Jump to content

filtru sport(K&N) strica motoru?


e46bimmer

Recommended Posts

Eu le-am folosit cu succes cum am zis si nu s-a stricat nimic la masina.

 

Cand spuneam de admisie mai rapida, a se intelege un raspuns mai prompt al acceleratiei,nicidecum n'spe mii de cai castigati la roata cum declara producatoru pe siteul oficial.

 

Sunt strategii de marketing care urmaresc sa-ti ia ochii intocmai ca reclamele de la teleshopping.

 

Din fiecare produs after-market trebuie luat numai ce este bun , si nu neaparat ce se transcrie mot-a-mot in specificatii.

Link to comment
Share on other sites

Eu am Simota , care face cam tot acelasi lucru ca si K&N , alt producator. Sincer , nu s-a stricat nici un debitmeru desi am filtrul de peste un an , nici motorul , nici catalizatorul etc. :)

 

 

Asta nu inseamna ca nu ai o uzura mai rapida a motorului si un "sfarsit" mai apropiat!

Nu se asteapta nimeni sa puna filtrul,sa mearga pana in oras si sa`i pice debimetrul...uzura este doar mai rapida si probabil se va resimti in timp!

Link to comment
Share on other sites

Asta este un lucru bine de stiut de la inceput .

 

Odata cu tranzitia catre produse after-market iti asumi si raspunderea ca fiabilitatea va fi sacrificata in numele performantei.

 

Drept exemplu am al 2-lea ambreiaj schimbat in decurs de 3000 de km dupa modificari de la 280 cp la 410cp.

 

E bine sa sti la ce te inhami cand pornesti cu astfel de modificari.Un filtru nu-ti va dauna asa de mult precum sa spunem o resoftare facuta prost, care-ti va cauza detonatii in motor si in timp poate chiar mai multe probleme.

 

PS: la o masina de curse o resoftare facuta prost inseamna motor spart, adica pentru un motor de grupa N cum am la EVO 12.000 euro. deci un filtru nu e nici pe departe un capat de lume.

Edited by Stefan_e46
Link to comment
Share on other sites

Tu pe ce maşină ai sesizat mari avantaje ale filtrelor sport?

 

 

e30 coupe motor 1,8 is

 

e30 coupe motor 2,5 vanos

 

e34 2,5 vanos

 

e38 4,4i

 

e36 2,8 i cabrio

 

primele 3 le am avut mai mult de 2 ani fiecare,cu trasee modificate cap coada

in continuare,masinile unor prieteni buni sau amici apropiati care folosesc filtre sport cu restul modificarilor

 

e30 320is m power

e30 motor m5 e34 340 ps

 

mitsubishi lancer evo VII

opel calibra 2000turbo

peugeot 307 1,9 tdi

ultimele 3 participa si in vtm

Edited by sly06
Link to comment
Share on other sites

Astea sunt maÂşinile tale? Mai ales EVO VII?

 

PoĂži spune obiectiv cĂŁ ai observat creÂşteri de putere?

Nu prea cred.

 

Eu am condus mai multe maÂşini cu filtre sport Âşi nu se simĂžea nimic diferit.

 

Dacã vrei sã vezi cât de greºitã e chestia asta cu filtrul sport pe care-l simÞi ca putere, dã jos complet filtrul, mergi 2 minute, iar apoi pune-l la loc.

Link to comment
Share on other sites

ce chestie,scuza ma ca am dat niste exemple atat de deplasate...nu toti avem bani de masini de 30 000 sau peste...cu toate astea sunt convins ca majoritatea lor te ar face muci in orice fel de cursa ai alege :hyper:

 

tu cu ce te lauzi?

 

poate ai vreun ferrari de care nu stim noi?cu filtru stock? :LMAO:

 

ps.am precizat ca majoritatea aveau traseele facute.nu mai insista pe chestia cu filtrul

Edited by sly06
Link to comment
Share on other sites

ok.bine faci.ma laud si eu cu ce am.sau ce am avut.

 

am precizat ca primele 5 au fost ale mele.vrei si poze? :rolleyes:

 

momentan mai am doar e34.toate au fost modificate de mine.

 

celelalte sunt ale unor prieteni sau amici si cunosc totul despre ele.de aia le am amintit

Link to comment
Share on other sites

ok.discutia asta nu duce nicaieri.pai mi ai cerut sa ti zic pe ce masini am observat imbunatatiri si ti am zis...

 

ce alte argumente mai vrei?nu ma crezi e problema ta,dar ar trebui sa fii mai receptiv si la alte pareri,nu sa le respingi din start fara o analiza prealabila.

 

mai ales din proprie experienta nu din auzite.

 

dupa cum vezi si altii zic cam aceleasi lucruri,dar nu incerc sa te conving de nimic.

 

daca tii neaparat sa ai ultimul cuvant cu orice pret,be my guest :flowers:

Link to comment
Share on other sites

Imi place ca isi dau cu presupusul de cele mai multe ori cei care nu au avut niciodata si sincer ,tocmai aceia nu vad cum ar putea stii. E ca si cum nu ai gustat in viata ta o mancare , nu ii stii gustul dar spui ca nu e buna ! Edited by 22WTF
Link to comment
Share on other sites

ok.discutia asta nu duce nicaieri.pai mi ai cerut sa ti zic pe ce masini am observat imbunatatiri si ti am zis...

 

ce alte argumente mai vrei?nu ma crezi e problema ta,dar ar trebui sa fii mai receptiv si la alte pareri,nu sa le respingi din start fara o analiza prealabila.

