Jump to content

E46 cabrio sau e90 sedan?


Daaaaan

Recommended Posts

Nu are importanta cati cai are diesel, poa sa fie 4.5l biturbo.. sau cat consuma, e vorba de idea de cabrio, mers cu pletele in vant si cu tractorul duduind, vibratii la relanti la stop si dara de fum in accelerare, plus sunetul incofundabil de diesel, mai ales intr-o masina deschisa...

Un cabrio nu il iei ca e o masina practica, ci e exclusiv de placere si/sau impresii artistice...

 

+1

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 169
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

incet - incet, restrang cercul la 2 masini... 318i sau 320i, cabrio in ambele variante, 2005, preferabil 2006, sub 80k km.

 

avand in vedere ca mai mult casigur o sa o iau din germania, spuneti-mi va rog ce test sa ii fac mai exact, in afara de km reali si etc. ma refer la componentele mecanice-electronice din motor.

 

ce se uzeaza de obicei la benzina aspirat? stiu ca debitmetrul e o problema, dar la diesel. presiunea in turbina la fel. la benzina ce ar fi?

Link to comment
Share on other sites

incet - incet, restrang cercul la 2 masini... 318i sau 320i, cabrio in ambele variante, 2005, preferabil 2006, sub 80k km.

 

avand in vedere ca mai mult casigur o sa o iau din germania, spuneti-mi va rog ce test sa ii fac mai exact, in afara de km reali si etc. ma refer la componentele mecanice-electronice din motor.

 

ce se uzeaza de obicei la benzina aspirat? stiu ca debitmetrul e o problema, dar la diesel. presiunea in turbina la fel. la benzina ce ar fi?

 

 

 

pai intre astea 2, 320 all the way. Bafta la cumparare

Edited by Balanganel
Link to comment
Share on other sites

fiind cabrio verifica atent copertina aia sa etanseze bine si sa nu fie materialul uzat, e o caruta de bani.

Probleme specifice la benzina sunt probleme legate de injectie/aprindere, se depisteaza usor daca exista. Debitmetrul e problema la ambele, dar nu daca o iei din Germania.

Verifica atent toata partea electrica, sa functioneze toate butonasele, sa nu ai becuri aprinse in bord s.a.m.d, verifica clima, incalzirea sa functioneze, motorul trebuie sa mearga rotund la relanti, fara intreruperi si zgomote dubioase, vezi sa nu ai vibratii la franare, treci prin fiecare viteza daca e automata sau manuala, vezi daca ai balans din amortizoare.. uitate la chedere sa fie in regula, e foarte important la un cabrio si noi costa o groaza de bani, cateva sute de euro bune... ..

Poti merge la reprezentanta pentru o diagnoza completa, e sub 100 de euro si reprezentanta BMW gasesti in fiecare localitate mai mare de 10k locuitori, de oriunde ai cumpara-o din Germania nu cred ca nu gasesti una la mai mult de 20 de km...

Link to comment
Share on other sites

ia-ti E92, de e93 nu cred ca iti ajung banii sa iei unu in mintile lui, iar e46 e invechit + multe probleme gen trancanitu geamurilor, tremurat toata masina la rece, suspensia foarte proasta ( pica bucsele, bratele in veselie ), xenon-ul OEM e varza, in timp nu mai vezi nimic, etc...
Link to comment
Share on other sites

E46 chiar daca este cabrio, e mai practica decat un Z4, si daca ai 20 000 de euro ce daca iti iei E46, un E46 cabrio bun si cu optiuni il iei undeva pe la 15 000 - 18 000.

Ti se pare asta o masina urata?

Edited by Cosm1n
Link to comment
Share on other sites

eu tot nu pot sa-mi explic,ai 20k euro si te mai uiti la e46 ???

 

sunt o gramada de masini cabrio mai frumoase decat e46 la ac bani,fie ca vb de bmw fie de altele

 

un z4 ce are ?

 

...zi-mi si mie care sunt alea mai frumoase, si la aceiasi bani :twoup:

 

Z4, ok, intr-adevar frumoasa masina. DAR - doar 2 locuri si un portbagaj in care nu-mi incap nici 2 plase de la Cora. E ok ca si masina de weekend, daca asta as cauta, ar fi, intr-adevar, primul pe lista, secondat poate de audi TTR. Dar eu o sa folosesc E46-le ca si masina de zi cu zi (probabil cu hard-top pt toamna-primavara)...deci...pt ce caut eu...Z4 - necastigator.

