Jump to content

folosirea bmw-ului iarna


rovampera

Recommended Posts

Salutare,

 

Voi obisnuiti sa folositi bmw-urile iarna?

Se comporta bine cu cauciucurile de iarna? Nu l-am folosit niciodata iarna si as vrea anul asta sa ma duc cu el pana in Austria la ski (ca sa-i fac o proba la sacul ala dintre scaune :twoup: ).

L-am scos de vreo 2 ori sa dau o tura cu el prin zapada, si odata m-a prins nisoarea in Martie in nordul Spaniei la munte, si cam atat, dar nu aveam cauciucuri de iarna, bineinteles.

Dar totusi am observat ca in momentul in care derapeaza putin ASC-ul isi facea treaba. Oare si franeaza singur in situatii mai nasoale?

Urca penti cat de cat abrupte pe zapada? Cu cauciucuri de iarna, bineinteles.

Se distruge tabla pe dedesupt, presupun, daca se ruleaza iarna cu el.

 

Oricum, vroiam sa aud parerile voastre si eventual sfaturile voastre.

 

va salut.

Link to comment
Share on other sites

pai iarna-i cel mai misto... eu ma distrez copios...masini putine...derapaje controlate,dar nu exagerat. cat despre faptul ca ar frana singura...nu prea cred...sistemele isi fac datoria bine si ajuta..dar conteaza soferul...eu unul nu am avut probleme iarna...asa ca distractie maxima la schi
Link to comment
Share on other sites

Nici eu nu am mai mers cu BMW-ul iarna. In afara de echiparea de rigoare cu cauciucuri de iarna, aveti si alte sfaturi/recomandari , atentionari... ? Asa, din experienta voastra. Multumesc ! :twoup:
Link to comment
Share on other sites

Eu am 6 ierni cu BMW. Singurul sfat este sa fiti la fel de atenti ca la orice alte masini pentru ca ( asa cum bine o stiti) iarna nu e ca vara. As da oricand o masina cu tractiune spate pe una cu tractiune fata. O sa vedeti dupa ce treceti de iarna asta.

 

Eu ador sa merg la ski, asa ca iarna sunt tot la munte atat in romania cat si in strainatate.

 

Eu maine plec in AT. :twoup: :)

Edited by Remus R.
Link to comment
Share on other sites

Salutare,

 

Voi obisnuiti sa folositi bmw-urile iarna?

Se comporta bine cu cauciucurile de iarna? Nu l-am folosit niciodata iarna si as vrea anul asta sa ma duc cu el pana in Austria la ski (ca sa-i fac o proba la sacul ala dintre scaune :twoup: ).

L-am scos de vreo 2 ori sa dau o tura cu el prin zapada, si odata m-a prins nisoarea in Martie in nordul Spaniei la munte, si cam atat, dar nu aveam cauciucuri de iarna, bineinteles.

Dar totusi am observat ca in momentul in care derapeaza putin ASC-ul isi facea treaba. Oare si franeaza singur in situatii mai nasoale?

Urca penti cat de cat abrupte pe zapada? Cu cauciucuri de iarna, bineinteles.

Se distruge tabla pe dedesupt, presupun, daca se ruleaza iarna cu el.

 

Oricum, vroiam sa aud parerile voastre si eventual sfaturile voastre.

 

va salut.

 

Nu stiu cum urca pe "penti" dar pe o panta abrupta daca ai cauciucuri de iarna nu ai probleme. :twoup:

Anul trecut am fost eu in Austria la ski si a fost totul ok,cu exceptia drumurilor RO care mi-au sectionat un cauciuc(groapa mascata de zapada)

Iarna merge foarte bine masina daca nu o bruschezi rau iar daca o bruschezi si opresti sistemele este foarte distractiv :)

Link to comment
Share on other sites

Eu sunt de parere ca faza vesnic auzita cu "iti fuge spatele in curbe" e similara cu mersul pe bicicleta. Ce preferi pe bicicleta, sa fuga fata sau spatele?

