Jump to content

318is 140CP


Marc

Recommended Posts

roby, asta e prima mea masina, si ma gandesc deocamndata imi ajunge 316i. Cu bani nu stau prea bine, dabia am strans de masina, am terminat acu 1 an facultatea, sunt inginer am terminat politehnica, dar sunt somer ca nu gasesc de munca, si ma ocup si eu cu ce pot sa fac bani :twoup:. Cand o sami gasesc de munca cu bani carei mai produc eu din combinati o sami permit sa tin o masina cu un consum mai mare, deocamndata sami fac treaba cu asta :) .

 

Off topic: ma doare sufletul sa vad ca, un absolvent de Politehnica - 2010 - nu reuseste sa scrie corect romaneste!! Gandeste-te la TOATE cand spui ca nu gasesti de lucru!

Bafta!

Cu stima

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 73
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

roby, asta e prima mea masina, si ma gandesc deocamndata imi ajunge 316i. Cu bani nu stau prea bine, dabia am strans de masina, am terminat acu 1 an facultatea, sunt inginer am terminat politehnica, dar sunt somer ca nu gasesc de munca, si ma ocup si eu cu ce pot sa fac bani :twoup:. Cand o sami gasesc de munca cu bani carei mai produc eu din combinati o sami permit sa tin o masina cu un consum mai mare, deocamndata sami fac treaba cu asta :) .

 

Off topic: ma doare sufletul sa vad ca, un absolvent de Politehnica - 2010 - nu reuseste sa scrie corect romaneste!! Gandeste-te la TOATE cand spui ca nu gasesti de lucru!

Bafta!

Cu stima

Imi cer scuze c.sainz, eu stau prost nativ cu exprimarea si gramatica lb romane, si cand ajungi sa scri ca masina de scris la curs, ca dicteaza ala ca nebunu, nu te mai intereseaza de gramatica, si iti intra in reflex sa scri de asa maniera.

Edited by Marc
Link to comment
Share on other sites

Imi cer scuze c.sainz, eu stau prost nativ cu exprimarea si gramatica lb romane, si cand ajungi sa scri ca masina de scris la curs, ca dicteaza ala ca nebunu, nu te mai intereseaza de gramatica, si iti intra in reflex sa scri de asa maniera.

Sa intelegem ca nu esti roman nativ? :)

 

Legat de masina, daca nu esti disperat dupa sprinturi 0-100 si viteza exagerat de mare, atunci 316i-ul este foarte bun. Are un consum de bun-simt, costurile de intretinere, taxe, impozite, etc nu sunt foarte mari, iar ca masina este suficient de sprintena si de buna incat sa iti faci treaba cu ea mutumit. Acum depinde si de masina pe care o cumperi si cat de ingrijita a fost...

 

Sunt unii colegi p-aici, pe forum, carora cred ca nu le-ar ajunge nici Veyron-ul... :twoup: Pentru ei o masina buna inseamna sa aibe neaparat sute de cai putere si sa pleci mereu primul de la semafor, sa arati ce tare esti tu ca ai "benveu"... :)

Link to comment
Share on other sites

Legat de masina, daca nu esti disperat dupa sprinturi 0-100 si viteza exagerat de mare, atunci 316i-ul este foarte bun. Are un consum de bun-simt, costurile de intretinere, taxe, impozite, etc nu sunt foarte mari, iar ca masina este suficient de sprintena si de buna incat sa iti faci treaba cu ea mutumit. Acum depinde si de masina pe care o cumperi si cat de ingrijita a fost...

 

Sunt unii colegi p-aici, pe forum, carora cred ca nu le-ar ajunge nici Veyron-ul... :twoup: Pentru ei o masina buna inseamna sa aibe neaparat sute de cai putere si sa pleci mereu primul de la semafor, sa arati ce tare esti tu ca ai "benveu"... :)

 

+1 daca gasesti una in stare buna uiti de probleme. Revizii si te poti baza pe ea.

Link to comment
Share on other sites

Eu am un e46,316i din 2000 si dupa cate stiu eu e acelasi motor si pe e36.....Vreau sa zic ca la un mers batranesc,ca de cu anii mi-au trecut fitele,imi ia intre 9 si 11 % in bucuresti,9 cand e liber si maxim 11 cand e aglomerat.Dar cum ziceam,mers foarte linisitit.Daca bag piciorul in ea se duce pe la 14-15 %.Afara fara aer conditionat la 130-140 km/h undeva pe la 6,5 si daca dau drumul la aer se duce la maxim 7 %.Valorile astea sunt testate pe distanta bucuresti-sibiu,ca am facut ceva drumuri in colo.....Daca vrei scartait de roti si demaraje clar iti trebuie ceva in 6 cilindrii si dupa 2000 cm,dar daca vrei ceva mai normal iti e mai mult decat suficient ceva in 4 cilindrii.
Link to comment
Share on other sites

