Jump to content

Merita un 740 d


EuSTAkE

Recommended Posts

  • Replies 165
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Doar 3450 de exemplare s-au fabricat?

Mi se pare foarte puĂžin. :twoup:

 

327560 bucati E38 fabricate, din care:

 

725tds 9053

728i 38947

728iL 6816

730d 12336

730i 20876

730iL 2137

735i 21481

735iL 6963

740d 3450

740i 88853

740iL 91431

750i 8559

750iL 15759

L7 899

Link to comment
Share on other sites

de unde ai datele? wikipedia zice 340,242 built

 

http://www.e30ic.com/

 

si cateva "priemiere" ... la E38:

 

1994 board monitor operating concept, the world's first vehicle navigation system

1994 comfort seat

1995 Adaptive Transmission Control

1995 Stability Control DSC 2

1995 First battery-immobilizer with rolling code

1995 fixed navigation system

1998 ITS head-side air bag

1998 ramp and door handle illumination

1998 Active Seat

1998 navigation system with TMCAd-jam

1998 Intelligent remote control for additional functions such as for the garage door

1998 car phone and navigation with voice control

1998 electronic tire-pressure monitoring (RDC)

1998 Burglar resistant glazing

1998 electronically controlled VNT turbocharger

1998 electronically controlled engine thermostat

1998 Water Generator

1999 First V8 common-rail diesel engine in the 740d in the world

Edited by unvicont
Link to comment
Share on other sites

adica 5,7 % ? cat ai facut 5 zile ?

 

in oras 8 % eu nu cred ca exista la 530d. Iti spun si de ce, seria 1 120d consuma 9-10 in oras.

sa iti spun si altceva.

Masina mea am luat-o din germania de la o ruda si e modificata.in loc de 193 de cp are 220 cp ca ia mai mult aer decat motorina.

Tunning nemtesc.

si nu am facut 5 zile pana in italia am facut 20 de ore din care 10 in rom pana la nadlac ca asa se merge...

Un motor de 3000 pe un seria 5 merge lejer..nu se chinuie si tocmai de aia consuma asa putin

 

 

Masina mea am luat-o din germania de la o ruda si e modificata.in loc de 193 de cp are 220 cp ca ia mai mult aer decat motorina.

Tunning nemtesc.

 

Eu nu am inteles. Asta cum vine? :(

trage mai mult aer decat trebuie.Un tunning in debitmetru si in turbina.Nu stiu nici eu foarte multe de treaba asta

 

 

:) :twoup: :)

Frazele astea vor ramane caracterizante pentru tine.

Link to comment
Share on other sites

pe forumul asta nu este nici un inginer in ale motoarelor sa ne explice legatura intre capacitate, turatie, transmisie si comsum?

pai e normal sa consume un motor de 4000 diesel... dar niciodatat ca unul pe benzina, fie el si de 2000.

2000 benzina cu transmisie manuala va consuma intotdeauna mai mult decat un 4000d steptronic in oras la aceleasi contidtii de mers.

ce draq, dieselurile nu consuma mult... si mai ales sa mergi batraneste.

eu iarna am reusit consum maxim de 12,1 in oras(la pompa, de la plin la plin).

pe ceas intotdeauna la bmw arata mai putin cu cel putin un litru, si cine imi spune ca ceasul ii arata exact consumul, CATEGORIC nu si-a facut consumul real(de la plin la plin).

si pe ceas ... pot sa fac sa imi afiseze consum de 4,7 cu viteza medie de 90-110 km/h pe ultimii 1-999 km.

consumul real e de la plin la plin !!!

Edited by unvicont
Link to comment
Share on other sites

exista si exceptii... 540i e39 automat .. consuma mai putin decat ala manual. :twoup: Cred ca e singura exceptie din cate stiu eu...

Un motor mare va consuma mult in oras, indiferent ca e diesel sau benzina.

Link to comment
Share on other sites

date oficiale, monitorizari de pe spritmonitor.de, toate confirmate de posesorii lor. In plus, datorita consumului foarte mare numai 540i manual e supus in State la o taxa speciala " Gas Guzzlers", de care cel automat e scutit(e putin sub limita). Cred ca singura exceptie care eu o cunosc in istoria auto recenta.

 

Din cate stiu 540i e39 are cam cu ~ 1 L mai mare motorul fata de al tau, si cutia e diferita.

Se pare ca explicatia ar fi convertizorul de cuplu din cutie, care permite mersul in rpm joase, si cutia e programata si ea astfel.

sapa dupa niste documentatii si o sa te convingi...

Link to comment
Share on other sites

Salutare,

Momentan conduc un 530 d din 2001 din bg si am gasit sa il dau tot in bg pe un 740 d motor 245 cp,v8. si 100 de euro diferenta.

Merita?

Cat consuma un 7-ar cu motor 4000 cm?(530 al meu in oras consumul nu sare de 8 L/100 km mers sportiv)

E mare diferenta de 1000 euro?

Cine ma poate ajuta.

Multumesc anticipat

 

Eu am 745d e65 care are un consum mediu de 11.4, ceea ce ar insemna un consum de aprox 13 in oras. Tinand cont ca e38 e generatie mai veche ma gandesc ca ar trebui sa aibe un consum mai mare.

