Jump to content

TCM Turbo


50rio

Recommended Posts

Tocmai, i-am structurat 7 intrebari la care trebuia sa-mi raspunda concret. I le-am repetat de nenumarate ori si am insistat asupra raspunsurilor concrete, dar el raspundea evaziv si ironic doar la putine dintre ele. La fel au cerut si alti useri, degeaba totusi. Pana la urma topicul a fost inchis si mi-a trimis mail sunandu-mi sa nu uit sa-i trimit eu mail cand doresc sa scriu, dar era deja prea tarziu. Eu eram satul de musamalizarea lui asa ca am apelat atat la alte opinii cat si la a impartasi cazul meu altor persoane care se pot afla in aceiasi situatie. Din pacate el a considerat ca pentru asta merit "ban" si imediat si-a impus autoritatea.
Link to comment
Share on other sites

Postul tau era TOTAL pe langa subiectul topicului. Acest topic se afla in aria tehnica, arie unde posturile trebuie sa fie cat mai la obiect.

 

Daca tot ai intrebat cine ti-a sters postul poate ar trebui sa retii ca:

Posturile offtopic pot fi sterse fara preaviz. Orice mesaj ulterior de genul: "Cine mi-a sters postul?" va fi sanctionat. Daca va gasiti intr-o asa situatie si nu ati primit o explicatie prin PM sau alte mijloace, adresati-va prin PM unui moderator.

Link to comment
Share on other sites

Pe softpedia discutia s-a aprins..Dragos a raspuns, si eu la fel contra-argumentant si aducandu-i dovezi prin poze oficiale si mailuri de la firme de chiptuning din Romania. Daca vreti, uitati-va acolo :)

 

Imi cer scuze daca acest post este considerat reclama si va rog sa-l stergeti in acest caz :)

Link to comment
Share on other sites

ok, tineti-va bine :D

 

Dragos Voinea:

 

Buna ziua

 

Hai sa va redactez si eu partea mea din cele intamplate si daca aveti rabdarea sa cititi ce a scris el corect e sa cititi si tot acest post mare al meu

 

ziua 1 - in urma discutiilor pe email cu Sorin am decis ca pentru 550RON sa-i ofer un fisier tunat, el avand deja masina tunata in trecut dar vrea altceva. Mi-a dat el originalul din ecu si in baza lui i-am dat fisierul tunat. Acel fisier mi-a zis ca o sa-l scrie cu o interfata de tuning chinezeasca (o clona) . Nu a putut intra in posesia acesteia si mi-a zis ca poate in cateva zile sa fie in Bucuresti. Am acceptat (desi el nu e un client ce a platit lucrarea completa de ciptuning (300-350euro) ci doar a achizitionat acel soft , iar faptul ca am acceptat sa-l ajutam cu programarea lui o consider o greseala pentru ca in mod normal o masina ce o tunam trebuia sa ajunga sa plateasca tot pretul, sa ii facem un certificat si la urma urei suntem un atelier auto deci niste oameni sa-si ia salariu datorita acelei lucrari).

 

ziua 2 a plecat multumit a ajuns la Arad , am fost sunat ca merge excelent, liniar , placut. Tatal lui Sorin a zis ca nu a mers niciodata masina asa. Ce sa mai zic. Era multumit ca alte sute de clienti. Din discutiile cu el ulterior am decis sa-i ofer un soft ceva mai agresiv el urmand sa-si achizitioneze o interfata clona de pe okazii.ro (atentie o astfel de interfata am dat eu pe varianta originala 2000euro fata de 100-150RON cat e clona pe okazii dar cunosc aspectul ca zeci de oameni au deja aceasta interfata contrafacuta si uneori cumpara fisiere tunate de la firme ca a mea sau mai grav se joaca de-a tuningul punand de pe o masina pe alta fisiere sau le iau de pe forumuri obscure unde persoane le ofera speranta ca fac o meserie si ei pornind totul totusi de la furt...)

 

Revenind la masina lui a incercat programarea masinii cu o interfata (probabil ca doar cu una daca nu doua) si surpriza a fost ca nu a vrut deloc sa o scrie (si ulterior nici sa o citeasca)

Ca o paranteza un ECU are 3 memorii. EEPROM , flash EPROM si soft PROCESOR. Totdeauna tuningul se face in flash EPROM. EEPROM e destul de delicat si contine VIN, chei si alte cateva setari unice pe masina, Procesorul are si el un soft ce monitorizeaza flash EPROMul si EEPROMul si mai se fac si modificari in el (ca fapt divers inainte sa vina la mine masina lui avea deja notat de catre procesor ca a avut 33 de scrieri de ECU si doar 32 reusite … deci candva cineva a si dat gres cu scrierea intrerupand procesul sau punand un fisier gresit ce nu a putut fi acceptat de procesor). Nu mi-am pus problema daca a fost reparat pe OBD , pe masa sau oricum, masina clar a venit pe roti la mine si i-am instalat gratuit acel soft in ECU .

 

Cu softul 2 ce el nu a reusit sa-l puna a revenit in “ziua 3” la noi. Surprinzator mai multe scule de tuning originale nu au mai fost in stare sa discute cu ECUul lui pentru a putea programa (si nici citi.. desi citirea stiam ca este blocata datorita unui algoritm inventat de producatorii de scule de tuning pentru a proteja munca programatorilor, algoritm prezent si la softul lui numit pe scurt Noread ). Am fost nevoiti sa-i desfacem ECUul (proces care se face in firma noastra saptamanal cel putin odata daca nu si de trei ori in functie de tipul masinilor ce vin la ciptuning). E un proces ce pare periculos dar cu experienta (si o avem) se desface rapid si eficient. Pentru resigilare folosim silicon wurth (nemtesc identic in comportament cu cel original)

Ecu-ul lui a fost tunat pe placa direct (fara lipituri se face daca aveti un telefon mobil ce permite scoaterea bateriei sub aceasta regasiti 3-4-5-6-8 banuti aurii pe care cu putina logica intelegeti ca fara lipiri se apasa un conector “de ace” ce va facilita citirea/scrierea ECUului indiferent daca vrea sau nu. O citire pe BDM scoate un alt fel de fisier din puctul de vedere al tunerului. Fata de cel OBD ce este doar partial citit (512KB de date mai exact se citesc OBD , suficiente pentru un tuning eficient) pe BDM se citeste tot flash EPROMul (2048kb) + restul de soft din ECU.

