Jump to content

Recommended Posts

multi posesori de dieseluri din germania si austria folosesc in proportie de 1:200 - 1:250(amestec cu motorina) ulei pentru motarele in 2 timpi.

spuneau ca reducerea cantitatii de sulf din motorina nu face defel bine pompei de inalta presiune si injectoarelor. prin adaugarea unui procentaj de biodiesel motorina de la pompa devine prea "uscata" reducandu-se ungerea.

 

din ce am inteles eu pe forumul respectiv:

* adaugand acest tip de ulei in motorina arderea este cu mai putine reziduuri - durata mai luga de viata a filtrului de particule;

* mersul la relanti este mult mai silentios;

* fum mai putin la kick-down;

* creste durata de viata a motorului - mercedes-benz a facut teste in 2007 dar nu are nici un interes sa publice rezultatele;

 

 

a folosit sau foloseste cine asemenea ulei in amestec cu combustibilul?

Link to comment
Share on other sites

* creste durata de viata a motorului - mercedes-benz a facut teste in 2007 dar nu are nici un interes sa publice rezultatele

De ce crezi tu ca nu publica rezultatele(bune sau rele)?......Scade vanzarea de S-klass si Maybach?????....De ce intotdeauna trebuie sa existe ceva ascuns, paranoia, conspiratii????..... :twoup:

Edited by cristianiorga22
Link to comment
Share on other sites

numele

numele

, 18:41 '* Durata de Viata creste un Motorului - [ b] Mercedes-Benz un Teste Ro: Nu Dar ĂŽn 2007 sunt nici ONU interes SA Publice rezultatele [ / b ] [/ quote]

De ce crezi TU CA Nu publicaĂžii rezultatele ( SAU Bune rele )?...... Scade vanzarea de S- Klass si Maybach ?????.... De ce intotdeauna trebuie sa existe ascuns CEVA , paranoia, conspiratii ? ???..... : bashwall :

[ / quote]

 

eu nu cred....

doar reproduceam ce am citit pe un forum din germania.

Edited by unvicont
Link to comment
Share on other sites

e ulei de motoreta in 2 timpi. Cum se amesteca si la trabant pe vremuri .. :twoup:. Are vascozitate foarte mica.

care ar fi explicatia ca trebuie pus ulei 2T si nu ulei de motor sintetic ?

ULEIUL 2T este conceput pentru ardere si este mai indicat sa fie folosit la motoarele tdi cele cu pompa de injectie,... la cdi nu cred ca ajuta si mai putin la cele cu pdf(filtru de particule)unde poate mai mult dauneaza!!!!!

Link to comment
Share on other sites

e ulei de motoreta in 2 timpi. Cum se amesteca si la trabant pe vremuri .. :twoup:. Are vascozitate foarte mica.

care ar fi explicatia ca trebuie pus ulei 2T si nu ulei de motor sintetic ?

 

Uleiul ala pt motoare in 2 timpi arde mai bine ca benzina, nu lasa reziduri si in acelasi timp unge. Sunt de mai multe feluri au niste norme la care trebuie sa te uiti JASC-E (cam asa ceva din cate imi aduc aminte). Cu cat e ultima cifra mai mare cu atat arde mai bine si nu lasa reziduri. Uleiul pt 2 timpi e complet diferit fata de uleiul de motor sintetic.

Cel in 2 timpi se amesteca perfect cu motorina si nu mai poate fi separat.

 

Mai ales la motoarele vechi ( facute pentru motorina cu ceva sulf in ea) suplineste lipsa de sulf din motorina euro 5 si unge pompa , etc.

Eu am pus vreo 20-30 mii de km in fostul 530d ( intre 200-500 gr la plin). Ce am observat imediat e ca se reduce grav zgomotul motorului.

Consumul nu l-am urmarit pentru ca oricum consuma putin :)

Link to comment
Share on other sites

eu cred ca astea gen "daca pui ulei in motorina scoate mai putin fum" sunt povesti. cand ajunge uleiul ala, chiar si diluat intr-un plin, in injectoare cam cum se vor comporta? daca de la motorina prosta se duc, daramite de la motorina cu ulei...

eu unul nu mi-as pune asa ceva in rezervor.

Edited by xx140485
Link to comment
Share on other sites

dadea fum mai mult? tu de cat aveai rezervorul, tot de 70 l?

 

Nu am observat nici o diferenta pentru ca masina nu consuma ulei si nici nu fumega decat foarte putin la kickdown ( era resoftata). Rezervor de 70 l.

 

eu cred ca astea gen "daca pui ulei in motorina scoate mai putin fum" sunt povesti. cand ajunge uleiul ala, chiar si diluat intr-un plin, in injectoare cam cum se vor comporta? daca de la motorina prosta se duc, daramite de la motorina cu ulei...

eu unul nu mi-as pune asa ceva in rezervor.

 

Uleiul ala in 2 timpi e foarte diferit de uleiul pentru motoarele in 4 timpi. E o hidrocarbura care arde mult mai bine ca benzina si nu lasa nici un reziduu. De aia ziceam mai sus ca trebuie folosit o anumita norma pentru ca sunt clasificate dupa cantitatea de "cenusa" degajata.

Inainte sa pun prima data fii sigur ca am citit cam tot ce am gasit despre subiect. Nu e nici metabond nici dura lube, nici vreo solutie miraculoasa. Oricum din ce scriu multi pe forumuri se pare ca protejeaza mai bine motoarele vechi euro 2, euro 3 construite pentru motorina cu continut ridicat de sulf. E cam greu de demostrat stiintific fara un studiu pe cateva motoare si zeci de mii de km.

Eu ce am observat e ca se reduce zgomotul motorului in special la pornirea la rece, nimic mai mult.

Nu am initiat un topic aici pe forum din proprie initiativa pentru ca subiectul are un potential de flame "ridicat " :twoup:

Edited by DSF
Link to comment
Share on other sites

dadea fum mai mult? tu de cat aveai rezervorul, tot de 70 l?

 

Nu am observat nici o diferenta pentru ca masina nu consuma ulei si nici nu fumega decat foarte putin la kickdown ( era resoftata). Rezervor de 70 l.

 

eu cred ca astea gen "daca pui ulei in motorina scoate mai putin fum" sunt povesti. cand ajunge uleiul ala, chiar si diluat intr-un plin, in injectoare cam cum se vor comporta? daca de la motorina prosta se duc, daramite de la motorina cu ulei...

eu unul nu mi-as pune asa ceva in rezervor.

 

Uleiul ala in 2 timpi e foarte diferit de uleiul pentru motoarele in 4 timpi. E o hidrocarbura care arde mult mai bine ca benzina si nu lasa nici un reziduu. De aia ziceam mai sus ca trebuie folosit o anumita norma pentru ca sunt clasificate dupa cantitatea de "cenusa" degajata.

Inainte sa pun prima data fii sigur ca am citit cam tot ce am gasit despre subiect. Nu e nici metabond nici dura lube, nici vreo solutie miraculoasa. Oricum din ce scriu multi pe forumuri se pare ca protejeaza mai bine motoarele vechi euro 2, euro 3 construite pentru motorina cu continut ridicat de sulf. E cam greu de demostrat stiintific fara un studiu pe cateva motoare si zeci de mii de km.

Eu ce am observat e ca se reduce zgomotul motorului in special la pornirea la rece, nimic mai mult.

Nu am initiat un topic aici pe forum din proprie initiativa pentru ca subiectul are un potential de flame "ridicat " :twoup:

 

Si tu vrei sa spui ca daca pui ulei de motor in doi timp (drujba) nu apar sau nu dauneaza cu nimic motorului...

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.