Jump to content

Investitie de 8000euro intr-un E36 din '94


sergio_nik

Recommended Posts

Nu inteleg cum un E46 ajunge in 4-5 ani ca un E36 ? Din ce punct de vedere ? Daca d.p.d.v. al pretului un E46 ajunge la 4000e...atunci si E36 ajunge la 2000e.

 

Nu-ti da nimeni un e36 in stare buna cu 2000E, poate vreun cotet. Dupa logica ta un E30 ar trebui sa fie 1000E dar nu e deloc asa. Deja un ursulet in stare buna e mai scump decat o pisica in stare similara. :twoup:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 236
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Eu n-am zis cĂŁ le Âştiu pe toate, ceea ce scriu sunt doar pĂŁreri pe care le am

când scrii ceva pe un forum nu existã posibilitatea de a suprinde toate situaÞiile posibile, Întotdeauna pot exista excepÞii.

 

Exact asta am spus, Âşi anume ceea ce aÂş face eu.

Nu decid eu pe banii lui, scriu doar pentru cĂŁ ne-a cerut pĂŁrerea.

 

aÂşa mai merge :twoup:

Link to comment
Share on other sites

sergio are un 316i. O masina de oras, probabil adresata femeilor care doresc sa conduca BMW. Nu se compara cu 320i [macar]. Sigur nu a fost la liniute decat in prima luna dupa ce a cumparat masina. A vazut ca nu are rost si nu a mai insistat.

 

Voi il sfatuiti sa faca din acest 316i un M3 sau sa il duca pana la un 328i !!! Ca si cand i-as spune lu' vecina de deasupra [e romanca] ''nu vrei sa iti schimbi bicicleta cu un kart ?''

 

Astept [pentru curiozitatea mea] de la sergio sa imi spuna ce isi doreste de la o masina.

 

 

Inainte de acest 316i am avut un Nissan Sunny, motor 2.0l 16V, non-turbo,benzina, 146CP din '86, prima mea masina :twoup: Am vandut-o unui prieten si mi-am cumparat 316i-ul pentru ca la momentul respectiv nu aveam bani de ceva cu motor mai mare si vroiam un BMW. Binenteles ca mi s-a parut pistol cu apa motorul de 1.6, la cum tragea, fatza de cum ma lipea in scaun Nissan-ul.

 

Acum am reusit sa pun niste bani deoparte, am mai primit cativa din diferite surse si am ajuns la 8000 euro si la dilema care am scris-o in acest topic: investitie in E36 sau masina mai noua. De mai multi bani nu am cum sa fac rost, nici acum, nici pe urmatorii 4-5 ani. Deci treb sa fiu atent in ce ii bag. Daca as lua o masina mai noua trebuie sa gasesc una foarte bine intretinuta pentru ca daca pica ceva s-ar putea sa ma uit la ea. Sau sa iau ceva la 6000e si 2000 sa ii tin ca fond de amortizare. Sau sa aranjez masina care deja o am.

 

Ce imi doresc eu de la o masina?

1. Sa simt ca trage in orice viteza cand o calc, sa am demaraj foarte bun atat la plecarea dupa loc cat si la depasiri (cu 316i-ul treb sa fiu foarte atent cand depasesc, sa imi calculez elanul care il am, pt ca pana sprintez pe langa cineva imbatranesc)

2. Sa fie BMW :)

 

Deci nu a fost o trecere de la bicicleta la kart ci invers. Iar acum imi vreau kart-ul inapoi :)

Edited by sergio_nik
Link to comment
Share on other sites

In acest caz, modifica masina actuala daca te pricepi, si nu depinzi de altii care sa te arda la bani, la piese, montaj, etc.

 

Cu 3-4k, o rezolvi. Mai ai si bani de zile negre.

 

 

Aici am o problema foarte mare, pentru ca mecanicii pe care ii cunosc nu cred ca sunt in stare sa duca la capat proiectul si nu stiu pe nimeni care sa stie calumea sa faca modificarile, in care sa am incredere ca face treaba buna si nu ma jagmanesc de bani.

Link to comment
Share on other sites

Nu inteleg cum un E46 ajunge in 4-5 ani ca un E36 ? Din ce punct de vedere ? Daca d.p.d.v. al pretului un E46 ajunge la 4000e...atunci si E36 ajunge la 2000e.

 

Nu-ti da nimeni un e36 in stare buna cu 2000E, poate vreun cotet. Dupa logica ta un E30 ar trebui sa fie 1000E dar nu e deloc asa. Deja un ursulet in stare buna e mai scump decat o pisica in stare similara. :twoup:

 

Pai si E46 ala la 4000e e in stare buna ? Am ajuns sa ne mintim pe forum ? Sa citim din 3 in 3 posturi ????

