Jump to content

am indepartat clapetele de pe aspiratie


gellu-mihai

Recommended Posts

Anul trecut am avut noroc cu o clapeta care s-a rupt dar spre norocul meu nu a intrat in motor,a ramas oprita pe acolo si au putut cei de la service sa o scoata afara si ca urmare am luat admisie noua dar clapetele si tija sunt la fel ca la admisia veche!am un e 46 din 2004 de 150 cai!acum ma gandesc sa pun asa zisele "dopuri"!are cineva de vanzare acele "dopuri"?
Link to comment
Share on other sites

Anul trecut am avut noroc cu o clapeta care s-a rupt dar spre norocul meu nu a intrat in motor,a ramas oprita pe acolo si au putut cei de la service sa o scoata afara si ca urmare am luat admisie noua dar clapetele si tija sunt la fel ca la admisia veche!am un e 46 din 2004 de 150 cai!acum ma gandesc sa pun asa zisele "dopuri"!are cineva de vanzare acele "dopuri"?

nu cred ca e la fel. masoara cu sublerul. ai tija mai groasa acuma si nu se rupe.

 

PS cati km are masina ta in bord?//

Link to comment
Share on other sites

nu cred ca e la fel. masoara cu sublerul. ai tija mai groasa acuma si nu se rupe.

 

PS cati km are masina ta in bord?//

230000 am la bord!si eu am dat admisia jos am curatat ce era negru pe acolo am verificat clapetele si erau tapene dar pana la urma au cedat!

 

stiu ca au 2 coduri admisiile. un cod pt cele 2002-2005 cu axul mai subtire si unul pt cele 2005 - 2007 cu axul mai gros putin

Pa scrie aici codurile sa le vedem si noi!

Link to comment
Share on other sites

230000 am la bord!si eu am dat admisia jos am curatat ce era negru pe acolo am verificat clapetele si erau tapene dar pana la urma au cedat!

 

 

Pa scrie aici codurile sa le vedem si noi!

cod vechi 7787318 (care nu se mai gaseste)

 

codul nou 11617800577

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 5 months later...

cand strangi suruburile sa le strangi usurel nu foarte tare caci s-ar putea sa te trezesti ca se rup si apoi nu au sa mai etanseze bine garniturile

greseala de a strange cat pot o fac majoritatea asa ca grija la montajul garniturilor si a admisiei sa nu cada garniturile in admisie daca montajul lor nu s-a facut bine

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

eu am patit o cu clapetele bmw 320d,an 2004, 150cp fl am cumparat masina in 2007 in germania de la BMW AG Niderlassungen Munchen, masina predata dupa liesing de o firma, 183211 km la bord toate bune si frumoase pana in iunie 2010 tot in drum spre Munchen

la 170/h un zgomot nu mare, scade turatia motor se aprinde martorul energine la bord si fum mare negru pe esapament. Am incremenit cand am vazut, am oprit urgent pe banda de urgenta si am de schis capota dar nici nu stiam la ce sa uit, am mai incercat sa l pornesc dar nici un tractor nu facea asa

telefon Autohilfe bmw, 15 min. sosit baieti cu trailer s au uitat putin sub capota, au dat o cheie si surazand " motor kaput", mi sau inmuiat genunchi am plecat cu ei la service acolo s a facut inspectia de primire, m au intrebat daca vreau s o repar la ei ,am zis ca da pentru ca nici nu stiam ce sa fac mi au dat o masina sa pot sa ma duc la Hamburg sa termin macar pentru ce am plecat si am facut scimb de carti de vizita ca sa putem vorbi si go mai departe fara nici un chef.

La doua zile telefon masina este gata cost reparatii 2810 euro, sunat acasa bani pe card si dupa ce am terminat la Durach langa Munchen ce am avut de lucru m am intors dupa masina

acolo lista 3 pistoane complecte , supape, galerie admisie, schimb ulei schimb placute fata si manopera.

acolo mi au spus ca trebuia sa schimb galeria de admisie la revizia de 200 000 deoarece atat este garantata

atunci mi au pus modelu nou de galerie cu tija mai groasa si garnitura de cauciuc roata la clapete, i am intrebat cand trebuie sa o schimb si mi au raspuns ca acestea nu mai sunt cu termen de schimbare

asa ca m am facut cu un motor nou in iunie 2010

am verificat in septembrie galeria nu avea nici mizerie pe clapete nici joc sper sa nu mai am surprize.

Link to comment
Share on other sites

Nu e greu de facut.

 

Multe suruburi si atentie.

 

Dopuri gasesti cu 100 lei/transport inclus. Eu am luat de la colegul djtaotao

 

Lucrarea o poti face singur daca ai cateva scule. Ce imi amintesc acum: cheie tubulara de 12, cheie de 10, imbus (nu mai stiu de cat e, unul mai mare pt suruburile de la capacul motorului si unul mai mic pt suruburile care tin suportul cablurilor de la injectoare / trebuie dat jos ca sa poti scoate mufele de la injectoare).

 

 

Daca erai din Cluj te ajutam cu placere...

Edited by Kenbobo
Link to comment
Share on other sites

La trei clapete aspirate deja e neglijenta crasa de intretinere pentru e46 320d CR. Daca vreti sa va pastrati clapetele eu va recomand sa desfaceti daca nu anual macar o data la doi ani galeria de admisie si sa inspectati/curatati temeinic galeria si clapetele. Cand zic tremeinic, ma refer la scos clapete, curatate pana la luciu metalic, verificat surubele, ax, tot. Deasemenea, de pe galerie trebuie indepartate absolut toate depunerile care apar in zona in care clapetele, prin inchiderea lor, estompeaza aerul. Depunerile de pe galerie au prostul obicei sa blocheze clapetele. Pentru indepartarea eficienta a depunerilor folositi cu incredere Triumf.

Daca esti comod si vrei sa dormi linistit, jos cu ele si puneti dopuri. Sau, varianta scumpa: galerie noua.

Edited by djtaotao
Link to comment
Share on other sites

Acum am inteles, dar atunci nu stiam de forum BMW iar mecanicii auto de la noi nu ti ar da indicatii desi eu sunt printre cei care nu ii intreb de ce sunt scumpe piesele OEM, deocamdata

De atunci si eu controlez galeria anual

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.