 

 

o masina cabrio oricum nu este practica

 

in fond e46 ofera mult prea putin pt o masina de 20k euro,nu as cumpara asa ceva nici daca ar avea 40-50k km

 

 

chiar sunt curios cati si-ar cumpara e46 cu 20k euro in buzunar

 

Zi-mi mai exact la ce te referi cand spuni ca ofera prea putin pt 20k eur...si in afara de z4, ce masina ai sugera tu pt bugetul meu?

Link to comment
Share on other sites

nu mai vorbiti prostii cu 20k iei si tii un porsche. Masinile in mintile lor au preturi pe masura. Daca referinta e targul vitan cu toate rupturile la 5k euro, eu zic sa aruncati un ochi la bmw.de, la premium selection, unde ai si garantie si tot ce trebuie.

 

 

Uite una aici.. ce zici si asta o fi vreo 5k ca alea din vitan ?

http://ecom.bmw.de/ecom32gahp/DE-GAHP/UVMB...p;imageNumber=0

Link to comment
Share on other sites

Si cand ne anunti ce ai decis ? Presupun ca nu te prinde toamna cautand masina perfecta :twoup:

 

de decis am cam decis, merg SIGUR pe e46 cabrio, dilema ramane inca intre 318 si 320.

 

ma tenteaza tare aia 6 cilindri in linie, dar nu stiu daca o sa apuc sa ii exploatez cum se cuvine...ies prea putin din oras, si cand o fac, imi place sa merg asa, just cruising, 130-150, nu talpa pana scuipa pistoanele prin chiulasa.

 

pe de alta parte, 6 cilindri in linie e un motor imbunatatit de vreo 15 ani incoace, dac anu mai bine...si as pune baza pe asta.

 

tomana eu SPER ca nu ma prinde, tre sa imi vand masina ca s apot pleca dupa BMW.

 

si ca veni vorba....de ce in Italia sunt cu 2k eur mai ieftine aceleasi e46?

Link to comment
Share on other sites

6 in linie suna frumos, e ceva mai fiabil pe termen lung, si la consum nu e diferenta asa mare, mai degraba tine de talpa cat e de grea si de genul de drumuri care il vei face..

 

daca e vorba de consum..din cele declarate de producator e o diferenta de la 8.5(320cd) la 10.4(318ci) la 12.4(320ci) la 12.8 (325ci)...acuma nu stiu in cazul real la pompa...dar...banuiesc ca raportul se pastreaza. nu?

Link to comment
Share on other sites

eu tot nu pot sa-mi explic,ai 20k euro si te mai uiti la e46 ???

 

sunt o gramada de masini cabrio mai frumoase decat e46 la ac bani,fie ca vb de bmw fie de altele

 

un z4 ce are ?

 

...zi-mi si mie care sunt alea mai frumoase, si la aceiasi bani :twoup:

 

Z4, ok, intr-adevar frumoasa masina. DAR - doar 2 locuri si un portbagaj in care nu-mi incap nici 2 plase de la Cora. E ok ca si masina de weekend, daca asta as cauta, ar fi, intr-adevar, primul pe lista, secondat poate de audi TTR. Dar eu o sa folosesc E46-le ca si masina de zi cu zi (probabil cu hard-top pt toamna-primavara)...deci...pt ce caut eu...Z4 - necastigator.

 

 

o masina cabrio oricum nu este practica

 

in fond e46 ofera mult prea putin pt o masina de 20k euro,nu as cumpara asa ceva nici daca ar avea 40-50k km

 

 

chiar sunt curios cati si-ar cumpara e46 cu 20k euro in buzunar

 

Zi-mi mai exact la ce te referi cand spuni ca ofera prea putin pt 20k eur...si in afara de z4, ce masina ai sugera tu pt bugetul meu?

 

 

este simplu,e46 inglobeaza tehnolgie din 98,desing din 98,pur si simplu e invechita,nu zic este o masina ok,dar pt un buget mult mai mic

 

eu am incercat sa-mi vand e46-le anul trecut 320d 2004 cu 8500e si am primit o sg oferta cash de 7500e si in rest numai schimburi,nu s-a deplasat nimeni sa vada masina,stau in buc nu cucuietii de munte si aici se recomanda 20k euro pt e46 cabrio

 

pt cineva cu un buget de 20k euro

exista in ordine alfabetica

 

audi a4 cabrio 2007,TT 2007-2008,A5 coupe 2007 (un pic mai sus ca pret)

 

bmw z4 2006-2007,bmw e92 2007

 

