Jump to content

Masini puse la vanzare in Romania


Bartolomeus

Recommended Posts

Si care e logica?

Logica e ca te intereseaza masina si ii vei da un e-mail vanzatorului, iti spune ca masina e in DE la o ruda (matusa/unchi), el e plecat in Anglia cu serviciul pentru cativa ani de zile si nu are ce face acolo cu masina, ca se circula cu volan pe dreapta. De aceea pretul este asa mic la masina, ca pur si simplu nu are ca sa faca cu ea acolo :twoup:.

Vorbiti, va chattuiti si dupa lungi discutii te pune sa pui un acont la western union, dupa care iti va arata si el biletul de avion spre Germania (ca acolo trebuie sa va intalniti si sa iti predea personal masina). Nu de alta, dar omului ii e frica sa nu-i dai teapa si sa nu vii, dupa ce a dat banii pe biletul de avion.

Iti da adresa de Western Union, te pune sa pui banii pe numele tau (iti spune ca doar tu poti sa-i ridici) si te pune sa scanezi hartia pe care ti-a dat-o in urma transferului (ca sa aiba si el o dovada ca nu-l minti ca ai depus banii). El vede nustiu-ce cod de pe acea hartie si iti ridica banii frumos si elegant. Nu stiu cat de prost ar trebui sa fii sa pui botu' dar na, cand romanu vede 20 de mii x5-ul nou, intra in fibrilatii si nu mai gandeste :)

 

Pe forum e un topic de n pagini pe aceasta tema

Link to comment
Share on other sites

Pana la urma, mi-am gasit masina... Dar nu BMW. Incurajat de Boc sa imi iau cm cubi mai putini si de capul meu prost care viseaza numai cai putere, mi-am zis ca am gasit solutia perfecta si aproape de mine... chiar la mine in oras... Am gasit la 10.000 o Skoda Octavia RS din 2006, benzina, 80.000 de km. Era un domn pe la 45 de ani care o vindea, nu era samsar, l-am citit ca are o situatie materiala buna, am verificat masina la Skoda Sibiu, avea chiar o intrare in service acum vreo 3-4 luni la care cheltuise vreo 2500 de lei. Am studiat si piata intai si era OK pretul masinii. Pe Germania cel putin, e 14-15 mii una la km acestia. Am vazut masina, avea optiuni multe, navi mare, piele, xenon, etc. Am facut un test drive, tragea masina bine, nu batea, parea OK :twoup:

Asa ca am luat-o. Si la primul drum in afara orasului am dat cu biciul in cai :) Si ce credeti... Pe la 180, a 6'a, mi s-a dus toata puterea la masina :) Nu mai tragea deloc... I-am dat a 5'a, nimic... Intrase motorul in safe mode ceva. Pana la urma si-a revenit, dar apoi iar s-a bulit, iar si-a revenit, etc.

Am vorbit cu omul si mi-a zis ca a avut si el aceeasi problema acum 4 luni si a reparat-o la Skoda. M-am dus la Skoda, mi-au testat-o si spre bucuria mea, mi-au zis ca e nu stiu ce piese defecta care o schimbasera ei acum 4 luni si ca imi repara totul gratis. Azi mi-a venit piesa, am schimbat-o dar din pacate tot asa face masina. Apare eroare ca LOW / SPORADIC FUEL PRESSURE. Mi-au testat cam tot ce tine de presiunea in benzina, si NIMIC. Nu i-au dat de cap. Pur si simplu stateau langa masina si dadeau din cap. Oare ce o avea :( Intr-un final mi-au zis ca sa le-o duc intr-o zi acolo sa se ocupe toata ziua de ea :( Dar acum sigur nu o sa se mai ocupe gratis... Si parca vad ... ca domne turbo, pompa de injectie sau mai stiu eu ce :D

Concluzia mea: NU O SA MAI CUMPAR MASINI DIN TARA NICIODATA NICI DE LA PRIETENI NICI DE LA NIMENI. Ma duc frate in Germanica si imi iau masina. MA C*C PE ELE MASINI DIN ROMANIA.

Sunt convins am vreun mic defect, dar pana o sa ii dau de cap fac pariu ca o sa imi albeasca parul!!!

