Jump to content

Ce considerati ce e un "minim necesar"


Rares_CJ

Lista dotari  

729 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Xenon indispensabil? Hmm...Eu il vad mai mult un moft. Eventual si justificati acest lucru daca tot spuneti ca-i un must. Am avut pe masina anterioara, Logan, faruri normale cu becuri halogen, iar de ceva luni de cand mi-am luat 320D, E90, are si Bi-Xenon, dar sincer nu vad acest lucru un must la o masina. Intr-adevar, iluminarea(lx) generata de modulul xenon este mai mare, prin urmare sa zicem ca vezi mai bine pe timp de noapte, dar fara sa spui ca pe un far normal nu poti sa vezi pe timp de noapate, asta fiind valabil la o masina careia nu i s-a matisat reflectorul sau lentila. Daca vorbim de nu stiu ce pisica/martan, sau mai stiu eu ce golf obosit de prin anii 90, evident ca intreaga masina este obosita si mai ales farurile si te vei chinui sa vezi ceva noaptea. Ar mai fi o diferenta de temperatura de culoarea intre becul xenon si cel halogen, in sensul ca xenonul reproduce mai mult lumina de zi(lumina alba) fata de lumina galbuie generata de halogen. Dar toate aceste mici avantaje ale xenonului, personal nu le vad atat de critice. Intr-adevar arata altfel o masina cu acest modul de high-beamer(xenon) decat un far normal, dar asta este cu totul alta treaba. Cam asta e parerea mea personala legata de xenon. Eu am votat: sisteme de control al stabilitatii, senzorii de parcare...
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Moft nu este in nici un caz, mai ales la masinile noi care sunt din ce in ce mai rapide este important sa vezi cat mai de la distanta.

 

"'Intensitatea luminoasa, masurata in lumeni, este valoarea care ne arata cu adevarat cat de "multa" lumina emite o anumita sursa.

 

La acest capitol halogenul este pur si simplu umilit. Bineinteles, consumand mai multi wati vei obtine lumina mai puternica, socul este ca xenonul consuma mult mai putin decat halogenul. Un xenon de 35-38W produce intre 2.800 - 3.500 lumeni, pe cand un halogen de 40-72W de abia scoate 700 -2.100 lumeni. Avem, deci, lumina aproape de doua ori mai puternica cu un consum injumatatit."

 

 

Preluat de pe un site.

 

A nu se confunda cu instalatiile artizanale fara lupa ,care disperseaza lumina si orbesc pe cei din sens opus si nu numai.

Edited by Stefan_e46
Link to comment
Share on other sites

+1, nici eu nu mi-a lua masina fara xenon, mai ales un model nou, mi se pare inacceptabil ca masini fabricatie 2012 sa nu aiba xenon standard sau sa nu iti bifezi optiunea asta! Oricum xenonul adaugat dupa, chiar si cu lupa pe timp de ploaie si mazga pe jos nu face nicio branza daca nu ai spalator de far, e bine sa faci rettrofitul complet!
Link to comment
Share on other sites

Eu nu inteleg la ce iti trebuie senzori de parcare ? Nu iti stii limitele masinii ? Senzorii de parcare sunt pentru femeile care nu stiu sa conduca parerea mea.

 

majoritatea celor care spun ca nu le trebuie senzori de parcare si mai ales ca fac referire la femei carora cica le-ar trebui indeosebi senzorii de parcare este o parere de ...... hai sa nu zic mai multe ca sa nu pornesc flame-uri. Te consideri cumva mai barbat decat cei care au asa ceva pe masini si se folosesc de ei, in comparatie cu tine care nu ai asa ceva, neavand, te rezumi la a spune ca senzorii sunt dedicati femeilor. Faina atitudine....Ii ca si vulpea cu strugurii. Daca tu consideri ca nu-s folositori, OK, e parerea ta, dar lasa comparatiile astea de 2 bani acasa ca nu tin.

 

 

Moft nu este in nici un caz, mai ales la masinile noi care sunt din ce in ce mai rapide este important sa vezi cat mai de la distanta.

 

"'Intensitatea luminoasa, masurata in lumeni, este valoarea care ne arata cu adevarat cat de "multa" lumina emite o anumita sursa.

 

La acest capitol halogenul este pur si simplu umilit. Bineinteles, consumand mai multi wati vei obtine lumina mai puternica, socul este ca xenonul consuma mult mai putin decat halogenul. Un xenon de 35-38W produce intre 2.800 - 3.500 lumeni, pe cand un halogen de 40-72W de abia scoate 700 -2.100 lumeni. Avem, deci, lumina aproape de doua ori mai puternica cu un consum injumatatit."

