Jump to content

BMW 320D e90 nov 2005


Recommended Posts

Daca iti iei o masina SH nu inseamna ca bagi in ea motorina si te tine la nesfarsit - dar ar trebui sa te tina macar cateva luni si macar 5000, nu? Banuiesc ca nu am asteptari prea mari.

 

Nu am schimbat nimic de cand am luat masina, pentru ca asa cum am descris sau nu in postarile anterioare, masina avea la momentul vanzarii 75 xyz km, iar ultima revizie din cartea de service fusese facuta cu mai putin de 1 km in urma. Ar fi trebuit sa ii consider din start hoti pe cei din reprezentanta, si sa fac, la acelasi numar de kilometri inca o revizie?

 

Sper ca nu am fost inteles gresit, nu sunt genul care baga motorina si da talpa: in primul rand nu dau talpa, multi cred despre mine ca merg ca un pensionar. In al doilea rand verific tot ce se poate verifica ochiometric la o masina, saptamanal sau la 10 zile, iar prin asta ma refer in special la lichide. Chiar si la cea noua - care a consumat ulei in primii 3000 km si nu stiam ca merg aproape de minim daca nu verificam.

Link to comment
Share on other sites

da, si eu m-as fi bazat pe revizie, mai ales ca e luata din reprezentanta.

 

daca nici in nemti sa nu mai ai incredere.. :)

 

dar problema cu turbina e alta, se poate da vina pe prodiucator.

 

 

1) Nemtii sau hotit si ei in ultimul timp...e criza si la ei:D

2) Tia dat un raspuns de gunoi ptr garantie...cand ai platit bmw iau convenit banii?

3) Nu ai verificat cum era uleiul cand ai luato?lichid, vascos..etc

4) Avea toate serviceuri-le la zi?78000km erau ORIGINALI?

4) De cand cu turbo variabile si presiuni de peste 2 bar(adica de la e46 136 cp)..se cam strica. Alea de 136 inca is bune..Dar cand au intrat pe piata alea de 150 cp a fost teroare. Se belea turbo si la 30mii km.Cam la fel cu cele de 163 si acum 177cp.

5) Ramane valabil chestia cum a fost tinuta masina: trasa la rece, stinsa imediat dupa ce ia dat pedala la max, schimbul de ulei la timp...etc dar dupa cum au gasit filtrele..nu prea parea tinuta bine.

Link to comment
Share on other sites

Doar punctul 4) e valabil, restul sunt probabile. parerea mea e ca pica turbina, indiferent daca masina ar fi fost tinuta in puf (sunt cazuri pe forum).

 

is valabile cam toate...dar punctul 4 are mai multe probabilitati.

Is si materialele proaste la turbo,si presiunea prea mare, si uleiul se schimba mai nou la chilometraj mai mare.

Dar turbouri-le vechi fara geom variabila cum era la tds-uri nu se stricau aproape deloc.Dar se invarteau la 1.1bar....

nu putem oricum noi sa gasim aici solutia..ne dam doar cu presupusul si atat.

totusi nu mai e convenabil sa iei masina din germania daca nuti ofera garantie cat de cat.

Link to comment
Share on other sites

Nu m-am mai invartit pentru ca organizez o scrisoare&documentatie ampla si oficiala pe care sa le-o trimit. Ii amenint cu tot felul de chestii.

Nu am trimis-o inca pentru ca vreau sa le-o dau direct in germana mura in gura sa nu dea vina ca nu stiu engleza.

 

 

Va tin la curent in orice caz. Cel mai probabil o vor tine tot pe a lor, dar doresc sa incerc pentru ca nu ma costa - spre deosebire de turbosuflanta despre care nu putem spune acelasi lucru.

Link to comment
Share on other sites

salut, am un e46 320d din 2000,am si eu o problema,am verificat si nu mi pleca turnina (adica nu cand acceleram nu se umfla furtunele si se accelera dupa 3000 de ture.Apoi un coleg mi a tras de un ''ax de la clapeta cu vacum'' de pe turbina si aceasta a inceput sa mearga dar problema este ca este incontinuoare blocata daca ma poate ajuat cineva ,.adica daca as putea sa desfac clapeta aceia cu ax sa mearga dar am vazut ca e capsata ???!!!!

VA ROG FRUMOS!!!!!!!!!!!!!!

 

 

are un ax si nu se deschide??!!!!!!!!e blocat si nu imi pleaca turbina din cauza asta !daca se trage de el cu patentul merge turbina!

Edited by bcoman
Link to comment
Share on other sites

salut, am un e46 320d din 2000,am si eu o problema,am verificat si nu mi pleca turnina (adica nu cand acceleram nu se umfla furtunele si se accelera dupa 3000 de ture.Apoi un coleg mi a tras de un ''ax de la clapeta cu vacum'' de pe turbina si aceasta a inceput sa mearga dar problema este ca este incontinuoare blocata daca ma poate ajuat cineva ,.adica daca as putea sa desfac clapeta aceia cu ax sa mearga dar am vazut ca e capsata ???!!!!