Si nu stiu daca domnul care mi-a dat stia ca inca mai are probleme sau nu, dar deja nici nu ma mai intereseaza. Masinile din Romania pentru mine sunt egale cu 0. Asta e, nu e frumos sa generalizez, dar pur si simplu nu vreau sa mai risc asa mult cu masini din Romania.

Link to comment
Share on other sites

Si care e logica?

Logica e ca te intereseaza masina si ii vei da un e-mail vanzatorului, iti spune ca masina e in DE la o ruda (matusa/unchi), el e plecat in Anglia cu serviciul pentru cativa ani de zile si nu are ce face acolo cu masina, ca se circula cu volan pe dreapta. De aceea pretul este asa mic la masina, ca pur si simplu nu are ca sa faca cu ea acolo :twoup:.

Vorbiti, va chattuiti si dupa lungi discutii te pune sa pui un acont la western union, dupa care iti va arata si el biletul de avion spre Germania (ca acolo trebuie sa va intalniti si sa iti predea personal masina). Nu de alta, dar omului ii e frica sa nu-i dai teapa si sa nu vii, dupa ce a dat banii pe biletul de avion.

Iti da adresa de Western Union, te pune sa pui banii pe numele tau (iti spune ca doar tu poti sa-i ridici) si te pune sa scanezi hartia pe care ti-a dat-o in urma transferului (ca sa aiba si el o dovada ca nu-l minti ca ai depus banii). El vede nustiu-ce cod de pe acea hartie si iti ridica banii frumos si elegant. Nu stiu cat de prost ar trebui sa fii sa pui botu' dar na, cand romanu vede 20 de mii x5-ul nou, intra in fibrilatii si nu mai gandeste :)

 

Pe forum e un topic de n pagini pe aceasta tema

 

Wow. Si de fapt el e vecin cu mine de bloc, in Valcea? Pai nu pun eu mana ma pe el ....

Link to comment
Share on other sites

http://autovit.ro/skoda-octavia-C13805690.html

 

Citez:

 

Fabricatie: 2007

Data inmatricularii: 12/2006

 

Adica a inmatriculat masina inainte sa ca acesta sa fie produsa (existe)? Stiam ca se poate castiga o licitatie pentru o lucrare publica cu o firma care nu exista (sau nu e infiintata), si la masini sa fie la fel?

 

Si care e logica?

Logica e ca te intereseaza masina si ii vei da un e-mail vanzatorului, iti spune ca masina e in DE la o ruda (matusa/unchi), el e plecat in Anglia cu serviciul pentru cativa ani de zile si nu are ce face acolo cu masina, ca se circula cu volan pe dreapta. De aceea pretul este asa mic la masina, ca pur si simplu nu are ca sa faca cu ea acolo :twoup:.

Vorbiti, va chattuiti si dupa lungi discutii te pune sa pui un acont la western union, dupa care iti va arata si el biletul de avion spre Germania (ca acolo trebuie sa va intalniti si sa iti predea personal masina). Nu de alta, dar omului ii e frica sa nu-i dai teapa si sa nu vii, dupa ce a dat banii pe biletul de avion.

Iti da adresa de Western Union, te pune sa pui banii pe numele tau (iti spune ca doar tu poti sa-i ridici) si te pune sa scanezi hartia pe care ti-a dat-o in urma transferului (ca sa aiba si el o dovada ca nu-l minti ca ai depus banii). El vede nustiu-ce cod de pe acea hartie si iti ridica banii frumos si elegant. Nu stiu cat de prost ar trebui sa fii sa pui botu' dar na, cand romanu vede 20 de mii x5-ul nou, intra in fibrilatii si nu mai gandeste :)

 

Pe forum e un topic de n pagini pe aceasta tema

 

Wow. Si de fapt el e vecin cu mine de bloc, in Valcea? Pai nu pun eu mana ma pe el ....

