Jump to content

fum alb-albastrui cu miros intepator


17rdu

Recommended Posts

am un bmw e46 1999 care de cand este mai rece afara, am observat ca scoate un fum alb-albastrui foarte dens, cu un miros intepator, insa dupa ce ma deplasez cu el aproximativ 50 m, fumul dispare dar mi se pare ca are acelasi miros........

ulei nu mananca pt ca l-am verificat.....

care ar putea fi cauzele????

Link to comment
Share on other sites

nush ce sa zic...oricum o sa ma duc cu ea pe un tester.......problema ii ca imi scoate muuult......dar dispare,

de tras trage la fel , unii ziceau ca este posibil si de la bujii, pt ca nu arde motorina in totalitate in momentul in care o pornesti

Link to comment
Share on other sites

verifica turbina putin, injectoarele si apoi, vezi daca ti se mai intampla.

si eu tind sa cred ca este abur dar e posibil si de la motorina nearsa care ramane pe evacuare!

mai tureazo din cand in cand, dai in treapta 1 pana la 4,500 turati in momentul in care pleci de pe loc, dar treptat " ca si cand ai schimba viteza ", treapta a 2-ua tot la fel si daca procedezi in acest fel, macar 1 data pe saptamana, atunci nu vei mai avea un astfel de fum la pornire.

sau poate motorul incepe sa iti pape ulei!

Link to comment
Share on other sites

mai tureazo din cand in cand, dai in treapta 1 pana la 4,500 turati in momentul in care pleci de pe loc, dar treptat " ca si cand ai schimba viteza ", treapta a 2-ua tot la fel si daca procedezi in acest fel, macar 1 data pe saptamana, atunci nu vei mai avea un astfel de fum la pornire.

Cam putin , odata pe saptamana , ar fi bine daca 17rdu ar avea un loc intins sa dea putin in ea sau sa o tina turata cam 20 30 de km :twoup: .

 

Oricum de fumul ala combinat cu abur de la prima pornire nu scapa , e pe sistemul ''asa ie toate''

Edited by Billy M
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

mi-am rezolvat problema prin simplu fapt ca mi-am schimbat bujiile..........

ms oricum pentru sfaturi.

sincer, ma cam indoiesc.

bujiile la diesel ajuta doar la pornire, slabe sanse sa se mai incalzeasca in mers, doar la sub -20 grade.

la pornire, daca nu iti merg anumite bujii, motorul tot porneste, dar tremura in primele secunde.

este aprindere prin compresie, deci daca tie nu iti functioneaza o bujie/2 asta nu inseamna ca ai motorina nearsa.....

mirosul intepator tot pe catalizator dau vina, acum ca s-a mai incalzit afara nu iti mai miroase.

 

ps: asaa a facut si la mine iarna asta, desi am schimbat bujiile acum un an.doar cu nu era atat de mult condens.

 

ps2: la diesel condensul este mai mare decat la benzina, dieselul functioneaza la temperaturi mai ridicate (fata de benzina parca maxim 30 grade)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.