Daca intri in curba aiurea, si neechipat, ceva tot fuge,fata sau spate, indiferent de tractiune... cu orice fel de masina insa frana de motor pe spate iti ofera ceva timp in plus pentru redresarea masinii daca fata incepe sa fuga. Intr-adevar, daca desactivezi ASC, ABS, totul devine adrenalina...Faza cu urcatul, depinde de incarcatura pe spate, si cauciucuri. Aici e problema mare, pt ca daca ramai intr-o panta, scoti ASC-ul si accelerezi prea tare, spatele o ia in lateral, fara posibilitatea redresarii. Deci daca ramai inpotmolit, nu fa nici o miscare fara sa iei toate posibilitatile in calcul.(inclusiv viteza vantului :twoup: )

Eu nu as da tractiunea pe spate pe cea pe fata...pe principiul de mai sus, iarna trecuta circulam cu masina unui prieten cu tractiune pe fata, iau curba la dreapta pentru a intra duba blocul in care stau, drumul principal uscat, drumul la dreapta cu gheata. Obisnuiesc sa circul mereu la limita, si deci cu bmw-ul pana fata isi urma traiectoria, frana de motor pe spate, ar fi tinut masina inca o fractiune de secunda pe drumul principal, dar cu tractiunea pe fata, rotile din fata au inceput sa fuga, ramanand in traiectoria drumului principal, si uite-asa am sters un stalp, care nu avea nici o vina. Acuma exemple sunt cu miile...

Link to comment
Share on other sites

To acest topic este deplasat, incepand cu titlu "folosirea bmw-ului iarna...". Auzi tu, dezavantaje, si folosire. Da parca vorbim de uscatoare de par.

 

 

ASC-ul nu franeaza, iti taie doar gazul. DSC-ul stie sa si franeze independent pe roti.

Link to comment
Share on other sites

Salutare,

 

Voi obisnuiti sa folositi bmw-urile iarna?

Se comporta bine cu cauciucurile de iarna? Nu l-am folosit niciodata iarna si as vrea anul asta sa ma duc cu el pana in Austria la ski (ca sa-i fac o proba la sacul ala dintre scaune :twoup: ).

L-am scos de vreo 2 ori sa dau o tura cu el prin zapada, si odata m-a prins nisoarea in Martie in nordul Spaniei la munte, si cam atat, dar nu aveam cauciucuri de iarna, bineinteles.

Dar totusi am observat ca in momentul in care derapeaza putin ASC-ul isi facea treaba. Oare si franeaza singur in situatii mai nasoale?

Urca penti cat de cat abrupte pe zapada? Cu cauciucuri de iarna, bineinteles.

Se distruge tabla pe dedesupt, presupun, daca se ruleaza iarna cu el.

 

Oricum, vroiam sa aud parerile voastre si eventual sfaturile voastre.

 

va salut.

 

 

Se comporta foarte bine. Am fost de 3 ori in austria la ski cu masina mea. In principal drumurile sunt curate. am circulat pe drum cu zapada doar cand nigea peste noapte. am prins pe o panta si gheata la St.Anton era noaptea si am plecat la plimbare la niste prieteni care stateau la alta casa. Am mers cu partea dreapta a masinii pe zapada si cu partea stanga pe gheata am tinut aceleratia constant, controlul si-a facut treaba... mi-a mai redus din viteza putin dar nu am accelerat brutal si uite asa am urcat panta fara probleme si fara lanturi dar cu cauciucuri de iarna.asta a fost singura data in 3 ani cand am gasit gheata in austria.mergi linistit e super si masina se comporta excelent cauciucurile de iarna sunt obligatorii in austria si mai ales in statiunile de ski.distractie placuta si drum bun

Link to comment
Share on other sites

@rovampera, inainte de a deschide acest topic, ai citit macar informatiile de pe acest forum? :twoup:

 

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?showtopic=38926

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?showtopic=23392

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?showtopic=19633

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?showtopic=69022

 

sunt discutii mai vechi, dar purtate de unii oameni cu experienta...

Link to comment
Share on other sites

Nu stiu cum urca pe "penti" dar pe o panta abrupta daca ai cauciucuri de iarna nu ai probleme. :)

Anul trecut am fost eu in Austria la ski si a fost totul ok,cu exceptia drumurilor RO care mi-au sectionat un cauciuc(groapa mascata de zapada)

Iarna merge foarte bine masina daca nu o bruschezi rau iar daca o bruschezi si opresti sistemele este foarte distractiv :twoup:

 

:twoup: foarte tare, fara sa-mi dau seama, scuze :wacko:

 

PENTI nu stiu daca urca, dar pante urca.

