretului exorbitant cu totul. My bad!

 

l.e. Uitandu-ma pe postul tau original, tu ori ne iei la misto, ori astea sunt primele facturi pe care le vezi in viata ta...te contrazici si o faci cu poze cu tot!

 

Nu inteleg atitudinea, sincer! Nu inteleg cu ce anume ti se pare tie ca te-am luat la misto, daca scriam la misto, nu mai incarcam pozele cu devizele primite.

Daca tie ti se pare normal ca pentru un schimb de ulei la motor si filtre sa platesti 1600 RON la un service de cartier... pai, ce sa zic, sa fii sanatos! In cazul acesta mi se pare ca tu ma/ne cam iei la misto.

Si legat de manopera, uitandu-ma de data aceasta mai atent pe devize (apropo, nu sunt facturi), nu mi-am putut da seama din nici unul care este exact pretul per ora la manopera, ceea ce mi se pare inadmisibil. Avand in vedere ca nu este o reprezenta, pot doar sa presupun ca ar fi undeva la 120-150 lei pe ora.

Acum te las pe tine sa faci calculul, la cei 2600 lei, cam cate ore ar trebui sa petreaca un mecanic de la acest service langa masina mea daca as fi dispus sa accept acele preturi si chiar te rog sa imi spui daca ti se pare normal ca toate aceste operatiuni sa dureze aproape 2 zile (considerand un program normal de lucru de 8 ore pe zi).

Iar legat de piese, ma voi mai interesa si la alte service-uri BMW din Bucuresti sa vad daca intr-adevar acestea sunt preturile normale pt acele piese sau sunt si acestea cu un adaos comercial cu cel putin 2 0-uri.

Sa ai o zi usoara!

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

NU MERGETI LA DORMAG!

 

SAU MERGETI DOAR DACA VRETI SA CHELTUITI BANII AIUREA!

 

TE INCARCA IMEDIAT CU O DIAGNOZA ( TESTER + MECANICA) = 180 lei(fara sa ti se comunice in prealabil pretul), ca parca i se pare patronului ca se aude ceva sub masina.

 

Eu am mers la ei pentru ca nu-mi functiona stergatorul de la luneta la E91 si asta a fost ultimul lucru la care s-au uitat. Imediat dupa ce au bagat masina in service, repede sa facem diagnoza ca parca se aude ceva(dar fara sa ma intrebe daca doresc, cat costa sau sa semnez ca sunt de acord cu aceasta diagnoza). Ii spun in prealabil ca am mai facut diagnoza acum 2 zile si a verificat-o si un mecanic!

Ma trezesc cu un deviz enorm: printre care schimbat axul si sistemul care vine prins pe geam(total vreo 400 de lei), schimbat pivoti spate inferiori(care nu exista de fapt la modelul meu-aprox 530 lei), lipsa lichid diferential(ulterior cand am schimbat de frica uleiul la alt service, s-a constat ca aveam 800 de ml din cei 900ml-200 lei) si lista poate continua.

 

Stergatorul l-am facut singur foarte simplu: cine are E91 stie ca axul stergatorului trebuie sa se suprapuna exact in gaurica din portbagaj(ca sa poata fi invartit de motoras). In cazul meu, stergatorul s a dus mai jos si nu se suprapunea perfect axul in gaura respectiva. Am mutat stergatoru cu mana mai sus 3 cm si voila, functioneaza ca nou. (am scapat de 400 de lei, pe care ar fi trebuit sa-i platesc la DORMAG). In legatura cu pivotii, care nu exista pe masina mea, am fost la alt service si am constat ce era vorba de fapt de bucsele de pe spate. Cei de la DORMAG mi-au bagat pe factura si geometrie roti de 180 de lei in plus pe care nu trebuie sa o faci daca schimbi bucsele pe spate :)))

 

Deci per total am iesit cu o gaura de doar 180 de lei. Dar as fi putut sa-mi iau o teapa de 180+400+530+200= 1300 lei - bucsele cu schimb(300 lei) = 1000 de lei TEAPA!

 

Urmeaza sa fac si o sesizare la ei, dar nu ma astept la vreun ban inapoi, pentru ca explicatii mereu pot aparea!

Pentru mai multe detalii va stau la dispozitie!

