Jump to content

mochete spate imbibate cu apa


Recommended Posts

salut

dupa ploile din ultima perioada, am descoperit ca mochetele din spate sunt imbibate cu apa.

am supus masina la "un dus" cu furtunul sa vad pe unde intra apa in habitaclu. Foarte ciudat a fost sa vad cum incepe sa musteasca mocheta fara sa vad pic de apa siroind pe ea din exterior. chederele sunt ok la prima inspectie vizuala.

apoi am scos bandoul cu inscriptia BMW si am descoperit acolo 3 gauri ( nu gaurile clipsurilor). in acel compartiment mi se aduna apa, am scos-o cu pipeta cat am putut.

Pe acolo intra apa in masina? si se imbiba mocheta? acel compartiment din prag, comunica cu partea de sub mocheta?

care este rolul acelor gauri? daca sunt gauri de drenaj, inseamna ca am infundata vreo gaura de scurgere?

mentionez ca fenomenul se intampla la ambele usi spate, in fata e ok.

post-33478-1275935754_thumb.jpg

post-33478-1275935789_thumb.jpg

Edited by bmwadict
Link to comment
Share on other sites

salut

dupa ploile din ultima perioada, am descoperit ca mochetele din spate sunt imbibate cu apa.

am supus masina la "un dus" cu furtunul sa vad pe unde intra apa in habitaclu. Foarte ciudat a fost sa vad cum incepe sa musteasca mocheta fara sa vad pic de apa siroind pe ea din exterior. chederele sunt ok la prima inspectie vizuala.

apoi am scos bandoul cu inscriptia BMW si am descoperit acolo 3 gauri ( nu gaurile clipsurilor). in acel compartiment mi se aduna apa, am scos-o cu pipeta cat am putut.

Pe acolo intra apa in masina? si se imbiba mocheta? acel compartiment din prag, comunica cu partea de sub mocheta?

care este rolul acelor gauri? daca sunt gauri de drenaj, inseamna ca am infundata vreo gaura de scurgere?

mentionez ca fenomenul se intampla la ambele usi spate, in fata e ok.

 

salut

 

acolo trebuia sa ai o bucata de plastic. sa imbrace pragul. la e 46 asa e si clar si la masina ta la fel. daca le astupi cu piesele respective si tot intra cauta mai degraba in alte parti. si eu am o astfel de problema insa am ceva de munca pentru a o rezolva.

Link to comment
Share on other sites

@florentin

intr-adevar exista un bandou de plastic care mascheaza pragul. eu le-am demontat cand am studiat problema. masina e E39 facelift.

bandoul acela izoleaza perfect?

mie numai pe acolo poate sa-mi intre, pt ca am pus furtunul pe ea si am stat in spate sa vad ce si cum.....se umezea mocheta fara sa picure pe ea. apa venea de jos de undeva. banuiesc ca-mi intra prin gaurile acelea. nu le inteleg rostul..... :) sa fie gauri de scurgere???? atunci de ce au mai pus cheder la bandou? :twoup:

Edited by bmwadict
Link to comment
Share on other sites

@florentin

intr-adevar exista un bandou de plastic care mascheaza pragul. eu le-am demontat cand am studiat problema. masina e E39 facelift.

bandoul acela izoleaza perfect?

mie numai pe acolo poate sa-mi intre, pt ca am pus furtunul pe ea si am stat in spate sa vad ce si cum.....se umezea mocheta fara sa picure pe ea. apa venea de jos de undeva. banuiesc ca-mi intra prin gaurile acelea. nu le inteleg rostul..... :) sa fie gauri de scurgere???? atunci de ce au mai pus cheder la bandou? :twoup:

 

nu are cum sa fie aia problema. ori intra pe sus pe la chedere, daca masina a fost revopsita si scoase chederele, care se lipesc cu banda dublu adeziva si nu au fost puse noi e posibil sa intre pe acolo. daca nu e nici asta, posibil sa intre din fata pe la parbriz sau spate si se prelinge. la mine initial am spus ca e datorita chederelor si ca nu montasem un contur sus unde etansaza chederele usii spre aripa spate. dar dupa ce am montat coltul ala si am relipit chederele tot uda. a mai ramas o singura varianta la mine, in urma unui accident am demontat cam toata masina, in partea din fata unde este compartimentul motor si locul unde se afla servofrana si cutia calculatorului tabla a fost sifonata. cand am montat cutia de calculator nu am etansat bine cu silicon zona, am lasat o asa cu garnitura ei care nu era lipita perfect. la mine clar pe acolo baga pentru ca am gasit si cateva mici bucati de flori de la pomi, pe care le gasesti starnse in zona stergatoarelor. nu avea cum sa ajunga sub mocheta ca eu am scos-o si inlocuito decat daca intra din fata. si intra devar uda si in fata dar mai putin decat spate unde se strange tot in mers. sunt multe de verificat la tine dar la mine facandu mi singur masina cap coada (mai putin sudat si vopsit) am idee ce si cum am montat la ea si e mai simplu sa repar. numai ca dureaza ceva si e posibil sa trebuiasca flansa de bord data jos ca sa reusesc din prima. tu insa mai ai de cautat putin

Edited by florentincristea
Link to comment
Share on other sites

intrebarea mea intrebatoare :twoup:

ce rol au cele 3 gauri? e o zona de captare a apei? spatiul din interiorul pragului comunica cu spatiul de sub mochete?

eu tot timpul cand imi spal masina...dupa ce am terminat de spalat exteriorul si deschid usile imi curge multa apa cantonata pe prag.

Link to comment
Share on other sites

intrebarea mea intrebatoare :twoup:

ce rol au cele 3 gauri? e o zona de captare a apei? spatiul din interiorul pragului comunica cu spatiul de sub mochete?

eu tot timpul cand imi spal masina...dupa ce am terminat de spalat exteriorul si deschid usile imi curge multa apa cantonata pe prag.

 

Cred ca acolo vine ornamentul spate ,probabil a fost scos in ambele parti la revopsire ceva

Edited by Myx
Link to comment
Share on other sites

intrebarea mea intrebatoare :twoup:

ce rol au cele 3 gauri? e o zona de captare a apei? spatiul din interiorul pragului comunica cu spatiul de sub mochete?

eu tot timpul cand imi spal masina...dupa ce am terminat de spalat exteriorul si deschid usile imi curge multa apa cantonata pe prag.

 

Cred ca acolo vine ornamentul spate ,probabil a fost scos in ambele parti la revopsire ceva

masina are ornamentele. masina nu a fost revopsita si nici implicata in accidente sau altceva in sensul asta.

apa din prag s-a acumulat cu ornamentele la locul lor.

eu am demontat ornamentele vrand sa vad care e cauza pt care imi intra apa in habitaclu.

ornamentul este prins cu 3 clipsuri care intra in alte gauri mult mai mici decat cele 3 gauri mari. In poza se vad clipsurile ( dreptunghiurile albe) care au ramas in gauri cand am tras de ornament.

dupa ce am dat jos ornamentele, cu o lanterna prin gaurile mari, am observat ca am luciu de apa in prag..... :)

Edited by bmwadict
Link to comment
Share on other sites

aceeasi problema o am si eu...la dacie ma asteptam, dar la asta, sincer nu..o sa etansez ornametele alea sa vad cum e treaba

la tine in ce stare sunt ornamentele? ma refer la garniturile acelea perimetrale de cauciuc. la mine sunt un pic piscate.

totusi inclin sa cred ca e ceva firesc ca apa sa ajunga acolo ( sub ornamente) din moment ce exista cele 3 gauri mari. in alta ordine de idei....care ar fi fost motivul pt care au fost facute??????

probabil avem infundate gaurile de scurgere de sub masina. va trebui sa o ridic pe elevator si sa cercetez mai in amananunt modalitatea de scurgere a apei din prag.

apropos ce ai zis de dacie.....iti impartasesc indignarea. :twoup:

anunta-ne daca ai noutati :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Dragi colegi.

Am avut exact problema asta la masina, la E39.

La modelul asta, nu stiu la altele, apa care cade pe geam la spalare sau ploaie curge pe langa chedere si este evacuata printr-un orificiu de la baza portierei. Problema e ca s-a umblat in portiera si 100% ai rupta izolatia de cauciuc de sub bandou. DEsfa bandoul si pune silicon negru care sa lipeasca izolatia de portiera. Dureaza maxim 20 de min si vei fi din nou curat si placut uscat.