Masina lui a plecat pe roti de la noi, diferenta intre softul 1 si softul 2 fiind ceva mai sus limitatoare de cuplu, motorina si putin aer in plus. O modificare normala , simpla si care am fost fortati sa o facem BDM deoarece interventia lui Sorin asupra ECUului nu ne-a mai permis sa intervenim pe portul de diagnoza OBD (lucru ce normal trebuia sa fie posibil dar deh... ce a mai fost intre cele doua doar el poate spune si chiar daca spune poate nu stie exact ce a fost facut)

 

Dupa 4 zile de la operatia mai sus intr-o zi de sambata masina lui Sorin nu a mai pornit. Era weekend mi-a dat mail (in weekend am obiceiul ca dupa 5 zile de munca daca nu am programata nicio o masina la munca sa-mi inchid telefonul. Am ca orice om dreptul sa fiu alaturi de copii si familie). Totusi la emailuri raspund si atunci l-am indrumat sa-l contacteze pe colegul meu Mugur (amintit aici de Sorin). Acesta a putut ajunge la masina dar nu imediat . Inainte de a putea ajunge Mugur i-am oferit varianta a doi tehnicieni . Amandoi colaboratori de-ai mei. A fost optiunea lui si cum am spus mai sus nu m-am simtit obligat sa fim noi TCM TURBO prezenti la aceasta diagnoza in conditiile in care in fata lui Sorin moral ne-am facut treaba cap coada.

Pe luni cand nu se stia exact ce are masina si deja Sorin era hotarat sa mearga pe variantele lui (desi a fost repetat spus sa o aduca la noi - o masina ajunsa la noi in hala ar fi fost tratata de orice tehnician de la BOSCH service sau alta sursa ca fiind a nostra si am fi avut noi costuri in fata acelui om ce a facut deplasarea) el a ales sa o incerce in alte service-uri (platind astfel si acolo ceva bani , inlocuind componente uzate - totusi masina lui nu e deloc noua la aproape 200.000km) .

In ziua de marti Mugur si Gabi (amintit de Sorin mai sus) au avut ideea sa dea pe procesorul ECUului cu aer cald si sa-l preseze (aici a fost o discutie in care Sorin nu e de acord ca asa ceva poate rezolva,desi au fost exemple pe vwforum cu cazuri clar intalnite de procesoare ce nu dau erori dar nu lucreaza, cu calculatoare de comfort ce electric sunt bine dar practic nu-si fac functiile deci SCENARII PATITE de alti oameni ce lucreaza electrica/electronica auto).

In plus in urma acestei operatii mugur a programat tot ECUul lui BDM cu softul initial citit (softul cu care a venit el de la Arad dupa ce a incercat cu clonele sa-l programeze/citeasca - soft ce continea FLASH EPROMul modificat TCM vers normala acesta si ce era deja in ECU fiind singurele doua fisiere BDM ce erau pe laptopul lui) . Cu acest soft masina lui a pornit dar cum a fost zis masina lui a mai facut probleme toata iarna sa porneasca mai greu frecvent sau sa porneasca la a doua cheie .

Da , in acel moment Mugur nu a mai stat sa lucreze mai departe trecerea ECUului lui la softul varianta mai puternica (fiind deja tarziu si omul lucrand peste program pentru acest ajutor oferit lui Sorin ).

Problema e ca Sorin nu a fost dispus sa vina la o comunicare directa ci a fost influentat (si sunt sigur cand zic asta) de alte persoane , caci catei sunt multi in orice domeniu si latra si ei la ce pot, el acuzand softul nostru. I-am cerut atunci pe vwforum sa ofere spre analiza unei firme de afara (el fiind din Arad l-am indrumat spre Wetterauer TIMISOARA , REVO Oradea sau Superchips Oradea). Pe zona vest sunt chiar singurele firme de afara de ciptuning. Ar mai fi fost ABT Rm.Valcea NURVIL, SKN Bucuresti . Nu as fi vrut sa intrebe la o firma de Romania caci am experienta sa vad invidia frecvent si nu corectitudinea din partea concurentei. Nu acuz pe nimeni ca stie prea putin si nici nu ii laud ca situ foarte multe. Ciptuningul este o piata in care clientul alege si e servit in functie de alegerea facuta.

 

Revenind la problema se pare ca a inteles si Sorin ca nu softul poate crea astfel de probleme si inceput si a dat in retragere la aceste acuzatii (sau nu) si a inceput sa acuze lucrarea in sine , ca a gasit el cazuri din trecut (cazuri culmea in care ori am reparat ceea ce am gresit ori in care dintr-un zvon creat de un rauvoitor au apart “victime” ce au putut sa-l faca pe Sorin mai inversunat in aceasta epopee.

Inversunarea lui a fost alimentata de mult timp liber (totusi e un tanar ambitios de 23 de ani) a facut sa stea pe alte 10-12 forumuri unde sa planga si sa-si gasesca cativa zeci de romani care nu doar ca il faceau sa se aprinda cu placere in conflictul lui contra TCM/eu/Mugur dar sa-l atate in a se alia tacut cu alti oameni (daca ii putem numi oameni tinand cont de faptele vorbite de ei la adresa mea sau a colegului meu pe aceste alte forumuri prost moderate sau voit prost moderate)

 

Chiar am fost multumit ca apare aceasta discutie in softpedia. Stiam ca este clientul meu userul Courage aici si ca nu se va cenzura nimic aici pe softpedia (de asta e cel mai mare forum social de la noi) . Poate corect era sa fie un dialog intre parti (cum a fost in trecut cu alte confilcte si pe vwforum.ro dar cand a fost vorba de administrator sa-i sara la gat frecvent au fost raspunsuri “sa vedem cat sta topicul asta vizibil” “ sa vedem cine e suspendat” deci cainii latrau si acolo ca poate poate iese o telenovela, un scandal sa le dea satisfactie pentru rautatea acumulata in ei zi de zi)

 

Inchid aici acest post lung ,asa cum am spus si pe vwforum, tu nu ai avut de gand sa incerci sa rezolvi cu noi aceasta problema a masinii tale ci doar ti-ai dorit alaturi de alte persoane sa arunci cu noroi in mine, firma mea si colegul meu. O masina noua nu puteai sa ai in urma ciptuningului. Asta cred ca esti convins, iar daca erai in locul nostru cu ce ai fi procedat diferit ? Ai fi lasat de la tine desi stiai ca nu esti vinovat ? Ai fi trecut cu vederea cele intamplate (caci daca le treceam cu vederea oricum in 2-3-4 luni se uita aceasta nemultimire caci e ca doar un scandal de tabloid ceea ce faci tu pe aceste forumuri). Masina nu era tinerica, avusese diverse interventii , am experienta de 7 ani in ciptuning si ai fi putut fi ajutat sa-ti rezolv problemele in totalitate. Trebuia sa fi vrut si tu asta.