Daca ii dai in gura la 316 se duce lejer peste 15% in oras ,daca mergi batraneste s-ar putea sa scoti oleaca sub 11%. 316 nu o masina sportiva si nici nu consuma asa putin .Daca te intereseaza consumul mai gandeste te inainte sa iti iei BMW .Inafara de benzina sunt multe alte cheltuieli care o sa te coste mult mai mult ca benzina.
Link to comment
Share on other sites

Vai de capul meu pt astia cu rachete si cu "316i nu trebuia sa se fabrice", 316i e o masina super buna daca o nimeresti cum trebuie si o folosesti cu preponderenta in oras. Intre 316i si 318is(cu m42) aleg 316i.

+1

Un 316i intretinut nu sare de 12 in oras,chiar cu un stil de mers "nervos",ca sa nu folosesc sportiv-ca 316i nu e sportiv.

In rest costurile totale :impozit,benzina,piese,asigurare,etc foarte rezonabile.

Ce nu inteleg eu din toate topicurile astea cu consumul...Ce naiba iti iei BMW,adica de cand te nasti stii ca un BMW consuma cat de cat,nu e Opel Corsa,sau altceva,nu a fost gandit pentru economii,sau alte alea,nici 316,nici 320,etc.

Adica daca ai in cap bibilica asta cu "consumul" ce mai cauti la Bmw.

Ca e 11 % ca e 12%,ca ii dai putin mai tare si e 14% ...etc...masinile astea consuma NU SE FAC RECORDURI DE CONSUM CU ELE .

Trebuie sa ai un banut de intretinere indiferent ca e 325 sau 316,sau coupe sau sedan.

Consumul variaza in plaje foarte mari:

-sunt 316i care consuma 6,5 afara si 11 in oras

-sunt 316i care consuma 8 afara si 13 in oras.

Depinde de oras,de masini,de aglomeratie,de strazi,de semafoare,de "ora de varf",de starea masinii,de marimea jantelor,de

presiunea cauciucurilor,de calitatea benzinei,etc.

Discutiile astea nu stiu unde duc....

Adica cei care au gandit acest brand -BMW in loc sa vada

dezbateri pe tema :

-Care e mai rapid pe 1000 metri,sau viteza maxima obtinuta de Bmw 3xx,5xx ,sau care se comporta mai bine in curbe ?

ei vad topicuri de genul :

Cat consum minim,sau care e cel mai mic consum obtinut la 320,318is,318i??etc......

Probabil rad si ei....

Edited by em_28
Link to comment
Share on other sites

Eu am un e46,316i din 2000 si dupa cate stiu eu e acelasi motor si pe e36.....Vreau sa zic ca la un mers batranesc,ca de cu anii mi-au trecut fitele,imi ia intre 9 si 11 % in bucuresti,9 cand e liber si maxim 11 cand e aglomerat.Dar cum ziceam,mers foarte linisitit.Daca bag piciorul in ea se duce pe la 14-15 %.Afara fara aer conditionat la 130-140 km/h undeva pe la 6,5 si daca dau drumul la aer se duce la maxim 7 %.Valorile astea sunt testate pe distanta bucuresti-sibiu,ca am facut ceva drumuri in colo.....Daca vrei scartait de roti si demaraje clar iti trebuie ceva in 6 cilindrii si dupa 2000 cm,dar daca vrei ceva mai normal iti e mai mult decat suficient ceva in 4 cilindrii.

Acele valori ale consumui sunt cele afisate de BC sau cele pe care le-ai constatat tu la pompa?

Link to comment
Share on other sites

Vai de capul meu pt astia cu rachete si cu "316i nu trebuia sa se fabrice", 316i e o masina super buna daca o nimeresti cum trebuie si o folosesti cu preponderenta in oras. Intre 316i si 318is(cu m42) aleg 316i.

+1

Un 316i intretinut nu sare de 12 in oras,chiar cu un stil de mers "nervos",ca sa nu folosesc sportiv-ca 316i nu e sportiv.

In rest costurile totale :impozit,benzina,piese,asigurare,etc foarte rezonabile.

Ce nu inteleg eu din toate topicurile astea cu consumul...Ce naiba iti iei BMW,adica de cand te nasti stii ca un BMW consuma cat de cat,nu e Opel Corsa,sau altceva,nu a fost gandit pentru economii,sau alte alea,nici 316,nici 320,etc.

Adica daca ai in cap bibilica asta cu "consumul" ce mai cauti la Bmw.

