Jump to content

520i M50 24v '91 duduie ca dieselul


Recommended Posts

:blink: :) :)

Masina mergea frumos... Torcea superb... Evacuarea se auzea de vis...

Parchez undeva... Dupa 2 ore plec cand, surpriza, pornesc motorul si pe moment am avut senzatia ca am urcat in alta masina...

Masina tremura de parca era diesel... se auzea un zgomot foarte ciudat de parca evacuarea dadea rateuri... Senzatia s-a pastrat... chiar daca motorul s-a incalzit.... m-am oprit de cateva ori m-am dat jos din masina... am ascultat...

Motorul se aude ok... Toarce foarte frumos... dar problema, asa cum mai multi prieteni de aici mi-au zis la telefon si le multumesc pe aceasta cale, pare a fi de la evacuare... Mai exact, senzatia e de masina de curse care e tinuta cu greu in frau cand pornesc de pe loc, iar cand opresc motorul, se aude de sub masina chiar pe mijloc un zgomot ca si cum ar picura ceva.... asa cum se aude cand ploua rar si incet intr-un geam sau cand picura apa daca robinetul nu e strans...

Mi s-a zis ca ori e toba sparta, ori e vreo sita de la finala dusa, ori poate fi chiar catalizatorul. De asemenea, am mai aflat ca poate fi desprinsa toba din saxofon...

Ideea e ca chestia asta m-a prins cu vreo saptamana inainte de salariu, etc si s-ar putea sa nu imi ajunga banii ptr reparatie...

Nu stiu sa fi luat vreo groapa sa fi atins toba. Dar e foarte posibil...

Va rog spuneti-mi in fiecare caz ce operatiuni necesita remedierea si cat m-ar putea costa... sa fiu pregatit macar sufleteste cand ajung la mecanic...

Va multumesc.

 

P.S.: Va rog sa nu radeti de mine... Sunt terminat cu nervii de la faza asta...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 113
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Vad ca nimeni nu zice nimic... :) Ma duc sa dorm pana nu fac o criza de nervi... :blink: Dumnezeu cu mila ce o fi busit... aflu dimineata la service...

 

P.S. Sa nu va speriati cand ma vedeti maine prin trafic duduind... :)

Edited by Apple
Link to comment
Share on other sites

Am fost in dimineata asta la service... Toba se pare ca e intreaga... Este posibil doar ca niste site din finala sa fie duse si ptr asta sa schimb finala... La plecare totusi, mecanicul, baiat bun, a zis sa vada cum merge totusi, ca parca totusi nu e din toba...

Concluzie: una din bobine este dusa... :blink: :)

Acum stau si va intreb... este posibil dintr-o bobina dusa sa mearga masina asa, duduind si tremurand, si din acelasi motiv sa dea rateuri pe evacuare? Chiar nu stiu... Sau e totusi finala? In ambele cazuri costa in jur de vreo 6 bulioane... dar ideea e... E doar bobina? Sau e bobina combinata cu toba? Sau e doar toba? Dati-mi un sfat va rog... :)

Link to comment
Share on other sites

Am fost in dimineata asta la service... Toba se pare ca e intreaga... Este posibil doar ca niste site din finala sa fie duse si ptr asta sa schimb finala... La plecare totusi, mecanicul, baiat bun, a zis sa vada cum merge totusi, ca parca totusi nu e din toba...

Concluzie: una din bobine este dusa...  :blink:  :)

Acum stau si va intreb... este posibil dintr-o bobina dusa sa mearga masina asa, duduind si tremurand, si din acelasi motiv sa dea rateuri pe evacuare? Chiar nu stiu... Sau e totusi finala? In ambele cazuri costa in jur de vreo 6 bulioane... dar ideea e... E doar bobina? Sau e bobina combinata cu toba? Sau e doar toba? Dati-mi un sfat va rog... :)

143717[/snapback]

desi motorul e in 6 cilindri daca o bobina nu "functioneste" bine poate sa nu mai mearga rotund si sa tremure

Sunt destul de pretentioase astea in 24 fata de cele in 12..parerea mea

P.S vezi ca ai pm

Link to comment
Share on other sites

Am schimbat bobina... A mers vreo 2 ore cat de cat ok.... nu mai tremura... nu mai smucea la acceleratie... se mai auzea cate un rateu de la toba... dar mergea mai ok...

