Jump to content

DIY upgrade de la faruri normale la BiXenon


X X L

Recommended Posts

deocamdata le tin, poate cumpar proiectoare cu acelasi diametru, desi nu prea mai am incredere in ce zice chinezu' asta...pe ale mele le-am curatat de stratul aceal original de crom sau ce o fi, care era zgariat oricum, si le-am vopsit din nou cu aceeasi culoare(crom) dar nu au iesit exact ca si originalul, nuanta este usor diferita, se vede daca te uiti foarte atent...

 

Tu zici ca daca iau proiectoare bi-xenon, adica FX-R, se vor potrivi la fix cu ''palariile'' ?

Link to comment
Share on other sites

am cumparat de la Sword asta doar shrouds si nu se potrivesc cu proiectoarele mele, au diamteru mai mare decat lentila proiectorului(original BMW E46 NFL de far cu xenon). Vreo idee, sugestie ce sa ii fac sa vina cum trebuie[...]

ce ai cumparat tu de la Sword, sunt "palarii" pentru proiectoare FX-R, de 3 inch.

 

scrie clar ca's pentru lupe de 3 inchi.... adica de facelift.... e normal sa nu se potriveasca si sa fie mai mari ca alea de NFL

exact, proiectoarele pt faruri de NFL sunt de 2,5 inch.

 

[...]pe ale mele le-am curatat de stratul aceal original de crom sau ce o fi, care era zgariat oricum, si le-am vopsit din nou cu aceeasi culoare(crom) dar nu au iesit exact ca si originalul, nuanta este usor diferita, se vede daca te uiti foarte atent...

 

Tu zici ca daca iau proiectoare bi-xenon, adica FX-R, se vor potrivi la fix cu ''palariile'' ?

da, se vor potrivi.

 

referitor la vopsitul cu crom, NU o sa tina prea mult... iar cand temperatura din interiorul proiectorului va incepe sa exfolieze acel strat de vopsea, el se va lipi inevitabil de interiorul lupei...

 

atunci, lupa va arata de parca ar fi luna plina... cu acele pete de la stratul de vopsea aplicat de tine :)

Link to comment
Share on other sites

XXL - tot Sword zice ca FX-R sunt de 2.5", singurele care sunt de 3", din ce am cautat, sunt cele originale/replica AL bixenon...am gasit si la el pe site si in USA, astept ofertele sa vad unde e mai ieftin...

 

 

Dimensions - Bi-xenon: FX-R 2.0

 

Max Depth:

140mm (5.50" inches)

Max Height

99.5mm (3.90 inches)

Max Width

110mm (4.35 inches)

Lens Diameter

2.5 inches

 

Recommended Accessories

 

Clear Lens Upgrade

None needed (FX-R pre-installed)

Shrouds/Bezels

E46-R ext, E55-R, Ocular, and Gatling fit without trimming and provide good coverage.

Bulbs

Morimoto or Philips D2S for best performance

 

Sursa: the retrofitsource.com

Edited by mik15
Link to comment
Share on other sites

XXL - tot Sword zice ca FX-R sunt de 2.5", singurele care sunt de 3", din ce am cautat, sunt cele originale/replica AL bixenon...am gasit si la el pe site si in USA, astept ofertele sa vad unde e mai ieftin...

[...]

Sursa: the retrofitsource.com

am masurat si: FX-R au lentila de 3 inch

 

la fel, si diametrul interior al shroud-ului este tot de 3 inch :excl: (vezi aici)

 

in plus, vezi ca si site-ul ala e tot al lor, compania de baza se numeste AL-Retrofitting Ningbo/China... ;)

 

AL cica ar proveni de la Alluminium 8)

Link to comment
Share on other sites

tot uitandu-ma pe topic-ul asta am vazut ca la fel vin si cele FX-R, practic iese, daca impingi, lupa prin palarie, trebuie sa o fixezi sa vina chiar la nivel cu buza palariei, altfel ramane un spatiu, la cele originale nu se vede deloc suportul de metal al lentilei...

 

daca iau proiectoare AL de 3", bixenon, le pot monta pe farurile mele single xenon OEM, NFL ? vin prinderile in spate unde sunt acum prinse proiectoarele single xenon?

Link to comment
Share on other sites

practic buza palariei trebuie sa imbrace suportul lupei in asa fel incat sa nu se vada, asa este la cele OEM, eu asta caut sa fac, am analizat mai bine palariile, chiar si cu proiectoare cu lupa de 3", tot trebuie facute modificari, proiectorul fie trebui impins in fata, fie ajustata palaria, pentru ca adancimea palariei e prea mare si proiectorul vine mai in spate, astfel incat ramane un spatiu intre palarie si lupa....probabil ca daca pui proiectoarele pe oglinda de far H7, aceste vor veni mai in fata, din ce am vazut in poze ele se introduc prin partea din fata si se lipesc, ori la oglinda de far cu xenon OEM, trebuie sa le bagi prin spate si sa te folosesti de gaurile originale de prindere ale proiectorului OEM. Edited by mik15
Link to comment
Share on other sites

am luat in final shrouds OEM FL de 3" si proiectoare OEM bi-xenon, second, insa user-ul de la care le-am luat garanteaza ca sunt in stare perfecta, rating-ul de pe ebay il sustine, pana la proba contrarie ramane de vazut :), sper ca pana Sambata sa imi ajunga. Asa ca o sa raman cu shrouds replica de 3", proiectoare single xenon cu lupa, shrouds OEM reconditionate si alte componente de far cu xenon OEM, asa ca cine e interesat sa ma intrebe :), practic preturi mici, zic eu :thumbsup: Edited by mik15
Link to comment
Share on other sites

iti doresc sa nu ai surprize cu cele OEM SH... in general am vazut numai surprize... neplacute :aww:

 

ceva de genul celor din link...

http://www.bmwclub.ro/forums/topic/101004-retrofit-fx-r-pt-upgrade-faruri-bixenon-e46/page__view__findpost__p__1502903

 

tu ai biXenon pe masina ?

