Jump to content

E60 nu mai porneste


kathalin

Recommended Posts

Va salut,am achizitionat de curand un e60 530d 2004 si astazi s-a manifestat in felul urmator:a pornit de dimineata foarte bine,si primul semn a inceput sa clipeasca navigatia,dupa care o eroare de abs,una la cutie si dupa care am dat restart la navigatie si s-a stins.Am scos cheia si l-am oprit dupa care am introdus-o la loc si navigatia a pornit ,bordul s-a aprins dar masina nu a mai pornit.

Inainte sa o cumpar am pus-o pe tester si ca si probleme au aparut: releu de bujii,bujii,si alternator .

Astea sa fie cauza,sau sa schimb si bateria?

Astept sfaturile voastre.

MULTUMESC

Link to comment
Share on other sites

Va salut,am achizitionat de curand un e60 530d 2004 si astazi s-a manifestat in felul urmator:a pornit de dimineata foarte bine,si primul semn a inceput sa clipeasca navigatia,dupa care o eroare de abs,una la cutie si dupa care am dat restart la navigatie si s-a stins.Am scos cheia si l-am oprit dupa care am introdus-o la loc si navigatia a pornit ,bordul s-a aprins dar masina nu a mai pornit.

Inainte sa o cumpar am pus-o pe tester si ca si probleme au aparut: releu de bujii,bujii,si alternator .

Astea sa fie cauza,sau sa schimb si bateria?

Astept sfaturile voastre.

MULTUMESC

Si eu am patit la fel ! Rezolvarea a fost schimbarea bateriei. Am schimbat-o si acum merge perfect ! Bateria mea avea deja 6 ani si m-a lasat cu ochii in soare fara sa-mi dea ceva avertismente inainte !

Link to comment
Share on other sites

Update......dupa vreo 3 ore ,timp in care am inchis-o ,mi am bagat picioarele in ea si in fostul proprietar,m-am dus sa ii dau curent si cand colo a pornit singura .Dar persista eroarea cu transision failed(aia cu anumite angrenaje etc.....),si m-am uitat la baterie,e bateria originala si a fost umblat la ea,sa ii completeze probabil,fiecare orificiu fiind desfacut,eu i-am facut o inspectie asa vizuala si nu e fisurata,are lichid la semn,dar daca ar fi sa ma iau dupa testul bateriei(culoarea orificiului este negru-incarcat necorsepunzator).Joi ma intorc acasa si debia astept sa merg sa ii schimb bujiile,releul, dupa care tester si vedem daca e cazul si e la baterie.

Oricum ma enerveaza la culme erorile si cum se comporta(din cauza erorii la cutie -am sesizat ca pe la 100km nu mai schimba ci doar urca in ture pe la vreo 4-5k).

Link to comment
Share on other sites

Update......dupa vreo 3 ore ,timp in care am inchis-o ,mi am bagat picioarele in ea si in fostul proprietar

 

Totusi, ai luat o masina sh. Ce te asteptai ? Pana si alea noi mai au unele probleme. Eu am avut 3 interventii pe garantie dar la una sh???

 

Schimba bateria. Daca e negru acel ochi, trebuie esa o schimbi

Edited by Bala
Link to comment
Share on other sites

Update......dupa vreo 3 ore ,timp in care am inchis-o ,mi am bagat picioarele in ea si in fostul proprietar

 

Totusi, ai luat o masina sh. Ce te asteptai ? Pana si alea noi mai au unele probleme. Eu am avut 3 interventii pe garantie dar la una sh???

 

Schimba bateria. Daca e negru acel ochi, trebuie esa o schimbi

Se rezolva :)

Nu sunt deloc suparat,am retinut sfatul tau,o sa ii schimb si bateria joi , am deschis topicul pentru o parere suplimentara,pentru un sfat.

Faza cu orificiul de vizitare nu am stiut,acum stiu :twoup:

Ce baterie sa pun?Pe cea veche este trecut indicativul 12v 110Ah 850A.

Edited by kathalin
Link to comment
Share on other sites

Update......dupa vreo 3 ore ,timp in care am inchis-o ,mi am bagat picioarele in ea si in fostul proprietar

 

Totusi, ai luat o masina sh. Ce te asteptai ? Pana si alea noi mai au unele probleme. Eu am avut 3 interventii pe garantie dar la una sh???

