Jump to content

relantiu instabil


extazy

Recommended Posts

  • Replies 71
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Se depune mizerie si nu mai inchide perfect clapeta si ia aer fals.

 

Clapeta nu sta inchisa niciodata :D. Cand clapeta este perfect inchisa nu mai are aer deloc si se opreste motorul.

Si pe unde sa traga aer fals pe la clapeta daca racordul e etans :D

 

Prietene sa mergi la un tester

 

 

Stai linistit si cu testerul... Pe tester poate sa-ti arate ca debitmetrul e de vina cand in realitate poate sa fie Lambda...

 

vreifica si tu debitmetru ( scoate partea care intra in carcasa de la filtru si sufla in el si vezi daca are vre-o oscilatie motorul, daca nu are debitmetrul e pa-pa)

 

LOL :twoup: :) :( :( :)

E buna de perla zilei...

 

Aer fals cel mai probabil.

Pot fi de vina si bobinele de pilda....sau fisele... sau bujiile ... sau lambda... sau debitmetrul... sau firele de pe instalatia motorului intrerupte ... sau contacte imperfecte.... sau multiple alte cauze... senzori, vacumuri.... benzina proasta... sau pompa de carburant obosita ... sau injectoare infundate... sau compresie inegala intre pistoane... :D

 

Daca ma fortzez putin cred ca-ti mai gasesc si alte cauze...

 

Aceeasi problema o am si eu...

Edited by the_rifle
Link to comment
Share on other sites

ce imi place asta cu diverse piese obosite... Am vazut ca e din ce in ce mai la moda pe la mecanicii romani,de fiecare data cand ai vreo problema tre sa fie ceva "obosit". Cred ca baietii sunt in stare sa zica si de volan ca e obosit saracu, la cat se invarte......Eu zic sa ne mai lasam si noi masinile pe dreapta ,sa se mai odihneasca diverse piese, ca prea le extenuam....

 

PS: scuze de offtopic dar deja cred ca o sa fac alergie la expresia asta, de cate ori ma duc cu masina la vreun mecanic, pentru orice problema minora, tre sa imi zica ca e ceva "obosit".

Link to comment
Share on other sites

Nu vreau sa poluez topicul, dar si eu sunt satul de cate am auzit de-a lungul anilor:

 

Ce sa-i faci, e veche (AI OBSERVAT?)

 

Mai bine vinde-o (DA-MI TU BANI DE ALTA)

 

E batrana (MAICA-TA NU E?)

 

Are piese obosite (ESTI MEDIUM?)

 

Hm, treaba asta ar putea sa fie de la multe chestii (NO SHIT !!)

 

A, stiu si eu una la fel, si niciodata nu i-a dat de cap (JURA-TE)

 

 

 

Etc

 

 

Nici unul n-ar spune: "Habar nu am ce are, nu am reparat niciodata asa ceva, nu stiu ce sa-i fac"

 

 

NU.... toti te pun sa cumperi: sonde, bujii, fise, clapete, bucsi, tobe, casete, admisii, debitmetre si tot ce va mai trece prin cap.

 

 

Daca problema ar fi rezumata doar la mecanicii independenti, ar fi ok. Adica, imi asum acest lucru (da sa nu) pentru un pret mai mic.

 

 

Dar sunt satul pana peste cap si de service-urile de toate fel, care au aceeasi atitudine. E acelasi lucru, dar cu factura si receptie.

Link to comment
Share on other sites

Clapeta nu sta inchisa niciodata :twoup: . Cand clapeta este perfect inchisa nu mai are aer deloc si se opreste motorul.

 

Cand clapeta este inchisa trage aer prin regulatorul de relanti. :)

 

CORECT!

 

Regulatorul de relanti comunica cu cotul de la debitmetru, prin acel furtun mai gros!

 

Aceeasi problema o am si eu , cu fluctuatiile relantiului, urmeaza sa desfac regulatorul de relanti si sa il curat, dar pana atunci am intins putin cablul de acceleratie, ca sa nu se mai opreasca motorul in mers.

In momentul in care deschide cat de putin clapeta, motorul merge rotund, de aici am dedus ca in mod CLAR e de vina regulatorul de relanti sau ICV cum i se spune in engleza...

Link to comment
Share on other sites

Ok!

Probabil in weekendul viitor voi avea timp, voi face poze si le voi posta.

Acel regulator de relanti, il gasesti sub galeria de admisie, este in forma de T, are un furtun ce se duce la jumatatea galeriei de admisie, si un ltul ce ajunge in cotul debitmetrului.

Ca sa il demontezi, trebuie scos furtunul din cotul debitmetrului, si mai trebuie scos ICV din furtunul ce merge in galerie.

Bineinteles mai trebuie scoasa si mufa...Nu e mare inginerie...

O data demontat, se curata cu benzina...se pune benzina in el si se agita...