 

Vezi sa nu fie de apartament... ca doar si tu esti din Valcea :))

Edited by Bartolomeus
Link to comment
Share on other sites

Pana la urma, mi-am gasit masina... Dar nu BMW. Incurajat de Boc sa imi iau cm cubi mai putini si de capul meu prost care viseaza numai cai putere, mi-am zis ca am gasit solutia perfecta si aproape de mine... chiar la mine in oras... Am gasit la 10.000 o Skoda Octavia RS din 2006, benzina, 80.000 de km. Era un domn pe la 45 de ani care o vindea, nu era samsar, l-am citit ca are o situatie materiala buna, am verificat masina la Skoda Sibiu, avea chiar o intrare in service acum vreo 3-4 luni la care cheltuise vreo 2500 de lei. Am studiat si piata intai si era OK pretul masinii. Pe Germania cel putin, e 14-15 mii una la km acestia. Am vazut masina, avea optiuni multe, navi mare, piele, xenon, etc. Am facut un test drive, tragea masina bine, nu batea, parea OK :)

Asa ca am luat-o. Si la primul drum in afara orasului am dat cu biciul in cai :( Si ce credeti... Pe la 180, a 6'a, mi s-a dus toata puterea la masina :( Nu mai tragea deloc... I-am dat a 5'a, nimic... Intrase motorul in safe mode ceva. Pana la urma si-a revenit, dar apoi iar s-a bulit, iar si-a revenit, etc.

Am vorbit cu omul si mi-a zis ca a avut si el aceeasi problema acum 4 luni si a reparat-o la Skoda. M-am dus la Skoda, mi-au testat-o si spre bucuria mea, mi-au zis ca e nu stiu ce piese defecta care o schimbasera ei acum 4 luni si ca imi repara totul gratis. Azi mi-a venit piesa, am schimbat-o dar din pacate tot asa face masina. Apare eroare ca LOW / SPORADIC FUEL PRESSURE. Mi-au testat cam tot ce tine de presiunea in benzina, si NIMIC. Nu i-au dat de cap. Pur si simplu stateau langa masina si dadeau din cap. Oare ce o avea :D Intr-un final mi-au zis ca sa le-o duc intr-o zi acolo sa se ocupe toata ziua de ea :D Dar acum sigur nu o sa se mai ocupe gratis... Si parca vad ... ca domne turbo, pompa de injectie sau mai stiu eu ce :D

Concluzia mea: NU O SA MAI CUMPAR MASINI DIN TARA NICIODATA NICI DE LA PRIETENI NICI DE LA NIMENI. Ma duc frate in Germanica si imi iau masina. MA C*C PE ELE MASINI DIN ROMANIA.

Sunt convins am vreun mic defect, dar pana o sa ii dau de cap fac pariu ca o sa imi albeasca parul!!!

Si nu stiu daca domnul care mi-a dat stia ca inca mai are probleme sau nu, dar deja nici nu ma mai intereseaza. Masinile din Romania pentru mine sunt egale cu 0. Asta e, nu e frumos sa generalizez, dar pur si simplu nu vreau sa mai risc asa mult cu masini din Romania.

Pffff... ce bafta ai avut! :twoup: Pana la urma ar fi trebuit sa te mire putin pretul daca zici ca una ca asta valoreaza 14-15k in Germania. Adica daca ea era la 10k deja inmatriculata...cam trebuia sa-ti ridice semne de intrebare... :)

Link to comment
Share on other sites

Pana la urma, mi-am gasit masina... Dar nu BMW. Incurajat de Boc sa imi iau cm cubi mai putini si de capul meu prost care viseaza numai cai putere, mi-am zis ca am gasit solutia perfecta si aproape de mine... chiar la mine in oras... Am gasit la 10.000 o Skoda Octavia RS din 2006, benzina, 80.000 de km. Era un domn pe la 45 de ani care o vindea, nu era samsar, l-am citit ca are o situatie materiala buna, am verificat masina la Skoda Sibiu, avea chiar o intrare in service acum vreo 3-4 luni la care cheltuise vreo 2500 de lei. Am studiat si piata intai si era OK pretul masinii. Pe Germania cel putin, e 14-15 mii una la km acestia. Am vazut masina, avea optiuni multe, navi mare, piele, xenon, etc. Am facut un test drive, tragea masina bine, nu batea, parea OK :twoup:

Asa ca am luat-o. Si la primul drum in afara orasului am dat cu biciul in cai :) Si ce credeti... Pe la 180, a 6'a, mi s-a dus toata puterea la masina :) Nu mai tragea deloc... I-am dat a 5'a, nimic... Intrase motorul in safe mode ceva. Pana la urma si-a revenit, dar apoi iar s-a bulit, iar si-a revenit, etc.

