Jump to content

Merita un 740 d


EuSTAkE

Recommended Posts

  • Replies 165
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

530d numai de 3.000 cmc s-a si facut !

 

deh, am zis ca o iau incetinel ! :twoup: Asa junior cum sunt mai am de citit, si tare as vrea sa mai conduc zilele astea bolidul ... e clar de ce va place voua... e un feeling ce nu poate fi exprimat prea mult in cuvinte si va invidiez... da vine el si cazanu' :)

Link to comment
Share on other sites

2. la 4x4 chiar daca a castigat dakaru-l cu tuaregul de doua ori la rand , orice masina vw 4x4 comparabil la clasa nu bate LandCruiser sau Mitsubishi.

 

da,dar in pajero nu o sa stai niciodata la fel de bine ca intr-un touareg,nu o sa ai niciodata atata confort,frane,putere,tinuta de drum,dotari,etc

 

de land cruiser nu comentez pt ca nu am mers

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Am citit topicul si gata m`am hotarat,dc sa stau cu un 318d din 2004 care imi ia 7.5 in oras cand pot avea ditamai E39`le in parcare,care sa consume tot atat....pfff si cu motor de 3000...ce tzeapa mi`am luat de la viatza!:twoup:)))

Poate o fi masina mea hartoapa...luata de noua de la AB....si nu e Ana Blandiana....

Nenorociti astia de la bmw...mi`au vandut o masina stricata...sau poate am si eu motor de 3000....e asta`i culmea,imi iau ruleta si ma duc sa`l masor....ce surpriza placuta ar fi!=))

 

 

Abia ast sa ma duc in BG sa`mi iau si eu unu....=))

Edited by strees
Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...
si nu le prezinti p-acilea?

 

 

E32-u l-am luat de la cineva care si-a batut joc de masina nici nu pornea si am rezolvat ceva probleme electrice la ea; acum e in reparatie saraca a scuipat un segment sus in camera de ardere , cand am desfacut motorul am gasit sorbul de la pompa de ulei plin cu un fel de noroi si alte dracovenii ... cred ca masina nu a avut ulei de calitate sau schimbat la timp ... acum au venit piesele si sunt pe cale sa refac motorul ma ajuta cineva pe partea mecanica .

E38 l-am luat pentru ca am avut o ocazie si era intr-o stare "relativ" buna motor ok , cutie ok . La e38 pana acum am schimbat bielete capete de bara , o semibascula , flansi amortizor , role +curele transmisie ulei motor filtre, ulei cutie automata + filtru , proiectoare si cred ca mai e ceva pe la directie de facut .

Dupa toate investiile astea merge ok si e mai rapida cutia schimba ceva mai repede . Intr-o zi cu soare le fac si poze , inclusiv la aia care sta pe butuci cu motorul:P

 

Avand in vedere lipsa de atentie care au avut-o masinile , eu zic ca sunt destul de robuste ca au indurat ceva chin , din nefericire e32-ul nu a rezistat motorul insa pe celelalte pistoane am compresie si sper ca o sa iasa ok reparatia la el , asta ramane de vazut.

Personal ptr mine e38 e ca un drog . nu ma mai satur de el. Probabil si e32-ul la fel cand o sa fie pe roti .:twoup:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...
Salutare,

Momentan conduc un 530 d din 2001 din bg si am gasit sa il dau tot in bg pe un 740 d motor 245 cp,v8. si 100 de euro diferenta.

Merita?

Cat consuma un 7-ar cu motor 4000 cm?(530 al meu in oras consumul nu sare de 8 L/100 km mers sportiv)

E mare diferenta de 1000 euro?

Cine ma poate ajuta.

Multumesc anticipat

 

 

Cred ca am mers si eu cu acel 740d cu numere de bg, il are pe autovit la 5800 euro ?

Am vrut sa-l cumpar acu cateva luni dar m-am razgandit.

Trage mai prost ca un 730d de 193 de cai, nu-i mergea o turbina din cauza electricii. ASC-ul aprins in bord ABS-ul , e plina de probleme electrice, navigatia are dungi urate pe ecran.

Ar trebui sa mergi cu ea , poate le-a remediat. :twoup:

Edited by ak_47
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
merita sa schimbi, 530 d cu 740d, normal ca merita ,numai ca ar trebui sa te intereseze mai intai costurile de intretinere al unui septar,consumabile si tot cea ce inseamna ,intretinerea masinii ,diferenta nici nu se poate face ,este vorba de alt comfort,de alta clasa lux si mi se pare un pic ciudat diferenta mica de 100 de euro dar ma rog nu te contrazic dar ar trebui sa verifici intai starea masinii sa nu cumva debitmetru ,sau debitmetru de la septar sa aiba ceva si s-ar putea sa aiba 2 nu ?/740d biturbo??lasand gluma la o parte verifica, starea septarului inainte de a face schimbul.am gresit cumva ??nu e vorba de motorul de 4 litri cu 2 turbine ??????
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.