Am ajuns undeva... mi-a trecut prin cap sa curat clapeta de la acceleratie... Am curatat-o ... mergea si mai ok... nu mai tremura... rateuri n-am mai auzit...

Dupa vreo 2 ore... plec si :blink: :) :) aceeasi problema... iar rateuri... iar duduie toba cand plec de pe loc... tremurat nu la fel de tare ca ieri... dar tot tremura...

Simt ca cedez nervos... ce poate sa aiba ca innebunesc... ma apuca dracii in continuu... spre deosebire de ieri, am acceleratie... dar pe masura ce mergeam in seara asta... simteam cum tremura iar sub pedala masina si parca se pierdea si acceleratia...

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeellllllllllllllllllllllllllllllllllllllpppppppppppppp!

 

LE: WLF, Bavaria, anybody? Nu stie nimeni? Ce ar putea sa aiba? Imi vine sa ma impusc...

Edited by Apple
Link to comment
Share on other sites

Cum raspunde la accelerari bruste??

144014[/snapback]

Raspunde... cam greoi mi se pare mie... Si are un mic tremurat care il simt in pedala in toata masina... :blink:

Pe tester n-a iesit nimic... cica e totul in regula :)

Ma lasa nerviii... De o ora plang in continuu... Nu mai stiu ce sa fac...

Link to comment
Share on other sites

Raspunde... cam greoi mi se pare mie... Si are un mic tremurat care il simt in pedala in toata masina... :blink:

Pe tester n-a iesit nimic... cica e totul in regula :)

Ma lasa nerviii... De o ora plang in continuu... Nu mai stiu ce sa fac...

144015[/snapback]

a avut si a mea senzatii dastea...primul lucru am defacut de jos de la saxofon sa vad daca nu cumva se obtureaza evacuarea in catalizator.Nu a fost de acolo...am schimbat bujiile.... rezultat un pic mai bine...am schimbat fisele din bobine si-a revenit la viata

Eu am umblat prin testere si la filaret la rep BMW si nu au stiu ce sa ii faca mi-au luat banii si m-au dat afara :) ...ca e calc de bord ca e debitmetru...

Am ajuns din intamplare la un nen care mi-a schimbat bujiile iar ulterior eu mi-am schimbat fisele alea

Link to comment
Share on other sites

a avut si a mea senzatii dastea...primul lucru am defacut de jos de la saxofon sa vad daca nu cumva se obtureaza evacuarea in catalizator.Nu a fost de acolo...am schimbat bujiile.... rezultat un pic mai bine...am schimbat fisele din bobine si-a revenit la viata

Eu am umblat prin testere si la filaret la rep BMW si nu au stiu ce sa ii faca mi-au luat banii si m-au dat afara  :blink: ...ca e calc de bord ca e debitmetru...

Am ajuns din intamplare la un nen care mi-a schimbat bujiile iar ulterior eu mi-am schimbat fisele alea

144017[/snapback]

Nu e de la evacuare... asta in mod clar... azi dimineata am verificat sub masina cu un specialist in evacuare si tobe si e super ok...

Plang de innebunesc... nu mai pot... fisele alea nu dau scantei... nu stiu daca sunt de la ele...

Link to comment
Share on other sites

seamana foarte mult cu:

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?showtopic=9487

problema mea

sa iti spun... cam ce a avut a mea

 

motorului i s-a rupt un brat si statea pe bara de la caroserie din fata...

asta a facut sa traga dupa el si evacuarea si sa o deplaseze ....asta se atingea de caroserie.... si ...asta producea vibratiile ...din habitaclu.