Link to comment
Share on other sites

date oficiale, monitorizari de pe spritmonitor.de, toate confirmate de posesorii lor. In plus, datorita consumului foarte mare numai 540i manual e supus in State la o taxa speciala " Gas Guzzlers", de care cel automat e scutit(e putin sub limita). Cred ca singura exceptie care eu o cunosc in istoria auto recenta.

 

Din cate stiu 540i e39 are cam cu ~ 1 L mai mare motorul fata de al tau, si cutia e diferita.

Se pare ca explicatia ar fi convertizorul de cuplu din cutie, care permite mersul in rpm joase, si cutia e programata si ea astfel.

sapa dupa niste documentatii si o sa te convingi...

 

Poate e valabil pentru cel de America.

 

Pentru cele din Europa nu este valabil, cel puţin nu cred să fie valabil.

Interesant de văzut ce scrie ĂŽn carte la consum declarat.

Dacă aşa scrie şi ĂŽn carte, ĂŽnseamnă că aşa este.

 

Are 900 cmc ĂŽn plus.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

scrie si la carte din cate stiu. Pe bune, ca m-a socat si pe mine treaba asta.

Oricum nu au fost foarte multe 540i cu cutii manuale..

E foarte interesant, am citi pe undeva si o explicatie legata de asta. Cutia de pe 540i automat se pare ca fost dotata cu un convertizor de cuplu special, cu inca o "elice" si un ambreiaj. Practic amplifica si marea cuplul transmis de motor la turatii mici si de la o turatie X in sus era decuplata de ambreiaj. Din cauza asta, la mers normal, din cauza cuplului la turatii joase amplificat de cutia, era programata sa mearga in rpm mai mici..

A fost prima de felul asta, chestia asta e prezenta acum pe mai toate cutiile moderne, dar datorita particularitatilor motorului si alte chestii au dus la acest rezultat...

Link to comment
Share on other sites

eu am un 728i cutie automata si la mers calm schimba intre 1000 si 1700 rpm nustiu ce ziceti voi ca automata consuma mai mult consuma la alte marci care schimba numai peste 2500rpm indiferent de regimul de lucru...

 

 

si cat anume consuma intre 1000-1700 de ture ?! :twoup: oricum,nici la diesel nu se schimba astfel vitezele , dar la benzina care mai e si automata

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

mie mi-ar fi rusine sa-mi iau BMW si sa-l tin pe Bg,dar asta e alta poveste

 

iti zic consumurile la masinile mele

 

320d intre 9,5-11% (buc),afara mers lejer 5,4%,tare peste 7%

golf 1.9tdi 4x4 9-10,5% (buc),afara 5,6% lejer,tare peste 7%

a4 3.0tdi 4x4 12-14% buc,afara 6,4% lejer,tare 9% :twoup:

 

toate manuale,intr-un oras mic,sa zicem piatra NT bmw-ul consuma intre 8-10%,golful la fel

 

probabil tu scoti consum de 8% doar daca mergi la 2-3;00am,doar daca pt tine orasul inseamna periferie - comune apropiate orasului

 

@keddy cum sa schimbe intre 1000 si 1700rpm,pai daca schimba la 1200rpm pica sub relanti

Edited by ionut_marius
Link to comment
Share on other sites

adica 5,7 % ? cat ai facut 5 zile ?

 

in oras 8 % eu nu cred ca exista la 530d. Iti spun si de ce, seria 1 120d consuma 9-10 in oras.

am avut un 318ci care consuma in oras 14-17 mers sport!

eu inca il mai am si am scos consum si de 20 pe oras..:twoup:)ma gandesc sa ii fac tuning la debilometru sa imi consume cu -

Link to comment
Share on other sites

inseamna ca nu ai avut bmw in 6 pistoane benzina la relantiu sta la 450-500 rpm daca ai probleme cu vacumurile sta mai turat

 

+1 :twoup:

 

si cu steptronicul iti dau dreptate... consum mai mic decat cu manuala la mers domol.

Edited by unvicont
Link to comment
Share on other sites

mie mi-ar fi rusine sa-mi iau BMW si sa-l tin pe Bg,dar asta e alta poveste

 

iti zic consumurile la masinile mele

 

320d intre 9,5-11% (buc),afara mers lejer 5,4%,tare peste 7%

golf 1.9tdi 4x4 9-10,5% (buc),afara 5,6% lejer,tare peste 7%

a4 3.0tdi 4x4 12-14% buc,afara 6,4% lejer,tare 9% :twoup:

 

toate manuale,intr-un oras mic,sa zicem piatra NT bmw-ul consuma intre 8-10%,golful la fel

 

probabil tu scoti consum de 8% doar daca mergi la 2-3;00am,doar daca pt tine orasul inseamna periferie - comune apropiate orasului

 

@keddy cum sa schimbe intre 1000 si 1700rpm,pai daca schimba la 1200rpm pica sub relanti

inseamna ca nu ai avut bmw in 6 pistoane benzina la relantiu sta la 450-500 rpm daca ai probleme cu vacumurile sta mai turat

 

 

adica tu vrei sa zici ca la 20-25km/h masina schimba din tr a3a in a4a

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.