Jump to content

BMW Diesel vs. BMW Benzina


Romulus

Diesel sau Benzina  

1002 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

chiar asa repede pica o turbina?... adica daca eu schimb la 3500 ~ 4000 de ture se va strica turbina?... pai teoretic cel putin ar trebui sa tina suficient de multi km daca schimbi pana in zona rosie a turometrului... intreb si eu ca voi care aveti BMW aveti si experienta moatoareler diesel sau benzina de pe aceste masini... :blink:

108190[/snapback]

Nu o sa pice imediat, dupa vreo 100 000 de km. Am un tovaras cu A4 19tdi care asa a patit. Ma rog, poate nu-ti cade neaparat turbina, dar uzura prematura a motorului e inevitabila. Si eu nu vb de cei cu motoare diesel mari, ci de genul de soferi cu motoare diesel mici. Daca vor senzatii tari de ce n-si iau un motor pe benzina? Din cauza costurilor, nu?? Adica vor sa se distreze fara sa plateasca, ceea ce nu se poate..sau se poate daca platesc altii, adica cei care cumpara masina la mana a doua. :)

Link to comment
Share on other sites

Nu o sa pice imediat, dupa vreo 100 000 de km. Am un tovaras cu A4 19tdi care asa a patit. Ma rog, poate nu-ti cade neaparat turbina, dar uzura prematura a motorului e inevitabila. Si eu nu vb de cei cu motoare diesel mari, ci de genul de soferi cu motoare diesel mici. Daca vor senzatii tari de ce n-si iau un motor pe benzina? Din cauza costurilor, nu?? Adica vor sa se distreze fara sa plateasca, ceea ce nu se poate..sau se poate daca platesc altii, adica cei care cumpara masina la mana a doua. :blink:

108368[/snapback]

Nu pica asa repede.A fost o intamplare.Eu am passsat (masina familiei) si il forjez la greu are 130000 km si nu are nimic.Am curatat turbina si nu are probleme.Plus ca stiu passat-uri (ale prietenilor nu vorbesc din auzite) cu multi km (peste 200000) si merge turbina.

Link to comment
Share on other sites

Nu pica asa repede.A fost o intamplare.Eu am passsat (masina familiei) si il forjez la greu are 130000 km si nu are nimic.Am curatat turbina si nu are probleme.Plus ca stiu passat-uri (ale prietenilor nu vorbesc din auzite) cu multi km (peste 200000) si merge turbina.

108372[/snapback]

Chiar si asa, pana nu o sa fie masinile sport cu motoare diesel, eu nu o sa-mi schimb parerea...ca sa nu ne mai certam degeaba, pana la urma oricine face ce vrea cu banii lui, daca vor diesel e optiunea lor. :blink:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Chiar si asa, pana nu o sa fie masinile sport cu motoare diesel, eu nu o sa-mi schimb parerea...ca sa nu ne mai certam degeaba, pana la urma oricine face ce vrea cu banii lui, daca vor diesel e optiunea lor. :blink:

109883[/snapback]

Daca te referi la BMW M diesel mai ai de asteptat , daca te referi la Ferrari sau Lamborghini & Co sa puna motoare diesel , cel putin pentru moment nu cred ca isi poate cineva imagina o astfel de masina diesel , insa in ceea ce priveste lupta la clasa autoturismelor de strada sau de zi cu zi , nu stiu cum sa le zic exact, e clar ca dieselul are multe avantaje...insasi faptul ca poti sa-l calci si trage si urca in ture ca o benzina (aproape) iar masuratorile dinamice spun totul...

Link to comment
Share on other sites

Daca te referi la BMW M diesel mai ai de asteptat , daca te referi la Ferrari sau Lamborghini & Co sa puna motoare diesel , cel putin pentru moment nu cred ca isi poate cineva imagina o astfel de masina diesel , insa in ceea ce priveste lupta la clasa autoturismelor de strada sau de zi cu zi , nu stiu cum sa le zic exact, e clar ca dieselul are multe avantaje...insasi faptul ca poti sa-l calci si trage si urca in ture ca o benzina (aproape) iar masuratorile dinamice spun totul...

113854[/snapback]

Pai cand am zis de masini sport cu motor diesel am zis asa ca sa se inteleaga ca nu o sa-mi schimb niciodata parerea...Nu cred ca cineva isi imagineaza ca masinile sport sa fie diesel, ci se adreseaza unei clientele de lux care nu se preocupa de consum ci de sportivitate. Si la Ferrari si Lambo nu va fi vreodata diesel, chiar daca Lamborghini facea tractoare inainte :blink: Oricum probabil ca atunci cand pe masinile sport nu vor mai motoare pe benzina, isi vor face aparitia motoarele cu hidrogen...

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Guest IulianE

Nici mie nu imi plac motoarele diesel....motivul ar fi zgomotul,plaja foarte mica de turatie in care are randament,si faptul ca tremura volanul si pedalele...cel mai enervant lucru.E greoi,scoate fum,miroase urat la relanti pe langa masina.

Intr-adevar consuma ceva mai putin dar la o revizie sau la o reparatie banii "economisiti" din carburant ii dai multiplicat in service.