 

Decizia ta a fost luata ,poate vei raspunde corect , poate vei fi acid, nu sunt decis nici aici pe softpedia sa-ti continui scandalul printr-un ping-pong. Cine are minte sa-si aleaga ce e bun din cele doua posturi lungi puse de tine si de mine. Sa-ti fac masina sa mearga ca de fabrica fara nici un blocaj (Asta dupa reparatia facuta pe ECUul tau de Mugur pe care nu o recunosti dar eu mi-am facut datoria sa o precizez caci eu consider ca am dreptate) ar fi realizabil pentru ca am atat sculele cat si know-how_ul. Sa-mi ceri acum ajutorul ar fi un lucru nefiresc … asta fara sa-ti repari rautatile facute dar tot nu consider ca mai meriti sa fi ajutat.

 

 

Regret ca a trebuit sa te supend in vwForum (esti membru level 2 acolo) dar vwforum e o parte din viata mea si munca mea , iar daca tu nu acceptai comunicarea am decis ca nu meriti accesul la astfel de informatie utila si tie . La fel as proceda si cu alte persoane ce nu stiu sa aprecieze dar e discutabil aici daca e nevoie sa dau dovada si eu de rautate ca sa nu-i mai vad sau sa-i las ca lumea e plina (sa nu se simta Lucian vizat ca nu vorbesc de el ci de alti proprietari de VW , BMW ce au scris cuvinte grele la adresa mea)

 

PS: masina ta nu apare in lista de portofolio aici -> http://www.farcebook.com/pages/TCM-TURBO-SR...126140464065265 (vezi data cand ai fost programat la noi)

 

O zi buna tuturor si va asteptam in continuare la ciptuning pentru urmatorii 15-20 de ani

 

Evergreen:

 

eu cred ca numarul de scrieri nu e important, deoarece ala e un flash, da? ei bine, facind o paralela ar inseamna ca un stick sau card banal sa fie aruncat rapid dupa achizitionarea lui. si nu pot sa cred ca flashul dintr-un ECU e mai de cacat decit un stick de 20 lei, pentru ca standardele din automotive sint altele....

 

cristi.r:

 

CITAT

In ziua de marti Mugur si Gabi (amintit de Sorin mai sus) au avut ideea sa dea pe procesorul ECUului cu aer cald si sa-l preseze (aici a fost o discutie in care Sorin nu e de acord ca asa ceva poate rezolva,desi au fost exemple pe vwforum cu cazuri clar intalnite de procesoare ce nu dau erori dar nu lucreaza, cu calculatoare de comfort ce electric sunt bine dar practic nu-si fac functiile deci SCENARII PATITE de alti oameni ce lucreaza electrica/electronica auto).

 

Poti sa ai un milion de discutii cu un milion de oameni. Imi pare foarte rau, Voinea, dar aerul cald comporta si niste riscuri. Daca acea componenta s-a comportat ok si nu a fost "agresata fizic", nu ai de ce dai cu aer cald pe ea. Felul in care este construit cipul il face foarte sensibil la caldura suplimentara. Faptul ca tie ti-a mai mers in trecut nu constituie baza pentru operatiuni viitoare. Stiu ce vorbesc si electronistii adevarati imi pot confirma acest lucru. Si asta cred ca e cauza pentru care s-a busit ECU. Orice procesor, cat de balalau ar fi, are pin de reset sau de alterare a unei adrese. O posibilitate de interventie trebuie sa existe, tocmai pentru a repara prostiile facute in trecutsau de a inlatura protectiile puse de fabrica. Parerea mea este ca asa ceva trebuia sa faci si tu, adica sa-l faci "virgin" si sa o iei de la capat, daca ai vazut ca este ceva in neregula pe acolo. Nu pot sa cred ca acel numar, counter, ce-o fi, care a numarat scrierile, nu poate fi resetat. La fel si cu protectia pe OBD. Orice tampenie "soft" se poate repara in ultima instanta "hard". Sunteti cea mai mare firma de tuning, deci inteleg ca puteti sa intrati in cele mai adanci maruntaie ale electronicii. Sau nu ?

 

Dincolo de familie, prieteni, etc, caci toti avem asa ceva, dar banul e ochiul dracului, eu astept o explicatie la asta:

 

Dupa 4 zile de la operatia mai sus intr-o zi de sambata masina lui Sorin nu a mai pornit.

 

Cum poate sa faca treaba asta ? Ai 7 ani de experienta, ar trebui sa stii.

 

Una peste alta, cred ca reputatia ta are de suferit, si nu el !!! Sorin este un caz si gata. A trecut. Insa ramane atitudinea ta. Si ce daca a ales sa te balacareasca ? Ar trebui sa le multumesti alorlalti care n-au fost multumiti de tine si care n-au timp sa scrie pe net pataniile lor. Pentru ca nu cred ca ti-a mers totul snur in astia 7 ani. Stii ce trebuie sa faci tu acum ? Sa-i faci ok masina lui Sorin, fara sa comentezi si asta sa-ti fie invatatura de minte ca sa nu mai faci si alta data aceasta greseala. Ai vazut ? Si la asa ceva exista riscuri. In 7 ani nu ti s-a intamplat. Poftim, s-a intamplat acum ! Atitudinea asta ca "nu te mai ajut pentru ca m-ai injurat" nu merge.

 

Din punctul meu de vedere, l-ai ajutat de cati bani ti-a dat. Daca iti platea 350 de euro, fii sigur ca murea cu tine de gat, daca imi permiti exprimarea asta, un pic mai neprincipiala. Tu trebuia sa-i faci masina si gata. Este un risc pe care ti-l asumi cand te apuci de asa ceva. Nu conteaza altceva, culmea, nici macar familia. Ai vazut ? Si Sorin a zis ca are prietena si voia sa stea cu ea. In plus ti-a dat niste bani. Nu esti functionar la primarie care sa rupa usa la ora 16. Cand te duci cu laptopul la masina unui client, probabil ca iti iei toate masurile de siguranta si ai si presupunerea ca nu totul va fi bine. Ii specifici din start ca nu lucrezi decat cu scule agreate, bune, profesionale si clonele au riscurile lor. Nu trebuia sa-i dai fisierul ca sa si-l scrie singur ! Sunteti profesionisti, ce naiba ! Daca va e foame, va apucati de altceva, nu va apucati sa faceti treaba "romaneste". Procesoarele nu stiu sa faca treaba romaneste.

