Jump to content

e46, 2004, 200CP


Recommended Posts

salut. tocmai mi-am pus 200 de CP pe e 46 din 2004...totul a fost din soft...care ar fi problemele care apar pe parcurs...merci anticipat

aduna bani pentru pompa de injectie si turbina noi ,undeva la 2500 de euro ...sau sh circa 1000 de euro succes

edit am uitat de ambreiaj :blush:

Edited by dee-low
Link to comment
Share on other sites

de ce? ca e acelasi motor de pe 320d nou care vine cu 170Cp...asa ca?

 

asa mi s-a spus.. nu stiu daca sunt 200 de CP dar sigur acum cand o calc ma baga in scaun... si daca nu te dai la ea cred ca e oky..(adica daca mergi ca si pana acum si folosesti forta pentru depasiri si nu pt drift-uri)...parerea mea..merci frumos

Link to comment
Share on other sites

aha...inteleg...si totusi, intrebare...modelul 320d din 2005 are acelasi motor si vine din fabrica cu 167CP (tot din resoftare)... asa ca, pt 10-30 CP apar asemenea probleme? eu zic ca daca iti bati joc de masina (drifturi, calci accelaratia pana la rosu cand motorul e rece, mergi cu 180 si apoi opresti si inchizi motorul, etc.) nu cred ca poti avea mari probleme..cu uzura mai mare sunt de acord dar in rest.... sper sa nu aveti dreptate, totusi..;)

completari: nu-mi scoate fum, nu trepideaza, am 180 mii km, n-am schimbat nimic major la ea, nici macar curelele de la alternator, etc... masina e oky..la tester injectoarele sunt bune, turbina la fel, am schimbat filtrele si uleiul la timp, nu mi-am batut joc de masina...etc....

Edited by 75yce
Link to comment
Share on other sites

Motorul tine linistit eu am 250-260 cp momentan si cu power box la buton chiar 280 pe pistoane stock si presiune in turbo de 2.0 bari

Aici deja ambreiajul original nu mai tine (cam 230 cp) . Asteptam si eu sa rup diferential ceva piston biele dar totul e ok deocamdata.

In varinata normala cu cip 180 cp nu sunt absolut nici un fel de probleme am facut 60 000 km si am participat la multe draguri in configuratia asta n-are nimic.

Doar daca ai turbina slabita care oricum se duce si in varianta stock de 150 cp la multi.Deci linistit poti sa-i dai. Pt cine nu crede (si o sa fie citiva..:) atasez si fisa dyno. Merge mai bine decit un 330i din 2007 de 260 cp iar acum vreau sa dau cu un 335d de 286 cp.

Link to comment
Share on other sites

am 180 mii km, n-am schimbat nimic major la ea, nici macar curelele de la alternator, etc... masina e oky..la tester injectoarele sunt bune, turbina la fel, am schimbat filtrele si uleiul la timp, nu mi-am batut joc de masina...etc....

 

eu sper ca ai scos macar clapetele admisie ..

Link to comment
Share on other sites

250 pe normal 280 doar cind trebuie...:)

 

:)) Acum le-am scos dar dupa ce am patit-o si eu normal chiar luna trecuta am ranforsat galeria de admisie ca alfel crapa la presiunea aia, si am uitat de clapete

binenteles ca s-au dus , = un piston supape , turbina... distractie completa.. oricum au tinut 100 000 km ...zic eu destul de mult

Link to comment
Share on other sites

Eu unu nu cred ca ai facut 330i e90, cu 320d e46 :))

Fise dyno pot pune si eu, de unde esti? te dai cu mine? daca ma faci, faci si un 330i e90.

Nu te uita dupa masina mea, ca nu e actualizata.

eu am avut si 330i cupeu automat si 330d sedan manual....la liniuta nu dau doi bani pe 330i cum e dizelu' meu acuma ,dar dupa cateva secunde se cam schimba situatia :yahoo:

Link to comment
Share on other sites

eu am avut si 330i cupeu automat si 330d sedan manual....la liniuta nu dau doi bani pe 330i cum e dizelu' meu acuma ,dar dupa cateva secunde se cam schimba situatia :yahoo:

Stock, dieselul e semnificativ mai slow decat 330i. Feelingul de diesel spune multe aici.

Mai ales cum ai avut tu, benzinar automat si diesel manual, pai cand smuceste la schimb dieselul zici ca ai racheta :)

Edited by roco123
Link to comment
Share on other sites

250 pe normal 280 doar cind trebuie...:)

 

:)) Acum le-am scos dar dupa ce am patit-o si eu normal chiar luna trecuta am ranforsat galeria de admisie ca alfel crapa la presiunea aia, si am uitat de clapete

binenteles ca s-au dus , = un piston supape , turbina... distractie completa.. oricum au tinut 100 000 km ...zic eu destul de mult

 

:hyper: si dintr-un 3.0d/193cp ...la cat il poate scoate?

Link to comment
Share on other sites

din pacate la 3.0d nu tine arborele si galeria...am incercat, tine doar la A5 3.0 tdi si merge de la 240 la 350-370. este unul facut in Baia mare care de alfel e si cel mai tare diesel din tara... Daca si 335 d ar fi fost si x d integral atunci era cam egal cu Audiul... Edited by danyman80
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.