Jump to content

serpisori evacuare.


INTERCEPTOR

Recommended Posts

as vrea in loc sa dau bani pe alte prostii acasa adica sa renovez casa ca imi cad perretii sa imi pun serpisori la evacuare si tobe sport.acuma as vrea sa stiu daca a pus cineva serpi de la borla si sa simtit, ca nu stiu cat de mult calculeaza ei cand fac traseele alea.si ca sa le faca doar sa fie mai mari .........ca stiu sau aberez ca tre sa aibe si ele nite calcule acolo tevile alea care ies din motor.deci as vrea sa stiu daca sunt eficiente ca de aratat frumos si sunet nu ma incanta
Link to comment
Share on other sites

as vrea sa stiu daca sunt eficiente
Sunt eficiente la turatii mari si la motoare care au modificate (sau proiectate direct din fabrica) admisia si camele astfel incat sa asigure o eficienta volumetrica buna la turatii mari. Pe motoarele concepute special "sport", BMW a montat din fabrica "serpisori".

De regula, pe motoarele M30 nu au decat un efect limitat, atat timp cat partea de admisie este pastrata stock. Pe un M30 la care nu modifici nimic altceva, probabil ca nu obtii mai mult de 8..10CP, la turatii de pe la 5000rpm in sus.

Link to comment
Share on other sites

as vrea in loc sa dau bani pe alte prostii acasa adica sa renovez casa ca imi cad perretii sa imi pun serpisori la evacuare si tobe sport.acuma as vrea sa stiu daca a pus cineva serpi de la borla si sa simtit, ca nu stiu cat de mult calculeaza ei cand fac traseele alea.si ca sa le faca doar sa fie mai mari .........ca stiu sau aberez ca tre sa aibe si ele nite calcule acolo tevile alea care ies din motor.deci as vrea sa stiu daca sunt eficiente ca de  aratat frumos si sunet nu ma incanta

12221[/snapback]

 

Spune omule ce sunt aia, ca mai sunt si unii de la tzara care nu au auzit de asa ceva. :blink:

Link to comment
Share on other sites

M-ai dat pe spate! :blink: Acum sunt lamurit "tun" :) .Poate se gaseste cineva sa spuna mai mult de atat. Banuiam eu ca-i ceva cu evacuarile... :)

12368[/snapback]

 

Evacuarile sunt incolacite ca niste serpi si sunt facute dintr-un material special.Ajuta la evacuarea mai rapida a gazelor si creste puterea un pic.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
sfatul meu este sa nu-ti pui galerie de evacuare sport ("serpisori") fabricati dupa "ureche". am citit mai de mult pe www.dmtpower.net ca sunt mai multe tipuri: in functie de unghiuri, lungime, materiale, finisaj interior, etc cum iti modifica puterea, cuplul, viteza max, etc. mai ziceau baietii prin state ca ai toate sansele sa-ti reduci performantele cu serpisori "made on bordura". Un fabricant face o gramada de teste inainte de a le scoate pe piata, ceea ce nu cred ca se intampla in RO. daca nu ai unii originali dupa care sa "copiezi" macar unghiurile si lungimea, mai bine lasa galeria masinii. bineinteles originalul dupa care faci copia este ffff important sa fie pt motorul tau. bafta
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
serpisori (extractors) merg bine pe motoarele de 6 cilindri insa tre sa fie tunatzi la ce RPM vrei sa intre in functzie, depinde de lungime si de diametrul lor, diametru mai mic lungine mai mare si stil din 6 in 3 apoi 2 sunt bune pana la 4.000rpm apoi maresti diametrul si scuretzi lungimea si daca potzi sa faci 6 in 1 cu 3.5" pana la toba din spate, niste Shrick cams si de la 5.000 la 7.500 rpm o sa simtzi puterea. Faza e ca ce a facut BMW standard este desul de bun, costa imens sa ii cumperi de la Borla etc si mai mult de 5HP pe un motor standard nu scotzi ... asta in opinia mea, 5HP pentru 600Euro nu merita, mai bine bagi banii in suspensie si iei curbe cu viteze la care unii ar imbolnavi cardiatic
Link to comment
Share on other sites

Ati incercat vreunul serpi facuti la bordura inainte sa va dati cu parerea?Bineinteles ca un fabricant trebuie sa-si promoveze marfa si sa se afiseze unic in ceea ce face iar ci care nu au simtit pe pielea lor niste serpi facuti la bordura tind sa-si dea cu parerea eronat si sa asimileze spusele producatorilor de marca.Este destul de simplu de gandit ca un diametru marit cu 2 mm imbunatateste irculatia gazelor si micsoreaza presiunea , la fel si faptul ca tevile duse din chiulasa pana sub podea si imbinate acolo micsoreaza la maxim presiunea in evacuare.Oricine poate face asta si multi au facut-o.Nu cred ca pe vremuri inainte sa avem toti in cap doar firme nemtesti sau alte prostii , cei care participau la raliuri se gandeau de la ce firma sa-si cumpere serpii pentru a fi mai performanti.SI-i faceau singurei cu ce aveau la indemana , le trebuiau doar mijloacele tehnologice necesare fabricarii evacuarilor si un pic de gandire pragmatica.Discutati si voi cu mecanici sau preparatori de masini de raliu sa vedeti ce pareri au ei de impartasit inainte sa bagati oamenii in ceata.Daca unii au bani de aruncat este treaba lor , insa cei care muncesc pentru bani doresc sa-i cheltuiasca eficient si sa pacaleasca sistemul; ma repet , nu mai bagati oamenii in ceata, am incercat serpi facuti "la bordura" , la FAUR mai precis si sunt de senzatie.Incercati si voi si veti vedea...
Link to comment
Share on other sites

problema cu evacuarile din fabrica sta in felul urmator gazele de laexploziile a 2 cilindri se unesc in acelasi moment si se ingesuie sa iasa afara pe teava de evacuare rolul serpisorilor este ca sa nu se intample acest lucru si sa fie evacuarea mai usoara.acest lucru se realizeza prin lungimi diferite al galeriilor de evacuare exact calculate.de aici rezulta si forma lor intortocheata.un prim pas pt cresterea puteri la autoturismelecu catalizator ar fi scoaterea acestora si o crestere a puteri cu aproximativ 10% veti remarca dar atentie nu veti mai trece itp in veci,sfatul meu cu cat un motor respira mai usor cu atat va consuma mai putin si va fugi mai tare un filtru aer sport original si catalizatorul scos este de ajuns si mult mai ieftin.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.