Care aveti e36 evident ca ii recomandati sa isi bage banii in actuala masina si sa faca din ea un cotetZ zburator.

Cine are e46 evident ca il sfatuiesc sa isi schimbe masina.

 

sergio nu intelege ca manopera costa mult, autentificarea [sau cum se cheama] la RAR costa. Aproape ca schimba toata masina.

Daca tot vrei E36 vinde cusHmelia aia de 316i si ia un E36 care iti convine.

Link to comment
Share on other sites

Nu zic ca nu ar fi frumos sa vedem un asemenea proiect...dar nu cred ca-l vom vedea.

 

Hai sa-ti spun parerea mea:

Spuneai mai sus ca bani nu-ti vor mai intra pt cheltuit pe masini sau piese in urmatori 4-5 ani...tre sa ai fffff mult noroc (e loterie) ;

1. Daca faci din acel e36 ce se propune aici "motor M3" frane, suspensi tinichigerie....etc, nu ajung 8.000

2. Bani nu vor mai fi... nu vrei sa te gandesti la preturi in caz ca se strica ceva pe acel motor M montat in Ro pe o masina non-M, :twoup: ca mai bine decat 1.000 de ingineri germani nu va lucra nimeni.

 

Am vazut ca zici "Numai bmw" parerea mea daca vrei cevasport ia un Coupe e46 sau o berlina 148-170 frumosi eu zic ca te vor satisface :)

Repet asta e doar parerea mea.

 

Numai bine.

Link to comment
Share on other sites

Nu zic ca nu ar fi frumos sa vedem un asemenea proiect...dar nu cred ca-l vom vedea.

 

Hai sa-ti spun parerea mea:

Spuneai mai sus ca bani nu-ti vor mai intra pt cheltuit pe masini sau piese in urmatori 4-5 ani...tre sa ai fffff mult noroc (e loterie) ;

1. Daca faci din acel e36 ce se propune aici "motor M3" frane, suspensi tinichigerie....etc, nu ajung 8.000

2. Bani nu vor mai fi... nu vrei sa te gandesti la preturi in caz ca se strica ceva pe acel motor M montat in Ro pe o masina non-M, :twoup: ca mai bine decat 1.000 de ingineri germani nu va lucra nimeni.

 

Am vazut ca zici "Numai bmw" parerea mea daca vrei cevasport ia un Coupe e46 sau o berlina 148-170 frumosi eu zic ca te vor satisface :)

Repet asta e doar parerea mea.

 

Numai bine.

 

Aici mi-e frica cel mai tare, ca nu o sa gasesc oamenii cu care sa fac masina. Si imi e ca o sa apara 1000 de probleme daca mecanicii care vor face treaba asta nu se pricep. Dau un exemplu: pentru o banala demontare - montare a sistemului de admisie, la sfarsit s-a observat ca mai ramasesera 2 suruburi in plus care nimeni nu stia unde ar putea sa vina. Intr-un final dupa redemontarea ei s-au gasit si locurile celor 2 suruburi:)

Daca as gasi pe cineva de incredere m-as apuca de reconditionarea pisicutzei.

Link to comment
Share on other sites

Nu inteleg cum un E46 ajunge in 4-5 ani ca un E36 ? Din ce punct de vedere ? Daca d.p.d.v. al pretului un E46 ajunge la 4000e...atunci si E36 ajunge la 2000e.

 

Nu-ti da nimeni un e36 in stare buna cu 2000E, poate vreun cotet. Dupa logica ta un E30 ar trebui sa fie 1000E dar nu e deloc asa. Deja un ursulet in stare buna e mai scump decat o pisica in stare similara. :twoup:

 

Pai si E46 ala la 4000e e in stare buna ? Am ajuns sa ne mintim pe forum ? Sa citim din 3 in 3 posturi ????

Care aveti e36 evident ca ii recomandati sa isi bage banii in actuala masina si sa faca din ea un cotetZ zburator.

Cine are e46 evident ca il sfatuiesc sa isi schimbe masina.

 

 

Nu am zis eu de E46 la 4000, poate un e36 BUN sa gasesti la banii aia. Un E46 care sa-mi placa (coupe, negru, manuala, fara trapa, motor minim 2.5, tot original pe ea -inclusiv player-) se invarte pe la 10000 la noi.

 

Din nou nu eu am recomandat sa bage banii in masina actuala din contra (citeste post-urile anterioare).

 

Daca as gasi pe cineva de incredere m-as apuca de reconditionarea pisicutzei.

 

Pune niste poze cu masina ca altfel sunt doar speculatii.

Link to comment
Share on other sites

Nu zic ca nu ar fi frumos sa vedem un asemenea proiect...dar nu cred ca-l vom vedea.