 

uite aici un DIY : http://www.unitedbimmer.com/forums/bmw-oem...eaning-diy.html

Link to comment
Share on other sites

1. Verifica bujii ... desi ma indoiesc ca ar putea fi de la ele.

2. Daca ai consumul mare verifica sonda lamba, te bagi sub masina, scoti mufa si pornesti motorul ... vezi daca merge rotund.

3. Verifica debimetrul, scoti mufa ... pornesti motorul si vezi cum merge.

4. Curata ICV (ca sa-l scoti trebuie sa dai jos galeria de admisie si odata cu treaba asta verifici orice furtun si furtunas), curata Clapeta de acceleratie.

... dar cel mai sanatos mergi la un tester cu ea si afli ce are.

 

Eu inclin sa cred ca problema ar fi punctul 4.

Link to comment
Share on other sites

scuze cã intervin pe acest topic, dar câte o datã Întâmpin cam aceeaºi problemã (fluctueazã relantiul 900 - 1100 rpm) la motorul m20b25 de pe ursul de 2.5. deasemenea, câte o datã, la pornire stã accelerat la 1400 rpm - scot mufa de la debitmetru, scade relantiul la 1000 rpm, pun la loc mufa de la debitmetru, dupã care intervine oscilaÞia de mai sus. ar Însemna cã este stricat debitmetrul? dacã scot mufa de la regulatorul de relanti, motorul merge perfect/rotund, dar la frânare sau pe liber, aproape cã se opreºte. mulÞumesc. Edited by bogdan.m
Link to comment
Share on other sites

ce imi place asta cu diverse piese obosite... Am vazut ca e din ce in ce mai la moda pe la mecanicii romani,de fiecare data cand ai vreo problema tre sa fie ceva "obosit". Cred ca baietii sunt in stare sa zica si de volan ca e obosit saracu, la cat se invarte......Eu zic sa ne mai lasam si noi masinile pe dreapta ,sa se mai odihneasca diverse piese, ca prea le extenuam....

 

PS: scuze de offtopic dar deja cred ca o sa fac alergie la expresia asta, de cate ori ma duc cu masina la vreun mecanic, pentru orice problema minora, tre sa imi zica ca e ceva "obosit".

 

 

Ma scuzi... Tu esti exceptia. La tine nu are cum sa fie obosita nici-o piesa. De-abia a atins varsta majoratului masina ta... Poti sa stai linistit.

 

P.S. - Stiu un cabinet de acupunctura care te poate scapa de orice alergie dar exista si varianta medicamentoasa. Tot ce conteaza e sa urmezi cu strictete tratamentul.

Sanatate !

 

Nu vreau sa poluez topicul, dar si eu sunt satul de cate am auzit de-a lungul anilor:

 

Nu vrei dar reusesti...

"Nu vreau sa zic dar pot sa spun... "

Edited by the_rifle
Link to comment
Share on other sites

Hai nu fii rautacios :twoup:

 

deja ...devine stresanta ... chestia asta , si vad ca apare la ..toate bmw`urile seria 3 in special . am aceiasi problema ..si nu stiu in ce sa ma apuc sa bag bani ...debitmetrul , daca`i scot mufa merge la fel , si cu ea si fara... sonda lambda cand am umbla la ea i`am rupt firele si n`am mai stiut sa i le pun inapoi ...dar nici cand era buna ...neatinsa nu statea la relantiu masina ...iar valva pcv....tre sa demontezi cred juma de masina sa o scoti afara, la astea in 6 pistoane ma refer ...care are ditamai galaria ...la 1.6 scoti mufa furtunele si tragi de ea , e prinsa intr`un manson de cauciuc .... inca o curiozitate am ...m50`ul are bujii ? unde drq sunt ? nu vad fise nu vad gauri de bujii ...vad decat bobinele daca`i dau capacu` jos ........ unde sunt bujiile ?cum se scot ? cate sunt ?

Link to comment
Share on other sites

M50-ul are 6 cilindrii, de unde rezulta 6 bobine si 6 bujii....Desfaci capacul de plastic, pe urma cu o cheie de 10 desfaci bobinele, si sub bobine sunt bujiile...

 

Ca sa scoti ICV nu e nevoie sa desfaci jumatate de masina, poti baga mana pe sub admisie fara probleme...

E prinsa si asta intr-un manson de cauciuc, are doua furtune, unul se desface de sub admisie, celalalt din cotul de la debitmetru, ii scoti mufa, si ai scos ICV-ul...

Spor la treaba!

Link to comment
Share on other sites

ce imi place asta cu diverse piese obosite... Am vazut ca e din ce in ce mai la moda pe la mecanicii romani,de fiecare data cand ai vreo problema tre sa fie ceva "obosit". Cred ca baietii sunt in stare sa zica si de volan ca e obosit saracu, la cat se invarte......Eu zic sa ne mai lasam si noi masinile pe dreapta ,sa se mai odihneasca diverse piese, ca prea le extenuam....

