Jump to content

ex e39 actual e36


dereglatu

Recommended Posts

  • Replies 106
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Tu nu stii sa citesti ? Scrie clar omu' ca sunt pe 18 !!!

 

ON: Bafta cu proiectul !

 

P.S. Am schimbat jantele Rial cu niste Rondell tot de 18"

mihai vorbesti prostii :twoup:))))

de unde naiba sa fie pe 18,tu nu vezi ce mici sunt??? :))

 

e ridicata de suspensie, de-asta ti se pare ca-s mici...

Link to comment
Share on other sites

Pastrezi 1.8 is-ul?

Sunt tare curios ce-o sa faci cu motorul ala...de ce vrei sa maresti presiunea la ulei?

Spor si Sarbatori fericite!!

Asa cum am spus, 1.8-ul va ramane pe masina, insa va face mai multe ture si mai repede, de'aia era nevoie de presiune si debit suplimentar de ulei, plus ca va avea si un radiator de ulei cu termostat.

post-5375-1293367602_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Wow ... ateptam si alte detali despre proiect.

inca oscilez in a-i lasa admisia stock numai ca e lustruita si polishata pe dinauntru sau a-i pune o admisie dubla clapeta cu 2 randuri de injectoare cu un airbox de m3 de la e30.... :twoup: As face-o de strada, totusi..... si atunci se impune admisie stock, altfel numai as chinui-o....

 

P.S. Niste poze cu electronica "usor modificata".....Este un ECU de 1.8 de e30, singurul pe care l-am gasit compatibil cu ce pun pe ea...

post-5375-1293370292_thumb.jpg

Edited by dereglatu
Link to comment
Share on other sites

Misto freza!

e multiproces (freza-raboteza-palpator....etc) cu comanda numerica asistata de calculator.....mai au baietii aia multe scule......sudura-taiere laser, plasma ...taiere cu jet de apa, electroforeza........ La laser lipesc nenorocitele de turbine de e60..... ca la orice neam de letcon-pistol......ciu-ciu! :twoup:

Link to comment
Share on other sites

La M5 E60 chiar ai mai multĂŁ putere ĂŽn modul M.

 

Ăn celalalte moduri ai doar 400 cp.

 

Iar la M5 E39, când apeºi butonul Sport se ÎmbunãtãÞeºte rãspunsul acceleraÞiei.

 

io stiu si inteleg asta, ma intreb de unde un astfel de buton la masina asta

Link to comment
Share on other sites

cand am vazut prima oara pozele, nu puteam sa imi imaginez ca va iesi asa beton. e de laudat faptul ca ai luat-o sa o transformi in frumoasa si bestia. sa ai parte de ea si sa iti aduca numai bucurii si satisfactii ! Edited by Robert.M
Link to comment
Share on other sites

daca ii poate modifica calculatorul crede ma ca butonul ala e cea mai mica problema. si intr adevar ma refeream la m5 e60. e interesant sa faci faza asta cu setari diferite mai ales la intreceri d astea neplanificate, masina sa fie in parametri normali si dintr o data vmmmmmm sute de cai. in rest nu are rost sa consume 20%, eu unu as as gandi masina asta, insa dereglatu, ca d aia e dereglat, o gandeste profesionist :twoup:
Link to comment
Share on other sites

Atelierul asta de care zici, e in Ro?

Dotat, nu gluma....

da... e langa Pitesti...

cand am vazut prima oara pozele, nu puteam sa imi imaginez ca va iesi asa beton. e de laudat faptul ca ai luat-o sa o transformi in frumoasa si bestia. sa ai parte de ea si sa iti aduca numai bucurii si satisfactii !

Multumesc frumos de aprecieri si de urari...ma bucur ca place....

 

daca ii poate modifica calculatorul crede ma ca butonul ala e cea mai mica problema. si intr adevar ma refeream la m5 e60. e interesant sa faci faza asta cu setari diferite mai ales la intreceri d astea neplanificate, masina sa fie in parametri normali si dintr o data vmmmmmm sute de cai. in rest nu are rost sa consume 20%, eu unu as as gandi masina asta, insa dereglatu, ca d aia e dereglat, o gandeste profesionist :twoup:

:)) mersi mult, florin....nu asta e ideea...se poate si ce-ai zis tu insa poate maxim 3 mape....la mine nu e cazul...o sa explic....

pana la urma care e faza cu ecu-ul

Am mai zis si unui coleg de pe forum in PM, o sa zic si public.... nu e nici un mister.. Electronica este programabila pentru ca am facut multe modificari la motor (nu le pot enumera din cauze.....- in principiu multe usurari) astfel incat motorul sa se apropie de 9000 rpm.Nu se poate mai mult ca motorul de BMW nu iese superpatrat... aia e..zic ca 9000 curate fara opinteli e ok. Dupa aia, s-au pus alte axe care, implicit dau alta lege de avans....

So, electronica va fi programabila in sensul ca softwarele imi va permite sa o reglez (suita pe role) pana cand masina va avea parametrii optimi in toate regimurile de turatie si sarcina.Acest relglaj se va face dinamic.Nu bravez si nu ma dau mare, nu am sa fac eu asta pentru ca in primul rand nu am cu ce (presupune ditamai atelierul si multi bani de investit) si in al doilea rand eu nu sunt motorist, eu sunt electronist! Acest reglaj se va face la un garaj unde isi fac softurile mai toti marii din VTM si CNR.Eu am conceput numai sasiul si am modificat hardwarele ca sa se poata comunica cu masina....De aia nu puteam folosi mape pre-fabricate pentru ca ele se fac pe un hardware clasic fara modificari.O sa postez rezultatele...din pacate imagini (care cred ca v-ar fi placut :)) din timpul reglajelor nu pot da, din ratiuni care nu depind de mine.

post-5375-1293583899_thumb.jpg

post-5375-1293583905_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Dereglatule, stii ca ai putea fi acuzat de terorism????

Asta e bomba, nu masina...:)

:twoup: :)

Cand o vinzi?

O sa o vand......evident.....:twoup:)

M-am hoatarat sa-i pun admisie dubla-clapeta cu 2 randuri de injectaore.....asa sa fie.....:twoup:

Cat despre clima..... nu-mi trebuie.....oricum transpiri in ea :twoup:..... serios vorbind acum, nu am pus nimic pe ea inutil pentru performanta....

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.