Jump to content

Problema 320d E46 nfl


Recommended Posts

Nu e functional turbo daca scoti mufa de la debitmetru la m47, de aceea pare lesinata. Acuatorul nu mai este actionat de vacuum.

Pierderile de putere sunt, ori din pompa de injectie, ori din ecu cu probleme.

 

Pompa de transfer de motorina din rezervor nu are nici o treaba cu pompa de injectie, poti sa-i scoti mufa si sa mergi cu masina linistit. Ea are rolul de a muta motorina din compartimentul stang al rezervorului in cel din dreapta unde se afla sorbul din care isi trage singura motorina pompa de injectie.

Link to comment
Share on other sites

Am pus alta supapa EGR si tot trepideaza la relanti. Ma baga in ceata total ca nu mai trepideaza daca ii obturez furtunasul cu un surub. La fel face pe treapta 4 si 5 se accelereaza in 2-3 reprize. Masina trage, rupe aderenta foarte usor. Cred ca problema e pe alimentare.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guys, tot pe acest topic am mai vazut un tip cu tija de la actuator dereglata. In aceeasi situatie sunt si eu, piulita pe actuator era desfacuta(umblase cred fostul proprietar pe-acolo) si acum as vrea sa stiu exact cate spire trebuie sa am de la marginea tijei pana la piulita blocanta, sau cum as putea sa-mi dau seama ca reglajul e corect.
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
@LEOZRX, aceeasi problema o am si eu. De la treapta a 3-a in sus daca apas pedala pana jos, acul de la consumul instant urca pana la 20% dupa care scade pe la vre 15% si dupa ce sta un pic urca inapoi la 20%, in momentul in care scade de la 20 la 15% scade si puterea si creste cand ajunge acul inapoi pe 20%. Ai rezolvat cumva problema de la ce poate fi. Eu am verificat debitmetru cu altul tot de pe un 320d 136hp(la care ii merge foarte bine masina, cand apasa pedala jos acul ramane tot pe 20%) si tot asa face, am verificat EGR-ul daca se misca tija aia, inauntru era curat si tija daca acceleram se misca). Pe tester nu am nici o eroare, doar cea de plasa rupta din scaunul de la pasager. Vreo idee ce poate fi. Mersi!
Link to comment
Share on other sites

Baietii, abia ieri am rezolvat problema asta. Am fost la un baiat priceput in ale BMW-urilor si mi-a facut o readaptare de parametri pe motor (debitmetru....etc...). Masina merge bine deocamdata, dar o mai monitorizez sa vedem ce se mai intampla. Daca nu rezolvati asa, sigur cu un Update de soft o rezolvati. Tipul la care am fost, a mai rezolvat cateva BMW-uri cu problema asta. :thumbsup:

 

 

P.S.: Mi-a conectat masina la un aparat original BMW.

Edited by LEOZRX
Link to comment
Share on other sites

Salut, ieri am fost pana la colegul JuiCe, care mi-a rezolvat problema, masina se comporta cu totul altfel :hyper: , se accelereaza mult mai usor, urca treptat in ture. Ii multumesc inca o data colegului JuiCe pentru ajutorul acordat, @JuiCe cand ai timp cauta-ma sa bem berea aia :drinks:
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

salut! eu sunt nou pe forum si vreau sa va intreb si eu cateva aspecte legate de masina mea, bmw 320 d e46 din 2000. de ceva timp nu mai trage motorul desi are moment f rar si putin cand totusi trage...am fost la test si se pare ca nu apare nici o eroare...mai mult in ultima vreme are o alta problema f ciudata: are momente in care se intrerupe mersul motorului, daca se intapla asta in mers isi da in nas masina dupa care revine, daca se intampla intreruperea in relanti pur si simplu se opreste motorul...si cum am spus nu trage deloc cum trebuie, consumul mai mare fata de atunci cand mergea bine... am avut si eu scos catalizatorul din toba mica ( l-am spart dar tot nu tragea ) acum am alte tobe complet de pe una care a fost lovita si demontata. cand merg cu ea in ture mai mari uneori imi scoate fum negru...porinirea este ok si la rece si la cald, la turbina se aude un mic fluierat uneori... mersul in relanti e ok chiar toarce frumos... ( debitmetrul de aer e schimbat deci nu cred sa fie ala numai daca s-a dus iar, filtru de combustibil e schimbat si ala recent) va multumesc pt atentie si pt ajutor!!! Edited by seb98
Link to comment
Share on other sites

Abia acum am vazut si eu discutiile duse pe-aici. Ma bucur Vlad ca merge mai bine dupa update, tre sa bem berea aia si s-o impartim si cu BOASKA, si el a avut rol bun de initiere pe-aici pe forum :D Te astept si pentru remapul ala sa facem avion din ea :)

Ca si un update de la mine si impartasire experiente legate de modificarile aduse la motorul meu :

- Remap 165 hp/330 NM, Blocare EGR(cand cum, iarna il cam lasa activ), si de alaltaieri Decat Pipe(cu anulare primul catalizator , si Scos Clutch Delay Valve.