Link to comment
Share on other sites

Man, eu zic ca nu merita stresul. E doar un obiect pana la urma, care se repara el intr-un mod sau altul. Uita-te la mine, s-ar putea sa am probleme mai grave la motor :), dar nu imi smulg parul din cap. :blink:

 

Serios, chill out. Vine weekendul si o sa ai mai mult timp sa o inspectezi sau sa mai chemi un prieten, un mecani sa va uitati la ea. Chiar nu merita stresul, zic eu. Ok ? :)

Link to comment
Share on other sites

Nu e rupt nici un brat... absolut nimic...

singurul lucru care l-am mai descoperit a fost ca ar trebui schimbat semeringul de la cardan...dar nu ala face probleme... si eventual candva.... amortizoarele pe fata... dar nu foarte urgent si nu prea curand... In rest ... bascule, bucsi etc... faze de astea sunt super ok... s-au uitat dimineata oameni care se pricep mai bine decat mine si nu au avut nimic rau de zis.....

seamana foarte mult cu:

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?showtopic=9487

problema mea

sa iti spun... cam ce a avut a mea

 

motorului i s-a rupt un brat si statea pe bara de la caroserie din fata...

asta a facut sa traga dupa el si evacuarea si sa o deplaseze ....asta se atingea de caroserie.... si ...asta producea vibratiile ...din habitaclu.

144053[/snapback]

Link to comment
Share on other sites

Nu e rupt nici un brat... absolut nimic...

singurul lucru care l-am mai descoperit a fost ca ar trebui schimbat semeringul de la cardan...dar nu ala face probleme... si eventual candva.... amortizoarele pe fata... dar nu foarte urgent si nu prea curand... In rest ... bascule, bucsi etc... faze de astea sunt super ok... s-au uitat dimineata oameni care se pricep mai bine decat mine si nu au avut nimic rau de zis.....

144056[/snapback]

 

nu au treaba ...basculele ..bucsile cu trepidatia de la motor...

Ce mai pot sa influenteze ar fi tampoanele de motor... (nu suportii)

Link to comment
Share on other sites

nu au treaba ...basculele ..bucsile cu trepidatia de la motor...

Ce mai pot sa influenteze ar fi tampoanele de motor... (nu suportii)

144058[/snapback]

Eu incercam sa iti zic ca nu e de la vreun suport de motor sau tampon sau altele de astea... dupa ce am schimbat azi bobina... mergea ok nu mai trepida nu nimic.... dupa care iarasi a inceput... deci daca era ceva de tampon sau ceva de tinut motorul ... ar fi facut la fel din start... de cand am pus alta bobina... :blink:

Link to comment
Share on other sites

Parca ziceai ca sunt 2. Daca printr-o ciudata coincidenta, a picat si cealalta ?  :blink:

144067[/snapback]

da ... sunt 2 diferite de celelalte 4

ca sa explic mai pe larg...

de la parbriz pana la botul masinii sunt 6 bobine... le numerotez in ordinea asta...

bobinele 1,2,3 sunt cele originale din fabrica din anul de fabricatie 1991... bobina 4 e un bremi din 2.12.1996, bobina 5 e originala ca primele 3, bobina 6 este bremi ca bobina 4...

bobina 6 a fost cea busita. Am schimbat-o, am pus bobina tot originala de fabrica cam tot din 1991 pare-mi-se... nu-s sigur ca m-am uitat doar la codurile de pe ea sa fie la fel...

am scos pe rand fisele de la bobine si se simte in mersul motorului ca scade parca din putere cand le scot... deci nu cred ca mai e vreo bobina dusa...

Link to comment
Share on other sites

O iau metodic... sa ma corecteze cineva daca gresesc...

Am schimbat bobina... Deodata a mers mai bine...

Am curatat clapeta de acceleratie... a mers si mai bine...

Apoi iar a mers prost... :blink:

Nu papa ulei, nu pierd ulei... racirea e ok... evacuarea la fel... Am masurat chiar acu cu ajutorul unui prieten nivelul noxelor... E foarte ok...

temperatura la ulei este 82 de grade celsius...

la 800 de ture nivelul noxelor e foarte bun... ptr o masina de 15 ani tipul asta a zis ca noxele sunt conforme cu standardul de poluare Euro 2. Mi-a dat niste cifre da sa mor de le inteleg...

COcor 0,0% vol

HC 206 ppm vol

CO2 16,86 % vol

O2 1,53 % vol.