 

mai ales din proprie experienta nu din auzite.

 

dupa cum vezi si altii zic cam aceleasi lucruri,dar nu incerc sa te conving de nimic.

 

daca tii neaparat sa ai ultimul cuvant cu orice pret,be my guest :flowers:

 

Nu duce nicãieri pentru cã nu ai argumente, dar eºti ÎncãpãÞânat.

 

N-ai cum sĂŁ simĂži 2-3 cp ĂŽn plus, asta prin absurd, ĂŽn cazul ĂŽn care motorul ar respira ĂŽntr-adevĂŁr mai bine cu filtre sport.

 

Atunci când citesc inepÞii, nu vãd ce mai e de fãcut.

 

Am condus mai multe maºini cu astfel de filtre, nu erau niºte cazane ºi nici filtrele nu erau luate din Autovit, Însã pur ºi simplu n-am simÞit nici o diferenÞã În afarã de sunet.

 

Nu a spus nimeni avizat aÂşa ceva.

Link to comment
Share on other sites

am facut un test vreo 5000 de km pe un ford escort 1,8 td 90 de cai. cu filtru sport se simtea o diferenta nu stiu daca erau mai multi cai dar raspunsul la acceleratie mult mai rapid. In schimb cand am luat 320d avea filtru sport. Cand l-am schimbat cu filtru de aer normal nu am sesizat nici o difereta. efecte negative pentru motor banuiesc ca are cand ma gandesc cat de murdar era debitmetru cand l-am verificat.
Link to comment
Share on other sites

Nu duce nicãieri pentru cã nu ai argumente, dar eºti ÎncãpãÞânat.

 

N-ai cum sĂŁ simĂži 2-3 cp ĂŽn plus, asta prin absurd, ĂŽn cazul ĂŽn care motorul ar respira ĂŽntr-adevĂŁr mai bine cu filtre sport.

 

Atunci când citesc inepÞii, nu vãd ce mai e de fãcut.

 

Am condus mai multe maºini cu astfel de filtre, nu erau niºte cazane ºi nici filtrele nu erau luate din Autovit, Însã pur ºi simplu n-am simÞit nici o diferenÞã În afarã de sunet.

 

Nu a spus nimeni avizat aÂşa ceva.

 

 

 

adica eu vorbesc ineptii?? :laugh:

 

pai spre deosebire de prietenii tai cu filtre sport la care zici ca nu ai simtit nimic eu am mai facut si alte modificari,nu m am rezumat sa pun un filtru si sa am pretentii :laugh:

 

cred ca ti am dat destule argumente,recunosc ca sunt incapatanat,dar tu esti campion la asta

 

nu te mai face ca nu intelegi,sunt de acord ca un filtru simplu fara alte modificari nu face mare branza,nu contest,dar in exemplele date de mine la filtru se adauga modificari ale galeriilor de evacuare,lipsa intermediara,lipsa catalizator,finala schimbata...

 

cred ca si producatorul de filtre recomanda folosirea lui cu astfel de modificari,ar fi de bun simt

 

pacat ca nu am facut o fisa dyno cu inainte si dupa poate asa ma credeai...dar nu e sigur :wacko:

 

si nu aduc in discutie alte modificari mai drastice...

 

stiu ca discutia e strict filtru sport,dar n ai cum sa l pui in valoare cu adevarat fara alte modificari.nu stiu de ce te cramponezi pe o discutie sterila cand toata lumea a afirmat cam acelasi lucru.

 

ok, nu ti convine,nu pui,dar de la asta pana la afirmatia ca n are valoare,ca e o vrajeala de marketing e cale lunga.

Link to comment
Share on other sites

si ca sa ti dau un contraexemplu pe care poate l vei intelege,sunt convins ca daca ai prepara o masina gen modificare evacuare,lipsa catalizator etc si ai folosi in continuare filtru stock tot ar fi o palma la un rahat...

 

nu cred ca a facut nimeni chestia asta,pur si simplu pt. ca filtrul stock nu permite un debit de aer suficient ca sa i maresti puterea prevazuta initial

Link to comment
Share on other sites

paul nu vazusem dar cred ca ti am raspuns :rolleyes:

 

Credeam ca romanii au depasit de mult naivitatile astea cu filtru si toba sport! Cred ca nici aia de pe 4tuning nu mai cred in asa ceva....astea-s povesti gen " mananca morcovi ca sa-ti imbunatatesti vederea".:wacko:

 

 

e parerea ta.nu stau sa fac polemica aiurea.nu crezi nu i nici un bai

Link to comment
Share on other sites

Credeam ca romanii au depasit de mult naivitatile astea cu filtru si toba sport! Cred ca nici aia de pe 4tuning nu mai cred in asa ceva....astea-s povesti gen " mananca morcovi ca sa-ti imbunatatesti vederea".:wacko:

 

Unii se trezesc mai greu.

 

@sly06: Acum nu o da la ĂŽntors cu alte modificĂŁri pentru "a pune ĂŽn valoare" filtrul sport.

Ideea e cĂŁ dacĂŁ pui filtru sport, creÂşterea de putere e 0.

MĂŁsurat pe dyno, nu din vorbe.

 

Montarea unei evacuĂŁri complete fĂŁcute de Nea Vasile la el ĂŽn curte, la fel, e 0.

 

ModificĂŁrile care cresc puterea sunt mult mai scumpe Âşi nu sunt fĂŁcute dupĂŁ ureche.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.