Jump to content

burn out


scobydoo

Recommended Posts

Ma doare sufletul cand vad ca cineva vrea sa V I O L E Z E o limuzina de talia seriei 5,E39 ! Poate ca asa sunt eu , mai milos ,tin prea mult la fiarele astea :twoup:

Era o vorba mai veche care spunea cam asa: NU DATI FLORI LA .....,CA LE CALCA IN PICIOARE ! Sper ca nu am ofensat pe nimeni !

Link to comment
Share on other sites

Ma doare sufletul cand vad ca cineva vrea sa V I O L E Z E o limuzina de talia seriei 5,E39 ! Poate ca asa sunt eu , mai milos ,tin prea mult la fiarele astea :)

Era o vorba mai veche care spunea cam asa: NU DATI FLORI LA .....,CA LE CALCA IN PICIOARE ! Sper ca nu am ofensat pe nimeni !

 

110% de acord; orice auto marca BMW, indiferent model sau vechime, este o piesa de inginerie avansata, la a carui proiectare s-a pus, daca nu suflet, macar talent deosebit si pricepere; citeam un articol dintr-o revista auto de prin '96, care se referea la motoarele 6 in linie, fie diesel sau benzina, caracterizandu-le ca "nobile" ; iarasi de acord.

 

Se vede ca principalele 2 categorii de proprietari de BMW sunt, unii, adevarat pasionati, care apreciaza la adevarata valoare, marca si istoria sa; acestora le e de ajuns senzatia, ce ti-o da simpla conducere unui BMW; ei sunt cei care incearca, uneori cu resurse limitate, sa repare si sa intretina, la nivelul din fabrica, automobilul propriu; ei umplu acest forum cu intrebari referitoare la probleme reale , nu despre mofturi ; printre ei ma numar si eu, ca sa fac o aroganta :twoup: .

 

Cealalta categorie e cea la care a facut referire foarte corect EDY D, mai sus, deci nu o mai descriu, ca nu merita!

 

Sunt si cativa, care au antrenament, stiu exact ce fac, si pot sa-si conduca BMW-ul pana aproape de limita superioara pt. care a fost proiectat, in siguranta deplina; ei nu intreaba pe forum cum se face; dar sunt prea putini si nu pot forma o categorie distincta.

 

Daca sunt ofensati printre cititori, sa fie, asta e; bine pa! Deja consider ca acest topic beneficiaza de mult prea multa atentie din partea mea si probabil a colegilor de forum.

Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition
Ma doare sufletul cand vad ca cineva vrea sa V I O L E Z E o limuzina de talia seriei 5,E39 ! Poate ca asa sunt eu , mai milos ,tin prea mult la fiarele astea :)

Era o vorba mai veche care spunea cam asa: NU DATI FLORI LA .....,CA LE CALCA IN PICIOARE ! Sper ca nu am ofensat pe nimeni !

 

110% de acord; orice auto marca BMW, indiferent model sau vechime, este o piesa de inginerie avansata, la a carui proiectare s-a pus, daca nu suflet, macar talent deosebit si pricepere; citeam un articol dintr-o revista auto de prin '96, care se referea la motoarele 6 in linie, fie diesel sau benzina, caracterizandu-le ca "nobile" ; iarasi de acord.

 

Se vede ca principalele 2 categorii de proprietari de BMW sunt, unii, adevarat pasionati, care apreciaza la adevarata valoare, marca si istoria sa; acestora le e de ajuns senzatia, ce ti-o da simpla conducere unui BMW; ei sunt cei care incearca, uneori cu resurse limitate, sa repare si sa intretina, la nivelul din fabrica, automobilul propriu; ei umplu acest forum cu intrebari referitoare la probleme reale , nu despre mofturi ; printre ei ma numar si eu, ca sa fac o aroganta :) .

 

Cealalta categorie e cea la care a facut referire foarte corect EDY D, mai sus, deci nu o mai descriu, ca nu merita!

 

Sunt si cativa, care au antrenament, stiu exact ce fac, si pot sa-si conduca BMW-ul pana aproape de limita superioara pt. care a fost proiectat, in siguranta deplina; ei nu intreaba pe forum cum se face; dar sunt prea putini si nu pot forma o categorie distincta.