 

PS: Astept un raspuns sa vad ca esti bucuros

Link to comment
Share on other sites

Dragi colegi.

Am avut exact problema asta la masina, la E39.

La modelul asta, nu stiu la altele, apa care cade pe geam la spalare sau ploaie curge pe langa chedere si este evacuata printr-un orificiu de la baza portierei. Problema e ca s-a umblat in portiera si 100% ai rupta izolatia de cauciuc de sub bandou. DEsfa bandoul si pune silicon negru care sa lipeasca izolatia de portiera. Dureaza maxim 20 de min si vei fi din nou curat si placut uscat.

 

PS: Astept un raspuns sa vad ca esti bucuros

am descoperitul topicul cu problema ta.

o sa incerc sa vad daca reusesc sa siliconez acolo.

am fost in service, mecanicii mi-au gasit gaurile de scurgere din praguri infundate( este o gaura sub masina, in drept cu scaunul soferului). credeam ca asta e problema dar dupa prima ploaie torentiala din nou masina s-a umplut cu apa.

mi-a mai ramas doar sa desfac usa si sa siliconez unde ai spus.

mersi fain pt interes :twoup:

Link to comment
Share on other sites

intr-adevar, foliile de poliuretan ale usilor erau dezlipite la partea inferioara si pe acolo se infiltra apa in cabina. am facut testul si pe acolo intra

se vedea pe fetele de usa ca la partea iferioara erau putin deteriorate din cauza apei. problema asta o aveam de mult probabil, insa numai acum cu lunile astea ploioase s-a adunat suficienta apa incat sa ajunga mocheta foarte uda.

am lipit foile la ambele usi spate. sper sa fi rezolvat problema definitiv.

voi face aceeasi operatie preventiv si la usile fata.

Cred ca usile spate sunt mai predispuse la infiltratii pt ca geamul spate e impartit in doua, existand mai multe locuri de scurgere pe chederul exterior.

Edited by bmwadict
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 5 months later...
Daca sesizati ca intra apa si umezeste mocheta, primul lucru tre sa va ganditi cand a fost data jos tapiseria de pe usa din zona cu probleme ultima data? De obicei atunci cand ti-ai pus folie pe geamuri. Ei meseriasul care a umblat acolo ultima data nu a lipit cu masticul (ca o smoala moale negra, asa e lipit din fabrica) buretele de antifonare care este lucios si are niste proeminente mari care intra in gaurile din dublarea de tabla a usii. Acesta este impermeabil si are un rol suplimentar de a dirija apa care ajunge pe langa chedere in usa tacmai sa nu intre in habitaclul masini. Trebuie demontata tapiseria si relipit roata aceast izolator. Nu va trebuie in mod normal decat putina acetona in cazul in care masticul trebuie innuiat daca e plin cu mizerie. Prin presare fortata se realizeaza lipirea. MULT SUCCES si atentie pe mana cui lasati masina. Cele mai multe probleme sunt aparute in urma unor lucrari facute de asazisi mecanici care nu stiu ce fac defpt.
Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...
Am aceeasi problema si eu doar ca se intampla pe dreapta fata...intradevar aveam antifonajul dezlipit.L-am lipit cu silicon santitar ,chiar, dar la mine nu a dat rezultate..siliconul ala s-a lipit nene nu gluma de o sa trebuiasca sa rup poliuretanul ala cand voi mai umbla pe acolo, dar apa tot am in dreapta fata... habar nu am pe unde intra dar intra nu gluma.....
Link to comment
Share on other sites

pot fi si scurgerile infundate.

 

sau masina a fost lovita pe partea aia si nu a fost reparata corect.

Asta cu lovitul cade .Masina e la mine de aproape 4 ani, timp in care nu a lovit-o decat ploaia, vantul sizapada, sincer...Problema a aparut dintro data...te referi la scurgerile din compartimentul motor,alea de pe laterale de sub filtrele de clima?...se poate sa se fi infundat respectivele ca nu le-am mai curatat de vreo 2 ani...o sa incerc zilele astea si varianta asta dar nu prea stiu ce sa bag acolo sa incerc sa scot mizeria din scurgerile alea...succes

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.