Ca e 11 % ca e 12%,ca ii dai putin mai tare si e 14% ...etc...masinile astea consuma NU SE FAC RECORDURI DE CONSUM CU ELE .

Trebuie sa ai un banut de intretinere indiferent ca e 325 sau 316,sau coupe sau sedan.

Consumul variaza in plaje foarte mari:

-sunt 316i care consuma 6,5 afara si 11 in oras

-sunt 316i care consuma 8 afara si 13 in oras.

Depinde de oras,de masini,de aglomeratie,de strazi,de semafoare,de "ora de varf",de starea masinii,de marimea jantelor,de

presiunea cauciucurilor,de calitatea benzinei,etc.

Discutiile astea nu stiu unde duc....

Adica cei care au gandit acest brand -BMW in loc sa vada

dezbateri pe tema :

-Care e mai rapid pe 1000 metri,sau viteza maxima obtinuta de Bmw 3xx,5xx ,sau care se comporta mai bine in curbe ?

ei vad topicuri de genul :

Cat consum minim,sau care e cel mai mic consum obtinut la 320,318is,318i??etc......

Probabil rad si ei....

Eu vreua bmw si vreau bmw`u din ani 95-98 cu cel mai mic consum, care e problema?: ) doar intreb sami fac o idee. Pt mine e mai important aspectu de cat puterea. Daia vreau bmw si nu corsa sau numai stiu ce cascarabeta.

Link to comment
Share on other sites

Eu vreua bmw si vreau bmw`u din ani 95-98 cu cel mai mic consum, care e problema?: ) doar intreb sami fac o idee. Pt mine e mai important aspectu de cat puterea. Daia vreau bmw si nu corsa sau numai stiu ce cascarabeta.

Eu stiu,am zis doar ca criteriul la un Bmw nu e consumul-sau e unul din ultimile criterii.Adica sa nu te astepti sa fie

economicos.Nici eu nu as renunta la Bmw in favoarea altor marci.Dar sa tii minte,sa nu fii surprins ca ai motor de 1.6 pe Bmw,si sa postezi dupa aia pe forum:Ce ma fac ca imi consuma 13 %???

Sa tii minte ce ti-au zis colegii mai sus referitor la limitele de consum care cred ca pe 316 sunt intre 9,5-15 % in oras.La

318i banuiesc ca e apropiat...

Sper sa nimieresti o masina buna fara sa iti faca probleme.

Link to comment
Share on other sites

Am 316 e36, schimbat o gramada de debitmetre (second ce-i drept), sonda lambda noua.. am incercat mers frumos, mers sportiv, oricum sub 13 nu am ajuns.

 

Consum bun are extraurban, la viteza constanta. Dar nu in oras, caroseria e grea, motorul e mic, daca stai bara la bara cu siguranta atingi 15.

Link to comment
Share on other sites

Eu am un e46,316i din 2000 si dupa cate stiu eu e acelasi motor si pe e36.....Vreau sa zic ca la un mers batranesc,ca de cu anii mi-au trecut fitele,imi ia intre 9 si 11 % in bucuresti,9 cand e liber si maxim 11 cand e aglomerat.Dar cum ziceam,mers foarte linisitit.Daca bag piciorul in ea se duce pe la 14-15 %.Afara fara aer conditionat la 130-140 km/h undeva pe la 6,5 si daca dau drumul la aer se duce la maxim 7 %.Valorile astea sunt testate pe distanta bucuresti-sibiu,ca am facut ceva drumuri in colo.....Daca vrei scartait de roti si demaraje clar iti trebuie ceva in 6 cilindrii si dupa 2000 cm,dar daca vrei ceva mai normal iti e mai mult decat suficient ceva in 4 cilindrii.

Acele valori ale consumui sunt cele afisate de BC sau cele pe care le-ai constatat tu la pompa?

Ambele.....In sensul ca de cate ori plec in afara la drum mai lung fac plinul si resetez BC-ul.Si de cateva ori cand am ajuns la destinatie am facut inapoi plinul si mi-a dat cam acelasi lucru....La fel am facut si in bucuresti de cateva ori.In medie,in bucuresti cu 55l de benzina fac intre 450 si 600 km.Aici mai depinde si de vreme,de roti,de luna anului,de benzina,de orele prinse in ambuteiajele de pe bulevarde...etc.De exemplu anul asta in august cand mai toata lumea a fost prin concedii mi s-a parut mai liber bucurestiul,in schimb de pe la jumatea lui septembrie s-a cam aglomerat iar....Oricum parerea me e ca cel mai mult conteza cum si unde e folosita masina.Adica daca eu stau la brancoveanu si lucrez in baneasa si sa zicem ca intru la munca la 9 si ies la 5 pai fii sigur ca atunci o sa am un consum de 14-16 %,ca practic o sa prind cele mai aglomerate ore ale zilei!Am un prieten care avea tot un e46,un 318i din 2001 nfl,si avea pe el jante pe 17 si cauciucuri de 245 si se mira ca al meu consuma pana in 11 in oras si al lui lua 17-18 %.Mai greu a fost pana a inteles ca la aia 116 cp e foarte greu sa traga cu rotile alea si de-aia ii consuma atat.....Asa ca fiind atatea variabile de luat in calcul e foarte greu sa faci consumul unui bmw in bucuresti,indiferent de motorizare!!!!

