Jump to content

Ca tot venii iarna....


KYL

Recommended Posts

maine , poimaine auzim ca se pune kerosen peste motorina....

 

 

da cu ulei de floare soarelui, zahar, sare, piper sau poate scortisoara pt aroma si miros nu merge ?

 

 

 

 

... In fine .

 

Traim in Romania si stam pe forumuri sa facem misto in loc sa ne vedem de treaba noastra.

 

:twoup:...da poate aici ...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 99
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

nu, cu alea nu merge... doar cu esenta de rom si parfum D&G

Si voi stiti sa faceti misto ?

Omu a cerut o parere de la cunoscatori nu a creat un topic in care sa faceti misto.

Stau si citesc pe diverse topicuri cum se face misto de x si de y in loc sa citesti ceva util. Pana si moderatorii care ar trebuii sa stopeze aceste actiuni se implica in ele...

Sarbatori fericite!

 

 

Ce vrei frate, pana la urma, e un forum, nu vreo intrunire academica ! Nu suntem seriosi toata ziua la munca ? Daca avem prilejiul, nu ne putem destinde putin aici ?

 

Ce sari asa la gatul nostru ? :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Pana la urma initiatorul topicului s-a lamurit, prin urmare topicul ar fi putut fi inchis... cat despre "destindere" se poate face un topic dedicat aberatiilor menite sa destinda oamenii "incorditi" :twoup:

 

lasa-l sa nu il inchida...

cine stie ce mai apare ...ce idei...ce vorbe auzite...

macar sa le comentam impreuna...mai radem, mai sarim ca arsi....asta e...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

diferenta dintre motorina normala si motorina winter sau alto depinde de producator consta in faptul ca are cifra cetanica diferita motorina normala 51 iar cealalta53,55 depinde. lucrul acesta este facut prin aditivare.

punctul de congelare este modificat tot cu ajutorul aditivilor care spre surprinderea unora este acelasi la toate tipurile de motorina. diferenta este facuta de cifra cetanica crescuta care face o ardere mai buna.

 

parere personala apa in motorina apare din cauza condensului din rezervor, problemele la pornire iarna apar din alte motive( compresie, bujii, baterie etc)

am pus un bidon de plastic de 1l cu motorina afara a nins pe el si nu a inghetat. e aditivat la -25. lucrez la benzinarie de cativa ani

ps :chestiile cu benzina in motorina sunt pentru aia care cauta probleme(un coleg a bagat la un ford fiesta1.8diesel si i-a ars nustiu ce garnituri). va mai dau eu o idee bagati naftalina in motorina creste puterea si scade consumul asa spun tiristii care folosesc aceasta metoda,efectele negative nu le stie nimeni poate le aflam de la cineva

Link to comment
Share on other sites

Peugeot(unde apropos e recomandare scrisa in cartea tehnica)

 

ce Peugeot, d-asta ? Fa scan dupa cartea tehnica, ca nu te cred.

 

http://www.productioncars.com/send_file.php/peugeot_504_front_blue_1970.jpg

 

pole - mai in gluma, mai in serios, 505 e cam PROFESOR UNIVERSITAR pt enorm d multe masini.

 

maine , poimaine auzim ca se pune kerosen peste motorina....

 

 

da cu ulei de floare soarelui, zahar, sare, piper sau poate scortisoara pt aroma si miros nu merge ?

 

stii ce-i ala "kerosen" ?

Link to comment
Share on other sites

diferenta dintre motorina normala si motorina winter sau alto depinde de producator consta in faptul ca are cifra cetanica diferita motorina normala 51 iar cealalta53,55 depinde. lucrul acesta este facut prin aditivare.

punctul de congelare este modificat tot cu ajutorul aditivilor care spre surprinderea unora este acelasi la toate tipurile de motorina. diferenta este facuta de cifra cetanica crescuta care face o ardere mai buna.

 

parere personala apa in motorina apare din cauza condensului din rezervor, problemele la pornire iarna apar din alte motive( compresie, bujii, baterie etc)

am pus un bidon de plastic de 1l cu motorina afara a nins pe el si nu a inghetat. e aditivat la -25. lucrez la benzinarie de cativa ani

ps :chestiile cu benzina in motorina sunt pentru aia care cauta probleme(un coleg a bagat la un ford fiesta1.8diesel si i-a ars nustiu ce garnituri). va mai dau eu o idee bagati naftalina in motorina creste puterea si scade consumul asa spun tiristii care folosesc aceasta metoda,efectele negative nu le stie nimeni poate le aflam de la cineva

 

Din cate stiu eu motorina 'winter' nu contine biodiesel

Link to comment
Share on other sites

Si asa motorina actuala e mai uscata decat cea pentru care au fost proiectate motoarele mai vechi (euro 2 3) asa ca daca pui benzina, va deveni si mai uscata, iar proprietatile de ungere..a pompei, a injectoarelor...etc va scadea si mai mult, deci, defectiuni mai dese.

Eu m-am hotarat sa pun ulei 2T in motorina, dilutie 1:200 si ma gandesc daca nu ar merge sa cresc putin proportia la 1,5:200.

Ce stiti?

Link to comment
Share on other sites

maine , poimaine auzim ca se pune kerosen peste motorina....

 

 

da cu ulei de floare soarelui, zahar, sare, piper sau poate scortisoara pt aroma si miros nu merge ?

 

stii ce-i ala "kerosen" ?

 

 

Kerosen

De la Wikipedia, enciclopedia liberĂŁ

Salt la: Navigare, cĂŁutare

Kerosen.

 

Kerosenul este fracĂžiunea din ĂžiĂžei care distileazĂŁ ĂŽntre 150 – 275 °C. Este un lichid limpede, format din hidrocarburi care conĂžin ĂŽntre 6 Âşi 16 atomi de carbon ĂŽn moleculĂŁ. Are densitatea de 780 – 810 kg/m3.[1] Punctul de inflamabilitate este cuprins ĂŽntre 37 – 65 °C, iar temperatura de autoaprindere este de 220 °C.[2] Puterea calorificĂŁ inferioarĂŁ este de 43,1 MJ/kg, iar cea superioarĂŁ de 46,2 MJ/kg.[3] Kerosenul nu este miscibil cu apa, dar este miscibil cu solvenĂži petrolieri.

 

Din proprietĂŁĂži rezultĂŁ cĂŁ kerosenul este un combustibil puĂžin mai uÂşor ca petrolul lampant, ĂŽnsĂŁ diferenĂža este micĂŁ.

 

[b]Principala utilizare a kerosenului este drept combustibil pentru motoarele reactoare din aviaĂžie[/b].[

 

la asta faceam aluzie.

Link to comment
Share on other sites

Am sa cresc si eu proportia. Am cumparat niste ulei Mobil1 mineral, am inteles ca e mai bun decat cel sintetic pentru pus in motorina.

 

poti sa pui fara probleme cel mai ieftin ulei romanesc , de dacie. nu ai nevoie de aditivi. sunt niste uleiuri banale, la mag de dacia, bisoceanu & idriceanu e marca lor, pui d-ala si gata, nu iti trb aditivii din ulei in combustibil, daca masina nu-i cu km multi, poti s pui 1l de ulei de cutie la 20l in loc de 2 l de motor la 20l

 

cu benzina e altceva, daca ai cva pb la bujii / releu, poti sa pui 50ml de benzina in furtunul de admisie, dupa filtru.

Edited by brownshark
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.