Am bagat si niste WD40 pe turbina cand am pus teava decat ca sa previna oarecum blocarea geometriei, e cam frectie la picior de lemn dar poa' sa aiba vreun efect bun.

Masina se comporta exceptional. Lagul la cuplarea ambreiajului in vitezele 1 si 2 a disparut datorita lipsei valvei CDV, o placere de-a conduce acum in oras. Masina urca mult mai rapid in turatii datorita "decat pipe", in depasiri nu prea ai emotii, vizibilitate sa fie doar, iar turbina fluiera mai tare parca o ai sub scaun, isi intra in rol acum ca nu mai e imbacsita de primul catalizator.

Daca doriti sa scoateti ceva putere din motorul asta si o 'driveabilitate' mai buna, aceste 3 modificari ar fi deajuns, pastrand astfel masina in limita fiabilitatii.

Edited by JuiCe
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Ai facut recalibrare la debitmetru?

nu nu am facut recalibrare, e posibil sa fie si asta in privinta faptului ca nu trage , insa ceea ce ma ingrijoreaza este acea intrerupere care o face cand si cand, cred ca trebuie sa fac cu treaba asta ceva prima data apoi sa ma ocup de restul problemelor...pe toti care ii intreb nu stiu sa-mi dea un raspuns ce poate sa fie...

Link to comment
Share on other sites

Abia acum am vazut si eu discutiile duse pe-aici. Ma bucur Vlad ca merge mai bine dupa update, tre sa bem berea aia si s-o impartim si cu BOASKA, si el a avut rol bun de initiere pe-aici pe forum :D Te astept si pentru remapul ala sa facem avion din ea :)

Ca si un update de la mine si impartasire experiente legate de modificarile aduse la motorul meu :

- Remap 165 hp/330 NM, Blocare EGR(cand cum, iarna il cam lasa activ), si de alaltaieri Decat Pipe(cu anulare primul catalizator , si Scos Clutch Delay Valve.

Am bagat si niste WD40 pe turbina cand am pus teava decat ca sa previna oarecum blocarea geometriei, e cam frectie la picior de lemn dar poa' sa aiba vreun efect bun.

Masina se comporta exceptional. Lagul la cuplarea ambreiajului in vitezele 1 si 2 a disparut datorita lipsei valvei CDV, o placere de-a conduce acum in oras. Masina urca mult mai rapid in turatii datorita "decat pipe", in depasiri nu prea ai emotii, vizibilitate sa fie doar, iar turbina fluiera mai tare parca o ai sub scaun, isi intra in rol acum ca nu mai e imbacsita de primul catalizator.

Daca doriti sa scoateti ceva putere din motorul asta si o 'driveabilitate' mai buna, aceste 3 modificari ar fi deajuns, pastrand astfel masina in limita fiabilitatii.

O sa vina si remapul in curand, pana una alta, ne bucuram de vremea frumoasa de afara si cu jantele de vara la iveala :D

Edited by Vlad320
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 4 weeks later...
Salut tuturor ... am un e46 320d luna 07 2001 nfl touring problema mea se manifsta in felul urmator masina nu pra trage sub 1800 de turati e foarte lenesa ... am fost la tester nu are nici o problema electronica ... egr ul e curat am schimbat toate furtunele de vacum (egr ul meu nu functioneaza) am dat jos racordul flexibil de cauciuc si supapa egr nu lucreaza de loc ... am desfacut furtunasul din capul egr ului si nu se simte vacum pe furtunel decat foarte putin aproape deloc (am auzit de la cineva daca egru e oprit sau nu fucntioneaza e normal sa fie masina lenesa in turati mic fiindca nu mai recircula gazele deci turbina nu se mai invarte in turatii mici si este acel lag... nu stiu daca e 100% adevarat dar asta am auzit) la capitolul debitmetru am verificat cu unul imprumutat dar nu e diferenta ... per asamblu urca destul de greu in turati mici !
Link to comment
Share on other sites

Salut tuturor ... am un e46 320d luna 07 2001 nfl touring problema mea se manifsta in felul urmator masina nu pra trage sub 1800 de turati e foarte lenesa ... am fost la tester nu are nici o problema electronica ... egr ul e curat am schimbat toate furtunele de vacum (egr ul meu nu functioneaza) am dat jos racordul flexibil de cauciuc si supapa egr nu lucreaza de loc ... am desfacut furtunasul din capul egr ului si nu se simte vacum pe furtunel decat foarte putin aproape deloc (am auzit de la cineva daca egru e oprit sau nu fucntioneaza e normal sa fie masina lenesa in turati mic fiindca nu mai recircula gazele deci turbina nu se mai invarte in turatii mici si este acel lag... nu stiu daca e 100% adevarat dar asta am auzit) la capitolul debitmetru am verificat cu unul imprumutat dar nu e diferenta ... per asamblu urca destul de greu in turati mici !

Salut!Verifica furtunele de vacuum,este posibil sa fie fisurate si din aceasta cauza masina merge rau.Daca nu ai schimbat niciodata furtunele de vacuum acum cred ca este momentul.Masina este fabricata in 2001.Bafta!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.