Jump to content

Cati km functioneaza un motor?


marius_marius

Recommended Posts

Este adevarat ca motoarele fabricate de BMW sunt motoare de turatie ...

Am auzit de la un mecanic (care este specializat in BMW-uri),ca le faci bine daca mai vad 5k respectiv 6k rpm, din cand in cand .Daca mergi cu ele doar intre turatiile de 2k sau 3k rpm nu stiu ce se blocheaza la motor (segmenti sau cuzineti).Ca la motocicletele de MotoCros care stiu sigur (pt ca am cunostiinte care sunt pasionati de ele)ca trebuie conduse foarte turate...

 

Ce parere aveti...

Link to comment
Share on other sites

vede si 5-6k rpm macar odata pe zi, de regula cand vin de la serviciu si e mai liber pe autostrada.. sunetul ma face sa ma relaxez si sunt cu gura pana la urechi..uit de toate de peste zi .. Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Este adevarat ca motoarele fabricate de BMW sunt motoare de turatie ...

Am auzit de la un mecanic (care este specializat in BMW-uri),ca le faci bine daca mai vad 5k respectiv 6k rpm, din cand in cand .Daca mergi cu ele doar intre turatiile de 2k sau 3k rpm nu stiu ce se blocheaza la motor (segmenti sau cuzineti).Ca la motocicletele de MotoCros care stiu sigur (pt ca am cunostiinte care sunt pasionati de ele)ca trebuie conduse foarte turate...

 

Ce parere aveti...

 

Se poate ĂŽncadra foarte uÂşor ĂŽn categoria mituri.

Link to comment
Share on other sites

Se poate ĂŽncadra foarte uÂşor ĂŽn categoria mituri.

 

 

Asa a spus ,si daca vedeti ce masini repara parca la el este reprezentanta BMW..Plus ca detine un e30 si un e46..

Asta a spus-o dupa ce o zi a condus masina logodnica mea ,si el ma intrebat ce stil de condus are .Eu am raspuns ca ,conduce foarte incet sub 2500rpm.Dupa care a zis teaba asta,cand iau masina de la ea sa-i dau putin in gura ca-i face bine :) ..misto nu a facut de mine,pt ca mi-a explicat si alte chesti care nu le stiam despre masina...

 

Totusi din ce cauza sa se blocheze vreun segment sau cuzinet daca folosesti in stil mai lejer masina ? E o aberatie totala !

Mai degraba ti se gripeaza o supapa de evacuare daca abuzezi masina un timp mai indelungat :lol:

 

 

Acuma ce sa zic ,astia or fi mecanici din ziua de azi..

 

 

Si ca sa fac o paranteza ...La motoarele care se folosesc in sporturi precum , MotoCros si Enduro stiu sigur ,sigur si nu este un mit ,ca trebuie sa functioneze obligatoriu in ture mari aproape de limitare.Altfel dauneaza motorului..

Link to comment
Share on other sites

Asa a spus ,si daca vedeti ce masini repara parca la el este reprezentanta BMW..Plus ca detine un e30 si un e46..

Asta a spus-o dupa ce o zi a condus masina logodnica mea ,si el ma intrebat ce stil de condus are .Eu am raspuns ca ,conduce foarte incet sub 2500rpm.Dupa care a zis teaba asta,cand iau masina de la ea sa-i dau putin in gura ca-i face bine :) ..misto nu a facut de mine,pt ca mi-a explicat si alte chesti care nu le stiam despre masina...

 

Poate sĂŁ repare Âşi Bentley, tot n-ar legĂŁturĂŁ cu realitatea ceea ce Ăži-a spus.

Link to comment
Share on other sites

Este adevarat ca motoarele fabricate de BMW sunt motoare de turatie ...

Am auzit de la un mecanic (care este specializat in BMW-uri),ca le faci bine daca mai vad 5k respectiv 6k rpm, din cand in cand .Daca mergi cu ele doar intre turatiile de 2k sau 3k rpm nu stiu ce se blocheaza la motor (segmenti sau cuzineti).Ca la motocicletele de MotoCros care stiu sigur (pt ca am cunostiinte care sunt pasionati de ele)ca trebuie conduse foarte turate...

 

Ce parere aveti...

 

 

asta cu turele e valabil la tdi , se mai curata

la benzina nu vad de ce ar fi benefic

partea cu motoare de turatie e corecta , tre' sa te uiti doar in talon sa vezi la ce turatie dezvolta puterea

Link to comment
Share on other sites

@Atilla Mi-ai luat-o inainte, am vrut sa-i zic ca si la pistoale e important sa le turezi, dar iti trebuie dexteritate :lol:

 

Am mai spus ca uzurile minime sunt la cuplul maxim... stiu ca nu ma credeti :)

 

Sunt chestii care ar sustine mitul, (nu spun ca il si confirma pt ca nu am un exemplu ):

- ca segmentii sunt unsi de "tasnitoarele" alea de pe fiecare cilindru, nu stiu daca la toate modelele.

- ca la e36, din cate am inteles, orificiul de refulare a pompe in bloc este foarte mic si cu posibilitatea mai mare de a se infunda la turatii mai mici, unde presiunea livrata de pompa e mai mica.

- arderea la sarcini mici e mai proasta datorita presiunii mici la sfarsitul compresiei=> mai multa calamina.

 

Nu tin cont de astea la benzina...ii dau in gusa din alte motive, care sunt evidente :)

Edited by lucian81v
Link to comment
Share on other sites

Chestia cu turatul se aplica si la pistoalele in 4 cilindri? Banuiesc ca da, doar ca difera limita de sus...:lol:

TE ROG corecteaza rapid fraza asta sau te vezi cu ea imediat la "Perla zilei" :)

 

Am spus-o la caterinca.....daca tot spune lumea ca BMW in 4 cilindri nu e BMW....

O fi pistol cu apa..

 

Asa ca nu corectez :)

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

mers in DE cu un 320d touring taxi undeva la 410.000km ..l-am intrebat pe sofer cam ce a avut de facut la ea si m-a luat in ras. "cum adica ce i-am facut?" omul mi-a spus foarte serios ca nu a facut decat sa respecte intervalale de service si ca in motor nu a umblat niciodata.

alta masina de care stiu cu km multi ar fi un santa fe din 2004-2005 diesel care are 800.000 km si nu a umblat in motor. masina face DE cam o data pe saptamana.

 

referitor la turatii, asa stiam si eu ca pentru benzinare e benefica o alergatura mai in ture cateodata. din cate am inteles la turatii mici se depune calamina si mai apar probleme si cu injectoarele, de genul ca se "infunda"

Link to comment
Share on other sites

Am auzit ca in curand masinile vor avea ca dotare standard kilometraje speciale, care atunci cand ating limita de 250.000 de km, se reseteaza automat la 100.000, cand ating limita din nou procesul se repeta.

 

Aceasta decizie s-a luat in urma unui studiu care a aratat ca aceasta masura va stimula piata de masini SH din est, ceea ce va duce la stimularea vanzrilor de masini noi din vest.

 

:) :lol: :)

Link to comment
Share on other sites

Am auzit ca in curand masinile vor avea ca dotare standard kilometraje speciale, care atunci cand ating limita de 250.000 de km, se reseteaza automat la 100.000, cand ating limita din nou procesul se repeta.

 

Aceasta decizie s-a luat in urma unui studiu care a aratat ca aceasta masura va stimula piata de masini SH din est, ceea ce va duce la stimularea vanzrilor de masini noi din vest.

 

:lol: :) :)

Asta-i ca la bordul de Dacie cu 5 cifre, deci masina suferea cicluri de 99.999km :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.