 

zona e de vina..... :twoup:

 

To acest topic este deplasat, incepand cu titlu "folosirea bmw-ului iarna...". Auzi tu, dezavantaje, si folosire. Da parca vorbim de uscatoare de par.

 

 

ASC-ul nu franeaza, iti taie doar gazul. DSC-ul stie sa si franeze independent pe roti.

 

eu cred ca nici un topic nu este deplasat, vezi ca doar nu sunt singurul care are aceasta nelamurire, deplasata este afirmatia ta, cu tot respectul.

Uite ce frumos isi povestesc toti patitele iarna, explicatii si asa mai departe. Abtineti-va astia cu comentarii inutile.

Intrebam daca franeaza singur pentru ca am auzit acesta explicatie de la cineva cu un e39 identic cu al meu si chiar mi-a aratat acum doua ierni cum intr-o curba de intersectie, pe zapada, a intrat virand si fara sa franeze la vreo 40 kph si masina a inceput sa tremure si sa blocheze roti si sa-i reduca viteza pana aproape sa-l opreasca de tot. Are ASC nu DSC. Eu nu am incercat, asa ca nu vorbesc din experienta.

 

 

@rovampera, inainte de a deschide acest topic, ai citit macar informatiile de pe acest forum? :twoup:

 

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?showtopic=38926

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?showtopic=23392

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?showtopic=19633

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?showtopic=69022

 

sunt discutii mai vechi, dar purtate de unii oameni cu experienta...

 

ma scuzati ca nu am experienta intr-un forum sau cu un BMW iarna, data viitoare nu am sa mai deschid un topic nou cand am nevoie de informatii, nu ar mai trebui sa deschida nimeni topicuri,... sa cautam doar pe cele vechi..... ce zici de ideea asta? crezi ca toata lumea stie cum sa foloseasca un forum? sau toti au atata timp incat sa tot caute la nesfarsit pe forum-uri, daca a fost o discutie veche poate parerile de atunci s-au mai schimbat si lumea are altceva de zis.....ma rog........voi stiti.

Imi placea foarte mult topicul pana cand ai aparut tu si colegul de mai sus. Iar va spun ...cu tot respectul, nu vreau sa jignesc pe nimeni. Asta a fost reactia mea la la ceea ce ati postat voi doi, macar ceilalti au facut glume..

Oricum mersi ca macar te-ai obosit sa imi cauti celelalte discutii sa le pot citi.....tot respectul

 

pai iarna-i cel mai misto... eu ma distrez copios...masini putine...derapaje controlate,dar nu exagerat. cat despre faptul ca ar frana singura...nu prea cred...sistemele isi fac datoria bine si ajuta..dar conteaza soferul...eu unul nu am avut probleme iarna...asa ca distractie maxima la schi

mersi, sper sa ma dovedesc a fi un sofer dupa tura asta :angry:

 

 

Eu am 6 ierni cu BMW. Singurul sfat este sa fiti la fel de atenti ca la orice alte masini pentru ca ( asa cum bine o stiti) iarna nu e ca vara. As da oricand o masina cu tractiune spate pe una cu tractiune fata. O sa vedeti dupa ce treceti de iarna asta.

 

Eu ador sa merg la ski, asa ca iarna sunt tot la munte atat in romania cat si in strainatate.

 

Eu maine plec in AT. :twoup: :twoup:

 

drum bun, distractie.

 

Salutare,

 

Voi obisnuiti sa folositi bmw-urile iarna?

Se comporta bine cu cauciucurile de iarna? Nu l-am folosit niciodata iarna si as vrea anul asta sa ma duc cu el pana in Austria la ski (ca sa-i fac o proba la sacul ala dintre scaune :) ).

L-am scos de vreo 2 ori sa dau o tura cu el prin zapada, si odata m-a prins nisoarea in Martie in nordul Spaniei la munte, si cam atat, dar nu aveam cauciucuri de iarna, bineinteles.

Dar totusi am observat ca in momentul in care derapeaza putin ASC-ul isi facea treaba. Oare si franeaza singur in situatii mai nasoale?

Urca penti cat de cat abrupte pe zapada? Cu cauciucuri de iarna, bineinteles.

Se distruge tabla pe dedesupt, presupun, daca se ruleaza iarna cu el.

 

Oricum, vroiam sa aud parerile voastre si eventual sfaturile voastre.