 

Daca sunt ofensati printre cititori, sa fie, asta e; bine pa! Deja consider ca acest topic beneficiaza de mult prea multa atentie din partea mea si probabil a colegilor de forum.

 

Pff, parca am citit prospectul la algocalmin supozitor. :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Mda... posibil ca "poleposition" sa stie exact ce zice... daca face comparatia asta inseamna ca a citit, un astfel de prospect...; e parerea lui si o respect.

 

Ciupane, nu te contrazic, dar, doar in urmatoarele limite :twoup: : "Stig"-ul respectiv sa faca astfel de manevre in deplina siguranta pentru restul lumii; asta ce inseamna: pe circuit + sa aibe antrenamentul necesar (macar cateva ore de pilotaj sau curs specific, deci nu dupa ureche) ! astfel nimeni nu va avea de suferit, nici macar masina; pana la urma, si cu un Trabant se pot face fapte de vitejie, numai bune de scurs balele duduilor de pe feisbuc :) .

 

Si ca o axioma :)) : oricine face cerculetze, derapari controlate (s-o creada ei), burn-out - uri, etc: 1) oriunde (parcari, drumuri publice, etc) dar nu in locuri special amenajate , 2) habar nu are de capul lui (nu stie exact ce face si cum se face) , 3) fara un motiv anume (situatii de urgenta, raliu, etc) ci doar pt. "fun", conditiile 1 si 2 fiind obligatorii, este iresponsabil (era sa scriu idiot/descreierat/prost... etc dar am zis ca poate sunt si fiinte diafane, care citesc pe aici, si nu e frumos) !

 

Deci, talentatul respectiv (nu ma refer la o persoana anume, vorbesc in general!) care, in mod laudabil si uneori inexplicabil are pe mana o masina si un permis, si il mana asa, de jos, nevoia sa arate lumii ce poate el, mai bine plateste un curs la scoala lu' nea Titi Aur sau a lui Stefan Vasile, iese doctor de acolo, in plus are si acces la circuit si gata; daca nu, mai bine sa-si ia curajul si nevoia de adrenalina si sa o introduca exact acolo unde se aplica supozitorul de algocalmin, cine stie, poate-l rezolva. :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Scuze, ai nişte posturi pe care eu le consider foarte lungi şi plictisoare.

Multe cuvinte, ĂŽnsă nu prea transmiţi nimic.

 

E doar părerea mea, poate mă ĂŽnşel.

 

Treaba e mult mai simplă.

Te poţi duce ĂŽntr-un poligon unde n-ai ce să loveşti şi unde nu sunt oameni.

 

Acolo n-ai pe cine să deranjezi, n-ai ce să strici, nu ai nevoie de nici un antrenament.

Tocmai acolo trebuie să faci antrenamentul.

Pe circuit se conduce sportiv, nu se fac cerculeţe sau burnout-uri.

 

Dacă cineva face cerculeţe sau drift-uri pe un platon complet gol sau ĂŽntr-o parcare goală sau ĂŽntr-un poligon, nu văd de ce te-ar deranja pe tine.

 

Majoritatea cursurilor de pilotaj de la noi te ĂŽnvaţă prea puţine ĂŽn comparaţie cu cât costă.

Ăn plus, eu cred că este de lăudat un om care ĂŽncearcă să facă derapaje controlate, astfel ĂŽncercând să ĂŽnveţe dinamica maşinii şi să fie pregătit să controleze maşina ĂŽn situaţii dificile, ĂŽn comparaţie cu un alt om care nu face nici un efort să ĂŽnţeleagă dinamica maşinii şi care se blochează dacă derapează ĂŽn condiţii de aderenţă scăzută.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Mda... posibil ca "poleposition" sa stie exact ce zice... daca face comparatia asta inseamna ca a citit, un astfel de prospect...; e parerea lui si o respect.

 

Ciupane, nu te contrazic, dar, doar in urmatoarele limite :twoup: : "Stig"-ul respectiv sa faca astfel de manevre in deplina siguranta pentru restul lumii; asta ce inseamna: pe circuit + sa aibe antrenamentul necesar (macar cateva ore de pilotaj sau curs specific, deci nu dupa ureche) ! astfel nimeni nu va avea de suferit, nici macar masina; pana la urma, si cu un Trabant se pot face fapte de vitejie, numai bune de scurs balele duduilor de pe feisbuc :) .