 

Schimba bateria. Daca e negru acel ochi, trebuie esa o schimbi

Se rezolva :)

Nu sunt deloc suparat,am retinut sfatul tau,o sa ii schimb si bateria joi , am deschis topicul pentru o parere suplimentara,pentru un sfat.

Faza cu orificiul de vizitare nu am stiut,acum stiu :twoup:

Ce baterie sa pun?Pe cea veche este trecut indicativul 12v 110Ah 850A.

Bateria mea era identica cu a ta, 12v 110Ah 850A ! Alerta ca e bateria descarcata mi-a dat doar atunci cand nu a mai pornit ! Orificiul de vizitare imi arata verde, insa bateria era varza ! Eu am cumparat una putin mai puternica, Varta 12v 110Ah 920A ! De cand am schimbat-o, masina merge perfect, nu-mi mai da nicio eroare ! Pina sa o schimb mai apareau sporadic erori de la ABS, ecranul navigatie pornea si se oprea, dar nicio alerta ca bateria ar fi descarcata etc...nici prin cap nu-mi trecea ca poate fi de la baterie ! Daca bateria ta este de cand e fabricata masina, inainte de a te apuca sa bagi bani in relee, bujii si alte chestii, primul lucru care trebuie sa-l schimbi e bateria ! Abia dupa asta vezi ce si cum, s-ar putea sa ai placuta surpriza sa nu mai ai nicio eroare, la mine asa a fost ! Am scapat ieftin, doar bateria 600 ron ! Bafta !

Edited by ady23
Link to comment
Share on other sites

Sa verifici si alternatorul. Stii ca am vorbit noi si ti-am zis ca la a mea schimbase proprietarul anterior puntea din alternator, niste role si bateria, ca gasisem o factura in torpedou. Fac pariu ca din acelasi motiv. Bateria era Varta de 100Ah, pret 720 lei. Edited by WLF
Link to comment
Share on other sites

Am cumparat baterie Varta 110Ah ,am schimbat releu si bujiile,este totul ok,problem solved.

Atentie de la E60 in sus trebuie inregistrata bateria noua in soft-ul masinii,altfel alternatorul o va incarca ca pe una veche si bateria nu va tine la fel de mult (chiar daca este noua) ca si cand ai inregistrat-o in system.Recomandarea mea este sa mergi la BMW sau la cineva care poate face treaba asta.

Bafta!

Link to comment
Share on other sites

Am cumparat baterie Varta 110Ah ,am schimbat releu si bujiile,este totul ok,problem solved.

Atentie de la E60 in sus trebuie inregistrata bateria noua in soft-ul masinii,altfel alternatorul o va incarca ca pe una veche si bateria nu va tine la fel de mult (chiar daca este noua) ca si cand ai inregistrat-o in system.Recomandarea mea este sa mergi la BMW sau la cineva care poate face treaba asta.

Bafta!

 

gresit !!! Bateria neinregistrata va fi evaluata gresit din punct de vedere al capacitatii. Mai exact iti va da baterie descarcata cand ea nu este descarcata.

 

Deci nu are legatura cu viata bateriei sau cu incarcarea ci doar cu estimarea starii incarat/descarcat.

Link to comment
Share on other sites

Am cumparat baterie Varta 110Ah ,am schimbat releu si bujiile,este totul ok,problem solved.

Atentie de la E60 in sus trebuie inregistrata bateria noua in soft-ul masinii,altfel alternatorul o va incarca ca pe una veche si bateria nu va tine la fel de mult (chiar daca este noua) ca si cand ai inregistrat-o in system.Recomandarea mea este sa mergi la BMW sau la cineva care poate face treaba asta.

Bafta!

 

gresit !!! Bateria neinregistrata va fi evaluata gresit din punct de vedere al capacitatii. Mai exact iti va da baterie descarcata cand ea nu este descarcata.

 

Deci nu are legatura cu viata bateriei sau cu incarcarea ci doar cu estimarea starii incarat/descarcat.

Pai da asa este (este vorba de StateOfCharge si important este si State of Health) dar daca masina nu stie ca e noua si starea ei va fi estimata gresit deci o va incarca gresit....