 

PS: scuze de offtopic dar deja cred ca o sa fac alergie la expresia asta, de cate ori ma duc cu masina la vreun mecanic, pentru orice problema minora, tre sa imi zica ca e ceva "obosit".

 

 

Ma scuzi... Tu esti exceptia. La tine nu are cum sa fie obosita nici-o piesa. De-abia a atins varsta majoratului masina ta... Poti sa stai linistit.

 

P.S. - Stiu un cabinet de acupunctura care te poate scapa de orice alergie dar exista si varianta medicamentoasa. Tot ce conteaza e sa urmezi cu strictete tratamentul.

Sanatate !

 

 

 

N-ai inteles nimic(dar nici nu o sa ma chinui sa-ti explic, ca n-are rost). Noi sa fim sanatosi.....

Link to comment
Share on other sites

M50-ul are 6 cilindrii, de unde rezulta 6 bobine si 6 bujii....Desfaci capacul de plastic, pe urma cu o cheie de 10 desfaci bobinele, si sub bobine sunt bujiile...

 

Ca sa scoti ICV nu e nevoie sa desfaci jumatate de masina, poti baga mana pe sub admisie fara probleme...

E prinsa si asta intr-un manson de cauciuc, are doua furtune, unul se desface de sub admisie, celalalt din cotul de la debitmetru, ii scoti mufa, si ai scos ICV-ul...

Spor la treaba!

 

 

Sigur merge asa ? Intreb pentru nu am chef sa dau admisia jos. Din ce am reusit sa vad, sincer nu mi s-a parut ca as putea sa scot ICV-ul doar bagand mana.

 

Multumesc.

Link to comment
Share on other sites

M50-ul are 6 cilindrii, de unde rezulta 6 bobine si 6 bujii....Desfaci capacul de plastic, pe urma cu o cheie de 10 desfaci bobinele, si sub bobine sunt bujiile...

 

Ca sa scoti ICV nu e nevoie sa desfaci jumatate de masina, poti baga mana pe sub admisie fara probleme...

E prinsa si asta intr-un manson de cauciuc, are doua furtune, unul se desface de sub admisie, celalalt din cotul de la debitmetru, ii scoti mufa, si ai scos ICV-ul...

Spor la treaba!

 

 

Sigur merge asa ? Intreb pentru nu am chef sa dau admisia jos. Din ce am reusit sa vad, sincer nu mi s-a parut ca as putea sa scot ICV-ul doar bagand mana.

 

Multumesc.

 

In weekend am sa fac o poza.

La mine merge scos si fara demontarea admisiei..am pus mai sus si un DIY si nici acolo nu zice nimic de demontarea admisiei...

Link to comment
Share on other sites

aceeasi belea si la mine, schimbat sonda lambda (care nu era in parametri), schimbat debitmetru.. consumul si-a mai revenit, dar inca oscileaza. urmeaza bujii si filtru de benzina, curatat ICV, apoi, doamne fereste.. cine mai stie ce:P
Link to comment
Share on other sites

La mine problema nu se manifesta asa violent cum au patit altii, la mine pur si simplu motorul are un tremurat la relanti, ... se simte in toata masina(oscilatia de RPM e foarte mica, pe ceas nici nu apare dar se aude daca ridici capota si il asculti la relanti).

 

Am schimbat bujiile (nici o tragedie, oricum trebuiau schimbate) dar ma gandesc sa incerc sa curat si ICV-ul.

Link to comment
Share on other sites

Inainte de a schimba jumatate de motor, verificati furtunuri si furtunase admisie, curata-ti regulatorul de ralanti (valva ICV), curata-ti clapeta de admisie si verificati daca TPS-ul e in pozitia corecta. In mod normal masina ar tb. sa-si revina.

 

Am avut debitmetru dus si sonda lambda idem insa motorul nu a fluctuat in ralanti, ci doar consuma ceva mai mult.

Link to comment
Share on other sites

Am urmat exact procedura expusa de tutorialul prezentat de scara_211084 , intradevar ,acel regulator de relantiu era imbaxit rau de tot!L-am curatat cu un spray de intretinere de la FORCH si arata super curat acuma!Dar problema nu era de acolo!!!!!!!! Era de la un furtun crapat ( X-ul rosu din poza), furtun care era conectat la regulatorul de relantiu. Momentam nu am avut de unde sa cumpar un furtun nou asa ca l-am bandajat bine de tot cu banda izolatoare si acuma e ok! Dupa ce am montat totul inapoi , surpriza!!!!! Relantiu este stabil! Am iesit cu masina la probe , am facut ceva km si relantiul este ok! STABIL 100% Acuma ma intreb eu, daca ma duceam la tester si nu imi bateam eu capul cu problema respectiva , ce ma puneau aia de la service sa schimb pana rezolvam problema?Ca sa nu o mai lungim, problema relantiului instabil nu mai e o problema ,se poate rezolva!Va multumesc tuturor! :) scara-211084, daca ai drum prin brasov ..... :twoup:

post-34247-1273000930_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.