 

va salut.

 

 

Se comporta foarte bine. Am fost de 3 ori in austria la ski cu masina mea. In principal drumurile sunt curate. am circulat pe drum cu zapada doar cand nigea peste noapte. am prins pe o panta si gheata la St.Anton era noaptea si am plecat la plimbare la niste prieteni care stateau la alta casa. Am mers cu partea dreapta a masinii pe zapada si cu partea stanga pe gheata am tinut aceleratia constant, controlul si-a facut treaba... mi-a mai redus din viteza putin dar nu am accelerat brutal si uite asa am urcat panta fara probleme si fara lanturi dar cu cauciucuri de iarna.asta a fost singura data in 3 ani cand am gasit gheata in austria.mergi linistit e super si masina se comporta excelent cauciucurile de iarna sunt obligatorii in austria si mai ales in statiunile de ski.distractie placuta si drum bun

mersi mult, toate informatiile imi sunt de folos.

Edited by rovampera
Link to comment
Share on other sites

Nu stiu de ce, dar am ras amarnic cand am citit topicul :)) tare aia cu tabla pe dedesupt :twoup:

On topic, atunci cand urci o panta centru de greutate este pe spate, cu anvelope adecvate s-ar putea sa ai succes mai mare decat unu` cu tractiune fata...Parerea mea este, ca, cat timp nu bruschezi masina si nu accelerezi brusc nu ai de ce sa derapezi... totul depinde de sofer!

Link to comment
Share on other sites

To acest topic este deplasat, incepand cu titlu "folosirea bmw-ului iarna...". Auzi tu, dezavantaje, si folosire. Da parca vorbim de uscatoare de par.

 

 

ASC-ul nu franeaza, iti taie doar gazul. DSC-ul stie sa si franeze independent pe roti.

 

Deplasata e afirmatia ta! Nu te-a obligat nimeni sa-ti pierzi timpul tau pretios citind acest topic,sunt destule altele care te vor stimula intelectual mult mai mult... :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Nu stiu de ce, dar am ras amarnic cand am citit topicul :twoup:) tare aia cu tabla pe dedesupt :twoup:

On topic, atunci cand urci o panta centru de greutate este pe spate, cu anvelope adecvate s-ar putea sa ai succes mai mare decat unu` cu tractiune fata...Parerea mea este, ca, cat timp nu bruschezi masina si nu accelerezi brusc nu ai de ce sa derapezi... totul depinde de sofer!

 

Nu va scapa nimic... :)

 

ma refeream la tot ce poate rugini mai repede in cazul in care se ruleaza iarna, cu sarea pe drum si din alea.

Link to comment
Share on other sites

To acest topic este deplasat, incepand cu titlu "folosirea bmw-ului iarna...". Auzi tu, dezavantaje, si folosire. Da parca vorbim de uscatoare de par.

 

 

ASC-ul nu franeaza, iti taie doar gazul. DSC-ul stie sa si franeze independent pe roti.

 

Deplasata e afirmatia ta! Nu te-a obligat nimeni sa-ti pierzi timpul tau pretios citind acest topic,sunt destule altele care te vor stimula intelectual mult mai mult... :twoup:

 

multumesc pentru sustinere :)

Link to comment
Share on other sites

Hai ca vorbiti de parca ati avea carnet de ieri de azi, si prima masina in care va urcati e bmw-ul. Care, dupa cum toata lumea stie, e babau iarna si trebuie sa fii pilot de curse si raliu in coasta, cu eventuale veleitati auto-distructive ca sa te incumeti a-l conduce.

 

Hai pa - succes la iarna su ruginirea podelelor si imposibilitatea de a urca pentile.

Link to comment
Share on other sites

@rovampera, eu ti-am adresat o intrebare simpla... care se bazeaza pe urmatoarea idee "cu un SEARCH in prealabil puteai sa gasesti raspunsuri inainte sa pui intrebari"

 

daca tot deschidem topicuri "fara numar-fara numar", informatiile vor fi disparate si nu vor mai fi utile ca si atunci cand ar fi toate in acelasi loc...

 

daca nu ai timp sa cauti pe forumuri, e problema ta... insa deschiderea fara logica a unor topicuri care trateaza aceeasi problema, nu e permisa.

 

prin urmare, topicul se inchide...

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.