Jump to content

e46 320D Facelift


ToShiRo

Recommended Posts

  • 4 weeks later...

Sigur catageo, ne putem intalni cand vrei. Poate treci cand ai timp, sa bem o cafea, acolo unde vezi mereu masina si sa stam la povesti, ca vremea de afara nu ne permite sa stam undeva afara. Momentan, masina e acasa, demontata. Astept rama relocare clima, sa imi pot monta navigatia, si maine trimit mansoanele de la schimbator si frana de mana alaturi de cotiera la retapitat.

Frumoasa masina. O admir mereu langa rompetrolul de la Blejoi. Poate facem o intalnire e46 sa ne cunoastem. Bafta

Edited by ToShiRo
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Work in progress:

curatat galerie admisie, EGR, furtune, schimbat toate garniturile si suruburi noi admisie si furtune vacuum noi. Schimbat cele doua supape de vacuum. Curatat ventilator clima si gresat. Schimbat ansamblu stergatoare plus suportul de plastic dintre bratele stergatoarelor si parbriz. Schimbat filtru carter. Turbina data jos si pregatita de reconditionare. Nu are deloc joc in ax si geometria functioneaza dar o sa o duc la verificat/eventual reconditionat pentru ca am foarte mare presiune in carter si mi-e ca din cauza turbinei se intampla asta. Schimbat intercooler si catalizator (avea doua crapaturi)

 

http://i59.tinypic.com/2qm3p5s.jpg[/img]

http://i58.tinypic.com/33p31pz.jpg[/img]

http://i57.tinypic.com/wirl1c.jpg[/img]

Edited by ToShiRo
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Salutare colegi,

Urmeaza sa imi schimb evacuarea si am doua variante:

1. Sa schimb finala cu una ca in poza alaturata

http://s21.postimg.org/boegtbs07/e46_facelift_02_05_sedan_clear_taillights_turn_s.jpg

 

2. Sa ii schimb difuzorul cu unul M3 look si sa ii pun evacuare dubla ca in poza de mai jos (dar nu asa agresive tipsurile)

 

http://s13.postimg.org/m8btcjcvb/318166_250690698378896_755765601_n_500x500.jpghttp://s18.postimg.org/na7dxwvgp/457703_250690661712233_537706414_o_500x500.jpg

http://s29.postimg.org/3zpmerzgn/194_88_148_41.jpg

Ce imi sugerati sa fac? Nu vreau sa ajung la sectiunea "taranisme" sau sa para ca incerc sa pacalesc pe cineva ca am un m3 pe afara si sub capota e tractor. E vorba strict de estetic, avand in vedere ca am jantele de CSL, M-pack II si portbagajul de CSL. Astept pareri, indiferent daca sunt pro sau contra varianta cu evacuare dubla. Multumesc!

Link to comment
Share on other sites

Eu zic sa mergi pe varianta care iti place tie mai mult. De ce toata lumea se leaga de tine daca iti faci masina sa arata ca un M3? Eu nu ii inteleg pe toti frustratii astia care fac asta. Daca asa iti place mai mult asa o faci, nu scrie nicaieri ca trebuie sa ai motor de 5 litri ca sa ai evacuare dubla sau alte elemente sport.
Link to comment
Share on other sites

Spor la treaba. Eu as alege prima varianta, e mai ok dupa parerea mea.

Ai bagat ceva bani pana acum dupa cate vad. Ce model de navigatie ai pus?

Eu mi-am pus Dynavin N6 cu win. si pana acum sunt f. multumit.

 

Am bagat foarte multi bani, dar nu asta e problema. Imi place sa bag bani si sa mesteresc la ea. Ca si navigatie, am pus Erisin ES9746A cu android 4.2.2. Sunt foarte multumit de ea. Am comandat-o direct la erisin, am platit-o prin paypal si mi-a venit prin posta.

Link to comment
Share on other sites

ce furtune ai folosit la vacuum?si de unde ai luat?mersii...

 

Sunt furtune din silicon de 4mm pe care le-am comandat telefonic. Vin din bulgaria, acolo au depozitul, dar ajung de pe o zi pe alta. Pe 4 metri am dat 123ron cu tot cu transport. Am inteles ca daca sunt mai mari sau mai mici in diametru, nu face cat vacuum trebuie sau face prea mult, asa ca o sa imi comand pe original furtunele de 3.5mm. O sa vad maine cum se comporta cu ele, dupa ce montez turbina. Iti dau nr persoanei de la care le-am luat, pe PM, daca vrei.

Edited by ToShiRo
Link to comment
Share on other sites

Eu as merge pe a 2-a varianta cu niste tipsuri mai "modeste" :thumbsup:

 

 

PS: CHiar acum vroiam sa iti spun de furtunase. Neaparat sa pui cu interior de 3,5mm. Nu trebuie sa fie OE doar sa aiba diametrul interior corespunzator.

Edited by Kenbobo
Link to comment
Share on other sites

cat te-a costat navigatia cu transport cu tot daca nu e cu suparare?

 

In total a fost in jur de 2000 de ron cu tot cu un modem 3g.

 

Eu as merge pe a 2-a varianta cu niste tipsuri mai "modeste" :thumbsup:

 

 

PS: CHiar acum vroiam sa iti spun de furtunase. Neaparat sa pui cu interior de 3,5mm. Nu trebuie sa fie OE doar sa aiba diametrul interior corespunzator.

 

Am cautat furtunase non-OE de 3,5 ca disperatul. Nu am reusit sa gasesc! :frantics:

Link to comment
Share on other sites

Salutare colegi,

Urmeaza sa imi schimb evacuarea si am doua variante:

1. Sa schimb finala cu una ca in poza alaturata

 

2. Sa ii schimb difuzorul cu unul M3 look si sa ii pun evacuare dubla ca in poza de mai jos (dar nu asa agresive tipsurile)

 

Ce imi sugerati sa fac? Nu vreau sa ajung la sectiunea "taranisme" sau sa para ca incerc sa pacalesc pe cineva ca am un m3 pe afara si sub capota e tractor. E vorba strict de estetic, avand in vedere ca am jantele de CSL, M-pack II si portbagajul de CSL. Astept pareri, indiferent daca sunt pro sau contra varianta cu evacuare dubla. Multumesc!

 

Eu as alege varianta 2, dar cu evacuari simple .

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.