Jump to content

BMW Diesel vs. BMW Benzina


Romulus

Diesel sau Benzina  

1002 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Deci in concluzie eu ca simplu proprietar de automobil personal nu ma intereseaza nici 0,5% faptul ca proguc 260g/co2/km sau cat o fi atata timp cat sute de mii de fabrici in toata lumea isi desfasoara activitatea fara sa indeplineasca nici macar jumate din normele impuse in ceea ce priveste poluarea si scot sute de milioane de $/an.

 

Ce treaba au oile de unde beau cainii apa? :)

 

Exista o lege in Romania in legatura cu poluarea.Orice masina trebuie sa treaca o testare a emisiilor poluante.Nu are legatura ca vecinul are mai multi bani, este o lege ca multe altele.Ca un bun cetatean al tarii care respecti legile si esti total impotriva "gunoaielor" de Logan, ar trebui sa duci caracatita aia de masina la reparat, sa platesti cat este nevoie astfel incat sa fii mandru ca ai BMW, astfel inca sa treaca Itp-ul FARA SPAGA.

Imi place "caracatita" aia de masina asa cum e. Daca nu iti convine poti sa sesizezi autoritatile ca am dat spaga.

Link to comment
Share on other sites

Ar trebui schimbat titlu in Ce preferati, TURBODiesel sau Benzina Aspirat?

 

Ca asa subinteleg toti. Daca ar fi sa comparam diesel aspirat vs benzina aspirat ...

 

 

ba atatea comparatiii......raspunsul e clar si evident dar no pentru vorbarie se mai continua cearta

Link to comment
Share on other sites

Ar trebui schimbat titlu in Ce preferati, TURBODiesel sau Benzina Aspirat?

 

Ca asa subinteleg toti. Daca ar fi sa comparam diesel aspirat vs benzina aspirat ...

 

Domnule,nu se poate compara asa.90-95% dintre cetatenii care vor sa-si cumpere o masina iar acum sunt prinsi in febra comparatiilor gandesc asa:

 

Diesel vs Benzina - golf 4 tdi vs golf 4 1.8 sau 1.6 benzina. Sau logan dci vs logan 1.6-1.4 benzina, ford focus 1.8 1.4 1.6 benzina vs 1.8 tddi sau tdci etc etc.

 

Masinile diesel aspirate sunt execrabile,in general sunt cumparate de firme pentru transport (consum f mic,putere aproape deloc).

 

Masinile pe benzina turbo low cost (capacitate cilindrica mica) sunt destul de rare,daca luam in calcul o masina destul de veche sunt aproape inexistente :)

 

Teoretic cum spui tu ar trebuii calculat,practic cand alegi o masina sau cand compara Ion passatu tdi al lui cu golfu V 2.0 a lu' Vasile, nimeni nu tine cont de ceea ce ai explicat mai sus,pentru ca motorizarile de genu asta sunt foarte rare,mai ales la masinile ceva mai vechi pe care si le permit romanii in general:).

Edited by Alex4Tuning
Link to comment
Share on other sites

Oricum, am inteles ca datorita scumpirii carburantilor, BMW vrea sa dezvolte motoarele in 4 cilindri, punand si turbo pe ele.

 

Cred ca se si vede in modelele noi, unde doar 330i are 6 cilindri, restul sunt in 4 cilindri.

 

Asta e chestia ca nu prea se produc motoare asa,mai ales de bmw :)..Audi mai face tfsi-urile iar Mercedes kompressor,si vw tot tfsi :),bmw nimic.

Link to comment
Share on other sites

Ar trebui schimbat titlu in Ce preferati, TURBODiesel sau Benzina Aspirat?

 

Ca asa subinteleg toti. Daca ar fi sa comparam diesel aspirat vs benzina aspirat ...

 

 

ba atatea comparatiii......raspunsul e clar si evident dar no pentru vorbarie se mai continua cearta

 

 

Cata vreme poti compara un 335i si sa zici ca e mai performant ca 320i... poti compara si un 320d cu un 320i.. sau 318i sau ce vrea muschiu fiecaruia, numai unii se cramponeaza in comparatii pe categorii, cata vreme cel cu 100 cp... vorbeste aiurea de un diesel de 150 cp... ceea ce e complet aiurea, se poate compara linistit performanta intre motoare diferite...

Link to comment
Share on other sites

Cata vreme poti compara un 335i si sa zici ca e mai performant ca 320i... poti compara si un 320d cu un 320i.. sau 318i sau ce vrea muschiu fiecaruia, numai unii se cramponeaza in comparatii pe categorii, cata vreme cel cu 100 cp... vorbeste aiurea de un diesel de 150 cp... ceea ce e complet aiurea, se poate compara linistit performanta intre motoare diferite...