Daca vrei iti trimit si documentul oficial care descrie ce am spus eu mai sus ca sa vezi ca nu vorbesc din auzite/povesti.....

O seara faina!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

salutare. tot un e60 am si eu din 2004.La mine problema e urmatoarea...stiu sigur ca releul de bujii este dus...stiu sigur ca am omorat si bateria zilele trecute incercand sa o pornesc...oricum eu am de 2 ani masina si nu stiu inainte cat a fost pe ea bateria..in fine.In ciuda faptului ca am releul de bujii dus...oare reusesc sa o pornesc cu o baterie noua ? Mentionez ca la mine in oras au fost temperaturi de -19 grade si nici acum nu e foarte bine ...-5 -6 grade.Masina nu a mai fost pornita de vre-o sapt.Am vre-o sansa sa o pornesc ?

 

Multumesc anticipat

Link to comment
Share on other sites

salutare. tot un e60 am si eu din 2004.La mine problema e urmatoarea...stiu sigur ca releul de bujii este dus...stiu sigur ca am omorat si bateria zilele trecute incercand sa o pornesc...oricum eu am de 2 ani masina si nu stiu inainte cat a fost pe ea bateria..in fine.In ciuda faptului ca am releul de bujii dus...oare reusesc sa o pornesc cu o baterie noua ? Mentionez ca la mine in oras au fost temperaturi de -19 grade si nici acum nu e foarte bine ...-5 -6 grade.Masina nu a mai fost pornita de vre-o sapt.Am vre-o sansa sa o pornesc ?

 

Multumesc anticipat

Poti sa incerci dar nu prea cred ! Pe mine m-a lasat bateria in octombrie cand erau temperaturi de peste 10 grade, mi-a facut ceva figuri intr-o zi si a doua zi nu a mai pornit. Schimba-i releul si bateria, dupa asta trebuie sa porneasca. Bafta.

Link to comment
Share on other sites

salutare. tot un e60 am si eu din 2004.La mine problema e urmatoarea...stiu sigur ca releul de bujii este dus...stiu sigur ca am omorat si bateria zilele trecute incercand sa o pornesc...oricum eu am de 2 ani masina si nu stiu inainte cat a fost pe ea bateria..in fine.In ciuda faptului ca am releul de bujii dus...oare reusesc sa o pornesc cu o baterie noua ? Mentionez ca la mine in oras au fost temperaturi de -19 grade si nici acum nu e foarte bine ...-5 -6 grade.Masina nu a mai fost pornita de vre-o sapt.Am vre-o sansa sa o pornesc ?

 

Multumesc anticipat

Poti sa incerci dar nu prea cred ! Pe mine m-a lasat bateria in octombrie cand erau temperaturi de peste 10 grade, mi-a facut ceva figuri intr-o zi si a doua zi nu a mai pornit. Schimba-i releul si bateria, dupa asta trebuie sa porneasca. Bafta.

 

Masina e in parcare ..in fata blocului..ma gandesc ca releul ala nu se schimba usor..asta e ..incerc sa o pornesc cu o baterie noua daca nu o pun pe platforma si o duc la service sa il schimbe.Presimt ca sunt si niste bujii duse....mare bucurie mare inainte de sarbatori. :twoup:) Mersi de info

Link to comment
Share on other sites

  • 12 years later...

Salut! Am un E60 2008, de curând am schimbat pompa de ulei ca nu făcea presiune, după aceea când luam viraj maxim sa plec de pe loc , se oprea motorul..

acum nu mai pornește , e ceva ce îmi tine motorul, ceva gripat , a făcut un țăcănit in partea din fața a motorului, dar se oprea zgomotul nu era frecvent … acum nu pornește deloc, baterie noua, ulei, filtre schimbate..

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, redog4dy said:

Salut, diagnoză ai făcut, ce erori ai?

Învârte și nu pornește sau nici măcar nu învârte? 

Învârte și nu pornește,dar ceva inchileaza , se aude fier pe fier cum ronțăie .. 

nu are erori.. am dat jos cureaua și e joc in fulia de la vibrochen, in fulia de la pompa servo la fel..

Am pornit mai greu cu ajutor de baterie dar se aude o bătaie …pe la fulia vibrochen.. de acolo se aude 

Nu am făcut diagnoza nimic..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.