Jump to content

am indepartat clapetele de pe aspiratie


gellu-mihai

Recommended Posts

daca ai verificat clapetele [daca au joc din suruburi pe ax] si sunt OK...de ce iti faci atatea probleme ?

 

 

Momentan nu imi fac probleme asa de tare dar vazand ca unii le-au indepartat preventiv,ma pune pe ganduri...si cum mai spuneau si altii ca stai cu frica sa nu se rupa alea cand ti-e lumea mai draga :twoup:

Link to comment
Share on other sites

daca ai verificat clapetele [daca au joc din suruburi pe ax] si sunt OK...de ce iti faci atatea probleme ?

 

 

Momentan nu imi fac probleme asa de tare dar vazand ca unii le-au indepartat preventiv,ma pune pe ganduri...si cum mai spuneau si altii ca stai cu frica sa nu se rupa alea cand ti-e lumea mai draga :twoup:

Scoate-le :) Ieri.

Link to comment
Share on other sites

320d 136 CP 100% nu are ....!

 

Probabil 1 motor din 10.000 s-au distrus din cauza clapetelor...!

Cate cazuri stiti in Romania ?

eu stiu 5 , tu ce stii ?

''cate stiu ?'' NICIUNUL ! Doar am citit pe bmwfaq.com de 4-5 bucati din cateva zeci de mii !

 

Turbo si cutia automata oricum ''sunt cele mai mari victime'' :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Eu le-am schimbat la aprox. 220.000 km ca sa nu mai fiu stresat. Cand le-am demontat, am vazut ca erau in stare super, nici macar joc in ax nu aveau. La consum nu m-am uitat dupa ce le-am schimbat, insa mi se pare ca motorul e mai zgomotos la ralanti de atunci.

 

De tras nu mi-am dat seama daca trage mai bine, ca odata cu clapetele am schimbat si filtrul de aer si epuratorul de gaze carter.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
rolul clapetelor este de a nu polua la turatii mici sau relantii stau inchise si la turatii mai mari sensorul de presiune deschizandu-le permitand sa intre mai mult aer in motor ducand la o ardere mai buna respectiv la o putere mai mare a motorului ..astupand acele gauri duce la o pierdere din putere a motorului la turatii mai mari ..mai degraba scotii clapetele de tot si nu astupii gaura ..mai mult aer o ardere mai buna si la turatii mici:D ...acum nu stiu ce probleme ar putea cauza eliminarea acestor clapete pe termen lung , dar si eu as dorii eliminarea lor definitiva dupa masina daca masina respira mai bine fara ele:D
Link to comment
Share on other sites

rolul clapetelor este de a nu polua la turatii mici sau relantii stau inchise si la turatii mai mari sensorul de presiune deschizandu-le permitand sa intre mai mult aer in motor ducand la o ardere mai buna respectiv la o putere mai mare a motorului ..astupand acele gauri duce la o pierdere din putere a motorului la turatii mai mari ..mai degraba scotii clapetele de tot si nu astupii gaura ..mai mult aer o ardere mai buna si la turatii mici:D ...acum nu stiu ce probleme ar putea cauza eliminarea acestor clapete pe termen lung , dar si eu as dorii eliminarea lor definitiva dupa masina daca masina respira mai bine fara ele:D

 

-la turatii mari clapetele sunt pe deschis. nu se simte diferenta daca le ai sau nu.

-consuma creste mai ales in oras, sau acolo unde se ruleaza subturat. pe intervalul de turatie in care ele erau pe inchis.

Link to comment
Share on other sites

La mine claptele se prezinta foarte bine si am decis sa le pastrez, Egr ul aproape ca nu am avut ce sa curat la el ....

 

Concluzia mea este ca masinile NEintretinute, conduse necorespunzator unui motor diesel sunt pline de funingine / calamina prin EGR, ADMISIE, SI GEOMETRIA VARIABILA .... ceea ce duce la ruperea clapetelor, blocarea vanelor din geometria variabila .etc...