 

Eu:

 

Dragos, fara suparare dar ai deformat destul de mult adevarul.

 

1. Noi cand am vorbit prima data de soft, nu s-a pus nici o data problema de a-mi cumpara galletto si sa mi-l pun singur. Eu ti-am zis clar ca sunt in Bucuresti si ca pot veni la tine ! Cum de altfel am si facut. Abia la softul trimis de tine prin mail am hotarat ca daca vreau sa-l am pe masina, trebuie sa-mi iau galletto, asta ca sa nu apelez la Luci, pentru ca ti-am promis ca nu ii voi spune de soft, si nici nu-l va primi. Si din cate ai vazut m-am tinut de promisiune pana cand a aflat de pe forumul tau adevarul, iar mai apoi i-am spus si eu tot.

 

Repet, cand am vorbit pentru primul soft eu eram in Bucuresti, iar tu stiai asta si mi-ai zis sa fiu la tine la ora 9 sau ceva de genu ! Despre pret am vorbit cand eram in masina si incercam softul, nicidecum pe net !

 

2. Da, am fost multumit de soft, si nu cred ca-mi poti reprosa ca m-am plans de soft !

CITAT

Din discutiile cu el ulterior am decis sa-i ofer un soft ceva mai agresiv el urmand sa-si achizitioneze o interfata clona de pe okazii.ro

 

Tocmai, tu mi-ai spus si ai fost de acord sa pun cu o replica pentru ca au mai folosit multi alti si nu a existat nici o problema. In plus si eu imi scrisesem softurile tot cu replica si tot la fel nu am avut probleme. La acea scriere nereusita nu stiu ce s-a intamplat. Pur si simplu s-a blocat la un anumit procentaj si a dat eroare. L-am scris din nou prin mufa OBD si masina a mers fara probleme, fiind citita si scrisa in continuare !

 

CITAT

Revenind la masina lui a incercat programarea masinii cu o interfata (probabil ca doar cu una daca nu doua) si surpriza a fost ca nu a vrut deloc sa o scrie (si ulterior nici sa o citeasca)

 

 

Tocmai, eu am incercat sa citesc ID-ul si softul atat cu galletto 1260 cat si cu 1250 si nu am reusit, asa ca ti-am trimis mail spunandu-ti problema. Tu mi-ai spus ca nu o sa-l pot citi din cauza restrictiei si sa-i dau sa se scrie. Zis si facut. M-am dus la masina si am incercat si cu 1250 si cu 1260, dar tot "silent key lettura" primeam. Ti-am trimis iar mail spunandu-ti ca nu merge, iar tu mi-ai spus ca ai mai avut probleme cu clonele si sa-i dau sa se scrie de 5-6 ori consecutiv ca pana la urma o sa mearga. Again, am mers la masina, am incercat si acelasi rezultat (silent key lettura) asa ca am renuntat.

 

Dupa vreo 2 saptamani ti-am trimis iar mail intrebandu-te daca are rost sa vin cu Passatul (mai am un Polo cu consum mic) la Bucuresti ca sa incercati si voi sa-l puneti. Raspunsul tau a fost "da, vino cu passatul si ti-l punem noi", asa ca am plecat joi spre seara din Arad, am ajuns noaptea in Bucuresti si vineri dimineata am fost la voi. A incercat Mugur toate sculele voastre si mi-a zis ca nu mai merge (De ce ? De unde sa stiu eu, inainte sa vin la voi mergea si cu o clona !!!) si daca vreau il puteti scrie prin BDM dar ma mai costa 100 RON. Normal ca am acceptat pentru ca asta era motivul pentru care am venit cu Passatul si nu cu Polo, asa ca 100 RON nu mai contau.

 

Cu scrierile ti-a raspuns si colegul Evergreen, asa ca nu prea are mare relevanta atata timp cat sa-u facut prin mufa OBD. ECU meu a fost desigilat de voi. Pana la voi nimeni nu mai daduse ECU jos de pe masina !

 

CITAT

Nu mi-am pus problema daca a fost reparat pe OBD , pe masa sau oricum, masina clar a venit pe roti la mine si i-am instalat gratuit acel soft in ECU

 

Cum ti-am spus si mai sus, in momentul scrierii, la un anumit procentaj (nu mai tin minte) a dat eroare si s-a oprit din scris. Luci a sunat pe tipul care ii facuse softul si l-a intrebat ce-i de facut. Respectivul i-a spus sa-l scrie inca o data si va fi totul ok, exact cum a si fost. Faptul ca s-a oprit din scris putea fi din cauza unei caderi de tensiune sau mai stiu eu ce..

 

Softurile mele (inclusiv originalul) extrase cu Galletto (deci prin mufa OBD) au 2.048 kb, nu 512KB cum spui tu. Deci s-a extras tot flash EPROMul prin mufa OBD.

 

CITAT

Dupa 4 zile de la operatia mai sus intr-o zi de sambata masina lui Sorin nu a mai pornit.

 

Daca eu vineri am fost la voi, iar sambata masina nu a mai mers, care 4 zile ?!?! Nici 24 de ore nu trecusera !

 

CITAT

Acesta (Mugur) a putut ajunge la masina dar nu imediat

 

Mugur era plecat la tara (a se citi "tzara") si l-am sunat si mi-a spus ca ajunge abia duminica seara ! Mugur abia luni a ajuns la masina mea ! Sambata a fost Bundy si Turbocip, iar duminica a fost Stelica, persoana recomandata de tine si care a spus din start ca problema este de la soft si ca trebuie rescris !

 

CITAT

Pe luni cand nu se stia exact ce are masina si deja Sorin era hotarat sa mearga pe variantele lui (desi a fost repetat spus sa o aduca la noi - o masina ajunsa la noi in hala ar fi fost tratata de orice tehnician de la BOSCH service sau alta sursa ca fiind a nostra si am fi avut noi costuri in fata acelui om ce a facut deplasarea)

 

Buuun, Luni tocmai ca sa imi demonstrati ca nu este de la soft, Mugur a venit la mine cu un alt ECU cu care voi ati mai pornit destule masini, dar ca mie imi dadea extrem de multe erori cu care masina n-ar fi pornit nici daca as fi stat in cap ! Totusi voi ati insistat ca nu este de la ECU, ci pe parte tehnica/mecanica ! Atunci am decis sa duc masina la un service recomandat de un prieten, iar acolo am asteptat dupa Mugur mai bine de 2 ore pana s-a intors cu ECU meu !

