Jump to content

filtru sport(K&N) strica motoru?


e46bimmer

Recommended Posts

pe mine sunetu ma intereseaza mai mult decat puterea!nu il pun pentru cai ca nu fac curse!si la un K&N ma gandeam in cutia stock!se aude cu mult diferit?are cineva?

 

am si soft la masina facut

 

 

de ce ti-ai pus soft daca nu te intereseaza puterea si nu faci curse ? poate ca scade consumul ? :wink:

Link to comment
Share on other sites

 

 

Treaba cu filtrul sport pus pe o masina ca sa-i creasca puterea este doar placebo. Minciuna de marketing.

Daca era asa simplu sa obtii cativa cai in plus, crezi ca masina nu ar fi fost livrata din fabrica cu filtru sport? Crezi in toate prostiile de marketing care vor sa demonstreze ca fabricantul e un incapabil si ca el, producatorul filtrului lu' peste, a facut marea descoperire.

 

.

Si ar trebui sa credem ca nu a fost in stare sa descopere o solutie atat de simpla pentru cresterea puterii, cum zic unii ca este filtrul sport!

 

 

 

 

filtrul sport in sine nu are valoare practica fara modificarile legate de admisie si evacuare

daca mai faci si un soft e ideal

 

producatorii nu apeleaza la aceasta solutie din cauza intretinerii si fiabilitatii.ce ar fi ca fiecare sa si curete filtrul la 2-3 saptamani si sa l dea cu ulei?

 

toate masinile de curse folosesc filtre sport.crezi ca daca n ar avea nici o utilitate l ar folosi cineva?

Edited by sly06
Link to comment
Share on other sites

da,din pacate ne invartim in jurul cozii

 

ca sustinator al ideii am recunoscut limitele si modalitatile de punere in valoare cu adevarat

 

in schimb nu inteleg de unde atata inversunare in combaterea ideii in sine...n ai cum sa afirmi ca f.s. este doar o gogoasa de marketing.ma rog

 

de parca la unii le au explodat cel putin o data motorul de la vreun filtru sport.nu inteleg

Link to comment
Share on other sites

da,din pacate ne invartim in jurul cozii

 

ca sustinator al ideii am recunoscut limitele si modalitatile de punere in valoare cu adevarat

 

in schimb nu inteleg de unde atata inversunare in combaterea ideii in sine...n ai cum sa afirmi ca f.s. este doar o gogoasa de marketing.ma rog

 

de parca la unii le au explodat cel putin o data motorul de la vreun filtru sport.nu inteleg

Dar, nu este nimeni inversunat! Eu sustin, doar, ca uzura motorului creste semnificativ , la un rulaj in Romania. Fireste ca motorul nu o sa cedeze in 50,000km! Dar, ..... Apoi, intretinerea lui este dificila si, foarte usor, se poate intorce impotriva ta!

- daca nu are destul ulei, devine mult mai permisiv, deci FILTRAREA este aproape nula

- daca are prea mult ulei, acesta ajunge in admisie (cu consecintele de rigoare!!) si, devine, restrictiv pentru volumul de aer care trebuie sa patrunda in motor (cu consecintele pe cacre le stiti!)

Deci, in TRAFICUL "CIVIL", nu are sens. Asta am spus! (fara inversunare! :thumbsup: )

Link to comment
Share on other sites

Cred ca Paul era ironic...

Se pare ca unii se prind mai greu fara smile-uri. :)

 

toate masinile de curse folosesc filtre sport.

Tu ce intelegi prin filtru sport?

Orice filtru care nu este de serie este sport?

Care este definitia unui filtru sport?

Link to comment
Share on other sites

 

 

 

Tu ce intelegi prin filtru sport?

Orice filtru care nu este de serie este sport?

Care este definitia unui filtru sport?

 

normal ca nu

 

dupa mine un filtru sport este facut dintr un material care sa faciliteze intrarea unui flux mai mare de aer in motor,de aici si pericolul intrarii de particule de praf mai usor,porii fiind mai mari

 

de obicei are si o forma care sa o admisie mai buna a aerului ,cele mai uzuale fiind conice sau in forma de ciuperca pt. a avea o suprafata filtranta cat mai mare

 

pt o mai buna punere in valoare,filtrele sport sunt montate impreuna cu un cold air intake,care trage aerul pe cat posibil din afara comp.motor,fiind din materiale rezistente termic

 

sunt filtre sport dupa cum stii care se monteaza in carcasa originala a filtrului masinii,doar ca sunt din materialul mentionat mai sus

 

n am avut rabdarea necesara sa gugalesc in cautarea unei definitii si nici nu ma pasioneaza,dupa cum discutia in sine incepe sa ma plictiseasca

 

de asemenea sunt convins ca esti la curent cu toate aceste chestii,doar ca nu esti un sustinator al ideii

Link to comment
Share on other sites

pai daca urmaresti doar schimbarea sunetului mai indicate ar fi modificarea traseului de evacuare,eventual montarea unei intermediare si finale de firma

 

dar e destul de costisitor

trebuie dat cu ulei special de filtre la spray tocmai ca sa nu permita prafului si altor particule sa intre prea usor in motor,dat fiind materialul respectiv care are porii mai mari decat ai filtrelor stock pt. o mai buna absorbtie a aerului

Link to comment
Share on other sites

pentru c.sainz pentru sunet cred ca am repetat de 10x in fine...e taiata de la jumate venea pe doua tevi cu diam 40 fiecare si am pus una singura de 80 si schimbat finala pusa una sport dar care nu prea imi place ca are ornamentele cam departate le vroiam mai apropiat o sa incerc sa o modifica daca se poate
Link to comment
Share on other sites

Asa cu sunt sigur ca s-a mai spus de multe ori pe aici: lungimea si sectiunea traseelor de admisie si evacuare sunt calculate destul de eficient pentru un echilibru performante/comoditate/economie etc si corelate cu distributia.

Modificarile necalculate nu prea aduc imbunatatiri, de exemplu evacuarea la un motor aspirat e calculata pentru a goli cat mai bine cilindrul de gazele arse.

Daca de exemplu tai evacuarea imediat dupa "saxofon" motorul pierde sesizabil din putere.

 

Am incercat cu o alta masina sa merg fara filtru, rezultatul - un usor Placebo.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

filtru sport eu il folosesc doar ocazional,dar din pacate in afara de consum nu am obs nimic special la el.oricum am impresia ca sunt niste fake-uri ,nu cred ca la 80 de euro primesti ce au aia la motorsport.

Probabil daca ai peste 250 de cai se mai simte ceva cat de cat

Edited by sin_st
Link to comment
Share on other sites

Da! Strica motorul. Mi-am pus eu pe 320d 136cp. In 20 de secunde dupa pornire s-a aprins un bec in bord, si tragea ca un tico cu 5 persoane in el si cu aeru' conditionat pornit. Am schimbat imediat inapoi, si sa vezi minune. A mers brici din prima, iar erorile s-au stins cam in 30 de secunde. Concluzie: filtru sport pe 320d, e de cacat. Nu stiu la benzina cum sta treaba, acolo cica chiar este o mare smecherie, in sensul ca nu-ti da nici o erare, si merge cum merge in mod normal. Atat numa ca cine se uita sub capota, ramane impresionat de forma si culoarea filtrului de aer.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.