Jump to content

serpisori evacuare.


INTERCEPTOR

Recommended Posts

faceti rost de niste catlizatoare lovite taiatile si in loc de te toba catalitica sudati o teva de aceiasilungime si diametru atungi gazele de la evacuare vor curge mai usor spre evacuaresi pistoanele motorului nu vor mai intampina rezistenta la impingerea gazelor arse,pastrati catalizatoarele voastre pt itp,cu toate acestea sunt de acord cu serpisori bine ganditi tare sunt curios sa vad si eu serpisori pe unm20 b20.
Link to comment
Share on other sites

Treaba cu lungimea se refera la faptul ca distanta de la chiulasa pana unde incepe primul cot trebuie sa fie egala pentru toate tevile, aici este secretul, un filtru sport si o tziganie gen catalizatoare taiate etc te duc in 3 milioane ori la banii astia iti poti face serpi.WLF-ule, baga fratie un pm sau un yahoo daca vrei serpi, lasa hartge la 200 de euro ca nu-mi imaginez ca ai bani de aruncat:)Da-mi un mesaj ca sa te indrum catre ceva ieftin si bun. Edited by Rabanne
Link to comment
Share on other sites

Treaba cu lungimea se refera la faptul ca distanta de la chiulasa pana unde incepe primul cot trebuie sa fie egala pentru toate tevile, aici este secretul, un filtru sport si o tziganie gen catalizatoare taiate etc te duc in 3 milioane ori la banii astia iti poti face serpi.WLF-ule, baga fratie un pm sau un yahoo daca vrei serpi, lasa hartge la 200 de euro ca nu-mi imaginez ca ai bani de aruncat:)Da-mi un mesaj ca sa te indrum catre ceva ieftin si bun.

23189[/snapback]

 

Pai deocamdata am alte prioritati.Oricum starea tehnica a masinii inca lasa de dorit,si trebuie facuta inainte de orice altceva.Dar pe viitor as vrea sa ii pun un cip si niste serpisori.Si neaparat niste jante serioase.

Link to comment
Share on other sites

Guest NSL_BIX
Aici la Cluj vinde cineva serpi Hartge de pe un M30 de 3,5.Numai ca vrea 200 de euro pe ei.I-as fi luat eu ca mi s-ar potrivi de minune,dar momentan sunt cam stramtorat.

23122[/snapback]

 

 

 

Cam asa arata aimei de M30:

post-366-1114562945_thumb.jpg

post-366-1114562955_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

serpisori cum zicetzi voi vam mai spus odata sunt facutzi special pentru modelu de motor care il ai si pentru cum lai tunat. Cel mai bine ei merg daca tziai schimbat si camele sa faci un fel de package, came si extractors atunci scotzi maximum din motor dupa care programable ECU tziar mai dat catziva bhp.

 

Suntetzi gresiti cand spunetzi ca daca maritzi "serpisori" sa fie mai grosi ai mai multa putere sau gazele iese mai repede. La o tzeava in care ii maresti diametrul aerul va avea o viteza mai mica si nu va lasa in urma un vacum. Serpiorii merg pe acesta idee, cand explozia arunca gazele afara pe un serpisor, gazele merg pe un fel de unda care miscanduse spre spatele masinii lasa in urma un vacum care ajuta sa o traga pe a doua explozie dupa ea, la un RPM mai mare efectul e ca motorul aproape nu trebuie sa se chinuie sa arunce gazele afara de aia serpisori se mai cheama si extractors. Acestia sunt aceia "tunned" care pot fii 6 in 1 sau 6 -2 - 1 etc. Idea e sa stii ce vrei de la masina (unde vrei putere sau cuplaj) sa match extractori cu camele care le ai.

 

Cu toate ca masinile noi au computere care sunt mult mai sofisticate ca cele vechi idea la eshapament este la fec ca acum 50 ani. Daca vrei cuplaj mai mare la viteze mai mici (read Torque) ai nevoie de backpressure (putzina presiune) in eshapament. Un eshapament care nu depune nici o presiune itzi da mai multzi bhp foarte sus in RPM dar jos pierzi mult cuplaj si bhp.

 

Idea e simpla, vrezi la ce RPM esti 90% din timp si fa tuningu la masina pentru RPMul ala. Aici itzi dai seama de idiotzi care vor ultimul bhp din masina si este tunata dupa una de concurs care rar vede sub 5.000 RPM si se mira de ce o masina standard pe strada il lasa in urma cand el a bagat mii de euro in masina lui "tunata" si e ca un porc gras pe strada

Link to comment
Share on other sites

Cu toate ca masinile noi au computere care sunt mult mai sofisticate ca cele vechi idea la eshapament este la fec ca acum 50 ani. Daca vrei cuplaj mai mare la viteze mai mici (read Torque) ai nevoie de backpressure (putzina presiune) in eshapament. Un eshapament care nu depune nici o presiune itzi da mai multzi bhp foarte sus in RPM dar jos pierzi mult cuplaj si bhp.

27912[/snapback]

Exista o "mica " diferenta intre esapamente din 2005 si cele de acum 50 de ani!

 

 

Parerea mea...

Link to comment
Share on other sites

eu nu am de 50 de vre o 34 de ani si zic ca serpisori o sa ai faca bine.in nici un caz nu ai poate dauna.deocamdata doar filtru kn.cand o sa am bani o sa iau si o axa cu came.ca sa scot cum ati zis maximul din motor deocamdata doar serpii si aer kn. off topic.wlf ceva cu rotile alea.
Link to comment
Share on other sites

Exista o "mica " diferenta intre esapamente din 2005 si cele de acum 50 de ani!

Parerea mea...

27914[/snapback]

 

La tobe da dar nu la serpisori, ei nu dauneaza dar dupa ce ii pui mai mult ca sigur linia de torque (cuplaj) va fii diferita de cum o ai standard, daca serpisori nu sunt tunatzi sar putea sa ai flat spots in power curve si torque curve. Un alt lucru fii atent la caldura deobicei serpisori cand forjezi motorul mult se incazesc mult mai repde si scorojest tot ce e prin prejur, daca ii invelesti o sa crape eventual. Este un coating de la JetHot care este anume pentru caldura

Link to comment
Share on other sites

nope sper sa nu crape.oricum o sa pun ceva sa izolez pe acolo ca sa nu mi arda vopseaua si l afiltru de aer ai fac cutiuta izolata termic cu materiale de la romstal:PP ca au izolanti termici f buni.garniturile nu mi le a dat:(( dar oricum le maresc pe cele originale dupa diametru la serpi.
Link to comment
Share on other sites

au tot felul de tampenii acolo.eu vreau sa iau un fel de tablita dubla cu vata de sticla pe interior.sau ceva de genul.se poate mula in orice pozitie si e usoara si buna

28420[/snapback]

 

 

nu folosi azbest, cu toate ca re proprietatzile necesare termale dar riscul la sanatate nu merita

Link to comment
Share on other sites

azbestu e singura solutie acolo.ca doar nu o sa stau cu motoru in brate .asa si becea ul cu care se construieste si se pune la blocuri si la case e cancerigen.daca ar fi sa fim sanatosi ne ascundem intr un templu shaolin si vom trai 120 de ani:PP cu orez si cereale in case d elemn .mai natural de atat nu exista.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.