 

Si tipului care le are cu evacuarile ii placea cum miroseau gazele dimineata cand am fost la el si masina facea mai urat decat face acu...

Ce naiba are?

Filtru aer e schimbat de o sapt

ulei si filtru ulei la fel de o sapt, ca si filtrul de benzina...

 

Sunt intr-un bocet continuu de cateva ore.... ziceti-mi ce are.... Pe tester rezultatele sunt mirifice... parca acu as fi iesit cu masina de pe poarta fabricii si face primii kilometri...

Link to comment
Share on other sites

In general cum mergi cu benzina? Bagi de 500 de mii si mergi pana se termina, sau faci plinul?

 

 

Simptome de genul asta aveam eu la 535, la inceput cand nu ma obisnuisem cu consumul mare. Evident bagam de 500 de mii, mergeam cam pana in 100 de km si apoi alimentam din nou. Daca nu alimentam imediat, si o lasam sa zicem o noapte nemiscata, cand o porneam mergea foarte rau, dar totusi ajungeam in benzinarie, alimentam, si acolo murea, dadea rateuri si facea foarte urat. O lasam 1-2 ore, si cand ma intorceam dupa ea totul era in regula. Cat timp avea benzina suficienta in rezervor totul era perfect, absolut nici o o problema. Daca o lasam nemiscata cu 2-3 litri in rezervor, facea figura asta de fiecare data. N-am fost curios sa stiu cauza, m-am obisnuit sa alimentez cand se aprindea rezerva si n-am mai avut probleme. Presupun ca se dezamorsa pompa de benzina.

 

Si in aceasi ordine de idei, acum ma folosesc de un Audi A8 4.2, bag de 500 de mii, merg maxim 80 km, si de la o vreme istoria se repeta, a inceput sa nu mai porneasca la cheie si dimineata cam scutura motorul.

Link to comment
Share on other sites

cand ai pus benzina? ce benzina? de unde? vine ca lumea benzina? filtrul e OK? ai zis ca e schimbat deci ai umblat pe acolo, vezi sa nu fi gatuit ceva din neatentie... filtrul de aer e OK pus? nu obtureaza nimic? ai miscat altceva cand ai umblat la filtru?

 

oricum, specialist eu nu sunt dar doresc doar sa te incurajez... o sa mearga OK cat de curand... o sa vezi... ia-o metodic si verifica chestiile banale... alea sunt cele care dau cele mai mari batai de cap...

Link to comment
Share on other sites

In general cum mergi cu benzina? Bagi de 500 de mii si mergi pana se termina, sau faci plinul?

Simptome de genul asta aveam eu la 535, la inceput cand nu ma obisnuisem cu consumul mare. Evident bagam de 500 de mii, mergeam cam pana in 100 de km si apoi alimentam din nou. Daca nu alimentam imediat, si o lasam sa zicem o noapte nemiscata, cand o porneam mergea foarte rau, dar totusi ajungeam in benzinarie, alimentam, si acolo murea, dadea rateuri si facea foarte urat. O lasam 1-2 ore, si cand ma intorceam dupa ea totul era in regula. Cat timp avea benzina suficienta in rezervor totul era perfect, absolut nici o o problema. Daca o lasam nemiscata cu 2-3 litri in rezervor, facea figura asta de fiecare data. N-am fost curios sa stiu cauza, m-am obisnuit sa alimentez cand se aprindea rezerva si n-am mai avut probleme. Presupun ca se dezamorsa pompa de benzina.

144084[/snapback]

 

Acul de la benzina nu a coborat niciodata sub 20 de litri la mine... de regula fac plinul, iar daca nu am suficienti bani la mine pun pana ajunge acul la 60 de litri... rezervorul avand 80...

Link to comment
Share on other sites

Acul de la benzina nu a coborat niciodata sub 20 de litri la mine... de regula fac plinul, iar daca nu am suficienti bani la mine pun pana ajunge acul la 60 de litri... rezervorul avand 80...

144090[/snapback]

 

Din experienta proprie cam atat pot spune in plus fata de ce s-a mai spus. Nu ramane decat sa mergi la un mecanic bun care sa o ia metodic.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.