 

Nu ar avea nici un rost sa facem aici o astfel de comparatie,se poate discuta asa ceva la semafor intre 2 zmei sau la o liniuta legala :)

 

Cred ca se vrea a se discuta benzina vs diesel luand in calcul masini stock cu puteri similare,incercand a evidentia potenta de care da dovada Bmw prin motorizarile scoase pe piata.

Edited by Alex4Tuning
Link to comment
Share on other sites

Mai Lifestyle, tie nu iti ajunge nici un topic asa-i?

Ce te agiti atata cu compararea? Vrei si aici sa incepi un nou scandal?

 

De ce nu postezi in cel de ieri si alaltaieri? Ca acolo iti este frica si aici nu esti amenintat de suspend .. inca.

 

 

bai facem un fight club acuma la intalnire????? eu ma bag cu orcine.....eu zic ca e inutil compararea de motoare sau diesel versus benzina deoarece nu avem ce compara.....chiar nu vad rostul acestei comparari......comparati fratilor un motor de 3 litri de la bmw si unu de 3 litri de la vw sau audi si ambele pe benzina.....dieselu si benzina is super subiective si fiecare alege ce considera ca se potriveste cel mai bine la buget si atat.......e ca si cum ai compara calu cu magaru.........compara doi cai din rase diferite sau doi magari din rase diferite nu un cal si unmagar care desi se aseamana is cu diferente de la cer la pamant....

Link to comment
Share on other sites

Hai sa luam comparatia asta si din alt punct de vedere, cel al revanzarii. Dupa cum arata piata acum e clar ca vinzi mult mai repede un diesel decat o benzina. Am vanzut benzinare care stau de un an prin anunturi. Eu personal inclin spre benzina dar cand ma gandesc ca se revinde destul de greu parca si diesel-ul imi face cu ochiul (pe langa alte avantaje ale lui, consumul poate fi unul din ele daca stai in Bucuresti).
Link to comment
Share on other sites

Hai sa luam comparatia asta si din alt punct de vedere, cel al revanzarii. Dupa cum arata piata acum e clar ca vinzi mult mai repede un diesel decat o benzina. Am vanzut benzinare care stau de un an prin anunturi. Eu personal inclin spre benzina dar cand ma gandesc ca se revinde destul de greu parca si diesel-ul imi face cu ochiul (pe langa alte avantaje ale lui, consumul poate fi unul din ele daca stai in Bucuresti).

O masina diesel se vinde mai rapid decat un benzinar tot din cauza consumului redus de combustibil. Parerea mea e ca asta e factorul principal iar pe locul 2 se afla durata de viata mult superioara a diesel'ului.

Link to comment
Share on other sites

durata de viata mult superioara a diesel'ului.

 

Aici la ce te referi? La blocul motor sau la motorul in sine. Daca te referi la motorul in sine, la diesel se duc componentele mai repede ca la benzina.

 

Pentru o masina pe benzina, 4 - 5 mii rotatii pe minut sunt normale, dar pentru o masina diesel inseamna sfarsitul scalei. La modul in care sunt utilizate pentru a scoate performantele cu care se lauda multi, masinile diesel sunt mult mai "forjate" ca cele pe benzina.

 

Iar intretinerea unui diesel e mai scumpa ca a unui benzinar. Si sunt putini cei care ingrijesc o masina diesel asa cum trebuie.

Link to comment
Share on other sites

durata de viata mult superioara a diesel'ului.

 

Aici la ce te referi? La blocul motor sau la motorul in sine. Daca te referi la motorul in sine, la diesel se duc componentele mai repede ca la benzina.

 

Pentru o masina pe benzina, 4 - 5 mii rotatii pe minut sunt normale, dar pentru o masina diesel inseamna sfarsitul scalei. La modul in care sunt utilizate pentru a scoate performantele cu care se lauda multi, masinile diesel sunt mult mai "forjate" ca cele pe benzina.

 

Iar intretinerea unui diesel e mai scumpa ca a unui benzinar. Si sunt putini cei care ingrijesc o masina diesel asa cum trebuie.

 

 

nu la aia se referam ma...ci la falptul ca motorul in sine dureaza mai mult la diesel..segmenti si bielele si vrajelile alea care la o benzina pe la 300 de mi de km is cam gata...pe cand la diesel mai merg mult si bine..ca pica piese aia e altceva....

Link to comment
Share on other sites

durata de viata mult superioara a diesel'ului.

 

Aici la ce te referi? La blocul motor sau la motorul in sine. Daca te referi la motorul in sine, la diesel se duc componentele mai repede ca la benzina.