 

Si ca o axioma :)) : oricine face cerculetze, derapari controlate (s-o creada ei), burn-out - uri, etc: 1) oriunde (parcari, drumuri publice, etc) dar nu in locuri special amenajate , 2) habar nu are de capul lui (nu stie exact ce face si cum se face) , 3) fara un motiv anume (situatii de urgenta, raliu, etc) ci doar pt. "fun", conditiile 1 si 2 fiind obligatorii, este iresponsabil (era sa scriu idiot/descreierat/prost... etc dar am zis ca poate sunt si fiinte diafane, care citesc pe aici, si nu e frumos) !

 

Deci, talentatul respectiv (nu ma refer la o persoana anume, vorbesc in general!) care, in mod laudabil si uneori inexplicabil are pe mana o masina si un permis, si il mana asa, de jos, nevoia sa arate lumii ce poate el, mai bine plateste un curs la scoala lu' nea Titi Aur sau a lui Stefan Vasile, iese doctor de acolo, in plus are si acces la circuit si gata; daca nu, mai bine sa-si ia curajul si nevoia de adrenalina si sa o introduca exact acolo unde se aplica supozitorul de algocalmin, cine stie, poate-l rezolva. :twoup:

Colegule ai dreptate da chiar merita sa-ti consumi neuronii cu dintr-astia?

las-o mai moale!

succes!

Link to comment
Share on other sites

Problema apare dupa ce face 2 cerculete in parcare si doreste sa le faca in vazul lumii, doar suntem la romanica, aici daca nu te vede nimeni degeaba mai faci. Tone de soferi de raliu pe strazile noastre, toti mai buni ca Shumy (ca deh ala e pe pista nu stie el ce este traficul). Concluzia, un teribilism inutil pus in practica de un pusti ce nu isi cunoaste masina, poate avea un rezultat catastrofal, si nu doar pentru el. Ce face cu masina lui, daca o face la el in curte nu e problma nimanui, daca o face in loc public insa, se schimba putin datele. Astia dupa 2 cerculete si 3 dungi pe asfalt deja sunt pro, ca au "iexperienta".

 

P.S. Daca macar nu se pune problema de respecta masina "fierul", macar sa te respecti pe tine ca proprietar ("la fel as putea sa ii dau si foc.....deci vreau sa incerc....vreau sa vad cat poate ....doar e bmw nu")

Edited by gogu258
Link to comment
Share on other sites

Ciupane, nu ai de ce sa-ti ceri scuze atata timp cat ai contra-argumente; nu suntem fete mari pe aici. Foarte interesante ironiile colegilor forumisti mult mai seriosi si cu mult mai multa experienta, din ultimele postari, dar nici ei nu au transmis mare lucru, insa; "ne-am ras" un pic si gata; e adevarat, mult mai putine cuvinte.

 

Ce zici tu, e perfect! Nu am zis ca ma deranjeaza cei ce se avanta pe platou/poligon/circuit/whatever; dimpotriva, e spatiu special amenajat? Stii ce faci? Ok!! astea 2 sunt garantii ca nu va pati nimic nici lumea si nici masina! exact asta am zis si eu, nu? Doar in caz de nevoie "te dai" si pe drum public dar nu ca si distractie.

 

Recunosc, nu stiu preturile la Titi si nici la Vasile; eu am fost la Titi cu inca vreo 6 baieti de la firma, ca un fel de pfff... teambuilding (la Romexpo si Ciolpani, 3 zile; teorie + practica + masa :twoup: ) ; ce sa zic... destul de ok si poate folositor.

 

 

 

AutoPro nr.8, august 1995: "Ca motoare, BMW seria 5 va debuta cu propulsoarele nobile de 6 cil. in linie. Chiar de la lansare, in septembrie, vor fi disponibile 523i......etc....."

:twoup:

 

Mda... posibil ca "poleposition" sa stie exact ce zice... daca face comparatia asta inseamna ca a citit, un astfel de prospect...; e parerea lui si o respect.

 

Ciupane, nu te contrazic, dar, doar in urmatoarele limite :) : "Stig"-ul respectiv sa faca astfel de manevre in deplina siguranta pentru restul lumii; asta ce inseamna: pe circuit + sa aibe antrenamentul necesar (macar cateva ore de pilotaj sau curs specific, deci nu dupa ureche) ! astfel nimeni nu va avea de suferit, nici macar masina; pana la urma, si cu un Trabant se pot face fapte de vitejie, numai bune de scurs balele duduilor de pe feisbuc :) .