 

http://img683.imageshack.us/img683/2877/04112010007.jpg

http://img89.imageshack.us/img89/4561/04112010006.jpg

Edited by edy1092
Link to comment
Share on other sites

rolul clapetelor este de a nu polua la turatii mici sau relantii stau inchise si la turatii mai mari sensorul de presiune deschizandu-le permitand sa intre mai mult aer in motor ducand la o ardere mai buna respectiv la o putere mai mare a motorului ..astupand acele gauri duce la o pierdere din putere a motorului la turatii mai mari ..mai degraba scotii clapetele de tot si nu astupii gaura ..mai mult aer o ardere mai buna si la turatii mici:D ...acum nu stiu ce probleme ar putea cauza eliminarea acestor clapete pe termen lung , dar si eu as dorii eliminarea lor definitiva dupa masina daca masina respira mai bine fara ele:D

 

-la turatii mari clapetele sunt pe deschis. nu se simte diferenta daca le ai sau nu.

-consuma creste mai ales in oras, sau acolo unde se ruleaza subturat. pe intervalul de turatie in care ele erau pe inchis.

 

 

asat stiu ca sant deschise la turatie mare ..eu m-am referit la primul post la care a scris ca el a astupat gaurile de la galerie de la clapete cu niste dopuri speciale pt asa ceva si am zis ca la turatii mai mari va pierde din putere daca acele gauri sant astupate ...si zici ca pe termen lung desfintarea acelor clapete va creste doar cosumul ??? ai idee daca apare in bord vreo eroare ceva ...ca sapt vitoare cred ca le zbor de la mine dupa galerie:D :twoup:

Link to comment
Share on other sites

-Nu apare nico eroare. Nu exista senzor pentru asa ceva sau ...

-Au acoperit cu dopuri gaurile prin care intra tija clapetelor.

 

da ..acum am vazut ca a acoperit doar tija clapetelor ...si daca le dau jos nu ar fi nici o problema ..doar ca poluez mai mult:D:D:D ..in rest masina ar trebuii sa se comporte mai bine in turatii pana in 2000 banuiesc..sau scade si din putere sau cuplu???

Link to comment
Share on other sites

-Nu apare nico eroare. Nu exista senzor pentru asa ceva sau ...

-Au acoperit cu dopuri gaurile prin care intra tija clapetelor.

 

da ..acum am vazut ca a acoperit doar tija clapetelor ...si daca le dau jos nu ar fi nici o problema ..doar ca poluez mai mult:D:D:D ..in rest masina ar trebuii sa se comporte mai bine in turatii pana in 2000 banuiesc..sau scade si din putere sau cuplu???

Nu mai simti nicio diferenta dupa cateva zile de condus. :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Explicatia EXACTA nu o stiu, dar la o inspectie tehnica unde motorul sta turat la relanti...pot sa apara probleme. La mine in Spania valorile de CO2 sau ce mai doresc ei :twoup: se citesc la 3000rpm. Asa ca nu exista diferente intre varianta cu/fara clapete.
Link to comment
Share on other sites

Din cate am inteles (sunt pareri personale ale proprietarilor de masini) scade putin cuplul la turatii joase (pana in 2000 de ture) si ar trebui sa polueze mai mult la aceasta turatie.

 

Ce am observat eu dupa ce am scos clapetele de pe 330cd-ul meu din 2004:

- parca se simte mai putin cuplu la turatie joasa (poate fi placebo) - oricum nu faci liniute la 1000-1700 de ture, nu? :twoup:

- consumul mediu de pe bord (pe care il am de cand am masina, adica de cam 2 luni) a crescut de la 10.4 la 10.6 (asta poate fi pur si simplu din stil de condus, aglomeratie, temperatura etc....).

 

Asa ca, din punctul meu de vedere, pana in acest moment (am o luna de cand le-am scos) inconvenientele sunt minore fata de inconvenientul de a cumpara un motor nou.

 

Fiecare alege pentru el, eu am preferat sa nu stau stresat chiar daca nu cred ca era necesar sa le elimin la mine.....

Link to comment
Share on other sites

318d , an 2002 are clapetele acestea "problema"???

 

Eu stiu ca este posibil sa da si posibil sa nu.

Din cate am inteles cam toate ar trebui sa le aiba.

 

Ceea ce am citit:

- au fost cazuri cand nu le-au avut indiferent de an de fabricatie (e46);

- au fost cazuri cand au avut modelul nou de clapete chiar si pe NFL;

- au fost cazuri (ca in al meu) cand pe FL au fost puse clapetele model vechi.

 

Concluzie: poti sti sigur ce si daca ai doar desfacand admisia :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.