MB slk 2006-2007,CLK 2006

 

opel GT 2008-2009

 

vw scirocco 2009-2010

Edited by ionut_marius
Link to comment
Share on other sites

Si eu as scoate din film E46 mai ales la un buget de 20.000euro.Eu nu as da E90-ul meu pe un E46 fie si nou nout si cu o motorizare mai mare.Daca chiar vrei cabrio ia un Z4,SLK sau A4 cabrio.Eu nu vad un cabrio ca masina de zi de zi mai ales in Bucuresti (a doua masina e ok).Eu sincer la 20.000 euro as cauta un E92 de fapt probabil ca as lua un E90 dar 330d (eu fac ceva km pe an de aia ma gandesc la motorina).
Link to comment
Share on other sites

Si eu as scoate din film E46 mai ales la un buget de 20.000euro.Eu nu as da E90-ul meu pe un E46 fie si nou nout si cu o motorizare mai mare.Daca chiar vrei cabrio ia un Z4,SLK sau A4 cabrio.Eu nu vad un cabrio ca masina de zi de zi mai ales in Bucuresti (a doua masina e ok).Eu sincer la 20.000 euro as cauta un E92 de fapt probabil ca as lua un E90 dar 330d (eu fac ceva km pe an de aia ma gandesc la motorina).

 

 

Z4 si SLK au doar 2 locuri. Si slk-ul parerea mea, poate e vreo conceptie gresita... dar e masina de femei.

Link to comment
Share on other sites

si ca veni vorba....de ce in Italia sunt cu 2k eur mai ieftine aceleasi e46?

 

in momentul acesta au scazut foarte mult preturile la masini, a cam dat criza si in asta mai serios... poate deaia sunt mai ieftine, sau poate ai gasit masini prin josul Italiei, de acolo nu te sfatuiesc sa iei, sunt mai matrasite ca in targurile noasre de masini.... zona aia Napoli, Taranto sa nu te uiti la alea, char daca arata bine, de la Roma in sus poti sa te uiti la masini in Italia, cele mai ieftne ar fi la Brescia si Milano.

Link to comment
Share on other sites

318 nu are ce sa caute pe un cabrio , dar daca te gandesti doar la taxe , consum , atunci BMW nu e masina potrivita pt tine , vine cu destule buguri sacaitoare pt cineva care se uita la cativa l de benzina . Probabil nu ai mers cu 318 si 320 ca sa vezi diferentele sau te incadrezi cumva in categoria celor care vor neaparat sa aiba sigla BMW pe capota . E un soi de fita cabrio BMW :twoup: Bina ca nu s-a fabricat 316 cabrio ca probabil era cel mai cautat . Edited by Myx
Link to comment
Share on other sites

este simplu,e46 inglobeaza tehnolgie din 98,desing din 98,pur si simplu e invechita,nu zic este o masina ok,dar pt un buget mult mai mic

 

eu am incercat sa-mi vand e46-le anul trecut 320d 2004 cu 8500e si am primit o sg oferta cash de 7500e si in rest numai schimburi,nu s-a deplasat nimeni sa vada masina,stau in buc nu cucuietii de munte si aici se recomanda 20k euro pt e46 cabrio

 

pt cineva cu un buget de 20k euro

exista in ordine alfabetica

 

audi a4 cabrio 2007,TT 2007-2008,A5 coupe 2007 (un pic mai sus ca pret)

 

bmw z4 2006-2007,bmw e92 2007

 

MB slk 2006-2007,CLK 2006

 

opel GT 2008-2009

 

vw scirocco 2009-2010

 

eu ziceam ca am 20k eur, e46 cabrio gasesc de la 15k in sus, depinde cat de accesorizata si / sau intretinuta

nu ma mir ca nu ai primit pe un sedan mai mult, avand in vedere ca un E90 320d e pe la 13k eur...si un E93 de pe la 27 in sus. raportul se pare ca se pastreaza...

 

Am audi acum...il am din 2004 de fapt, si vreau sa il vand. mi-au cam ajuns 6 ani pe audi, as incerca altceva. nu e rau A4-le cabrio, atata ca m-am cam plictisit eu. plus ca nu au motoare decat turbo, si ar insemna sa imi complic existenta inutil... ca sa nu mai zic ca cele din 2007 sunt de la 22k in sus

 

la fel si TT cabrio.

 

A5 coupe....sare de 25k.

 

Z4 ar fi o varianta extrem de buna de "sunday car", dar eu o folosesc si in restul timpului si 2 locuri in varianta de zi cu zi...nu e chiar ok.

 

E92 incepe de la 24k.

 

SLK mi se pare masina de pisi. CLK incepe de la 20k in sus.