 

Si ca o axioma :twoup:) : oricine face cerculetze, derapari controlate (s-o creada ei), burn-out - uri, etc: 1) oriunde (parcari, drumuri publice, etc) dar nu in locuri special amenajate , 2) habar nu are de capul lui (nu stie exact ce face si cum se face) , 3) fara un motiv anume (situatii de urgenta, raliu, etc) ci doar pt. "fun", conditiile 1 si 2 fiind obligatorii, este iresponsabil (era sa scriu idiot/descreierat/prost... etc dar am zis ca poate sunt si fiinte diafane, care citesc pe aici, si nu e frumos) !

 

Deci, talentatul respectiv (nu ma refer la o persoana anume, vorbesc in general!) care, in mod laudabil si uneori inexplicabil are pe mana o masina si un permis, si il mana asa, de jos, nevoia sa arate lumii ce poate el, mai bine plateste un curs la scoala lu' nea Titi Aur sau a lui Stefan Vasile, iese doctor de acolo, in plus are si acces la circuit si gata; daca nu, mai bine sa-si ia curajul si nevoia de adrenalina si sa o introduca exact acolo unde se aplica supozitorul de algocalmin, cine stie, poate-l rezolva. :twoup:

Colegule ai dreptate da chiar merita sa-ti consumi neuronii cu dintr-astia?

las-o mai moale!

succes!

 

Corect!!

Link to comment
Share on other sites

Eu am facut scoala de pilotaj a lui Stefan Vasile. Intr-adevar esti initiat intr-ale pilotajului dar nici pe departe nu gusti din ce reprezinta arta pilotajului si mersul la limita.

 

E doar un brevet care iti permite ca si permisu perfectionarea tehnicilor si cunostintelor pe care le-ai dobandit.

 

Eu pentru antrenament fac saptamanal plecari in zona Brasovului , am trasee noaptea libere si fara a pune viata nimanui in pericol.

 

In Bucuresti nu ai unde , nu ai viraje pe care sa le poti aborda cu aplomb , sa simti transferul de mase , sa fi una cu masina.

 

Ideea e sa furi cat mai multa meserie de peste tot . eu ma pregatesc pentru raliul Brasovului si va invit pe toti sa luati parte cel putin ca spectatori.

Link to comment
Share on other sites

Sunt cateva replici pe aici care chiar merita un quote. Printre cele mai amuzante pe care le-am citit pe forum.

 

Probabil pentru placerea de a conduce ...descreierat...

 

 

Ciupanezule,la ce ai scris tu acolo(insa nu zic ca e gresit)iti cam trebuie 3 picioare

 

 

Pff, parca am citit prospectul la algocalmin supozitor.

 

 

vreau sa fac si eu burnout si nu stiu cum, toti forumistii sa apeleze la mine!

 

 

 

Scuze, ai niÂşte posturi pe care eu le consider foarte lungi Âşi plictisoare.

Multe cuvinte, ĂŽnsĂŁ nu prea transmiĂži nimic.

 

:twoup:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

"Minune inginereasca" :twoup: "piesa" :) etc etc . Eu sunt fan al marcii de prin scoala generala! Imi placeau la nebunie ursii si cu gandu la masina aia am adormit multi ani! In ziua cand am cumparat-o pluteam! Cand in final am ajuns la somn obosit de umblat si de emotiile traite imi amintesc ca m-am trezit si am fugit la geam sa ma asigur ca nu a fost un vis ca multe altele dar era acolo 325i din '87, motronic 2 cu delcoul in fatza:) Eram un copil dar acuma realizez ca nu m-as mai bucura nici de un ferrari enzo cum m-am bucurat de bmw-ul ala la 20 ani!

Deci la masina aia i-am rupt fashu 3 ani timp in care a primit doar ulei,cauciucuri second hand si tone de benzina! Mentionez ca au fost necesari 3 ani ca sa sparg grupul !

Acuma as fii penibil la 30 ani sa fac cerculete cu E60-ul in colt, dar nu regret cu nimic perioada aia sant chiar mandru de ea:) chiar daca dupa parerea unora am adus prejudicii de imagine marcii :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.