 

CITAT

el a ales sa o incerce in alte service-uri (platind astfel si acolo ceva bani , inlocuind componente uzate - totusi masina lui nu e deloc noua la aproape 200.000km) .

 

Repet, voi ati insistat ca este pe parte mecanica problema mea, mai ales prin aducerea altui ECU ! Cat despre uzura nu cred ca stii tu prea multe (ma refer despre masina mea). De alea la 600.000 km ce zici ? Alea sunt moarte ? In plus, la masina mea am schimbat injectoarele si oringurile, deci uzura lor era de 20.000 km, nu mai mult ! Dar a trebuit sa le platesc din nou crezand ca poate fi de acolo..la fel cu pompa de tandem care de altfel nu are nici ea decat 20.000 km pentru ca si pe aia am schimbat-o din cauza unor buni mecanici (la fel si cu injectoarele)

 

CITAT

In ziua de marti Mugur si Gabi (amintit de Sorin mai sus) au avut ideea sa dea pe procesorul ECUului cu aer cald si sa-l preseze (aici a fost o discutie in care Sorin nu e de acord ca asa ceva poate rezolva,desi au fost exemple pe vwforum cu cazuri clar intalnite de procesoare ce nu dau erori dar nu lucreaza, cu calculatoare de comfort ce electric sunt bine dar practic nu-si fac functiile deci SCENARII PATITE de alti oameni ce lucreaza electrica/electronica auto).

 

Ziua de marti care era defapt MIERCURI ! Pentru ca eu abia marti am adus masina la Taci AutoMecanica unde au schimbat oringurile si au verificat injectoare (testate pe bank si au iesit cu brio de la test) si au schimbat si pompa de inalte cu una de-a lor buna, dar si-au dat seama ca si a mea era buna (doar avea numai 20.000 km) Deci Mugur a mers cu ECU meu la Gabi abia miercuri ! Marti eu nici nu l-am vazut pe Mugur decat seara cand ne-am intalnit si cu Dr.Vlad si am pus ECU si pe masina lui si nu a pornit. A avut aceleasi simptome ca si a mea ! Abia atunci Mugur si-a dat seama ca ceva nu e in regula cu ECU meu si l-a luat cu el, urmand ca a doua zi (adica MIERCURI) sa mearga la Gabi sa-l verifice. Dupa verificare, chiar Mugur mi-a spus si aratat ca ECU meu pe parte hardware este OK, chiar si la injectoare (care de altfel erau problema in cazul meu. NU primeau impuls). Asa ca el a decis sa mearga sa-l rescrie si abia apoi sa vina la masina mea sa-l testeze. Din pacate masina mea avea bateria praf, asa ca am lasat-o la incarcat si am mers pana la Vlad. Ghici ce ? De data asta masina lui Vlad a pornit fara probleme. De bucurie am mers si am mancat (unde tot eu am platit din bun simt, desi incepeam sa am dubii), apoi am fost la masina mea si A PORNIT !

 

CITAT

Da , in acel moment Mugur nu a mai stat sa lucreze mai departe trecerea ECUului lui la softul varianta mai puternica (fiind deja tarziu si omul lucrand peste program pentru acest ajutor oferit lui Sorin ).

 

Si am inteles, tocmai de aceia i-am spus ca eu mai raman in Bucuresti pentru prietena mea pana duminica (de miercuri pana duminica sunt ceva zile in care putea sa-si faca timp avand in vedere ca i-am dat 100 RON pentru scriere si masina nu a fost ok). Raspunsul lui Mugur a fost "ti-l rescriem data viitoare cand mai vii in Bucuresti, dar mai bine ramai cu ce ai acuma pe masina" Tu ce ai fi vrut sa inteleg din asta ?

 

Cat despre restul postului tau:

 

Nu am cunostinte in materie de chiptuning asa ca eu ti-am spus ce am aflat ! Nu am batut in retragere ! Eu am fost si sunt convins ca la ECU meu s-a intamplat ceva de cand ati umblat voi, sau ma rog, Mugur ca tu nici nu te-ai atins de masina mea !

Tot ce am aflat a fost de la persoane avizate, iar prin faptul ca am mai scris pe inca 16 forumuri, m-a ajutat sa stii ! Am reusit sa verific softul mult mai bine si sa aflu "vrute si nevrute" ! Pe langa semnatura voastra si NoRead, prin scrierea BDM ati reusit sa imi schimbati si EEPROM si soft PROCESOR (Nu ma intelege gresit, am fost de fata cand au tot comparat hartile si nu se pupa deloc, deci asta mi-a spus un chiptuner si nu singurul)

 

Am apelat la REVO UK si ti-am dat raspunsul lor: "Hi there,

 

reading your email it sounds as though the issues have been caused by inadequate installation of a physical chip on the ECU.

We aren't willing to look at any other companies software. If software were to be the cause of a car not starting then it wouldn't be temperamental, it would either start or not.

 

I hope this helps.

 

Best Regards,

Kev Hall

 

Revo Developments Limited

37 Lanchester Way, Royal Oak Industrial Estate, Daventry, Northamptonshire , UK , NN11 8PH

+44 (0) 1327 301901

www.revotechnik.com"

 

Am pus cu BOLD ca sa vezi ca ei nu au acceptat sa se uite pe soft, dar ei considera ca problema scrierea inadecvata !

 

Apoi am vorbit cu o firma din RO, cunoscuta dar mi-au cerut sa le pastrez anonimatul. Ei mi-au spus ca problema ECU-lui meu si a faptului ca nu a mai pornit sunt atat semnatura (TCM Turbo) cat si restrictia (NoRead). De acolo s-a dat peste cap checksum-ul iar cand ECU si-a facut verificarea (din pacate si-a facut-o urmatoarea zi) a vazut checksum-ul gresit si nu a mai permis pornirea motorului.

 

Am vorbit si cu a treia firma din RO si am primit acelasi raspuns ca si cea de-a doua. Restrictie si semnatura..

 

Cat din ce am mai citit, mai multe firme mari spun ca nu este bine sa pui restrictie si semnatura pe un soft ! Acestea duc la stricarea checksum-ului !

 

Dovada in pozele de mai jos. In prima este o sectiunea din avertizarea unei aparaturi originale si performante, iar in a 2-a este o sectiune din softul facut de Dragos..