 

 

Preluat de pe un site.

 

A nu se confunda cu instalatiile artizanale fara lupa ,care disperseaza lumina si orbesc pe cei din sens opus si nu numai.

 

Intensitatea luminoasa se masoara in CANDELA[cd] nicidecum in lumeni. Intensitate luminoasa se poate intelege ca si luminozitatea/stralucirea unei surse de lumina/lampa. Intensitatea luminoasa =Fluxul luminos / Unghiul solid. Te-ai informat gresit. Intensitatea luminoasa se masoara in cazul lampilor spate, precum si semnalizare fata. Mai exact: TAIL / Rear DI / Backup lamp / Rear FOG / STOP / FRONT DI / DRL / End Outline Marker Lamp / Side Marker Lamp. Sper ca n-am uitat din ele. De obicei lampile care trebuie sa semnalizeze ori sa avertizeze ceilalti participanti la trafic, este importanta intensitatea luminoasa, fiind diferite puncte care se masoara si trebuie sa aibe o anumita intensite luminoasa. Spre exemplu la functia de STOP in mijoloc(HV0) ai nevoie de 60 pana la 260cd. Whatever.

 

Pentru o lampa fata ai nevoie de lumina ca sa vezi pe unde mergi(mai babeste zis). In acest caz se masoara iluminarea, unitatea de masura fiind lux-ul[lx]. Spre exemplu un H4 are intre 750 - 1250lm, iar un xenon, 2000 - 3000lm. Evident ca un bec cu descarcare in gaz(xenonul) este mult mai puternic decat decat un halogen, se numeste evolutie pana la urma. Evident ca ceea ce multi nu inteleg pe la noi este ca un bec xenon se foloseste impreuna cu un intreg sistem modular de obicei, sistem care cuprinde acea lupa de sticla. Este o intreaga industrie cea legata de automotive lighting. Daca mai vreti detalii va stau la dispozitie, avand in vedere ca lucrez chiar in acest domeniu

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

majoritatea celor care spun ca nu le trebuie senzori de parcare si mai ales ca fac referire la femei carora cica le-ar trebui indeosebi senzorii de parcare este o parere de ...... hai sa nu zic mai multe ca sa nu pornesc flame-uri. Te consideri cumva mai barbat decat cei care au asa ceva pe masini si se folosesc de ei, in comparatie cu tine care nu ai asa ceva, neavand, te rezumi la a spune ca senzorii sunt dedicati femeilor. Faina atitudine....Ii ca si vulpea cu strugurii. Daca tu consideri ca nu-s folositori, OK, e parerea ta, dar lasa comparatiile astea de 2 bani acasa ca nu tin.

 

 

Da tare te-ai mai aprins ma .Asta e parerea si o sustin si mie mi se pare de 2 bani parerea ta despre parerea mea daca intelegi ce vreau sa spun.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

 

 

Da tare te-ai mai aprins ma .Asta e parerea si o sustin si mie mi se pare de 2 bani parerea ta despre parerea mea daca intelegi ce vreau sa spun.

 

 

Sincer....cu oameni de teapa ta, cu oameni care gandesc ca tine, nu merita nici macar cea mai mica atentie, darmite sfat. Degeaba incerci sa porti o discutie normala cu cei de neamul tau ca no way! Am intalnit zeci de capcauni pe forumuri...ce sa zic. Altu-n plus! Nici nu-i de mirare ca toti care poseda un BMW sunt blamati in trafic si nu numai. SI asta din cauza exemplarelor ca tine despre care imi imaginez cum esti si mai ales cum te comporti in trafic cu a ta pisicutza sau urs. Cunosc perfect profilul. Sper sa te abtii de acum inainte din a ma mai jigni, avand in vedere ca tu ai fost ala care a dat "tonul"! Topic closed din partea mea!

Edited by RaYn3
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Sincer....cu oameni de teapa ta, cu oameni care gandesc ca tine, nu merita nici macar cea mai mica atentie, darmite sfat. Degeaba incerci sa porti o discutie normala cu cei de neamul tau ca no way! Am intalnit zeci de capcauni pe forumuri...ce sa zic. Altu-n plus! Nici nu-i de mirare ca toti care poseda un BMW sunt blamati in trafic si nu numai. SI asta din cauza exemplarelor ca tine despre care imi imaginez cum esti si mai ales cum te comporti in trafic cu a ta pisicutza sau urs. Cunosc perfect profilul. Sper sa te abtii de acum inainte din a ma mai jigni, avand in vedere ca tu ai fost ala care a dat "tonul"! Topic closed din partea mea!