Am vorbit cu omul si mi-a zis ca a avut si el aceeasi problema acum 4 luni si a reparat-o la Skoda. M-am dus la Skoda, mi-au testat-o si spre bucuria mea, mi-au zis ca e nu stiu ce piese defecta care o schimbasera ei acum 4 luni si ca imi repara totul gratis. Azi mi-a venit piesa, am schimbat-o dar din pacate tot asa face masina. Apare eroare ca LOW / SPORADIC FUEL PRESSURE. Mi-au testat cam tot ce tine de presiunea in benzina, si NIMIC. Nu i-au dat de cap. Pur si simplu stateau langa masina si dadeau din cap. Oare ce o avea :( Intr-un final mi-au zis ca sa le-o duc intr-o zi acolo sa se ocupe toata ziua de ea :( Dar acum sigur nu o sa se mai ocupe gratis... Si parca vad ... ca domne turbo, pompa de injectie sau mai stiu eu ce :D

Concluzia mea: NU O SA MAI CUMPAR MASINI DIN TARA NICIODATA NICI DE LA PRIETENI NICI DE LA NIMENI. Ma duc frate in Germanica si imi iau masina. MA C*C PE ELE MASINI DIN ROMANIA.

Sunt convins am vreun mic defect, dar pana o sa ii dau de cap fac pariu ca o sa imi albeasca parul!!!

Si nu stiu daca domnul care mi-a dat stia ca inca mai are probleme sau nu, dar deja nici nu ma mai intereseaza. Masinile din Romania pentru mine sunt egale cu 0. Asta e, nu e frumos sa generalizez, dar pur si simplu nu vreau sa mai risc asa mult cu masini din Romania.

Dute la un service in afara RO daca astia de aici vor cere o suma SF.

Link to comment
Share on other sites

si esti asa de sigur ca nemtii iti spun de toate problemele masinii? fiti seriosi. sau daca o luai din germania, (ca parca in alte tari nu mai sunt masini sau alti oameni nu stiu conduce ca nemtii) si pateai aceeasi chestie erai mai impacat? paguba tot o aveai si injurai la nemti si te jurai ca nu mai cumperi din germanica

doar o parere

Link to comment
Share on other sites

si esti asa de sigur ca nemtii iti spun de toate problemele masinii? fiti seriosi. sau daca o luai din germania, (ca parca in alte tari nu mai sunt masini sau alti oameni nu stiu conduce ca nemtii) si pateai aceeasi chestie erai mai impacat? paguba tot o aveai si injurai la nemti si te jurai ca nu mai cumperi din germanica

doar o parere

 

DA! Daca o iei dintr-un loc serios, de la o firma de nemti nemti, da, iti spun de toate problemele sau ti-o dau la pretu`corect conform problemelor...sau, in cele mai multe cazuri, scapa ei de acele probleme si-i maresc pretu`...conform cu cat i-a costat reparatia...

Link to comment
Share on other sites

si esti asa de sigur ca nemtii iti spun de toate problemele masinii? fiti seriosi. sau daca o luai din germania, (ca parca in alte tari nu mai sunt masini sau alti oameni nu stiu conduce ca nemtii) si pateai aceeasi chestie erai mai impacat? paguba tot o aveai si injurai la nemti si te jurai ca nu mai cumperi din germanica

doar o parere

 

DA! Daca o iei dintr-un loc serios, de la o firma de nemti nemti, da, iti spun de toate problemele sau ti-o dau la pretu`corect conform problemelor...sau, in cele mai multe cazuri, scapa ei de acele probleme si-i maresc pretu`...conform cu cat i-a costat reparatia...

 