 

Pentru o masina pe benzina, 4 - 5 mii rotatii pe minut sunt normale, dar pentru o masina diesel inseamna sfarsitul scalei. La modul in care sunt utilizate pentru a scoate performantele cu care se lauda multi, masinile diesel sunt mult mai "forjate" ca cele pe benzina.

 

Iar intretinerea unui diesel e mai scumpa ca a unui benzinar. Si sunt putini cei care ingrijesc o masina diesel asa cum trebuie.

Nu inteleg pentru ce aduci in discutie rotatiile!? Fiecare masina, diesel sau benzina are propriul regim de functionare si atata timp cat stii sa exploatezi masina intr-un mod corespunzator vei observa ca motorul unei benzinare in vei schimba cu mult inainte de a schimba la un diesel. Treaba cu forjatul e a fiecaruia. Personal nu imi bat joc de masina oricare ar fi aceea la un moment dat.

Link to comment
Share on other sites

@ ciprianborbei - man, de ce o iei asa personal? Din cauza asta ies atatea certuri. Esti avocatul masinilor diesel? Daca ai una diesel, nu poti gandi obiectiv?

 

Uite, ca sa te calmezi, si masinile pe benzina au defectul lor: consuma mai mult :) dar pe mine nu ma deranjeaza, ca si pe mai multi altii.

Intreaba-l pe Poope de ce isi doreste masina pe benzina :) ca aseara la intalnire a fost foarte clar.

 

@poope - ti-ai dat seama :)

Edited by vl4d
Link to comment
Share on other sites

Pai ai zis exact ce spun eu numai cu alte cuvinte.

 

 

Nu intelegeti nicicum.... tipicul asta este dedicat diesel vs bensina pot sa postez cat vreau eu.

 

Vl4d: este vorba de situatia foarte reala de la semafor si de pe sosele, normal ca X. cand se gandeste ca are 700 de lei/luna pentru combustibil si are de umblat zilnic, va lua un 318i si un 320d.. si le va compara... ar vrea si putere, si consum mic, sin in sensul asta se compara un avion cu o racheta, sau stiu eu mai ce, vad ca voi aveti in cap numa liniute si alte treburi de genul acesta, unde exista categorii, dar omul de rand, se gandeste ca are treburi cu masina, si la un consum de 10% in oras... are de ales 318i sai 320d... si comparatia din punctu asta de vedere se face... la consum de 10% care e mai performant.. cum dracu nu intelegeti.. parca nu ati trai in romania, unde si performanta se calculeaza in functie de consum... sunt si oameni unde performanta exista si restul nimic, dar de aici a iscat si scandalul cu alexxx, turbine neturbine, la un consum de 10%... ce masini sunt mai performante ?

 

Cand ai de facut curse si liniute normal ca nu-ti iei diesel, diesel creat ca un compromis.... dar cand o folosesti ca masina de zi cu zi.. poti sa compar... cel putin eu asa vad treaba, omul isi numara banii vede cati are de cheltuit pe combustibil, se gandeste cat are de mers, calculeaza un consum mediu, si apoi vede ce masini se incadreaza la consumu ala.. si de acolo dupa aia face calcule de performanta...

 

Crezi ca nu-mi luam e39 520i ? daca consuma cel putin cat consuma 525d ? totusi eu stiu cati bani am de combustibil si cat vreau sa umblu pe luna...

Link to comment
Share on other sites

Pai ai zis exact ce spun eu numai cu alte cuvinte.

 

 

Nu intelegeti nicicum.... tipicul asta este dedicat diesel vs bensina pot sa postez cat vreau eu.

 

Vl4d: este vorba de situatia foarte reala de la semafor si de pe sosele, normal ca X. cand se gandeste ca are 700 de lei/luna pentru combustibil si are de umblat zilnic, va lua un 318i si un 320d.. si le va compara... ar vrea si putere, si consum mic, sin in sensul asta se compara un avion cu o racheta, sau stiu eu mai ce, vad ca voi aveti in cap numa liniute si alte treburi de genul acesta, unde exista categorii, dar omul de rand, se gandeste ca are treburi cu masina, si la un consum de 10% in oras... are de ales 318i sai 320d... si comparatia din punctu asta de vedere se face... la consum de 10% care e mai performant.. cum dracu nu intelegeti.. parca nu ati trai in romania, unde si performanta se calculeaza in functie de consum... sunt si oameni unde performanta exista si restul nimic, dar de aici a iscat si scandalul cu alexxx, turbine neturbine, la un consum de 10%... ce masini sunt mai performante ?

 

Cand ai de facut curse si liniute normal ca nu-ti iei diesel, diesel creat ca un compromis.... dar cand o folosesti ca masina de zi cu zi.. poti sa compar... cel putin eu asa vad treaba, omul isi numara banii vede cati are de cheltuit pe combustibil, se gandeste cat are de mers, calculeaza un consum mediu, si apoi vede ce masini se incadreaza la consumu ala.. si de acolo dupa aia face calcule de performanta...