Link to comment
Share on other sites

Eu am un e46,316i din 2000 si dupa cate stiu eu e acelasi motor si pe e36.....Vreau sa zic ca la un mers batranesc,ca de cu anii mi-au trecut fitele,imi ia intre 9 si 11 % in bucuresti,9 cand e liber si maxim 11 cand e aglomerat.Dar cum ziceam,mers foarte linisitit.Daca bag piciorul in ea se duce pe la 14-15 %.Afara fara aer conditionat la 130-140 km/h undeva pe la 6,5 si daca dau drumul la aer se duce la maxim 7 %.Valorile astea sunt testate pe distanta bucuresti-sibiu,ca am facut ceva drumuri in colo.....Daca vrei scartait de roti si demaraje clar iti trebuie ceva in 6 cilindrii si dupa 2000 cm,dar daca vrei ceva mai normal iti e mai mult decat suficient ceva in 4 cilindrii.

Acele valori ale consumui sunt cele afisate de BC sau cele pe care le-ai constatat tu la pompa?

Ambele.....In sensul ca de cate ori plec in afara la drum mai lung fac plinul si resetez BC-ul.Si de cateva ori cand am ajuns la destinatie am facut inapoi plinul si mi-a dat cam acelasi lucru....La fel am facut si in bucuresti de cateva ori.In medie,in bucuresti cu 55l de benzina fac intre 450 si 600 km.Aici mai depinde si de vreme,de roti,de luna anului,de benzina,de orele prinse in ambuteiajele de pe bulevarde...etc.De exemplu anul asta in august cand mai toata lumea a fost prin concedii mi s-a parut mai liber bucurestiul,in schimb de pe la jumatea lui septembrie s-a cam aglomerat iar....Oricum parerea me e ca cel mai mult conteza cum si unde e folosita masina.Adica daca eu stau la brancoveanu si lucrez in baneasa si sa zicem ca intru la munca la 9 si ies la 5 pai fii sigur ca atunci o sa am un consum de 14-16 %,ca practic o sa prind cele mai aglomerate ore ale zilei!Am un prieten care avea tot un e46,un 318i din 2001 nfl,si avea pe el jante pe 17 si cauciucuri de 245 si se mira ca al meu consuma pana in 11 in oras si al lui lua 17-18 %.Mai greu a fost pana a inteles ca la aia 116 cp e foarte greu sa traga cu rotile alea si de-aia ii consuma atat.....Asa ca fiind atatea variabile de luat in calcul e foarte greu sa faci consumul unui bmw in bucuresti,indiferent de motorizare!!!!

 

probabil ca prietenul mergea in trafic bara la bara,in nici un caz nu creste consumul cu 6-7L din cazua rotilor

Link to comment
Share on other sites

Pentru Marc :twoup:

 

Fara ezitare as alege 318 mai ales IS :)

316 nu are distributie pe lant in primul rand si nici NU fuge...

 

Iar daca tocmai ai terminat facultatea ... sigur nu o sa-ti para rau cu un 318IS coupe (dupa 94)! De bani nu-ti face probleme ca o sa-i cheltui si o sa-i faci mereu...

Parerea mea nu-ti lua 316i.

Edited by Liviudev
Link to comment
Share on other sites

Masina din semnatura mai mult de 13L/100km nu a consumat niciodata de cand e la mine. Normal ia 11-12 la drumuri scurte prin Bucuresti, dimineata si la ora 17, spre si de la munca. Nu cred ca ar putea consuma 17% in conditii normale de exploatare.
Link to comment
Share on other sites

Ai tu 320d sau vorbesti din auzite? Eu fac pariu ca a mea nu sare de 13% la o traversare a Bucurestiului Baneasa-Jilava. La orice ora in orice zi. Daca prinzi blocaj si mergi 1 km intr-o ora e altceva. Dar asa ceva nu se intampla des.

P.S. Aici inchei discutia.

Edited by Taz
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.