 

Hai sa-ti spun parerea mea:

Spuneai mai sus ca bani nu-ti vor mai intra pt cheltuit pe masini sau piese in urmatori 4-5 ani...tre sa ai fffff mult noroc (e loterie) ;

1. Daca faci din acel e36 ce se propune aici "motor M3" frane, suspensi tinichigerie....etc, nu ajung 8.000

2. Bani nu vor mai fi... nu vrei sa te gandesti la preturi in caz ca se strica ceva pe acel motor M montat in Ro pe o masina non-M, :twoup: ca mai bine decat 1.000 de ingineri germani nu va lucra nimeni.

 

Am vazut ca zici "Numai bmw" parerea mea daca vrei cevasport ia un Coupe e46 sau o berlina 148-170 frumosi eu zic ca te vor satisface :)

Repet asta e doar parerea mea.

 

Numai bine.

 

Aici mi-e frica cel mai tare, ca nu o sa gasesc oamenii cu care sa fac masina. Si imi e ca o sa apara 1000 de probleme daca mecanicii care vor face treaba asta nu se pricep. Dau un exemplu: pentru o banala demontare - montare a sistemului de admisie, la sfarsit s-a observat ca mai ramasesera 2 suruburi in plus care nimeni nu stia unde ar putea sa vina. Intr-un final dupa redemontarea ei s-au gasit si locurile celor 2 suruburi:)

Daca as gasi pe cineva de incredere m-as apuca de reconditionarea pisicutzei.

 

:) 1.000 de probleme neprevazute sunt putine pt un asemenea proiect.

Gandeste bine inainte!!!

 

Voie buna.

Link to comment
Share on other sites

sincer daca as avea acum 8000 pt o masina as lua direct un e39

nici nu mi-ar mai sta mintea la e36 sau e46

"restul e cancan"

Aici iar e vorba de gusturi nu de calitate, vorbim despre bmw,nu?

 

Nu prea stiu ce sa inteleg e46 e "cancan"???? Sau....

Numai bine.

Link to comment
Share on other sites

Eu zic sa-ti iei un alt e36 328i sau 323i care sa aiba destule optiuni si sa arate si foarte bine , vei mai ramane si cu bani la buzunar si vei fi foarte incantat. Nu te sfatuiesc sa incepi o transformare , costa mult si pot aparea probleme neprevazute .
Link to comment
Share on other sites

pai cu 8000 de euro faci din pisica plouata 316 care o ai, un M3 foarte frumos(atat la exterior cat si la interior si tehnica), cu motor de 343cp (motorul de pe E46 M3) :twoup: si poate mai ramai si cu ceva bani de benzina. ca si timp estimativ la lucrare, eu apreciez ca in august-septembrie va fi gata (tinichigerie, vopsitorie, tapitare interior, mecanica, reglaje si tot tacamul)

 

Ca sĂŁ nu mai aparĂŁ posturi de genul acesta, sergio_nik, tu ce vrei exact?

 

Vrei ceva de genul unui M3?

 

ÂŞtii ce costuri de ĂŽntreĂžinere Âşi exploatare are un M3?

 

@MAS: Cu 8000 € nu faci treabĂŁ aÂşa bunĂŁ dacĂŁ nu ai foarte multe relaĂžii Âşi cunoÂştinĂže prin service-uri Âşi vopsitorii.

Plus cĂŁ trebuie sĂŁ ai mult timp.

Nu iei un motor de M3, ĂŽl arunci ĂŽntr-un E36 Âşi aia e.

 

Un E36 oarecare ar trebui sĂŁ fie oarecum rigidizat pentru a se comporta ca lumea cu un motor de M3.

 

Este nevoie Âşi de o suspensie de calitate, iar asta costĂŁ minim 1000 €.

 

Degeaba iei niºte petarde de amortizoare sport ieftine ºi apoi te miri cã ai bagat maºina În stâlp.

 

La puterea aia ai nevoie Âşi de niÂşte jante mari cu pneuri noi si de calitate.

 

Un set de pneuri de calitate costĂŁ vreo 2500 Ron.

Uite aÂşa se mai duc 600 € din cei 8000 €.

 

Pot sĂŁ enumĂŁr foarte multe costuri, s-ar putea sĂŁ sarĂŁ de 8000 € toatĂŁ afacerea, iar la sfârÂşit sĂŁ ai o maÂşinĂŁ pe care nu Ăži-o permiĂži cu adevĂŁrat, o maÂşinĂŁ de week-end.

 

Apoi vei mai avea nevoie de ĂŽncĂŁ o maÂşinĂŁ.

 

AÂşa sunt sfaturile de pe internet, pierd destul de lejer legĂŁtura cu solul Âşi realitatea.

Dacã scrii cã vrei un 320i, pânã la urmã se ajunge la M3-uri, alãturi de niºte discuÞii auxiliare despre pescuit, fotbal, femei + caterinca aferentã.