VA ROG FRUMOS!!!!!!!!!!!!!!

 

 

are un ax si nu se deschide??!!!!!!!!e blocat si nu imi pleaca turbina din cauza asta !daca se trage de el cu patentul merge turbina!

 

poate tre sai schimbi valva pierburg care se ocupa de geometria variabila?

aia se strica destul de des...

Link to comment
Share on other sites

a mai schimbat cineva asa ceva ?????

 

 

 

si cum se numeste sa o cumpar ca ma enerveaza?!!!!!!!!!

 

 

:) va rog cum se numesste piesa de pe turbina >????este o pompa vacum ?vreau sa stiu cum se numeste sa o pot cumpara sau ?????

Edited by bcoman
Link to comment
Share on other sites

a mai schimbat cineva asa ceva ?????

 

 

 

si cum se numeste sa o cumpar ca ma enerveaza?!!!!!!!!!

 

 

:) va rog cum se numesste piesa de pe turbina >????este o pompa vacum ?vreau sa stiu cum se numeste sa o pot cumpara sau ?????

ce drag imi e cand vad turbinele astea si stiu ca sunt facute de mine unde lucrez eu! :)

Link to comment
Share on other sites

a mai schimbat cineva asa ceva ?????

 

 

 

si cum se numeste sa o cumpar ca ma enerveaza?!!!!!!!!!

 

 

:) va rog cum se numesste piesa de pe turbina >????este o pompa vacum ?vreau sa stiu cum se numeste sa o pot cumpara sau ?????

ce drag imi e cand vad turbinele astea si stiu ca sunt facute de mine unde lucrez eu! :twoup:

 

hmm..zici ca de aia se strica asa des?! :)

Link to comment
Share on other sites

ce drag imi e cand vad turbinele astea si stiu ca sunt facute de mine unde lucrez eu! :)

 

 

Pai cum facem, imi poti facilita obtinerea uneia la un pret sportiv?

as vrea si eu sa pot sa iau de acolo dar nu am cum chiar daca vreau... pentru ca noi numai le turnam (corpul turbinei), de echipat le echipeaza ei acolo la BMW :(

 

hmm..zici ca de aia se strica asa des?! :)

:twoup:) exact la asta ma gandeam si eu... ca lucreaza acolo numai marochini, albanezi, chinezi, romani... si alte natii. Numai tehnologia e italiana in rest mana de lucru e variata

Link to comment
Share on other sites

mi a reparat pies de la turbina singur,am decapsat o si in ea se gaseste un arc si cu o membrana,(membrana era ciupita si arcul prea tare )am pus pe membrana niste si licon si arcul la m mai strans un pic sa mearga mai usor)acuma merge ca unsa ,mentionez ca mi a m spart catalizatoarele si fuge altfel si mare zgomot (suierat )nu face!

 

 

 

 

 

este piesa numarul ""100""intra furtunul nr 12 din poza (se numeste clapeta vacumatica ,actuator vacumatic Bla bla bla) se poate repara

nu se gaseste de cumparat vine cu tot cu turbina!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Edited by bcoman
Link to comment
Share on other sites

De unde stii ca arcul era prea tare? In comparatie cu ce.

Acum e posibil sa intre prea brusc turbina.

Daca o sa fie asa, incearca sa nu o folosesti in zona de "trecere", geometria variabila are rolul si de proteja turbina la sarcini mici unde temperatura gazelor e mare datorita supra-alimentarii mici, asa ca e posibil ca acum sa inchida mai repede.

Nu e de speriat, chiar daca nu incerci sa o protejezi, nu va avea efecte decat in timp.

Link to comment
Share on other sites

De unde stii ca arcul era prea tare? In comparatie cu ce.

Acum e posibil sa intre prea brusc turbina.

Daca o sa fie asa, incearca sa nu o folosesti in zona de "trecere", geometria variabila are rolul si de proteja turbina la sarcini mici unde temperatura gazelor e mare datorita supra-alimentarii mici, asa ca e posibil ca acum sa inchida mai repede.

Nu e de speriat, chiar daca nu incerci sa o protejezi, nu va avea efecte decat in timp.

 

 

Offf!!!sa fii gresit faza cu arcul!(mi sa parut f f f tare )doar lam mai strans asa in mana si o data in menghina nu cred sa l fii afectat prea tare.

multumesc mult de parere!si daca nu deranjez imi explici mai ca la prosti aiceea::::'''''''''Acum e posibil sa intre prea brusc turbina.

Daca o sa fie asa, incearca sa nu o folosesti in zona de "trecere""""""""""""""

te rog!

Link to comment
Share on other sites

De unde stii ca arcul era prea tare? In comparatie cu ce.