 

Btw, Dragos eu am incercat prima data prin mail-uri sa ne intelegem, dar nu am reusit. La un moment dat nu mi-ai mai raspuns. Apoi am apelat la forumul tau, dar si acolo mi-ai inchis gura prin inchiderea topicului ca mai apoi sa primesc si ban aiurea. Faptul ca am apelat la alte forumuri, cum am mai spus, m-a ajutat sa dau peste oameni dornici sa ma ajute, oameni care au inteles prin ce am trecut si nu i-a lasat sufletul sa nu ma ajute stiind ca pot. Lucru pe care tu nu l-ai facut, desi era de datoria ta pentru ca tu ai umblat la masina mea ultima data.

 

Acestea fiind spuse, astept un raspuns concret la toate probleme ridicate, sau astept sa fiu contra-argumentat.

 

P.S.: Care-i faza cu portofolio ala ca nu inteleg..

 

 

 

Toate citatele mele sunt din ce a spus Dragos..

post-46795-0-61551600-1300923304_thumb.jpg

post-46795-0-07203800-1300923512_thumb.jpg

post-46795-0-46432000-1300923521_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Am citit tot, înclin să-ţi dau dreptate, iar acest "domn" Voinea se supără degeaba pe cei de pe forumuri, nu văd să-l fi înjurat cineva sau să-l fi jignit.

 

Aşa că n-are de ce să se plângă de moderarea forumurilor, aşa cum mulţi ar putea să se plângă de moderarea de pe forumul respectiv pe care nu o comentez ca să nu mă enervez.

Dacă ti-a dat suspend fără să înjuri sau să foloseşti un limbaj inadecvat, a demonstrat doar că n-are argumente, n-are răspuns pentru lucrurile care îi sunt imputate.

 

Eu remarc încă o chestie care dă dovađă de lipsă de profesionalism, de dezinteres pentru client şi maşina sa.

 

Bănuiesc că tu nu ai nici o pregătire în domeniu.

Nu înţeleg de ce ţi-au recomandat să-ţi iei tu singur o interfaţă şi să instalezi tu ceva, să umblii acolo unde nu ai treabă.

 

Eu, în locul lor, ţi-aş fi zis să nu umbli pentru că pur şi simplu nu ai pregătire, nu e ok să intervii cu cine ştie ce scule replici.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Nu am pregatire, dar sa-ti citesti si sa scrii softul cu un galleto nu e mare lucru. Eu asta am incercat sa fac cum am mai facut-o, dar nu am mai reusit dupa primul lor soft..La alte operatiuni complicate nu m-as fi bagat decat daca as fi stiut sigur ceea ce fac. Edited by 50rio
Link to comment
Share on other sites

MĂŁ rog, cum Ăži-am spus, ei au fĂŁcut asta ĂŽntr-un mod care nu denotĂŁ profesionalism.

 

La o reprezentanÞã auto niciodatã nu-Þi vor spune sã-Þi iei tu o interfaÞã de diagnozã sã-Þi ºtergi tu vreo eroare sau alte chestii de genul ãsta, sã faci de capul tãu niºte lucruri pentru care nu ai pregãtire.

 

Acolo unde nu te pricepi, cel mai bine este sĂŁ nu te bagi. Fiind maÂşina ta, nu eÂşti tu de vinĂŁ, mai ales cĂŁ ei te-au Âşi capacitat ĂŽn acest demers.

Link to comment
Share on other sites

Strict de interes personal si chiar nu vreau sa fiu acuzat de nici o influenta: in alea 33 de scrieri ce ai incercat sa faci? Ai testat tot felul de versiuni de soft? Daca "da", de ce ai mai avut nevoie de inca un soft, mai puternic, de la TCM?

Care a fost increderea ta intr-o interfata clona, unde atat hardware-ul cat si software-ul nu pot fi la fel de ok ca si originalul?

Faza cu checksumm-ul e curioasa, pentru ca la tipul tau de ECU, checksumm-ul se calculeaza automat in timpul scrierii, de catre interfata de tuning.

Tag-uri de tip noread sau signature nu au vreo influenta. Toate firmele de tuning, cat de cat mai rasarite, introduc cel putin "noread"-ul.

In Timisoara, pana in acest moment, am avut 2 clienti din Arad care dupa ce au facut tuning local au avut diverse probleme si au dorit o rezolvare, si la amandoua masinile am intalnit probleme la scrierea soft-ului, prin mufa OBD, avand in nevoie intr-un caz de un recovery file respectiv de interfata de tip BDM in celalalt.

In plus, galletto, clona sau original, genereaza "FF" ca sa "umple" un fisier pana la 2mb, in conditiile in care Byteshooter-ul utilizeaza doar partea "utila" de doar 512kb.

Edited by Alexander
Link to comment
Share on other sites

Alexander mai citeste te rog o data ce s-a scris.

 

Problemele au aparut dupa ce softurile de la TCM au fost scrise cu galletto original, nu clona ! Cat timp am tot schimbat eu pe softuri cu clona, totul a fost ok. Am vorbit cu mai multi tuneri din tara si au zis ca NoRead-ul si semnatura sunt probleme. In plus, CMD-ul iti spune clar "NEVER add TEXTS", tocmai pentru ca pot aparea situatii neplacute ca si la mine. Din pacate restrictia NoRead s-a dus mai departe de flash ! La mine am incercat mai multe softuri "virgine" si mai multe combinatii, iar problema nu mai este de la flash ci de la MPC ! Prin clona de la galletto si fara nici o restrictie, nu puteam face eu asta, doar Dragos ori prin galletto original (pentru ca de atunci a aparut problema cu cititul/scrisul ECU-ului pe mufa OBD) ori cand s-a scris pe BDM.

 

Problema cu checksum-ul nu e chiar asa cum spui, pentru ca mai sunt BDM-uri la care trebuie sa le dai tu sa calculeze/verifice checksum-ul, iar Dragos nu stiu exact ce are. In fine, nu zic sigur ca este de la checksum, de altfel nu zic nici ca este neaparat de la scriere, dar stiu sigur ca ceva s-a intamplat la Dragos si nu vrea sa recunoasca. Defapt, nu la Dragos ci la Mugur ca el mi-a lucrat pe masina, iar Dragos nu face altceva decat sa-i ia apararea (doar e colegul si cumnatul lui).

 

Oricum, deja sunt satul de toata povestea asta..acum doar vreau sa-mi fac ECU sa fie ca la inceput si atat. Din fericire, datorita forumurilor, am dat de oameni de calitate care au incercat si incearca non stop sa ma ajute si sunt de parere ca pana la urma o sa reusesc. Daca nu, asta e..raman cu ECU blocat..