Exact, am masina luata de la neamt din parc si am vazut cum face el inspectia la toate masinile, avea mecanic, nu am nicio problema la ea, o am de 5 ani in Romania si fac toate service-urile cu cel mai scump ulei si toate filtrele (nimic special zic eu). Si nu o duc la nea Gheorghe, dau un milion in plus sa imi puna stampila FORD pe cartea de service si mai am ceva ce unii nu intele, garantie, mie daca mi-a pus filtru mai mic (nu se intampla in reprezentata) si pierd uleiul imi face din nou service-ul. Am vazut si masini cu revizii in carte facute la 30.000 de km in DE dar fac oamenii poze exact la pagina aia si mai fac poze la cea mai mica zgarietura ca sa nu te duci degeaba. Va spun ca imi e rusine ca sunt roman, am gasit 3 masini pana acum care "s-au dat" seara inainte sa le pun pe tester. Cine m***ii ma-sii cumpara o masina cu banii jos la 8 seara? Am gasit una in Pitesti acum 2 zile, am fost duminica, luni (ieri) am fost la servici ca am servici si nu vand masini prin targuri si trebuia sa dau softul si o baza de date la 24% TVA de la 19% (ca na, Romania) si am vorbit pentru azi de dimineata in Pitesti la BMW. M-a sunat nesimtitu la 8 seara ca o ia unii atunci, sunt 100% ca mai vroia bani. Si cand ne-am vazut duminica (eu si prietenii mei suntem fanatici BMW si mai stim si noi cu toate ca nu am vandut masini pe banda) avea becul de la service motor aprins, vine cu bisnitar care mai avea si gura mare ca de ce sa duc masina la Valcea la mecanic ca stie el pe cineva la BMW in Pitesti (bine ca-mi spui prostule...) si ce zice bou', ca el becul ala nu l-a vazut la 318 si ca e normal la 320. Ce draq poti sa mai zici? Imi mai pun bani si numai bine fac de Cd si plec in Grmania si iau de acolo, stiu sigur ca daca ma duc imi merg toate becurile si nu da erori la bord. Aia nu sunt ca noi, daca are o batatie masina o baga draq in service ca peste 2 luni il costa mai mult, cam asta e mentalitatea. Si aporpos de bou de ieri, o da pe 2000 de euro si o promisiune, se plimba aia cu masina 2 luni si trage de ei sa ii dea banii si i-o da inapoi si sunt soto ca o vad iar la vanzare. A fost un 320 la fel pachet M albastru M pe 4tuning, tot asa, am vrut sa o iau, am aranjat la Filaret in Bucuresti, ma suna seara ca el o da la schimb. Acum e la vanzare in Autovit. Din principiu nu as mai lua masina aia.

 

Si da, Germania e Germania unde vezi pe unu din Germania, daca te-ai dus si iei de la turc sau roman esti prost. Asta daca nu esti samsar (ca esti si prost din start) si normal ca nu iti pasa ca te plimbi cu ea ca nu "cere decat benzina" si dupa-aia cauti prosti sa o dai si te dai cu capul de pereti ca o dai in pierdere. Si mai e un mit ca masinile sunt scumpe la nemti in Gramania, aia la 10000 iti lasa fara problema 1000 de euro. Nu va mai uitati toti pe mobile ca pun numai fraierii, daca poti sa stai 2 saptamani in Germania gasesti sigur la particulari. Sau si mai bine masini pe firma, alea sunt pe primul loc ca chiar ii doare undeva ca e scump service-ul ca isi ia banii inapoi, sunt foarte ingrijite.

Link to comment
Share on other sites

si esti asa de sigur ca nemtii iti spun de toate problemele masinii? fiti seriosi. sau daca o luai din germania, (ca parca in alte tari nu mai sunt masini sau alti oameni nu stiu conduce ca nemtii) si pateai aceeasi chestie erai mai impacat? paguba tot o aveai si injurai la nemti si te jurai ca nu mai cumperi din germanica

doar o parere

 

Normal ca si pe Germania exista masini cu probleme, dar si de pe Germania poti cere cartea masinii pe fax si sa o verifici la reprezentanta. Am intalnit si pe Germania masini cu km dati inapoi, de exemplu am cautat pentru un prieten un Tuareg si avea 120.000 de km. Am sunat la om (mi-am dat seama ca nu e neamt, era turc ceva), i-am cerut cartea pe fax, am verificat la VW si avea in cei 3 ani de existenta 90+ de intrari in service :twoup: ultima facuta la 180.000...

Dar pot sa iti zic ca cu nici o masina pe care mi-am luat-o personal din Germania nu am avut nici cea mai mica problema. Am luat si un 530d la 190.000 de km, am dus-o in 250.000 fara sa bag in afara de consumabile nimic in ea.

Eu zic ca de pe Germania ai sanse foarte mici sa iei masina cu probleme.