 

DE MENTIONAT, daca ajugeti pe la ei(sau cel putin a fost asa in cazul meu) !!

 

FOLOSESC INTENS O ATITUDINE DE INTIMIDARE : De ex: Nu trage mai tare de roata ca poate cade(ii spune patronul mecanicului) .

 

Mie sincer dupa ce am plecat de la ei mi-a fost efectiv frica sa mai urc in masina, era un dezastru pe patru roti din punctul lor de vedere. Cand de fapt tot ce aveam de schimbat erau niste bucse pe spate..

 

Salut

Acei pivoti despre care spui ca nu ai are masina cred ca sunt poz 3 si intradevar sunt niste bucsi oscilante si geometria rotilor trebuie sa o faci daca vrei sa faci cum trebuie

Am atasat 2 poze vezi ca intr-una vezi ca BMW-ul recomanda geometria dupa inlocuirepost-66528-0-78872100-1490360068_thumb.jpg

Edited by Razvan36
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 years later...

Am fost și eu recent pe la Dormag pentru o operație simplă de schimbare broască ușa dreapta. Mi-a plăcut că mecanicul a fost foarte deschis, a venit, s-a prezentat înainte și a stat de vorbă cu mine pe toată durata lucrării. Mi-a prezentat tot ce făcea.

 

Am prins ofertă mai bună aici cu 100 RON vs concurență (Serv.Team sau Bimmer/BForce) (970 în total). Aici însă nu pun clasicele covorașe de hârtie sau pungi pe volan și scaun, dar în mod normal mișcă mașina un nene, nu mecanicii. Totuși la mine a fost nevoie să o mute mecanicul. Nu era omul cu ulei pe el, dar na, dacă tot povestim experiența.

Se poate achita cu cardul. Util.

Lucrarea a fost ok. Am plecat cu problema rezolvată.

 

Mi s-a părut tare ciudat că m-au întrebat (înainte de a face orice lucrare - deci eu nu știam dacă voi fi mulțumit sau nu) dacă sunt de acord să-mi schimbe suporții de numere cu suporți cu Dormag. Evident că nu am acceptat așa ceva, ai mei fiind "clean-look" (nu scrie nimic pe ei) - sincer și dacă aveam cu altă firmă sau mai știu eu ce tot mi se părea ciudat să facă asta înainte de a ști dacă eu sunt mulțumit sau nu.

Mi-au zis că expiră și ITP și mă întrebau repede dacă să fac programare, iarăși înainte să facem orice altă lucrare.

 

Am plecat așa cu o senzație "forțată" cumva. Eu în general nu arunc cu noroi gratuit. Când ceva e ok e ok, când nu nu. Dacă n-ar fi fost fazele astea poate eram 100% mulțumit.

Experiența per total cu Dormag a fost una ok, voi mai merge pe acolo în diverse situații, mai ales că sunt mai accesibili ca locație (apropo nasol cu parcarea însă - dacă ajungi mai devreme sau e nevoie să stai puțin, cam nașpa)

Edited by deeJayOg
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...
  • 3 months later...

Salutare,

 

Maine ma duc la ei cu o problema noua si anume martorul check engine aprins. Am fost la inca doua service-uri inainte, dar nu i-au dat de cap.(trage aer fals pe la intercooler, turbina, o eroare tipica la bmw care o sa tot apara....). Nu vreau sa dau detalii despre ele deoarece nu sunt autorizate pentru BMW, deci a fost un risc asumat de mine. Apropo, chiar este o problema tipica la BMW asta cu martorul de check engine aprins? Masina este un 520D din 2012, iar problema a aparut imediat dupa ce i-am facut revizia. Din ce m-am uitat cand au facut diagnoza este ceva legat de amestecul aer/carburnat... posibil un debitmetru, senzor, dar ma gandesc ca si un filtru de aer prost ar putea sa fie o cauza (poate ma insel). Sper totusi sa nu fie turbina :D. Revin cu updateuri legate de service maine, iar daca cineva are ceva indrumari pentru problema mentionata... .

O scurta comparatie preliminara:

 

Bavaria Otopeni - programare in prima saptamana din Martie, pret diagnoza 350 lei

Dormag - programare maine, pret diagnoza 150 lei

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.