Jump to content

intrebari pentru posesorii de e90


Heaven

Recommended Posts

s-a rezolvat problema :twoup: am spalat masina in alta parte si mi-a curatat si geamurile bine. este ok acum.

 

 

LE: am gasit niste jante de aliaj pe 17 care au et 35. am 2 intrebari:

- care este toleranta la acest et la e90 daca stie cineva (adica de la cat la cat pot pune jante)?

- exista cumva vreo specificatie care da si grosimea locasului pentru prezon(adica sa stiu daca se potrivesc prezoanele mele la lungime sau daca trebuie sa iau altele)?

 

multumesc!

Edited by Heaven
Link to comment
Share on other sites

s-a rezolvat problema :) am spalat masina in alta parte si mi-a curatat si geamurile bine. este ok acum.

 

acum am vazut topic , e de la spuma aia nenorocita de la spalatorii , unerori nu se curata bine de pe geam . Asta e si motivul pt care ataca ornamentele de la geamuri . E prea tare :twoup:

Link to comment
Share on other sites

te referi la aia cu care dau ei pe exterior ? eu ziceam de solutia cu care dau pe geam in interior sa il curete. mereu este in bidonase obscure pe care nu scrie nimic si care probabil au in ele o solutie cu o concentratie facuta dupa ureche. deocamdata am vazut ca nu sunt probleme cu ornamentele si spre sa ramana asa. am schimbat spalatoria aseara. acum ma duc la una pe emil racovita si vad ca e destul de ok.

la jante ce ziceti?

toate cele bune :twoup:

Link to comment
Share on other sites

s-a rezolvat problema :twoup: am spalat masina in alta parte si mi-a curatat si geamurile bine. este ok acum.

 

 

LE: am gasit niste jante de aliaj pe 17 care au et 35. am 2 intrebari:

- care este toleranta la acest et la e90 daca stie cineva (adica de la cat la cat pot pune jante)?

- exista cumva vreo specificatie care da si grosimea locasului pentru prezon(adica sa stiu daca se potrivesc prezoanele mele la lungime sau daca trebuie sa iau altele)?

 

multumesc!

nu are treaba ET jantelor cu lungimea prezoanelor.daca jantele sunt originale folosesti prezoanele originale.daca sunt alt set de jante trebuies prezoanele corespunzatoare.

Link to comment
Share on other sites

stiu ca et nu are treaba cu prezoanele, ce inseamna lungimea corespunzatoare? cum imi dau seama ce prezoane trebuie sa pun?

diametrul butucului de centrare difera de la serie la serie la bmw? daca da cat este la e90 daca aveti idee.

multumesc!

Link to comment
Share on other sites

am inceput sa caut jante pentru cauciucurile de iarna (continental 225/45/15)

acum am jante style 158 cu 8x17 si et 34 conform specificatiilor pe care le-am gasit.

va rog sa imi spuneti care e treaba cu acest j si et si de asemenea ce jante trebuie sa iau si care poate fi variatia acestor specificatii (ma refer cat poate fi et, j)

mentionez ca masina are xdrive si inteleg ca trebuie sa fie toate 4 jantele la fel si nu pe spate mai late decat pe fata.

 

de asemenea daca exista cineva pe forum cu jante pe 18" si cauciucuri RFT si binevoitor si din bucuresti, il rog maxim daca poate intr-o seara sa ma plimbe si pe mine 200 de metri ca sa imi fac o idee despre cum sunt. acum am tot cauciucuri RFT si nu mi se par foarte rele si as vrea sa stiu daca fac o greseala punand asa ceva pe 18". dau bere pentru aia 200 de metri :twoup:)

 

multumesc!

am folosit RFT pe 18 cam un an de zile iar din cauza unei denivelari destul de mari mi-a plesnit un amortizor(cred ca daca aveam gume normale cauciucul absorbea o parte din soc, dar asa s-a dus tot in amortizor)

daca drumul prezinta denivelari de orice natura....ai sa le simti in toate organele!

Link to comment
Share on other sites

sunt mai rigide RFT-urile ... eu am trecut pe normale si e diferenta la rulare ... totul e bine pana la prima pana cd o sa las probabil masina pe dreapa :twoup:

 

am folosit RFT pe 18 cam un an de zile iar din cauza unei denivelari destul de mari mi-a plesnit un amortizor(cred ca daca aveam gume normale cauciucul absorbea o parte din soc, dar asa s-a dus tot in amortizor)

daca drumul prezinta denivelari de orice natura....ai sa le simti in toate organele!

Link to comment
Share on other sites

sunt mai rigide RFT-urile ... eu am trecut pe normale si e diferenta la rulare ... totul e bine pana la prima pana cd o sa las probabil masina pe dreapa :twoup:

 

am folosit RFT pe 18 cam un an de zile iar din cauza unei denivelari destul de mari mi-a plesnit un amortizor(cred ca daca aveam gume normale cauciucul absorbea o parte din soc, dar asa s-a dus tot in amortizor)

daca drumul prezinta denivelari de orice natura....ai sa le simti in toate organele!

exista roata de rezerva de aia mica la jumatate, cred ca e specifica e46.

Costa 50 lei si la drumuri mai lungi nu strica s-o ai in portbagaj.

Link to comment
Share on other sites

nu cred ca gasesti cu 50 lei sau cel putin eu nu am gasit

se gasesc, eu la o vulcanizare am gasit.

era 50 lei in stare perfecta.

sunt sigur ca dc nu ai rft si te prinde o pana noaptea in creierii muntilor pe un drum izolat ai da si 200 lei numa s-o ai.

Link to comment
Share on other sites

pai bine dar daca nu ma insel roata aia nu e mai mare de 16", ori eu nu pot sa pun decat pe 17 sau in sus.

nasoala treaba cu amortizorul. mie imi plac 193m si sunt pe 18. la fel vreau sa fie cu rft ca sa nu am batai de cap.

ce masina ai de nu poti pune de 16''?

Link to comment
Share on other sites

Mi se aburesc farurile :twoup:

Vara nu am observat....dar o data cu scaderea temperaturii .... si cu sezonul asta ploios, a devenit sesizabil.

Ambele faruri ( xenon ) se aburesc. E chiar enervant... daca le las aprox 1 ora, cand ma intorc nu mai sunt aburite...dar cum le aprind, se aburesc inapoi.

Acum sunt curios.... mai sunt posesori de E90 carora li se intampla acelasi lucru?

Link to comment
Share on other sites

Asta cu farurile aburite e problema comuna cam la toate bmw-urile...

 

Daca te duci la MHS o sa zica sa schimbi farurile.

Am mai auzit o varianta sa pui niste pliculete de silica gel in interiorul farului,mai retin din umezeala...

http://fesmoving.vn/index_files/silica_gel.jpg

Edited by alexandru_83
Link to comment
Share on other sites

nu am observat asa ceva la mine. nasoala problema ce`i drept. am vazut-o la foarte multe audi-uri, dar pana acum la nici un bmw. daca te duci la mhs se vor uita si aia crucis la ele si cum zice si alexandru te vor sfatui sa te apuci sa schimbi farurile :twoup:

 

LE: mi-am adus aminte de un amic care avea problema asta la opel si a desfacut farul, l-a suflat cu feonul si dupa aia l-a etansat din nou si a scapat.

Edited by Heaven
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.