 

Cat despre softuri, da, am incercat mai multe si nu am fost multumit de unele aspecte asa ca am apelat la Dragos pentru ca-i eram membru pe forum de cativa ani si vedeam doar lucruri bune despre el, iar el mi-a oferit un prim soft mai pe placul meu decat celalalte avute pe masina.

 

P.S.: Nu vreau sa fiu rau, sau sa te acuz degeaba, dar am o vaga impresie ca esti Alexandru Antonie, colaboratorul lui Dragos pe Timisoara si Arad..

Edited by 50rio
Link to comment
Share on other sites

Nu e nici un secret numele meu si nici nu ai de ce sa ma acuzi pentru ca nu sunt partinitor. Era o curiozitate personala pe care vroiam sa o adresez si pe vwforum dar nu am mai apucat.

Ideea e ca in Timisoara, pe langa alte "daravele", avem si service auto, cu specializare VAG dar detinem si testere multimarca. De ce spun asta.....pentru ca sunt situatii in care nu e deajuns doar citirea/scrierea unui soft, ci ai nevoie de investigatii muuuuult mai adanci.

 

Ca om, in primul rand, imi pare rau cand altcineva are necazuri, indiferent de cine este acest "altcineva" si ma bucur ca orice problema sa aiba o rezolvare cat mai rapida si cat mai simpla.

Edited by Alexander
Link to comment
Share on other sites

Din pacate "seful" tau nu gandeste la fel. In afara de turbina, la care mi-au spus ca este cam obosita (nimic nou dupa 220 000 km..), nu mi-au facut nici un alt test. In plus problema nu s-a rezolvat deloc usor sau repede. Am schimbat mai multe componente de pe masina care nu aveau nici ~40 000 km de cand le pusesem si tot degeaba. Toata problema s-a rezolvat dupa ce mi-au schimbat softul..dar, din pacate doar 70% din problema s-a rezolvat. ECU meu a ramas blocat iar Dragos desi se lauda ca stie cum sa-l repare, in continuare nu ia nici o atitudine. Dar sincer sa-ti spun, nu cred ca stie nici el ce sa-i faca atata timp cat nu l-a "reparat" inainte sa se apuce sa-mi scrie ultimul soft pe BDM. Daca stia, o facea de la inceput..

 

P.S.: Faptul ca esti colaborator TCM Turbo, in ochii mei, te face partinitor. De ce ? Pentru ca nu esti singurul de la care am primit astfel de feedback, ceea ce nu mi se pare normal. In fine, eu sincer sper sa ma insel..

Link to comment
Share on other sites

ECU meu a ramas blocat iar Dragos desi se lauda ca stie cum sa-l repare, in continuare nu ia nici o atitudine. Dar sincer sa-ti spun, nu cred ca stie nici el ce sa-i faca atata timp cat nu l-a "reparat" inainte sa se apuce sa-mi scrie ultimul soft pe BDM. Daca stia, o facea de la inceput..

 

 

eu cred ca tot tamtamul si-a atins tinta . A pierdut destui clienti , se va vorbi de situatia asta mult timp de acum incolo ,poate la urmatorul client pe care-l va trimite la plimbare se va gandi de 2 ori . In meseria asta nu poti gresi de prea multe ori si probabil nu-i prima data . Imi pare hilar cum s-a bucurat el la cativa lei . Mare tuner ...

Edited by Myx
Link to comment
Share on other sites

Crezi ce si cum doresti tu, nu ma deranjeaza. Am destula minte sa imi dau seama ca orice te-as fi intrebat putea genera indoieli.

Personal sunt curios si dornic de a rezolva probleme mai deosebite. Ce ma framanta este de ce nu a mai mers scris sau citit pe OBD softul. Asta este primul pas si cel mai important.

Al doilea as fi fost curios cum arata citirea integrala a fisierelor din ECU folosind BDM-ul. Si ar mai fi si altele.

Link to comment
Share on other sites

Salutari tuturor,

 

Din pacate posturile sunt f. lungi si e pacat de timp.Alexander,daca ai vreo legatura cu dl. Voinea,Dragos,etc.,te rog intreaba-i si posteaza aici pe forum despre ECU Audi A6 de la TG. Mures de acum vreo 2 ani si ceva.Mentionez ca A6 nu este al meu ci al unui coleg,si daca raspunsul lor va fi cel corect si adevarat nu voi posta factura de reparatie de la AUTO TOP,(inlocuit ECU+demontat motor,chiulase-6bc.,etc,valoare finala de 9000Ron)dupa un tuning facut de firma domniei sale(masina nu a functionat deloc cu softul de tuning,de fata cu cel care a resoftat a pornit f. greu,mergea in 4 pistoane si ea avea de fapt 6,fum,etc.) .Este greu de apreciat cine are dreptate,TCM sau colegul cu BMW.Este totusi clar ca ceva in grija fata de client lasa de dorit,si la TCM atunci cand au o problema nu fac totul ca sa o rezolve.Si colegul meu a primit numai promisiuni neonorate ,nici macar ECU stricat nu a mai fost trimis retur.Din fericire colegul avea bani destui la acea data si nu a mai vrut sa stie de TCM,a platit singur tot.In rest alte 4 sau 5 softuri facute cu aceeasi firma au mers si merg absolut superb,eu am cu unul 203.000 km,fara nici o problema la turbo sau in alta parte,dar daca o data dai o gaura de peste 2000Euro si pui coada pe spinare asta ma duce f. clar la calitatea unor persoane.

Link to comment
Share on other sites

In concluzie cu ce s-a ales Sorin

 

1. A platit 550ron pentru un soft partial tunat care i-a distrus softul total din ecu

2. A platit 100 ron pentru instalare.

3. A mai platit 850ron pentru ca "tunerul" a spus ca nu softul este de vina.

4. In loc sa isi petreaca zilele in bucuresti cu prietena, isi manca nervii cu masina.

 

Solutia completa de remediere este calculator nou, sau din calculator nou sa fie extras cu BDM softul virgin necodat si scris in calculatorul lui Sorin.

 

 

Detalii tehnice:

 

In final se adevereste ca, problema principala creata de tuner esta asta:

4. Au desfacut ecu pentru a rescire prin BDM, ok pana aici, dar daca nu este backup-ul complet trebuie reconstruit fisierul ;) si aici poata sa apara problema, daca raman cateva adrese afara sau nu .