 

Opel nu imi cumpar din principiu :twoup:

 

Scirocco e frumos, dar nu e cabrio. plus ca in spate, eu la 1.85, dau cu capul in plafon. Ca sa nu mai zic ca incepe sa ma enerveze teribil ideea de a imparti aceleasi motoare cu Seat, Skoda, VW. De fapt eu platesc o masina dublu pt calitatea plasticului de la interior? :)

 

Si eu as scoate din film E46 mai ales la un buget de 20.000euro.Eu nu as da E90-ul meu pe un E46 fie si nou nout si cu o motorizare mai mare.Daca chiar vrei cabrio ia un Z4,SLK sau A4 cabrio.Eu nu vad un cabrio ca masina de zi de zi mai ales in Bucuresti (a doua masina e ok).Eu sincer la 20.000 euro as cauta un E92 de fapt probabil ca as lua un E90 dar 330d (eu fac ceva km pe an de aia ma gandesc la motorina).

 

Eu sunt din Cluj...nu e chiar ca Bucurestiul. Si oricum ma gandeam sa folosesc un hard-top pt restul anului. Si nu zic ca o sa dau chiar 20k pe un E46 cabrio, ziceam doar ca asta e suma de care dispun, acuam ca va fi 15-16-17-18-19k...asta ramane de vazut.

Nu intelg ce aveti impotriva unui E46, ca in afara ca e mai vechi, nimenu nu a dat vreun argument solid.

 

in momentul acesta au scazut foarte mult preturile la masini, a cam dat criza si in asta mai serios... poate deaia sunt mai ieftine, sau poate ai gasit masini prin josul Italiei, de acolo nu te sfatuiesc sa iei, sunt mai matrasite ca in targurile noasre de masini.... zona aia Napoli, Taranto sa nu te uiti la alea, char daca arata bine, de la Roma in sus poti sa te uiti la masini in Italia, cele mai ieftne ar fi la Brescia si Milano.

 

nu, sunt in nord majoritatea...dar mi se pare dubios ca sunt cu muuult sub germania. cineva zicea ca sunt mai prost intretinute...insa...de 2000 eur repari multe pe o masina... :)

 

318 nu are ce sa caute pe un cabrio , dar daca te gandesti doar la taxe , consum , atunci BMW nu e masina potrivita pt tine , vine cu destule buguri sacaitoare pt cineva care se uita la cativa l de benzina . Probabil nu ai mers cu 318 si 320 ca sa vezi diferentele sau te incadrezi cumva in categoria celor care vor neaparat sa aiba sigla BMW pe capota . E un soi de fita cabrio BMW :( Bina ca nu s-a fabricat 316 cabrio ca probabil era cel mai cautat .

 

Nu e vorba ca ma gandesc la taxe si consum. Ma gandesc ca e diferenta mare intre una si alta la prima inmatriculare, RCA, probabil si la impozit - nu stiu, plus consumul. Si incercam sa ma lamuresc daca am ce face cu un motor "6 in linie". Evident ca suna frumos, trage ca un taur si tot ce vrei...dar nu stiu daca EU o s apuc sa folosesc caii aia prin oras (fac 90% din km in oras)

Nu am mers niciodata cu 320i, doar cu 328i pe un cabrio din '98. Intr-adevar, trage frumos de tot. Nu vreau neaparat sigla BMW pe capota, nu e un scop in viata. Am sigla Audi pe capota...care e tot pe-acolo, si nu m-a ajutat cu prea mult in 6 ani.

Daca e pana acolo, am ajuns sa imi incalc o promisiune pe care mi-am facut-o acuma cativa ani - ca nu o sa imi cumpar niciodata bmw - candva pe vrmea cand toti capsunarii au inceput sa se intoarca cu bmw-uri rupte si coapte din spania si sa se manifeste in trafic ca niste tarani ajunsi pe asfalt. Nu zic ca toti posesorii de bmw sunt asa, doamne-fereste. Zic doar ca am eu o prejudecata despre marca asta, si pana acuma nu mi s-a adeverit, cel putin din ce am discutat cu lumea aici, pe forum.

 

Si nu, nu mi-as lua niciodata 316i. Ma gandeam doar ca cei 150 de cai de pe 318i mi-ar fi suficienti, avand in vedere ca un 320i m-ar costa cam 1000 eur in plus aruncati pe taxe de prima inmatriculare si rca...nu ma gandesc aici pe termen lung la consumul de 2 l in plus. Una e pasiunea pt marca, si alta e 40 mil dati de pomana pe un motor pe care sa nu il pot exploata mai deloc. Ma gandesc eu...astept pareri cu bratele deschise :(

Edited by Daaaaan
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.