Acum e posibil sa intre prea brusc turbina.

Daca o sa fie asa, incearca sa nu o folosesti in zona de "trecere", geometria variabila are rolul si de proteja turbina la sarcini mici unde temperatura gazelor e mare datorita supra-alimentarii mici, asa ca e posibil ca acum sa inchida mai repede.

Nu e de speriat, chiar daca nu incerci sa o protejezi, nu va avea efecte decat in timp.

 

 

Offf!!!sa fii gresit faza cu arcul!(mi sa parut f f f tare )doar lam mai strans asa in mana si o data in menghina nu cred sa l fii afectat prea tare.

multumesc mult de parere!si daca nu deranjez imi explici mai ca la prosti aiceea::::'''''''''Acum e posibil sa intre prea brusc turbina.

Daca o sa fie asa, incearca sa nu o folosesti in zona de "trecere""""""""""""""

te rog!

 

daca nu ma insel aia e valva wastegate cea care se ocupa de presiunea maxima a turbinei.bine ca nu ai umblat la surub:))de acolo se mareste presiunea:)

De obicei wastegate-ul actioneaza axut acela cu surub pe el si inchide o supapa in corpul turbinei cand presiunea ajunge la maximul decis de bmw. Wastegate-ul comanda valva asta din turbina care se descchide si lasa gazele sa iasa direct in esapament fara sa treaca prin corpul turbinei. Arcul la care ai umblat tu modifica viteza de deschidere a valvei din turbina. Cu cat se dechide mai incet cu atat presiunea urca mai mult decat stabilit de bmw..si invers;)

Stiu ca nam fost prea explicit..dar cam asa e treaba

Link to comment
Share on other sites

salutare tuturor,

 

am o problema asemanatoare:

 

masina-320d, e 90, cutie automata, 2007, 68 000 km, cumparata de la AB, astazi, eram pe la km 20 pe autostrada, cand am auzit un suierat destul de ciudat, iar pedala de acceleratie era moale, oricat as fi accelerat rezultatul era...sa-i zic penibil.

 

Am oprit, am deschis capota, am inchis capota (pentru mine totul e' la fel ca inainte), iar la repornire urca in turatii, dar nu avea cuplu, parca nu mai am turbina; nu iese fum. In continuare scoate un zgomot ciudat dupa ce urca peste 2000 de ture, gen suierat. Am mers cu aceasta problema in jur de 50 de km, pana am ajuns acasa.

 

Din discutiile cu prietenii si din ceea ce am citit pe forum-uri, se desprind doua posibile solutii:

 

1-turbina si alte chestii...(cam nasol, costuri mari)

 

2-ceva cabluri s-au desprins si nu face legatura cu...(solutia fericita)

 

Nu s-au aprins becuri in bord, nu am primit mesaje, fara fum negru sau albastru, etc.

 

Sorry ptr limbajul non tehnic, chiar nu ma pricep, d-asta mi/am luat 'masina straina'.

 

Precizari: reviziile au fost facute la timp, la AB, am incercat sa protejez turbina pana se incalzeste motorul, am turat.o peste 2500, bla, bla; unii amici imi reprosau ca merg prea agresiv, dar parca nu sunt convins ca acesta este motivul, totusi este BMW, nu o masina de duzina...

 

Nu va mai povestesc ca mor de nervi, este incredibil sa am asemenea probleme cu o masina care a costat new, in jur de 40.000 e; ma gandesc serios sa schimb marca dupa acest incident.

 

Pana miercuri nu pot ajunge la service ptr. o diagnoza completa, asa ca daca ma ajutati cu ceva sfaturi pana atunci, va multumesc anticipat (masina nu mai are garantie).

 

:twoup:

Link to comment
Share on other sites

probabil turbina, sau vreun furtun presiune

 

daca este turbina, nu venea la pachet si norul de fum? in cazul meu nu a fost vorba de fum

 

furtunul/asta sper si eu sa fie

 

daca sa blocat nu iese fum ptr ca nu pierde ulei.

pierde ulei doar daca se rupe axul turbinei

Link to comment
Share on other sites

probabil turbina, sau vreun furtun presiune

 

daca este turbina, nu venea la pachet si norul de fum? in cazul meu nu a fost vorba de fum

 

furtunul/asta sper si eu sa fie

 

daca sa blocat nu iese fum ptr ca nu pierde ulei.

pierde ulei doar daca se rupe axul turbinei

 

ok, dar se aude un suierat, pare ca se invarte in gol.

 

am auzit ca unele turbine sunt mitsubishi??? voi ati auzit de asa ceva?

 

scuze, poate intrebarile par stupide, dar vreau sa inteleg fenomenul si mai ales de ce s.a intamplat...

 

am vrut sa-mi fac si o resoftare, bine ca m-am abtinut, cine stie ce se mai intampla.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.