 

daca nu, nu prea ai ce sa faci cu proiectoarele OEM, functia biXenon nefiind utilizabila daca nu ai ballast corespunzator... :cool:

Link to comment
Share on other sites

nu-i adevarat. daca isi ia lupe cu bixenon poate sa le foloseasca aceasta functie indiferent de balastul care-l are.

la bixenon pe lupa are un solenoid care actioneaza ridicarea lupei cu intrare 2 fire care le leaga la firele de faza lunga si gata.

 

bixenonul tine doar de tipul lupei (daca are sau nu solenoid pentru ridicarea obturatorului de pe lupa) si nu de tipul balastului sau instalatiei de xenon.

Link to comment
Share on other sites

proiectoarele sunt cu tot cu lupe, bi-xenon, banuiesc ca pot folosi functia bi-xenon legand firele pe faza lunga, la fel cum am vazut ca ati facut cu retrofit-ul cu FX-R. Farurile mele sunt single xenon, sper sa nu am surprize cu proiectoarele, vreau sa termin odata upgrade-ul asta....
Link to comment
Share on other sites

nu-i adevarat. daca isi ia lupe cu bixenon poate sa le foloseasca aceasta functie indiferent de balastul care-l are.

la bixenon pe lupa are un solenoid care actioneaza ridicarea lupei cu intrare 2 fire care le leaga la firele de faza lunga si gata.

 

bixenonul tine doar de tipul lupei (daca are sau nu solenoid pentru ridicarea obturatorului de pe lupa) si nu de tipul balastului sau instalatiei de xenon.

@Robytza, ori eu m-am exprimat gresit ori nu m-am facut inteles :pardon:

 

ceea ce vroiam sa subliniez e ca, la farurile OEM bixenon (ca si la FX-R), obturatorul este actionat si cand faza scurta este STINSA, iar becul se aprinde scurt odata cu lasarea obturatorului in jos. :excl:

 

la aceasta ipoteza m-am referit: faza scurta stinsa + flash => se aprinde becul xenon + se lasa obturatorul in jos = efectul blitz

 

altfel, daca nu are faruri OEM cu bixenon, cand actioneaza flash-ul cu faza scurta STINSA, NU ii va mai aparea efectul blitz, ci se va aprinde doar becul H7 de pe faza lunga 8)

Link to comment
Share on other sites

 

la aceasta ipoteza m-am referit: faza scurta stinsa + flash => se aprinde becul xenon + se lasa obturatorul in jos = efectul blitz

 

 

Eu nu am observat efectul de blitz la un e46 facelift din 2003, cu bi-xenon OEM. La blitz-ul cu farurile stinse, se aprinde doar becul H7 de pe faza lungĂŁ.

Link to comment
Share on other sites

ok, mi-au venit azi proiectoarele bi-xenon OEM si cu palariile, sunt in stare perfecta, arata ca si noi, asta e vestea buna :), partea mai nasoala este ca nu prea se potrivesc cu farurile mele single xenon, nu vin la prinderi unde veneau proiectoarele initiale...a facut cineva retrofit-ul asta? Ceva idei? Daca iau si interioul de far cu xenon de FL se va potrivi in carcasa mea de far NFL?
Link to comment
Share on other sites

intr-un final, sper ca am reusit, vad maine rezultatul final, astept sa se usuce bine epoxy(gen poxipol), sper sa tina bine adezivul asta si montez palariile iar mai apoi le pun sus...dar a fost ceva de munca sa fac retrofit-ul pentru a se potrivi proiectoarele, am cumparat un Dremel pe care il recomand cu mare incredere, fara el nu reuseam sa fac asemenea taieturi precise, pana acum sunt multumit :) !
Link to comment
Share on other sites

@Robytza, ori eu m-am exprimat gresit ori nu m-am facut inteles :pardon:

 

ceea ce vroiam sa subliniez e ca, la farurile OEM bixenon (ca si la FX-R), obturatorul este actionat si cand faza scurta este STINSA, iar becul se aprinde scurt odata cu lasarea obturatorului in jos. :excl:

 

la aceasta ipoteza m-am referit: faza scurta stinsa + flash => se aprinde becul xenon + se lasa obturatorul in jos = efectul blitz

 

altfel, daca nu are faruri OEM cu bixenon, cand actioneaza flash-ul cu faza scurta STINSA, NU ii va mai aparea efectul blitz, ci se va aprinde doar becul H7 de pe faza lunga 8)

 

se poate modifica din soft in asa fel incat bixenonul sa mearga pe flash fara alte modificari de fire (la oem)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.