Edited by Bartolomeus
Link to comment
Share on other sites

si esti asa de sigur ca nemtii iti spun de toate problemele masinii? fiti seriosi. sau daca o luai din germania, (ca parca in alte tari nu mai sunt masini sau alti oameni nu stiu conduce ca nemtii) si pateai aceeasi chestie erai mai impacat? paguba tot o aveai si injurai la nemti si te jurai ca nu mai cumperi din germanica

doar o parere

 

Normal ca si pe Germania exista masini cu probleme, dar si de pe Germania poti cere cartea masinii pe fax si sa o verifici la reprezentanta. Am intalnit si pe Germania masini cu km dati inapoi, de exemplu am cautat pentru un prieten un Tuareg si avea 120.000 de km. Am sunat la om (mi-am dat seama ca nu e neamt, era turc ceva), i-am cerut cartea pe fax, am verificat la VW si avea in cei 3 ani de existenta 90+ de intrari in service :twoup: ultima facuta la 180.000...

Dar pot sa iti zic ca cu nici o masina pe care mi-am luat-o personal din Germania nu am avut nici cea mai mica problema. Am luat si un 530d la 190.000 de km, am dus-o in 250.000 fara sa bag in afara de consumabile nimic in ea.

Eu zic ca de pe Germania ai sanse foarte mici sa iei masina cu probleme.

 

 

Exact, sa o iei de la neamt, nu de la turci...romani...etc :)

Eu ambele masini le-am luat de la un roman stabilit in GERMANIA, adica pe prima mi-a gasit-o eu si m-am dus si-am luat-o...iar a doua...m-m dus la el si-am gasit-o impreuna...

Prima avea 170 000 km reali cand am luat-o, nu stiu de unde a luat-o el...dar la scurt timp dupa ce am ajuns in tara (trecand si pe drumul ala de rahat dintre TM SI SEVERIN ) ...am bagat vreo 12 sau 14 mil in ea...am schimbat bratele de pe fata, bieletele, etc...

Dar nu pot sa-l condamn neaparat pentru asta...in Germania a dracu daca a batut...sau sa se fi auzit ceva :)

Macar a avut km reali...si pana la 200 000 km...eu n-am mai bagat alti bani in ea...

 

Asta de o am acum...am 50 000 km cu ea de cand am luat-o...si n-am bagat in ea (inafara de consumabile) decat vreo 5 mil...ca asa am vrut eu..am schimbat doua burdufuri de pe spate...de la amortizoare, le protejeaza de praf... 50 sau 60 ron

Am schimbat lichidul de frana ....60 sau 70 ron...

Am schimbat amandoua curelele (desi aia de la alternator arata al dracu de bine, am schimbat-o degeaba:) ) ...pentru siguranta am zis :( 120 ron amandoua

Am mai schimbat bieletele de pe fata...in 50 000 km pe ro si cat or mai fi avut inainte...chiar nu mi se pare o problema :( Adica erau cele originale, pardon...deci sa le schimbi la 150 000 (100 000 km in afara si 50 000 in RO) chiar mi se pare ok...ba chiar un prieten zicea ca le mai puteam tine fara probleme...dar nah :D 160 ron amandoua....

 

Asa ca...vorba ta...sunt mici sanse sa iei masina cu probleme din Germania...de la nemti :D

Link to comment
Share on other sites

Eu mi-am luat masina de la un roman din sibiu stabilit in germania (sas). Masina a avut defectele spuse de el la telefon + frana de mana slaba pe roata din dreapta. Baiatu a fost foarte amabil, m-a ajutat sa ies pe autostrada, a venit duminica seara sa facem targu etc etc. Partea nasoala e ca el zicea ca e euro 2 dar era motor m40 :twoup:. Pe vremea aceea nu stiam cum e cu m40/m43. El mi-a aratat in brief ca scrie euro 2, nici nu stiu daca sa il invinuiesc..poate nu stia diferentele de motoare daca pe brief scria euro 2.

P.S. Taxa platita a fost pt motor E2 pt ca in traducere scria normal de inchidere E2 (sau ceva de genu) adica ceea ce scria si pe brief.