 

Masina lui Sorin monteaza ecu tip Bosch EDC16u31

Numar HW : 0281011145

Numar Sw : 1037376990 (posibil Update de soft)

avand 3 componente esentiale:

1. Memorie Flash externa de 2048KB

2. Microprocesor MPC563 cu flash intern de 516KB

3. Serial eprom de 4KB

 

Calculatorul lui Sorin a functionat perfect prin OBD2 pana cand nu s-a instalat in flash-ul extern un fisier protejat "no read" fara sa aiba backup-ul complet prin BDM.

 

Fisierul instalat de "tuner" a vizat trei lucruri:

1. Cresterea performantelor

2. La identificarea calculatorului prin OBD2 sa apara No read "tuner" (fara sa stie Sorin)

3. Restrictie la citirea prin OBD2 (fara sa stie Sorin)

si nu a vizat dar sa intamplat din cauza "semnaturii no read" distrugerea partiala a softului din serial eprom si posibil MPC

de ce spun asta ?

Pentru ca semnatura si read protect este in flash, i-am anulat semnaturile din flash si scris in ecu dar masina tot nu merge prin OBD2.

 

Calculatorul ca si parte hardware nu este stricat, este stricat softul din el.

De ce? pentru ca i-am pus alt soft FUll BDM si masina comunica prin OBD2 dar ramane aprinsa bujia din cauza decodarii totale pentru immo, adaptarea partiala nu este posibila cu vagcom-ul, decodarea partiala este inca in lucru.

 

 

Si eu ma intreb de logica protejarii?

1.Ce rost are sa-i dai la cineva in mana fiser protejat la citire ? oricum il are in mana pe stick,cd etc nu mai trebuie sa-l extraga din calculator.

2.Ce rost are sa-l protejezi daca se poate citii oricum prin BDM ?

 

 

De precizat este faptul ca un U31 poate sa fie rescris de N ori cu sau fara recrieri reusite,

Precizarea tunerului ca 32 reusite si 1 nereusita este egal cu praf in ochi.

 

Clar ca "tunerul" nu a reusit sa-l faca, pentru ca daca stia, il rezolva in zilele cat a fost in bucuresti sau in loc de texte uriase remedia ecu.

 

Calculatorul se poate remedia in 5 minute daca ai Full backup prin BDM

Full backup inseamna:

1. Memorie Flash externa de 2048KB

2. Micropocesor MPC563 cu flash intern de 516KB

3. Serial eprom de 4KB

 

Din pacate softul 1037376990 este aproape imposibil de gasit pe plan local si international.

Sorin deja ma cunoaste si stie cine sunt, firma de chiptuning pe care il reprezint are peste 300 dealeri pe plan mondial, sw prin BDM nu il au nici ei, am si aparatura CMD originala si abonament la server-ul de fisiere si nici acolo nu este, prieteni in ro si inafara, nimeni nu il are.

 

Nu se gaseste pentru ca majoritatea au citit prin OBD si e doar citire partiala a flash-ului extern

Nu ai nevoie de citire BDM cand nu faci experiente pe masina clientului "no read" etc, totul decurge bine daca se modifica numai mapele.

 

Deocamdata atat, inca suntem in teste cu adaptarea unui nou soft tot de 136cp fara sa-i ramana eroare pe bord.

 

Salutare

Barz

Edited by Barz
Link to comment
Share on other sites

Trista situatie, dar vina este tot a noastra...(a persoanei in cauza care vrea modificarea) pt ca resoftarile astea nu sunt asa de safe pe cat par. Tot la TCM Turbo acolo langa vitan si fratemiu isi remapa pasatul b6, 1.9 tdi 105cp 2006, cu vreo 110.000 km pe bord ireali cred. Dupa remapare a facut-o la 140 zic ei. Ce pot spune, au trecut aproape 2 ani de atunci. Masina merge exemplar, nu a fost alergata....si nu a schimbat nimic la motor, decat un furtun dintre vacuum si servofrana care a cedat intr-o dimineata de la sine pe loc acum o luna. Diferenta de putere este intr-adevar sezizabila categoric, urca repede in ture, demaraj mult mai bun, consumul a scazut. Nu vreau sa ii fac reclama, nici eu nu prea am vazut ce a facut acolo cu remaparea, si am crezut k e totul safe, insa vad ca multi au probleme. Pe viitor nu voi recurge la asa ceva. Mai bine mai puturoasa un pic decat sa bag sute de euro si timp pierdut pt 2 secunde la demaraj...

ps. este doar o parere personala , din punctul meu de vedere ca client TCM TURBO...

Edited by jonnyy_b
Link to comment
Share on other sites

aici nu vorbim de chiptuning pro si contra, vorbim de cazul lui sorin,

 

poti face 100mii de masini bine si 1 rau

dar daca ai facut ala rau plateste-i omului ce ii cuvine sau macar sa plece asa cum a venit,

nu ca vine cu functia obd read/write si pleaca fara, -850ron bani in buzunar.

 

dar asta e, deja e impacat cu ideea ca a fost pacalit si viata merge inainte.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Am reusit sa fac masina si acuma merge cu un soft de la Barz ( lvbpowerengineering ) ce rupe !!! De la 10 secunde 0-100 km/h, am scos 8.2 secunde :D Deci ma declar extrem de multumit. CP nu stiu cati am, dar sunt extrem de multumit de soft, consum si de cum merge masina :D

 

 

Barz iti multumesc din tot sufletul pentru tot !

Edited by 50rio
Link to comment
Share on other sites

Pai problemele au fost cauzate de Dragos, prin modificarile prostesti facute de el. In plus el a zis ca rezolvarea ECU-lui meu se face prin "virginizare", dar nu a fost asa. Pur si simplu s-au sters login-urile puse de el si inca ceva (dar nu am cunostintele necesare sa inteleg) si s-a pus pe masina EEPROM-ul si acuma masina merge citita/scrisa/identificata prin galletto. Se vad si km si pot sa-i fac adaptari linistit :D

 

 

Dragos pentru mine este un nimeni pentru felul in care s-a comportat, iar softul este nul pe langa ce mi-a oferit Barz. In plus nici nu a modificat destul pentru o optimizare ca la carte. Nu stiu daca a facut-o din necunostinta de cauza sau intentionat, dar am ramas cu un gust amar. Poate ca a facut-o intentionat pentru ca inainte sa apelez la el am apelat la altcineva, iar el mi-a tot trimis PM-uri in care ma intreba de ce nu am ales TCM.. Acuma m-am convins si eu, si probabil stie si el de ce am avut retineri in a alege TCM. Am facut o greseala pe care nu o sa o mai faci in veci ! Pentru mine TCM Turbo (sau ce tine de Dragos Voinea) nu mai exista !

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.