Cred ca ai nevoie de un psiholog bun ...

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Dupa parerea mea "must have" ar putea deveni urmatoarele:

 

1 sisteme de siguranta si stabilitate- pentru ca nimic nu este mai important decat viata ta

 

2 climatizarea automata- pentru ca are senzor de temperatura si se regleaza singura fara sa-ti faca ochii cit cepele

 

3 senzori de parcare-pentru ca "vede" si cind tu esti obosit dupa un drum lung

 

4 volan multifunctional cd-usb+memorie si conexiune pentru telefon -pentru ca trebuie sa poti gestiona distractia si utilul avand atentia la drum.

 

 

si ca sa fim pretentiosi:

 

5 scaune incalzite

 

6 cutie automata

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

clima manuala merge pe 4-5 trepte de viteza si nu se auto-regleaza decat daca dai tu de buton,la un drum mai lung uiti ca e pe 2-3 sau 4 si te trezesti seara sau a 2-a zi cu dureri de umar,picior sau ochi,cap etc...

adica "tragi curent" mai rau decat ca la climatizarea automata

Link to comment
Share on other sites

asta-i culmea, cum sa uiti de clima pe maxim? e ca si cum ai spune ca iti uiti geaca de iarna la -20 de grade.

 

oricum in mijlocul verii trebuie sa o lasi pe 2 sau 3, pe 1 nu faci nimic

 

pune si tu clima pe parbriz urmatoarea data, nu o lasa sa-ti bata in fata si nu te vor mai durea ochii

Link to comment
Share on other sites

Eu am dat 760Li NFL cu toate optiunile posibile pentru un 745D FL pentru urmatoarele optiuni:

 

1. High beam assist ( ce mai tare optiune, conduc mult noaptea cu faza lunga si e incomod sa o tot opresc/pornesc cand am masina in fata mai ales cand sunt in viraj )

2. Posibilitate retrofit ipod kit ( pe nfl nu se poate sau se poate cu suport limitat )

3. BLUETTTTOOOOTH IN SFARSIT

 

consider must have daca se poate pe seria voastraclimate confort glass si windshield :p nu mai trebuie folii

 

In rest consider inutile urmatoarele optiuni:

 

Modul tv fara fond screen ( cu fond screen as mai intelege, sa zicem ca cineva se poate uita din mers la el ca oricum te doare capul ca vibeaza imaginea :) su e ff incomod pt cei din fata daca e single monitor de ala nasol )

Night vision ( frectie la picior de lemn, nu atentioneaza acustic deci trebuie sa stai geana pe monitor, si senzorul costa 3500 euro cand se strica )

Adaptive cruise control ( alta prostie cu senzor de 2000 cand se strica, daca pui pilotul macar sa mai pui cate o frana TU e bine, oricum esti pax cand e ceata sau fum )

 

Nu-mi mai vine nimic in cap acum.

Edited by Roland
Link to comment
Share on other sites

Cred ca ai nevoie de un psiholog bun ...

 

La pisica nu ai nevoie de senzori de parcare, nu e nici o problema daca o mai freci de vreun stalp sau ceva.

Serios vorbind, sunt zeci de ocazii in care senzorii de parcare (cei din spate in special) sunt foarte utili, in nici un caz nu este lipsa de masculinitate folosirea lor.

Link to comment
Share on other sites

La pisica nu ai nevoie de senzori de parcare, nu e nici o problema daca o mai freci de vreun stalp sau ceva.

Serios vorbind, sunt zeci de ocazii in care senzorii de parcare (cei din spate in special) sunt foarte utili, in nici un caz nu este lipsa de masculinitate folosirea lor.

Sa inteleg ca la e46 e o mare problema daca freci un stalp si la pisica nu e sau cum ?Si toti care fac parcari fara senzori freaca stalpii la masini .

Edited by DEST
Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

depinde la ce folosesti masina , ca sa hotarasti ce dotari ai nevoie. deobicei se voteaza si pe ce are fiecare pe masina :)

la mine : circul destul de mult cu masina. cateva drumuri extern pe an, in rest intre localitati in tara destul de mult. si oras dar nu foarte mult.

1. clima automata - m-as sinucide fara ea.