E mai fiabil?...poate per nr total de km ai motorului in viata...dar din interventii mici la motor nu cred ca e mai fiabil ca otto.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

f corect,la toti ne place benzina,dar alegem diesel.Oricum va dau o comparatie,la e39 la aceeasi bani cumperi un 525i sau 530d.Performantele sunt:

Benzina:

Top speed 238 km/h

Acceleration 0-100 km/h 8.1 s

Consumption

In the city 13.1 l/100 km

Out of city 7.2 l/100 km

Average consumption 9.4 l/100 km (EU)

Motorina:

Top speed 230 km/h

Acceleration 0-100 km/h 7.8 s

Consumption

In the city 9.7 l/100 km

Out of city 5.6 l/100 km

Average consumption 7.1 l/100 km (EU)

Daca tot sunt la aeeasi bani(ma refer la varianta second,normal) de ce sa nu iei disel,are si performante mai bune,si consum mai mic,muuult mai mic!

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Poate la un moment dat diesel va oferi performante superioare pe toate planurile fata de benzina(deja avem cazuri concrete la seria 1),dar...motorul diesel nu va suna niciodata ca un motor pe benzina.

Dupa cum am mai spus intr-un post ,o parte din fascinatia BMW inseamna pentru mine sound-ul motorului.Masina poate sa consume oricat.

Daca o sa vreau diesel(pentru ratiuni de consum) o sa-mi iau un Logan  :blink:  :) (no offence posesorilor de Logan-apreciez masina)

466[/snapback]

Daca ai auzi cum suna tds-ul meu , original , neumblat in motor , ti-ai schimba parerea despre diesele , mai ales despre cele BMW

 

daca o sa auzi cum suna tds-ul meu , e34 , o sa-ti schimbi parearea despre diesele, ''parerea mea''

Edited by theotien
Link to comment
Share on other sites

Pai e simplu.

Performantele motoarelor diesel actuale se datoreaza supraalimentarii si nu combustibilului.

Cuplul mare prezent de la turatii reduse, curba relativ plata a cuplului, puterea mare - toate sunt consecinte ale supraalimentarii.

Link to comment
Share on other sites

Pai e simplu.

Performantele motoarelor disesel actuale se datoreaza supraalimentarii si nu combustibilului.

Cuplul mare prezent de la turatii reduse, curba relativ plata a cuplului, puterea mare - toate sunt consecinte ale supraalimentarii.

160522[/snapback]

 

EXACT... eu ma exprim mai greu... dar asta am vrut sa zic... :blink:

Link to comment
Share on other sites

Cand facem comparatii intre diesel si benzina sa nu uitam ca absolut toate motoarele diesel actuale sunt supraalimentate si de aceea este mult mai usor de obtinut cuplul apropiat de maxim incepand cu turatii mici. Diagrama mai plata a cuplului se datoreaza in mare masura supraalimentarii, nu tipului de combustibil !

 

Si motoarele pe benzina supraalimentate sunt capabile de curbe de cuplu similare.

 

Mai jos sunt 2 diagrame ale unor motoare cu benzina de putere similara. Prima este a unui Lamborghini Diablo GT aspirat, a doua este a unui Porsche 996 Turbo, supraalimentat.

 

post-787-1165176851_thumb.jpg post-787-1165176863_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

motoarele la care toti va referiti ca DIESEL sunt defapt TURBO DIESEL... si motoarele pe benzina sunt ASPIRATE NORMAL...

 

sunt 2 chestii TOTAL DIFERITE... nu pot fi comparate...

160523[/snapback]

scuze dar dupa cate cunosc eu sunt si diesele siple, fara turbo, este adevarat ca nu au performantele si puterea pe care o da in plus turbina dar merg foarte frumossi sunt longevive

Link to comment
Share on other sites

daca nu am ziso de 1000 de ori... NU MAI COMPARATI MOTOARE TURBO CU MOTOARE ASPIRATE !!!

 

Multzumesc...

160491[/snapback]

Corect, ar trebui schimbata denumirea topicului in ,,Ce preferati, benzina sau turbo-diesel". :blink:

Link to comment
Share on other sites

Daca ai auzi cum suna tds-ul meu , original , neumblat in motor , ti-ai schimba parerea despre diesele , mai ales despre cele BMW

 

daca o sa auzi cum suna tds-ul meu , e34 , o sa-ti schimbi parearea despre diesele, ''parerea mea''

160469[/snapback]

 

 

La ce te referi?Este silentios,sau?

 

Am auzit si eu cateva motoare diesel de la BMW(masini noi),suna ceva gen moara cu ciocanele,dar e ceva normal cred.

Link to comment
Share on other sites

hai sa va complic discutia :) bun, nu comparam motoare turbo cu aspirate dar motoare cu VANOS si fara comparam ? :blink:

 

Asteptati ca va veni noul val de benzinare care vor avea si distributie variabila si admisie variabila( asta e cu smenul intrebarii) si turbo cu geometrie variabila, sa vezi belea atunci, or sa ramana dieselele de caruta cu tot cu, curba lor de cuplu si benzinarele vor deveni si ele in sfarsit economice si se mai modifica si procentul ala de randament :)

Link to comment
Share on other sites

hai sa va complic discutia :) bun, nu comparam motoare turbo cu aspirate dar motoare cu VANOS si fara comparam ? :)

 

  Asteptati ca va veni noul val de benzinare care vor avea si distributie variabila si admisie variabila( asta e cu smenul intrebarii) si turbo cu geometrie variabila, sa vezi belea atunci, or sa ramana dieselele de caruta cu tot cu, curba lor de cuplu si benzinarele vor deveni si ele in sfarsit economice si se mai modifica si procentul ala de randament :)

160575[/snapback]

 

 

Nu stiu despre ce val vorbesti,dar turbo cu geometrie variabila la BMW,benzina? :blink:

 

La ce motor te referi>?

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.