Link to comment
Share on other sites

Si care e motivul pentru care te indoiesti ca ar fi 2008? :twoup: Ti-a soptit o pasarica la ureche sau cum? :)

 

Dupa faruri si triple...stiu ca din 2008 e modelu` cu facelift, dar nu stiu exact din ce luna

 

Nu prea stii inseamna.Faceliftul a aparut la sfarsitul lui 2008.Intre a-10-a 2007 si pana la sfarsitul lui 2008 s-au facut mici modificari,motorizari noi si mici retusuri cum ar fi si indicatoarele ceasurilor din bord care au banda alba mai lunga.Insa designul exterior a ramas acelasi.

http://img.youtube.com/vi/0-NQM58cgfg/0.jpg

 

http://data.motor-talk.de/data/galleries/3...0-lci-49632.jpg

 

Iar dc te uiti la ceasurile masinii din anunt ai sa observi ca are acele albe.Deci e posibil ca masina sa fie 2008.

Edited by THX-1
Link to comment
Share on other sites

Si care e motivul pentru care te indoiesti ca ar fi 2008? :twoup: Ti-a soptit o pasarica la ureche sau cum? :)

 

Dupa faruri si triple...stiu ca din 2008 e modelu` cu facelift, dar nu stiu exact din ce luna

 

Nu prea stii inseamna.Faceliftul a aparut la sfarsitul lui 2008.Intre a-10-a 2007 si pana la sfarsitul lui 2008 s-au facut mici modificari,motorizari noi si mici retusuri cum ar fi si indicatoarele ceasurilor din bord care au banda alba mai lunga.Insa designul exterior a ramas acelasi.

http://img.youtube.com/vi/0-NQM58cgfg/0.jpg

 

http://data.motor-talk.de/data/galleries/3...0-lci-49632.jpg

 

Iar dc te uiti la ceasurile masinii din anunt ai sa observi ca are acele albe.Deci e posibil ca masina sa fie 2008.

stiam si eu cand s-a facut schimbarea de motoare si cand s-a facut facelift-ul... dar foarte utila observatia ta.mai stii si alte detalii d-astea minore?bine..cea mai evidenta dovada e o poza cu motorul..ca are capacul total diferit..si mai e butonul ala de activare efficient dinamics.. la interior al doilea pe consola cu scaune incalzite,PDC,etc al doilea de la dreapta la stanga.(valabil doar pt cutii manuale)

Link to comment
Share on other sites

http://autovit.ro/bmw-330-C14309561.html Parca sunt prea mari rotile... in poza din lateral? :twoup: Si sa nu mai zic de cauciucuri, in aceeasi poza. Parca nici nu mai sunt.

 

tipul ala de la cluj mareste jantele in photoshop la toate masinile pe care le are la vanzare, plus ca in anunt mai pune filtru particule chiar si la cele care nu au, iar in privinta jantelor le pune mai mari cu 1 inch.

Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition
Si care e motivul pentru care te indoiesti ca ar fi 2008? :twoup: Ti-a soptit o pasarica la ureche sau cum? :)

 

Dupa faruri si triple...stiu ca din 2008 e modelu` cu facelift, dar nu stiu exact din ce luna

 

nu e nici un model cu face lift, tocmai dupa faruri si triple, nu stiu prin ce caleidoscop te uiti tu :) Iar LCI a aparaut din Mai gen 2008 (cel putin asa rezulta pe realoem pt 318i)

 

Deci poate fi model 2008, insa nu este LCI.

Edited by poleposition
Link to comment
Share on other sites

Si care e motivul pentru care te indoiesti ca ar fi 2008? :twoup: Ti-a soptit o pasarica la ureche sau cum? :)

 

Dupa faruri si triple...stiu ca din 2008 e modelu` cu facelift, dar nu stiu exact din ce luna

 

nu e nici un model cu face lift, tocmai dupa faruri si triple, nu stiu prin ce caleidoscop te uiti tu :) Iar LCI a aparaut din Mai gen 2008 (cel putin asa rezulta pe realoem pt 318i)

 

Deci poate fi model 2008, insa nu este LCI.

 

M-a lamurit deja un coleg de vreo doua saptamani :( Iar eu ziceam tocmai...ca dupa faruri si triple nu e cu facelift, iar colegu` zicea ca e 2008 masina...dar dupa ceasurile din bord...

 

Daca citeai mai atent observai ca eu am zis ca ma-ndoiesc ca masina e 2008...colegu` m-a intrebat care-i motivul pentru care ma indoiesc ca ar fi 2008 ...iar eu i-am spus ca dupa faruri si triple m-am luat atunci cand am zis ca ma-ndoiesc ca-i 2008...si ca nu stiu din ce luna e acel model cu facelift...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.