2. senzori ploaie - ma ia naiba la drum lung fara ei

3. volan multifunctional - sa privesti tot timpul bordul cand vrei sa actionezi ceva, inadmisibil !

4. sistem electronic stabilitate - de ce e pus acolo ? cum sa nu il ai ?

5. cruise control - la drum lung in afara tarii, fara el e nasol rau. faci reumatism....

 

pot traii fara :

1. senzori parcare : desii daca umblii mult in oras sunt extrem de folositori

2. navi

3. piele - multi o chiar evita. mie unul mi-ar place da sa fie si ventilata

4. xenon - pot supravietuii, dar mi-as dorii sa il am :p

5. senzori lumina - faci un pic de fobie sa tot pornesti luminile cand urci in masina, dar odata obisnuit e ok. la vechea masina nu aveam, acu am si ma bucur.

6. oglinzi efect anti-orbire - foarte bune, dar eu am folii si nu imi sunt necesare

7. trapa

8. scaune incalzite : pot fara dar daca le ai esti un om fericit

 

cel mai bine e cand le ai pe toate, te simti GREAT ! dar na, fiecare dupa putere.

 

nici eu nu am masina visata, dar consider ca am minimul necesar.

 

sal

Link to comment
Share on other sites

Sincer sa fiu, in afara de sistemele de siguranta (ABS, ASC, airbag-uri), cred ca esentiale sunt: volan multifunctional, clima automata si cruise control. Mi-e dor de reglajul manual al stergatoarelor pe intermitent, si mi se pare aiurea senzorul de ploaie pe E92 cel putin. Senzorul de lumina isi face treaba, e un plus de confort, dar n-as muri fara el. Trapa, pe langa faptul ca nu-i simt lipsa, mi se pare greutate in plus (sunt totusi vreo 30kg, in ideea unei masini sportive facuta cu distributie 50/50 a masei si centrul de greutate jos), si o grija in plus (chedere, motoras). Incalzirea in scaune e OK iarna, dar iar, n-as muri fara. In schimb, imi lipsesc scaunele sport de pe E46, care mi se par dementiale. Cat despre piele, ma lipsesc si iarna, si vara, cu tot cu incalzire. As alege oricand textil peste piele, chiar daca arata mult mai elegant pielea. Volanul multifunctional mi se pare intr-adevar esential, chiar o masura de siguranta daca vreti. Navigatia mi se pare un plus evident de confort, nu neaparat prin prisma navigatiei in sine, ci ca multimedia. In schimb, cred ca la E90 distruge linia bordului. E ca si cum ai avea inca un cluster in dreapta, iar noaptea mi se pare si mai mult ca nuca-n perete.Ca sa concluzionez, mi se pare ca un BMW il cumperi pentru dinamica (motor, cutie, sasiu), nu neaparat pentru optionale. Edited by ZyZ
Link to comment
Share on other sites

Minim:

 

2. Turbina;

3. 6 trepte;

4. Tractiune spate;

 

8. Pilot automat;

9. Jante aliaj;

10. Proiectoare;

11. Bluetooth telefon.

12. Radio CD;

13. Covorase material textil.

pe bune? daca n-ai blutuf n-ai ce face cu masina?

iar restul sunt maruntisuri si fo' 3 aberatii

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

OnTopic: Tu n-ai bluetooth!? Mie mi se pare foarte util, si nu e nici prea greu de folosit.

 

 

OffTopic: 2(propozitii)+1(fraza)=3 COORECT!

Ultima oara cand am folosit blueplm, am facut 15000 de puncte la snake 2. Asa de util mi se pare. A, daca te referi la bluplm intr-o masina, sa vezi mega basina cand smulgi din carkit un motorola kramer, d-ala usor de folosit. Are si clapeta. :flowers:

Link to comment
Share on other sites

Daca tot s-a reinviat topicul, sa ii raspund lui viper, din nou, privitor la optiuni "fara de care nu pot trai":

 

pai daca aia consideri un minim necesar, nu inseamna ca pe masina ta are acel minim necesar???

 

Deci acum am asa:

- climatronic

- navigatie cu toate stradutele din Europa (adevarul e ca ma ajuta, iar din punct de vedere estetic, nu cred ca as mai lua masina fara navi)

- pilot

- comenzi volan (bune, dar nu ma deranjeaza sa intind mana la celelalte)

- esp (ma gandesc ca ajuta, pana acum nu l-am vazut aprinzandu-se in bord)

- mp3 OEM (estetic e cea mai buna alegere pentru orice masina, practic tot radio ascult).

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.