 

Crezi ca nu-mi luam e39 520i ? daca consuma cel putin cat consuma 525d ? totusi eu stiu cati bani am de combustibil si cat vreau sa umblu pe luna...

Mersi. M-ai scutit sa ii raspund eu lui vl4d. Nu o iau deloc personal si nu stiu de ce crezi tu asta. Nici avocat nu sunt insa deja ma dispera liniutele, forja, condusul agresiv si performante ridicate. De parca si ai ce sa faci cu sute de cai...

Link to comment
Share on other sites

vad ca voi aveti in cap numa liniute si alte treburi de genul acesta

 

Este fix invers. Tu tot zici de situatiile reale la semafor. Si apoi o intorci ca ti-ai luat masina pentru ca te folosesti de ea .. deja nu mai inteleg nimic.

 

Un lucru este cert. Nimeni nu a zis de ce ai cumparat masina asta. Sa fii sanatos si sa o folosesti in continuare cu placere. Poti sa compari orice, bineinteles, cu sau fara rost.

 

Dar din posturile tale reiese ca romanii ar trebui sa cumpere diesel-uri pentru ca trebuie sa gandeasca din punct de vedere al economiei carburantului, ca nu ne ajung banii. Nici pe mine nu ma dau afara banii din casa, dar intotdeauna am dorit sa am o masina (mai) puternica pe benzina, sa fie minim in 6 cilindri, sa sune foarte frumos etc. Personal, nu simt nici o placere intr-un diesel. Asta sunt eu.

 

Aici nu dezbatem de ce ne-am luat ce ne-am luat, ci diesel vs benzina. ( care vad ca se compara cu geneza omului )

Cand o sa fie multe benzine turbo, cu ce o sa le mai comparam? Cu dieseluri triplu-turbo?

 

 

 

Mersi. M-ai scutit sa ii raspund eu lui vl4d. Nu o iau deloc personal si nu stiu de ce crezi tu asta. Nici avocat nu sunt insa deja ma dispera liniutele, forja, condusul agresiv si performante ridicate. De parca si ai ce sa faci cu sute de cai...

 

baiete, ai un patratel cu un X(nu steluta) in coltul din dr al ferestrei. Apasa acum.

Edited by vl4d
Link to comment
Share on other sites

da vlad miam dat seama......si va contrazic baietii...nu se ia puterea in functie de consum...aia e vrajeala..............hai sa comparam un motor diesel de 2 litri turbo si un motor benzina de 2 litri turbo...ambele is de 2 litri si ambele au turbo..care e mai tare??? BENZINA.....care consuma mai mult??? BENZINA... si abia de aici vine faza cu faptul ca umblii multi k pe luna.. atunci normal ca iti iei diesel..dar nu se poate compara dieselu cu benzina fratilor ca structura lor chimica e diferita.....
Link to comment
Share on other sites

Stiu ca pe un asa subiect se pot starni multe pasiuni si indarjiri, ca sa nu spun mai mult...

 

Dar sunt curios, de ce preferati una in favoarea celeilalte... Costul nu poate sa fie totul, pentru ca BMW nu e o masina ieftina, deci cei care le cumpara rar fac economii mari la combustibili...

 

De ce in Romania se cumpara un tip de motorizare sau celalalt? In alte parti pot fi si alte considerente, dar de ce la noi se intampla cum se intampla?

 

Cum se impaca idea de sportivitate cu zona rosie la 4.500 rpm?

De ce un cuplu mare, nu este indeajuns pentru unii?

 

Stiu, ca BMW a castigat o cursa de anduranta de 24 ore (gen Le Mans, dar nu mai retin care si acum nu gasesc) cu o masina diesel. De ce nu si in alte parti? De ce abia acum s-a ajuns in Rally Raid la diesel?

"

Aici nu dezbatem de ce ne-am luat ce ne-am luat, ci diesel vs benzina. ( care vad ca se compara cu geneza omului )

Cand o sa fie multe benzine turbo, cu ce o sa le mai comparam? Cu dieseluri triplu-turbo?

"

Vl4d:.. cam despre asta este topicul, ce ne determina pe fiecare sa luam o masina, nu sa motivam numaru de cp ai masinii din cauza ca e diesel sau benzina...

 

Sunt zile cand am treaba prin oras, si ajung acasa si constat cu stupoare ca am facut in jur de 100 km... si te miri pe unde... trebuie sa recunosc is mai sarac, cu un 520i.. nu ma invarteam de 10 ori in jur la eroilor - matei corvin, sa gasesc un loc de parcare... ca poate nu ma tineau buzunarele...

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.