 

Pe banii tãi tu decizi, cântãreºte foarte bine lucrurile.

Link to comment
Share on other sites

Aici depinde ce standarde ai Âşi ce necesitĂŁĂži ai.

 

Dacã vrei o maºinã de zi cu zi, un M3 nu este cea mai bunã alegere decât dacã ai foarte mu³Þi bani.

 

Având În vedere cã suntem În România, este destul de greu sã ieºi ºi ieftin ºi sã faci ºi treabã bunã.

 

Un M3 de Anglia nu e o maÂşinĂŁ neapĂŁrat impecabilĂŁ, poate necesita o oarecare investiĂžie.

 

Când pui totul pe o listã ÎÞi dai seama mai bine de costuri, nu uitându-te la preÞul de pe un site.

 

Gândirea imaturã poate sã-ºi facã foarte uºor simÞitã prezenta, mã aºteptam la acest lucru.

 

Pe mine m-ar durea inima dacĂŁ aÂş bĂŁga 8000 € ĂŽntr-o maÂşinĂŁ Âşi apoi aÂş vedea cĂŁ nu merge totul perfect, cĂŁ niÂşte jegoÂşi m-au fĂŁcut de bani, cĂŁ am vopsit-o prost, cĂŁ motorul de M3 pe care l-am luat de pe o maÂşinĂŁ are o bĂŁtaie etc.

Link to comment
Share on other sites

Cei care aduc maşini de Anglia la dezmembrat sunt nişte băieţi care fac o afacere, nu văđ care-i legătura cu subiectul.

 

E o diferenţă când aduci o maşină de Anglia pentru tine.

 

Uită-te pe forumuri străine să vezi ce costuri au asemenea proiecte făcute ca la carte.

 

Bun şi ieftin nu există.

 

Eşti liber să ai altă părere, nu am un scop de a te convinge pe tine de ceva.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

ce-as face eu cu banii.

 

as vinde e36-le actual, si mi-as lua un e36 323i, sau 328i, cum au mai zis si altii, e mai bine decat o conversie. mai mult de 4-5000 n-are cum sa fie, si mai iei 2000-2500 pe 316i.

 

de restul banilor mi-as lua o masina mai economica, deoarece nu e rentabil sa mergi toata ziua cu un 328i, un Polo diesel de ex. Sunt si multe dezavantaje, 2 asigurari, 2 impozite, probabil una va sta parcata mai mult.

 

oricum fiecare stie ce-i mai bine pt el.

Link to comment
Share on other sites

Eu l-am intrebat in doua randuri ce isi doreste de la o masina ?...BMW in cazul de fata !

Are un amarat de 316i. Vrea sa bage pana in 8000e in ea. In ce ? Sa arate optic mai bine ? In confort ? In motor ?

 

Totusi noi scriem aiureli pe aici si el nu explica nimic.

Link to comment
Share on other sites

Eu l-am intrebat in doua randuri ce isi doreste de la o masina ?...BMW in cazul de fata !

Are un amarat de 316i. Vrea sa bage pana in 8000e in ea. In ce ? Sa arate optic mai bine ? In confort ? In motor ?

 

Totusi noi scriem aiureli pe aici si el nu explica nimic.

 

 

Am dat un reply mai sus cu ce imi doresc de la o masina, sa simt ca trage in orice viteza, nu sa stau sa imi calculez elanul care il am sa vad daca pot depasi o masina care merge cu 90 la ora.

 

Daca as baga banii astia in pisica, nu m-as axa doar pe optic sau confort sau motor, ci pe toate.

Vopsit total (negru perlat) +reparat partile ruginite din caroserie si podeaua, scaune si bancheta noi din piele, retapitzare usi, plafon, podea, schimbat motor - un 25 sau 28 cu tot ce este anexat lui, schimbat directie, amortizoare, suspensii, jante 17 sau 18'', caucioace slim, evacuare noua, la exterior praguri masca fatza+spate, faruri si stopuri noi. Dar nu m-as apuca de toate astea decat daca as gasi pe cineva de incredere care sa stie ceea ce face.

 

Am atasat cateva poze cu pisica.

 

Sa cumpar o alta pisica cu motor de 28 sa zic, sa o vand pe asta si sa reconditionez noua pisica, cred ca as ajunge tot la banii aia, doar ca nu as mai alerga dupa piese. Nu stiu daca s-ar merita sau nu.

 

Saaau sa dau o tura in Germania sa vad ce gasesc la 6000e cu euro4 si 2000 sa ii tin de inmatriculat + ce mai treb schimbat la ea.

 

Toate sunt intr-o balanta perfecta si nu atarna nimic mai greu sa ma decid pe ceva. Chiar nu stiu ce sa fac :twoup:

post-29949-1272185537_thumb.jpg

post-29949-1272185544_thumb.jpg

post-29949-1272185552_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.